Sari la conținut

ultima achizitie


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

1. pt titularul topicului: Felicitari pt achizitie; s-o stapanesti sanatos si fericit :), dar nu te complica la investitii aiurea(sfatul meu);

 

2. performantele fac dif. intre F si SP; ambele merg perfect pe circuit; greutatea asemanatoare, ciclistica dedicata circuitului la SP, dar cu o furca buna si o carena adecvata pe F, s-ar putea sa fiti uimiti ce poate sa faca F-ul.Prin afara este destul de folosit pe pista.

 

3. 1198 sau alte variante recente nu-si au rostul in acest topic- cam mare dif de varsta; parerea mea;

 

Oricum, Vtr-ul in general a fost mult mai apreciat in Vest decat prin Est. Sp-ul a facut istorie doar perioadata de inceput a anilor 2000 cu Edwards, dar apoi a fost abandonat- model initiat si dezvoltat tot de Shuhei Nakamoto, actualul conducator HRC.

 

Servant, ai grija de ea! :)

 

 

deja am inceput sa am grija de ea :) ....numai bine :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

incearca sa intelegi la ce se refera comparatia aia.

 

Nu pot sa-ti citesc gandurile si sa 'inteleg' la ce se referea. Daca poti sa-mi explici bine,altfel,nu e asa evident pt mine,cum te-ai fi asteptat sa fie..

 

@Stevemax a punctat foarte bine niste realitati...

 

exista site-ul bikez.com

daca vrei sa faci comparatie intre modele de motociclete

 

no offense,dar un site in care scrie ca hayabusa din 2009 are motor v2 si aia din 2008 e monocilindru,nu e atat de relevant pt mine..

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa fiu injurat pt ce urmeaza sa postez, DAR:

 

(in primul rand felicitari pt achizitie , presupun ca-i mobra pe care se chinuia freeman s-o vand cu 6500 euro).

 

Ce poate face un roman in tara asta cu un motor ca SP2 prin oras?

 

Asta nu inteleg romanii nostri,motoarele astea se simt in largu lor pe circuit.

 

Eu am avut 2 VTR uri 1000F, ultima din '97, am dat 1800 eur cam pe ea. Sunt curios si eu daca SP2 ul asta care sigur a costat peste 5000 euro,sau oricum,peste tot pe net, SP2 din 2005 este peste 5 mii euro, sunt curios daca e intr-adevar de 3 ORI mai bun ca un VTR 1000 F.

 

Stiu ca desi se cheama la fel,sunt 2 motocicleta complet diferite, dar TOTUSI.

Mie mi se pare ca F ul este MULT mai potrivit pt drumurile noastre si pt ce stim sa facem noi,majoritatea 'riderilor'.

 

Acu' daca esti ultra innebunit dupa SP2, inteleg motivatia de a cumpara unul. Stii cum e,cand i se pune pata unui om pe ceva, nu poti sa-l scoti din joc. Altfel,ne-am lua toti doar mobre ce consuma 3 % si n-ar mai fi diversitate.

 

Nu vreau sa fie inteles gresit ceea ce scriu,

Nu sunt genul de raton care judeca si trage concluzii gen (ce o sa faci ba cu SP2 ul prin traficul infernal, o sa ti sara acu la temperatura din bord, o sa mori de cald, are suspensia prea rigida pt drumurile astea bla bla).

 

Nu, eu pur si simplu is curios ce a dus la achizitionarea sa si la ce va fi folosit,daca mi-e permisa curiozitatea..

 

Mereu m-a ros o intrebare, cum ar fi o comparatie intre SP2 ul asta si un RSV Mille R de prin 2005 2006, care e de la 4000 euro in sus,care vine si el echipat frumos cu jante usoare O.Z., suspensii ohlins,amortizor ghidon ohlins,frane radiale brembo,etc..

 

N-am apucat sa merg vreodata pe-un SP.

Imi pare mai manevrabila ca un F, imi place enorm bordul 2D, trage dintr-o plaja de turatii ceva mai sus ca F ul (presupun).

Sunt curos cat papa la % (oras, afara, si la ce regim de mers..)

 

Sa o stapanesti sanatos.

 

 

salutare

amsaincerc sa-ti dau un raspuns...

am mers cu ambele motociclete, de fapt am un VTR1000FIRESTORM de 4 ani si aproape de 50000km facuti de mine pe el.

