TDMANDI Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 salutare,,postez cu gandul ca pot primi niste sfaturi utile si bine venite de la prieteni motociclisti problema sta cam asa.am un zx6r modelul 2000 am avut o cazatura minora la 20 km pe partea stanga si am spart capacul alternator si am polisat statorul,am rebobinat statorul l-am rebobinat l-am pus am cositorit legaturile, am pus izolatie siliconica,am schimbat uleiul pt ca pierdusem din el pe la capacul spart ,am pornit mobra dar aceasta nu sta la relanti cum nu mai accelerez se opreste nu as vrea sa o duc la un service si sa dau mult pt reparatie pt ceva care nu mi-se pare chiar asa grav va astept sfaturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 dacă nu e grav, las-o aÂşa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 9, 2011 Autor Share Postat Iulie 9, 2011 pai asta nu stiu daca merg asa e vreo problema : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Daca la cald porneste greu, eu as spune ca e de la bujii. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 10, 2011 Autor Share Postat Iulie 10, 2011 corect dar ma gandeam ca de la cazatura sa se fi dereglat ceva credeti ca are ceva daca ma duc calare pe ea pana la un service nu as vrea sa stric altceva la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Dupa o cazatura am avut si eu cam aceeasi simptoma.Poate e o coincidenta. Mai exact mi-a scazut ralanti-ul cu vreo 200 de ture dupa care in timp incepuse din cand in cand sa imi moara motorul. In turatie mai mare mergea perfect. I-am schimbat bujiile si totul o fost bine.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 10, 2011 Autor Share Postat Iulie 10, 2011 am inteles ,cand o pornesc cu socul tras un pic porneste dar cand il trag inapoi moare imediat,am facut o tura mica dar cand scade viteza moare imediat o sa incerc cu bujiile merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 am inteles ,cand o pornesc cu socul tras un pic porneste dar cand il trag inapoi moare imediat,am facut o tura mica dar cand scade viteza moare imediat o sa incerc cu bujiile merci mult Poate ai verificat deja, dar nu strica sa intreb: alternatorul iti incarca in parametri? Poate nu ai suficient curent la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Poate ai verificat deja, dar nu strica sa intreb: alternatorul iti incarca in parametri? Poate nu ai suficient curent la relanti. nu are treaba cu incarcarea! megi cu ea la un mecanic ! nu are pb grave (doar reglaje) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 11, 2011 Autor Share Postat Iulie 11, 2011 furtunasul care vine de la rezervor il am cam scurt il pot inlocui cu unul de masina care sa se potriveasca sau trebui unul special Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Daca statorul a fost rebobinat exista posibilitatea ca la relanti sa nu incarce calumea. Exista posibilitatea sa incarce putin la inceput si apoi sa se opreasca din incarcat. Mie imi murea motorul in turatii mici cand aveam un releu de incarcare vandut de un "prieten" care incarca doar cateva zeci de secunde la pornire, apoi statea in 12V si se ducea bateria. Nu strica sa verifice incarcarea la 4000 de ture, sa vada macar ca nu e de pe partea electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 11, 2011 Autor Share Postat Iulie 11, 2011 si asta cum se face sa aflu cum se face rebobinarea a fost facuta de un tip care cunoaste ,a tinut cont de grosime,nr spirelor,la bagat in cuptor la dat cu rasina dar, se poate sa fie chiar asta problema nu stiu cum sa il masor sa vad daca incarca cat trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 incarcarea se face la bornele bateriei cu motorul pornit + - consumatoriin functiune sau nu. consumatori= faruri etc. exact ca la masina. tu momentan ai alte pb din carburatie suspectez eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 salutare,,postez cu gandul ca pot primi niste sfaturi utile si bine venite de la prieteni motociclisti problema sta cam asa.am un zx6r modelul 2000 am avut o cazatura minora la 20 km pe partea stanga si am spart capacul alternator si am polisat statorul,am rebobinat statorul l-am rebobinat l-am pus am cositorit legaturile, am pus izolatie siliconica,am schimbat uleiul pt ca pierdusem din el pe la capacul spart ,am pornit mobra dar aceasta nu sta la relanti cum nu mai accelerez se opreste nu as vrea sa o duc la un service si sa dau mult pt reparatie pt ceva care nu mi-se pare chiar asa grav va astept sfaturile Deci ai cazut. Baga manuta la filtru si scoate-l - pe stanga o sa-l ai plin de mizerie - tare mi-e ca ti-a curs benzina pe filtru si acum e vai mama lui. Curata si vezi dupa aia...apropos, vezi ca se poate mari si relantiul - se pot deregla de la cazaturi si la relantiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) zici ca ai cazut pe stanga, vezi sa nu iti fi "deranjat" cablul ce regleaza relantiul acolo ii pozitionat cu o rotita in cap de care micsorezi si maresti relantiul. ai putea sa verifici si aia. Sa ne zici si noua cand ai rezolvat problema, poate in viitor se mai confrunta si alti si ii bine de stiut o rezolvare. Editat Iulie 13, 2011 de Gex zxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 13, 2011 Autor Share Postat Iulie 13, 2011 deocamdata nu pot sa o pornesc am furtunasul de benzina prea scurt sper sa il iau astazi,masor si cum incarca statorul si dupa aceea voi posta sa va spun ce am facut ,va multumesc pt sfaturi si pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Vezi ca ai in manual, la caracteristici generale ale instalatiei electrice, cat trebuie sa scoata statorul intre oricare 2 faze. 46 de V la 6000 de ture parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Iulie 14, 2011 Autor Share Postat Iulie 14, 2011 fratilor am rezolvat,era un simplu reglaj de relantiu, multam pt tot dar, acum am alta problema curge un pic de uleio pe la capacul statorului garnitura pare ok stiti ceva un pret ceva sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gex zxr Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei zx6r Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 salut am un kawasaki zx6r din 2007 , si am cazut cu el pe la 50 dar nu are decat carena zgariata , a si cam cat ma costa sa ii vopsesc carena? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.