Sari la conținut

ajutor zx6r


Postări Recomandate

salutare,,postez cu gandul ca pot primi niste sfaturi utile si bine venite de la prieteni motociclisti problema sta cam asa.am un zx6r modelul 2000 am avut o cazatura minora la 20 km pe partea stanga si am spart capacul alternator si am polisat statorul,am rebobinat statorul l-am rebobinat l-am pus am cositorit legaturile, am pus izolatie siliconica,am schimbat uleiul pt ca pierdusem din el pe la capacul spart ,am pornit mobra dar aceasta nu sta la relanti cum nu mai accelerez se opreste nu as vrea sa o duc la un service si sa dau mult pt reparatie pt ceva care nu mi-se pare chiar asa grav va astept sfaturile :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect dar ma gandeam ca de la cazatura sa se fi dereglat ceva credeti ca are ceva daca ma duc calare pe ea pana la un service nu as vrea sa stric altceva la ea :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o cazatura am avut si eu cam aceeasi simptoma.Poate e o coincidenta. Mai exact mi-a scazut ralanti-ul cu vreo 200 de ture dupa care in timp incepuse din cand in cand sa imi moara motorul. In turatie mai mare mergea perfect. I-am schimbat bujiile si totul o fost bine.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ,cand o pornesc cu socul tras un pic porneste dar cand il trag inapoi moare imediat,am facut o tura mica dar cand scade viteza moare imediat o sa incerc cu bujiile merci mult :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ,cand o pornesc cu socul tras un pic porneste dar cand il trag inapoi moare imediat,am facut o tura mica dar cand scade viteza moare imediat o sa incerc cu bujiile merci mult :cheers:

Poate ai verificat deja, dar nu strica sa intreb: alternatorul iti incarca in parametri? Poate nu ai suficient curent la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai verificat deja, dar nu strica sa intreb: alternatorul iti incarca in parametri? Poate nu ai suficient curent la relanti.

nu are treaba cu incarcarea!

 

megi cu ea la un mecanic ! nu are pb grave (doar reglaje)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunasul care vine de la rezervor il am cam scurt il pot inlocui cu unul de masina care sa se potriveasca sau trebui unul special

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca statorul a fost rebobinat exista posibilitatea ca la relanti sa nu incarce calumea. Exista posibilitatea sa incarce putin la inceput si apoi sa se opreasca din incarcat. Mie imi murea motorul in turatii mici cand aveam un releu de incarcare vandut de un "prieten" care incarca doar cateva zeci de secunde la pornire, apoi statea in 12V si se ducea bateria. Nu strica sa verifice incarcarea la 4000 de ture, sa vada macar ca nu e de pe partea electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asta cum se face sa aflu cum se face

:(

 

rebobinarea a fost facuta de un tip care cunoaste ,a tinut cont de grosime,nr spirelor,la bagat in cuptor la dat cu rasina dar, se poate sa fie chiar asta problema nu stiu cum sa il masor sa vad daca incarca cat trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incarcarea se face la bornele bateriei cu motorul pornit + - consumatoriin functiune sau nu.

consumatori= faruri etc.

exact ca la masina.

tu momentan ai alte pb din carburatie suspectez eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,,postez cu gandul ca pot primi niste sfaturi utile si bine venite de la prieteni motociclisti problema sta cam asa.am un zx6r modelul 2000 am avut o cazatura minora la 20 km pe partea stanga si am spart capacul alternator si am polisat statorul,am rebobinat statorul l-am rebobinat l-am pus am cositorit legaturile, am pus izolatie siliconica,am schimbat uleiul pt ca pierdusem din el pe la capacul spart ,am pornit mobra dar aceasta nu sta la relanti cum nu mai accelerez se opreste nu as vrea sa o duc la un service si sa dau mult pt reparatie pt ceva care nu mi-se pare chiar asa grav va astept sfaturile :cheers:

 

Deci ai cazut.

Baga manuta la filtru si scoate-l - pe stanga o sa-l ai plin de mizerie - tare mi-e ca ti-a curs benzina pe filtru si acum e vai mama lui. Curata si vezi dupa aia...apropos, vezi ca se poate mari si relantiul - se pot deregla de la cazaturi si la relantiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zici ca ai cazut pe stanga,

vezi sa nu iti fi "deranjat" cablul ce regleaza relantiul acolo ii pozitionat cu o rotita in cap de care micsorezi si maresti relantiul.

ai putea sa verifici si aia.

Sa ne zici si noua cand ai rezolvat problema, poate in viitor se mai confrunta si alti si ii bine de stiut o rezolvare.

Editat de Gex zxr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata nu pot sa o pornesc am furtunasul de benzina prea scurt sper sa il iau astazi,masor si cum incarca statorul si dupa aceea voi posta sa va spun ce am facut ,va multumesc pt sfaturi si pareri :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ai in manual, la caracteristici generale ale instalatiei electrice, cat trebuie sa scoata statorul intre oricare 2 faze. 46 de V la 6000 de ture parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am rezolvat,era un simplu reglaj de relantiu, multam pt tot dar, acum am alta problema curge un pic de uleio pe la capacul statorului garnitura pare ok stiti ceva un pret ceva sh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...