Firestormul e SPORT TOURING e facut pt strada, a fost facut de Honda pt. a aduce bani(in special de pe piata SUA).

Spui sa faci comparatie pe un circuit...nu are rost! 1.ciclistica- nu stie sa ia curbe, furca e una de CBR F3 sau F4 fara reglaj la revenire..telescopul spate la fel.

2.frana-e slaba, vb.de echiparea de serie strict,nu de tuning sau modificari.

3.motorul - e cu 25 cp mai slab decat cel de pe SP2, clar, conteaza asta.

4.greutatea-ceva mai mare decat SP2.

SP2 se poate compara pe circuit cu 1000rr 2006.

 

Plusuri fata de SP2? e mai comoda..:)

Sa nu intelegi gresit, VTR-ul meu are aproape 70000km si nu l-as dapt nimic (poate doarpt. un SP2, dar trebuie sa ma gandesc bine inainte...:P)

Inca ceva, asemenea motociclete nu cumpara decat ceicare stiuce inseamna un BIG V-Twin bike, restul sunt pocnitori!

A-r fi frumos daca s-ar infiinta un club VTR in Ro...in SUA sunt destule http://www.superhawkforum.com/forums/

Gasesti acolo o gramada de chestii interesante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

amsaincerc sa-ti dau un raspuns...

am mers cu ambele motociclete, de fapt am un VTR1000FIRESTORM de 4 ani si aproape de 50000km facuti de mine pe el.

Firestormul e SPORT TOURING e facut pt strada, a fost facut de Honda pt. a aduce bani(in special de pe piata SUA).

Spui sa faci comparatie pe un circuit...nu are rost! 1.ciclistica- nu stie sa ia curbe, furca e una de CBR F3 sau F4 fara reglaj la revenire..telescopul spate la fel.- corect ref la furca si telescop spate, de-asta am si spus si eu ca cere ceva imbunatatiri; dar chiar si standard tot se comporta bine pe viraje :)

2.frana-e slaba, vb.de echiparea de serie strict,nu de tuning sau modificari.- corect, dar se poate remedia

3.motorul - e cu 25 cp mai slab decat cel de pe SP2, clar, conteaza asta.-corect, dar daca nu te inscrii la SBk, nu cred ca-si au rostul caii

4.greutatea-ceva mai mare decat SP2.- sunt la fel, chiar mai greu sp-ul cu 1Kg.

SP2 se poate compara pe circuit cu 1000rr 2006.-corect

 

Plusuri fata de SP2? e mai comoda..:)

Sa nu intelegi gresit, VTR-ul meu are aproape 70000km si nu l-as dapt nimic (poate doarpt. un SP2, dar trebuie sa ma gandesc bine inainte...:P)

Inca ceva, asemenea motociclete nu cumpara decat ceicare stiuce inseamna un BIG V-Twin bike, restul sunt pocnitori!

A-r fi frumos daca s-ar infiinta un club VTR in Ro...in SUA sunt destule http://www.superhawkforum.com/forums/

Gasesti acolo o gramada de chestii interesante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun asa, imi place mobra, dar si discutia :)

 

felicitari posesorului....dar sunt putin invidios ca n-am avut material sa o iau eu, scump domne scump :)

 

ref la dr. mengele si propunerea unui forum, hai sa nu "afumam" postul omului si sa intram pe: /index.php?/topic/126250-vtr-1000-f/page__st__320__gopid__2918450#entry2918450

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun asa, imi place mobra, dar si discutia :)

 

felicitari posesorului....dar sunt putin invidios ca n-am avut material sa o iau eu, scump domne scump :)

 

ref la dr. mengele si propunerea unui forum, hai sa nu "afumam" postul omului si sa intram pe: /index.php?/topic/126250-vtr-1000-f/page__st__320__gopid__2918450#entry2918450

 

 

multumesc pentru apreciere :cheers:

...si sa speram ca o sa ramana tot scumpa....ca asa e ea ...o "scumpica" :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva, asemenea motociclete nu cumpara decat ceicare stiuce inseamna un BIG V-Twin bike, restul sunt pocnitori!

 

doctore mare dreptate ai.

 

2. performantele fac dif. intre F si SP; ambele merg perfect pe circuit; greutatea asemanatoare, ciclistica dedicata circuitului la SP, dar cu o furca buna si o carena adecvata pe F, s-ar putea sa fiti uimiti ce poate sa faca F-ul.Prin afara este destul de folosit pe pista.

