Sari la conținut

probleme Kawa GPZ 500s


Postări Recomandate

Va salut stimati colegi! Va scriu ca am o problema - sper sa ma ajute mecanicii (sau utilizatorii care au mai patit si stiu ce se intampla) care umbla pe forumuri sa-mi dea indicii cam ce-ar trebui sa ii fac!

Problema sta in felul urmator - dupa ce parcurg sa zicem peste 10km - motorul se incalzeste (adica isi intra in parametrii optimi), si incep sa schimb mai sus adica in plaja 8500 - 10.ooo RPM, merge totul ok pt inca vreo 2-3 km pana incepe acul de la turometru sa joace pe bord, iar motorul sa aiba hopuri in alimentare. Daca fac greseala sa il opresc (motorul) nici sa porneasca nu mai vrea pana nu stau putin aprox vreo 5 minute. Dupa ce reusesc sa-l pornesc incep rateurile pe tevile de esapament (rateurile se manifesta cand trag putin de acceleratie - daca il las sa mearga la relanti nu da nici un rateu se comporta aprox normal)! Mecanicul care mi-a sincronizat carburatoarele imi zice ca s-ar putea sa fie apa in combustibil! Aveti voi alte idei? I s-a mai intamplat cuiva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut stimati colegi! Va scriu ca am o problema - sper sa ma ajute mecanicii (sau utilizatorii care au mai patit si stiu ce se intampla) care umbla pe forumuri sa-mi dea indicii cam ce-ar trebui sa ii fac!

Problema sta in felul urmator - dupa ce parcurg sa zicem peste 10km - motorul se incalzeste (adica isi intra in parametrii optimi), si incep sa schimb mai sus adica in plaja 8500 - 10.ooo RPM, merge totul ok pt inca vreo 2-3 km pana incepe acul de la turometru sa joace pe bord, iar motorul sa aiba hopuri in alimentare. Daca fac greseala sa il opresc (motorul) nici sa porneasca nu mai vrea pana nu stau putin aprox vreo 5 minute. Dupa ce reusesc sa-l pornesc incep rateurile pe tevile de esapament (rateurile se manifesta cand trag putin de acceleratie - daca il las sa mearga la relanti nu da nici un rateu se comporta aprox normal)! Mecanicul care mi-a sincronizat carburatoarele imi zice ca s-ar putea sa fie apa in combustibil! Aveti voi alte idei? I s-a mai intamplat cuiva?

 

 

primul lucru la care m-am gandit a gasit raspuns...carburatoarele sunt sincronizate.vezi filtrul de aer daca e curat,la bujii daca da scanteie k lumea(daca nu inseamna ca e la bobina de inductie ceva)

Hmm...interesant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tamas are dreptate!

 

din avatar vad ca e model pre 94. Ai verificat daca nu e vesnica problema cu bobina?

 

A mea pocnea si mergea utlra prost (intr-un cilindru practic la ture mari) cand am avut probleme cu un oring la carburatoare. Era cam dus dracusorul si nu a fost depistat decat dupa 2 zile in care , carburatorul a fost desfacut de tot de vreo 3 ori... Oricum pare sa fie problema de alimentare. Sunt cam convins ca nu e de la bujii sau filtru aer.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tamas are dreptate!

 

din avatar vad ca e model pre 94. Ai verificat daca nu e vesnica problema cu bobina?

 

A mea pocnea si mergea utlra prost (intr-un cilindru practic la ture mari) cand am avut probleme cu un oring la carburatoare. Era cam dus dracusorul si nu a fost depistat decat dupa 2 zile in care , carburatorul a fost desfacut de tot de vreo 3 ori... Oricum pare sa fie problema de alimentare. Sunt cam convins ca nu e de la bujii sau filtru aer.

Daca are filtrul de aer inbacsit creste vacumul primeste motorul benzina mai multa ( urca mai mult cuiul de dozare) benzina prea multa ...

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai vre-un amic cu acelasi motor ex500, roaga-l sa-ti imprumute bobina.

 

daca nu poti sa incerci cu o bobina buna, porneste-l noaptea si vezi daca da scanteie pe langa fise

 

nu strica nici sa-i verifici incarcarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu poti sa incerci cu o bobina buna, porneste-l noaptea si vezi daca da scanteie pe langa fise

Exact asta am facut eu ieri :)

Frumos, joc de luminite albastre intre pipe de bujii si chiulasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incarcarea stiu ca e buna ca recent i-am schimbat rotorul si i-am pus de generatia a 2a!

Filtrul este curat l-am spalat la inceput de sezon si de atunci nu m-am carat mai mult de 1000 de km!

Am sa ii verific si scanteile sa vad cum le da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema sta in felul urmator - dupa ce parcurg sa zicem peste 10km - motorul se incalzeste (adica isi intra in parametrii optimi), si incep sa schimb mai sus adica in plaja 8500 - 10.ooo RPM, merge totul ok pt inca vreo 2-3 km pana incepe acul de la turometru sa joace pe bord, iar motorul sa aiba hopuri in alimentare. Daca fac greseala sa il opresc (motorul) nici sa porneasca nu mai vrea pana nu stau putin aprox vreo 5 minute.

 

GPz-ul de 500 este un sport-touring usor, schimbarea vitezelor in mod curent la 10.000, cand la 11.000 RPM "intra pe rosu", din punctul meu de vedere este o exagerare.

On topic: fa o tura, schimba la 4-5.000 maxim si daca iti dispare problema e simplu: benzina insuficienta din cauza consumului mai mare la turatii ridicate (probabil se creeaza depresiune in rezervor).

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPz-ul de 500 este un sport-touring usor, schimbarea vitezelor in mod curent la 10.000, cand la 11.000 RPM "intra pe rosu", din punctul meu de vedere este o exagerare.

On topic: fa o tura, schimba la 4-5.000 maxim si daca iti dispare problema e simplu: benzina insuficienta din cauza consumului mai mare la turatii ridicate (probabil se creeaza depresiune in rezervor).

Bafta.

 

pai si cat timp persista aceasta depresiune? cum se explica ca si in momentul in care dupa 2-3 minute incerc sa-l repornesc ori porneste dar nu e tureaza ci da rateuri pe evacuare ori nu vrea sa porneasca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...