danny690 Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 SAL.am un zx9r din 98' si m-ar interesa sa ii schimb rulmentii de la roti.Ce coduri au??Imi trebuie neaparat presa sau ies si prin "ciocanire" usoara?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Vezi www.kawasaki.com -> Owner info -> Parts diagrams Selectezi modelul si esti OK. La mine i-am schimbat pe spate si au iesit prin metoda clasica, ciocanit ZX900-C1: 2 bucati rulmenti: 601B6004UU si se schimba si garniturile de praf obligatoriu, deci inca 2 bucati: 92049-1057 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 (editat) salut! de fel presa e varianta mai eleganta dar prin ciocanire atenta functioneaza la fel de bine(sa verifici sa nu fie sigurante). de scos e relativ usor(ciocan si bara de metal cu diametrul mai mic decat cel al axului de la roata/ ciocanesti cu grija pe toata suprafata rulmentului ), mai greut de pus cei noi . cand ii pui pe cei noi e indicat sa-i lasi la congelator vreo ora doua, sa incalzezti cumva "lagarul" rotii si sa folosesti un cap de tubulara ce vine pe camasa exterioara a rulmentului dar care sa nu fie prea mare ca sa poti baga rulmentul si in adancime in roata. aici am gasit si un how to la motocicleta ta! codurile celorlalti rulmentilor sunt sigur ca ai sa le gasesti pe forumul respectiv http://www.zx-9r.net/phpBB2/viewtopic.php?t=31208&sid=91de7f2506535fca6b750f3345376305 http://www.zx-9r.net/phpBB2/viewtopic.php?t=1392 Editat Iunie 25, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny690 Postat Iunie 26, 2011 Autor Share Postat Iunie 26, 2011 Multzam pentru informatii.BAFTA!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Scoate-i pe cei de pe roata si o sa vezi ca scrie pe ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Bun, ai scos aia vechi. Ca sa ii pui pe astia noi, cum zicea colegu, lasi rulmentii noi in congelator ca sa se raceasca repede si butucu il incalzesti cu un foehn industrial. O sa "cada" la fix, fara sa mai fie nevoie de alte forte ca sa ii presezi. Sau... potrivesti rulemntii noi in butuc dupa care cu un ax dela filetat si 2 saibe, cate una de fiecare parte, piulite, te apuci si strangi ca sa intre presati. Nu e greu da trebuie sa verifici tot timpul sa fie paraleli, sa nu se afunde numai de o parte mai tare Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny690 Postat Iunie 26, 2011 Autor Share Postat Iunie 26, 2011 Scoate-i pe cei de pe roata si o sa vezi ca scrie pe ei. Asta ar fi ideal,dar dupaia nu prea mai am cu ce sa merg in orash sa imi iau altii Luni o sa desfac roata sa vad codul fara sa ii scot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Te duci cu autobuzul. Scoti pe aia vechi si mergi cu ei in sacosa, daca nu se vede codul sgur gaseste ala din magazin unii exact dimensiunea care trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 eu rulmentii noi ii bag folosidu-ma de cei vechi si pina acum a mers fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 daca se potrivesc de la zx6r 2000 iti dau eu noi fata spate noi nouti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.