 

steve cu tot respectul dar consider ca esti intr-o eroare.

 

F-ul merge perfect pe pista pentru un habarnist sau pentru un incepator.

modificarile de care vorbesti tu vor incerca sa se apropie de STOCK-ul unui supersport, performanta nu se obtine din mediocritate.

faptul ca tu imi spui ca este folosita prin afara te cred, o stiu, am vazut-o si eu, dar nu este greu sa faci profilul utilizatorului de F pe pista.

 

Nu pot sa-ti citesc gandurile si sa 'inteleg' la ce se referea. Daca poti sa-mi explici bine,altfel,nu e asa evident pt mine,cum te-ai fi asteptat sa fie..

 

adriane e posibil sa ma fi inselat, am banuit ca te pricepi mult mai bine la google avand in vedere ca la motorete nu prea ai deschidere.

 

daca vrei sa afli ce am zis, cauti.

daca vrei sa cauti cum trebuie verifici contextul in care ti-am facut acea comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doctore mare dreptate ai.

 

 

 

steve cu tot respectul dar consider ca esti intr-o eroare.

 

F-ul merge perfect pe pista pentru un habarnist sau pentru un incepator.

modificarile de care vorbesti tu vor incerca sa se apropie de STOCK-ul unui supersport, performanta nu se obtine din mediocritate.

faptul ca tu imi spui ca este folosita prin afara te cred, o stiu, am vazut-o si eu, dar nu este greu sa faci profilul utilizatorului de F pe pista.

 

 

 

adriane e posibil sa ma fi inselat, am banuit ca te pricepi mult mai bine la google avand in vedere ca la motorete nu prea ai deschidere.

 

daca vrei sa afli ce am zis, cauti.

daca vrei sa cauti cum trebuie verifici contextul in care ti-am facut acea comparatie.

 

parerea ta...o respect...nimic de zis.

 

dar cred ca nu ai citit bine mai sus, am spus ca dif intre cele 2 modele o face performanta; nu am spus ca F-ul e mai performant decat Sp-ul; dar cu ceva imbunatatirii se simte si mai bine; dc nu ruleaza F-ul perfect pe pista? asa e, nu e dedicat circuitului, dar, daca toti tampitii aia din afara care folosesc F-uri pe circuit sunt habarnisti sau incepatori inseamna ca toti suntem dusi cu capul. Sunt multe alte modele supersport fara furca USD sau alte rahaturi si se dau pe circuit cu ele. Nu am zis nimic de performanta.

 

aaa...ca vrei performanta, e altceva...te duci , bagi un sac de bani in mobra si faci performanta . Dar noi nu cred ca vb de performanta aici.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@valbi: cum a zis si stevemax,nu cred ca ai idee cati posesori de VTR 1000 F isi duc motorul pe circuit,in afara,si culmea, nu se fac de ras.

Bineinteles,ca majoritatea nu sunt stock,dar nici nu-ti imagina ca au imbunatatiri de mii de euro.

 

Din felul in care te exprimi vrei sa sapi o groapa prea mare de performanta intre cele 2 modele.

Eu cred ca va lasati dusi in eroare de diferentele mari de pret intre ele (care se traduc prin diferenta de piese folosite /calitate).

 

Nu sugerez nici o secunda ca VTR 1000F ul ar fi la 'musteata' de un SP2... dar vad ca v-ati sfiit toti ca niste maicute sa-mi oferiti raspunsuri concrete cand v-am intrebat care sunt diferentele pe circuit,nu?

 

Pe circuit lupta se da in TIMPI, nu se da in SHOWA,in OHLINS, in "evacuare full" si alte kkturi. Ca-si au astea un aport, ok, dar sa vedem ce aport au anumite gadget uri si anumite tuning-uri de mii de euro in timpii scosi pe un circuit.

 

Cand o sa-mi aratati rezultatele unui shoot-out intre VTR SP2 si VTR 1000 F de pe o pista de circuit (conduse de acelasi pilot) atunci o sa consider ca mi-ati raspuns la intrebare....

 

Pana atunci ,valbi,iti sugerez sa lasi ironiile astea ieftine si raspunsurile destepte...

 

salutare

amsaincerc sa-ti dau un raspuns...

am mers cu ambele motociclete, de fapt am un VTR1000FIRESTORM de 4 ani si aproape de 50000km facuti de mine pe el.

Firestormul e SPORT TOURING e facut pt strada, a fost facut de Honda pt. a aduce bani(in special de pe piata SUA).

Spui sa faci comparatie pe un circuit...nu are rost! 1.ciclistica- nu stie sa ia curbe, furca e una de CBR F3 sau F4 fara reglaj la revenire..telescopul spate la fel.

2.frana-e slaba, vb.de echiparea de serie strict,nu de tuning sau modificari.

3.motorul - e cu 25 cp mai slab decat cel de pe SP2, clar, conteaza asta.

4.greutatea-ceva mai mare decat SP2.

SP2 se poate compara pe circuit cu 1000rr 2006.

 

Plusuri fata de SP2? e mai comoda..:)

Sa nu intelegi gresit, VTR-ul meu are aproape 70000km si nu l-as dapt nimic (poate doarpt. un SP2, dar trebuie sa ma gandesc bine inainte...:P)

Inca ceva, asemenea motociclete nu cumpara decat ceicare stiuce inseamna un BIG V-Twin bike, restul sunt pocnitori!

A-r fi frumos daca s-ar infiinta un club VTR in Ro...in SUA sunt destule http://www.superhawkforum.com/forums/

Gasesti acolo o gramada de chestii interesante.

 

 

Dr.mengele noi am mai vb in trecut, dar nu ti amintesti,aveam alt user cred:) Te intrebasem de carenajul tau de pe VTR, am impresia ca ai VTR ul ala carenat full,cu alb ,albastru si rosu.

Stiu forumul ala, am si eu user acolo, si te-am vazut postand.

Si tocmai pt ca ai user acolo,ar trebui sa stii cat de mult isi folosesc baietii aia VTR urile pe pista, cu mici tweaks ici si colo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Adrian B

Cred ca nu ai inteles ideea cu SP2. Intr-adevar, timpul pe tur nu e neaparat atat de mult mai bun ca la 1000F incat sa justifice atatia bani in plus. Asta vorbind strict rational. Dar gandind asa, ce rost mai are sa existe motociclete ca Ducati (de la 916 la 1198), Aprilia RSV sau MV Agusta F4? E vorba si de placerea de a avea o "rara avis", de senzatia pe care ti-o da pilotajul, de cum arata si cum e finisata o motocicleta. Altfel te simti cand deschizi usa garajului si iti cade privirea pe un SP2, chiar si fara sa-l pilotezi.

 

@servant

Multumesc si eu de aprecieri. Cand ziceam ca nu e de oras, faceam si o comparatie involuntara cu Dominatorul meu. :) Deh, am imbatranit, simtul practic primeaza. Te invidiez oricum pentru SP-2. S-o stapanesti sanatos.

Editat de kriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pe circuit lupta se da in TIMPI, nu se da in SHOWA,in OHLINS, in "evacuare full" si alte kkturi. Ca-si au astea un aport, ok, dar sa vedem ce aport au anumite gadget uri si anumite tuning-uri de mii de euro in timpii scosi pe un circuit.

 

 

 

pai timpii de unde crezi ca vin? lasand la o parte iscusinta riderului ....eu pot sa pun pariu ca daca dai unui singur pilot ... pe rand , un RSV mile (poate sa fie si factoryR) si apoi un SP2 cel mai bun timp va fi al SP-ului ...cu toate ohlins-urile si brembo-urile si oz-urile RSV-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Adrian B

Cred ca nu ai inteles ideea cu SP2. Intr-adevar, timpul pe tur nu e neaparat atat de mult mai bun ca la 1000F incat sa justifice atatia bani in plus. Asta vorbind strict rational. Dar gandind asa, ce rost mai are sa existe motociclete ca Ducati (de la 916 la 1198), Aprilia RSV sau MV Agusta F4? E vorba si de placerea de a avea o "rara avis", de senzatia pe care ti-o da pilotajul, de cum arata si cum e finisata o motocicleta. Altfel te simti cand deschizi usa garajului si iti cade privirea pe un SP2, chiar si fara sa-l pilotezi.

 

 

 

Salut. Nu m-ai inteles.

 

Contrele mele cu 'baetii' se bazeaza pe ratiuni tehnice. Nu discutam nici o secunda de stil,estetica, placere etc.

Eu daca as avea bani,mi-as lua maine un S4R,chiar daca acelasi lucru il face cu brio si un SV650N din '99. Evident ca fiecare pune,in masura in care-si permite,accent pe stil,design ,look, sound. De aia,recunosc,niciodata n-as putea sa-mi iau un BMW F650 GS ,oricat de tare exceleaza motorul ala la unele capitole.

 

Dar mica noastra cearta pe topicu' omului se axa pe latura tehnica. Mi s-a spus ca SP2 ul nu se compara deloc cu F ul,ca si performante etc...iar eu de aia m-am luat la contrazis..

 

Daca e pana acolo,chiar si dpdvd ESTETIC nu are sens sa le compari,pt ca e vorba de gusturi. Pana la urma cred ca si F ul meu era destul de ochios, pt o mobra de '97:(am atasat mai jos o poza cu ea)

 

pai timpii de unde crezi ca vin? lasand la o parte iscusinta riderului ....eu pot sa pun pariu ca daca dai unui singur pilot ... pe rand , un RSV mile (poate sa fie si factoryR) si apoi un SP2 cel mai bun timp va fi al SP-ului ...cu toate ohlins-urile si brembo-urile si oz-urile RSV-ului

 

Ai incurcat borcanele:) Eu vorbeam de VTR F vs SP2. De RSV ® nu ma intereseaza. In cel mai fericit caz putem 'specula',asa cum ai facut-o tu :) Dar nu subestima nici RSV ul totusi:)

Si daca tot raspunsul tau se refera la latura tehnica,un RSV Factory din 2005/2006 e mai ieftin cam cu 1000 euro ca SP ul. Daca diferenta dintre ele (pe pista,in timpi) e infima, banii nu se justifica. Si aici vorbim de circuit si rider foarte experimentat, nu de average Joe care se da pe strada si nu va face diferenta aia de zecimi de secunda (daca e sa fie mica).

post-66203-0-01608900-1312369955_thumb.jpg

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu m-ai inteles.

 

Contrele mele cu 'baetii' se bazeaza pe ratiuni tehnice. Nu discutam nici o secunda de stil,estetica, placere etc.

Eu daca as avea bani,mi-as lua maine un S4R,chiar daca acelasi lucru il face cu brio si un SV650N din '99. Evident ca fiecare pune,in masura in care-si permite,accent pe stil,design ,look, sound. De aia,recunosc,niciodata n-as putea sa-mi iau un BMW F650 GS ,oricat de tare exceleaza motorul ala la unele capitole.

 

Dar mica noastra cearta pe topicu' omului se axa pe latura tehnica. Mi s-a spus ca SP2 ul nu se compara deloc cu F ul,ca si performante etc...iar eu de aia m-am luat la contrazis..

 

Daca e pana acolo,chiar si dpdvd ESTETIC nu are sens sa le compari,pt ca e vorba de gusturi. Pana la urma cred ca si F ul meu era destul de ochios, pt o mobra de '97:

 

Corect si ce zici tu, dar tot e mult loc de interpretare. Adica. Dpdpv tehnic, intr-adevar SP-2 e in cu totul alta liga: suspensii, cadru, motor, frane - toate mult mai performante si mai scumpe decat pe 1000F. Apoi vii si zici ca "da, dar cate secunde castigi pe pista cu astea?". Pai depinde foarte mult de pilot, de pista, de gume etc. Avand in vedere ca m-am invartit si eu un pic pe piste cu tot felul de motorete, m-as hazarda sa zic cam asa: un pilot foarte bun (gen Mistode), pe o pista cum e Serres, spre exemplu, cred ca ar scoate un 1.26 cu SP-2 stock cu gume bune si nu ar cobori sub 1.30 cu 1000F stock cu aceleasi gume. Pe langa deficitul de putere, suspensiile de pe F sunt mai slabe, ciclistica nu e gandita pentru utilizare extrema, scaritele ating mult prea usor asfaltul si limiteaza inclinarea, franele sunt mai slabe si au fading mai mare, etc. Si 4-5 secunde pe tur pe o pista scurta, cum e Serres, nu inseamna deloc putin. Dar mai mult decat asta, senzatiile ar spune totul. Pilotul respectiv s-ar da jos de pe SP-2 zambind si zicand ceva in genul "Foarte interesant. Super ciclistica, cuplu bun. Limitata fata de supersportivele moderne, dar placut de pilotat" si de pe 1000F complet neimpresionat - "Mda, nu e groaznica, dar n-are putere, cand intri in viraj pe frane face in toate felurile, se unduieste urat la schimbarile de directie, m-am cam luptat cu ea".

 

Sigur, la nivelul unui pilot mediu/slab pe pista, cum suntem majoritatea dintre noi, diferenta de timp nu ar fi asa de mare din simplul fapt ca nu putem ajunge la limitele motocicletelor si ale gumelor atat de usor. Dar senzatia clar ar favoriza puternic SP-2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai incurcat borcanele:) Eu vorbeam de VTR F vs SP2. De RSV ® nu ma intereseaza. In cel mai fericit caz putem 'specula',asa cum ai facut-o tu :) Dar nu subestima nici RSV ul totusi:)

 

 

..pai eu am pus fata in fata SP-ul cu RSV-ul pentru ca mi s-au parut cat de cat apropiate si in aceeasi clasa....

tu daca vrei sa pui SP-ul cu Firestorm-ul intr-o confruntare pe circuit ...vei avea parte de o mare dezamagire ...

...concluzia mea este ca-i tii degeaba partea firestorm-ului fata in fata cu SP-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kriminal : corect ce spui.. Desi diferenta de 4 secunde e pura speculatie. Intr-adevar 4 secunde e o diferenta majora care -si spune cuvantul. DAR ramanem la stadiul de SPECULATIE.

 

Intr-adevar, un SP2 vine din fabrica direct ca sa te dai pe circuit cu el.

Ca sa te duci cu F ul pe circuit, mai umbli un pic la uleiul din furca, mai umbli la setari la furca si amortizorul spate,eventual pui niste gume mai bune, schimbi furtunele de frana stock si pui niste placute de frana mai bune. Astea nu-s cine stie ce chestii, financiar vorbind.

 

Ai dreptate, SP2 are 135 cai, F ul are 110, in schimb (corecteaza-ma daca gresesc), F ul trage mai de jos ca SP ul. SP ul desi e tot V2,se cere mai turat, merge in ture mai inalte ca F ul.

 

SP ul a fost gandit aproape exclusiv pt circuit,cand te uiti cum e construita si ce are pe ea,doar la asta te duce gandul. Nu te duce gandul la shopping in Carrefour cu rucsacu in spate (nu ca n-ar putea face asta). Dar mai degraba te duce cu gandul la o pista,sau la niste drumuri virajate de munte,cu asfalt frumos,decat la trafic prin oras,printre semafoare.

 

F-ul a fost gandit ca un motor sport de buget redus, care sa ofere senzatie. Degeaba ii zice sport TOURING. Nu e nimic touring la VTR F, iti confirm eu. Rezervorul e mic (16 litri),consumul e mare in draci (carburatie,etc). De pus bagaje pe el nu prea poti (am vazut ca poti atasa mai usor pe un GSX R 750 decat pe VTR F). Pozitia sa zicem ca e relativ ok,nu stai chiar in maini ca pe altele.

 

VTR F se preteaza mai bine pt uz stradal, all rounder (DACA nu ar avea consumul de porc).

 

..pai eu am pus fata in fata SP-ul cu RSV-ul pentru ca mi s-au parut cat de cat apropiate si in aceeasi clasa....

tu daca vrei sa pui SP-ul cu Firestorm-ul intr-o confruntare pe circuit ...vei avea parte de o mare dezamagire ...

...concluzia mea este ca-i tii degeaba partea firestorm-ului fata in fata cu SP-ul...

 

Stai calm,nu tin partea Firestormului. In orice zi , cred,SP ul va bate firestorm ul (la performante), dar conteaza si cu cat, asta era intrebarea intrebatoare...

 

Trebuie sa fiu redus mintal sa cred ca F ul e mai bun la ceva (poate la confort).

 

Pacat ca nu le mai fabrica (nici F,nici SP). Ai ceva info legat de asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Pacat ca nu le mai fabrica (nici F,nici SP). Ai ceva info legat de asta?

 

circula niste zvonuri cum ca urmatorul model de cbr 1000 ar avea o motorizare v4 sau v5...

dar mai cicula un zvon si mai frumos precum ca cei de la honda ar pregati ceva pe baza la VFR-ul 1200 care are tot o motorizare v4...

eu unul abia astept sa vad cu ce vin cei de la honda...oricum , as vrea sa vad cum se iau la tranta in WSBK 1198-ul cu un SP3 de 1200cmc...numai ca nush ce denumire i-ar pune Honda pe langa SP pentru ca VTR nu se pupa cu o configuratie v4...

 

 

 

asta este una din imaginile care circula pe net

 

si aici mai ai un link ce face referire la VTR ....mie unul personal kiar imi place cum arata VTR-ul ala :rolleyes:

http://petit-motorcycle-creation.over-blog.com/9-categorie-11313285.html

post-17059-0-97517300-1312372988_thumb.jpg

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt doua motive pentru care un eventual "SP3 V4 1200cc" nu se va bate niciodata cu 1198-ul in SBK:

 

- japonezii nu cred si nu jura decat pe 4 in linie (OK, in MotoGP au V4, dar ala nu trebuie sa aiba nimic de-a face cu motoarele de serie), iar un V4 nu ar intra sub incidenta limitarii la 1200cc (care se aplica la V2), ci ar fi limitat tot la 1000cc, potentialul avantaj al configuratiei fiind astfel negat, la fel ca si logica costurilor de dezvoltare si productie

- 1198 e in anul mortii, iar SBK-ul Ducati de la anul va fi modelul 1200 Superquadrata :)

 

Una peste alta e pacat: Honda nu mai conteaza actualmente in WSBK, iar efortul firmei in MotoGP va fi redus de la anul. Pe scurt, inseamna ca VTR-ul (una dintre putinele motorete japoneze care a fost facuta sa castige pe circuit, si nu doar ca sa faca profit) va ramane fara urmas direct, cel putin deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@steve tu ai zis ca F este perfect pentru circuit, daca ai o mobra perfecta si un circuit adevarat in fata nu te impiedica nimic sa te apuci de performanta :)

 

cine se da cu VTR afara se da pentru simplu motiv ca nu isi permite altceva, si aici nu ma refer strict la achizitie pe cati ii tine sa dea pe jos un SP2 de cateva ori pe an ? hai sa fim seriosi, o furca de VTR e 150 de dolari, o roata 50.

 

stiu basmele astea cu motorete sport touring facute de circuit, am si un SV 1000 in care am bagat multe mii de euro si am facut aproape toate modificarile pe care le au baietii aia din america care le dau pe circuit (eu le-am facut just for fun)

 

@adrian tie nu prea mai am ce sa iti raspund daca pentru tine un sv 650 din 99 e the same shit cu S4R.

 

@metale foarte misto filmuletul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt doua motive pentru care un eventual "SP3 V4 1200cc" nu se va bate niciodata cu 1198-ul in SBK:

 

- japonezii nu cred si nu jura decat pe 4 in linie (OK, in MotoGP au V4, dar ala nu trebuie sa aiba nimic de-a face cu motoarele de serie), iar un V4 nu ar intra sub incidenta limitarii la 1200cc (care se aplica la V2), ci ar fi limitat tot la 1000cc, potentialul avantaj al configuratiei fiind astfel negat, la fel ca si logica costurilor de dezvoltare si productie

- 1198 e in anul mortii, iar SBK-ul Ducati de la anul va fi modelul 1200 Superquadrata :)

 

Una peste alta e pacat: Honda nu mai conteaza actualmente in WSBK, iar efortul firmei in MotoGP va fi redus de la anul. Pe scurt, inseamna ca VTR-ul (una dintre putinele motorete japoneze care a fost facuta sa castige pe circuit, si nu doar ca sa faca profit) va ramane fara urmas direct, cel putin deocamdata.

 

 

dar macar un SP3 sa se bata din nou cu ducati pe pista..ar fi ceva frumos de urmarit...

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@steve tu ai zis ca F este perfect pentru circuit, daca ai o mobra perfecta si un circuit adevarat in fata nu te impiedica nimic sa te apuci de performanta :)

 

cine se da cu VTR afara se da pentru simplu motiv ca nu isi permite altceva, si aici nu ma refer strict la achizitie pe cati ii tine sa dea pe jos un SP2 de cateva ori pe an ? hai sa fim seriosi, o furca de VTR e 150 de dolari, o roata 50.

 

stiu basmele astea cu motorete sport touring facute de circuit, am si un SV 1000 in care am bagat multe mii de euro si am facut aproape toate modificarile pe care le au baietii aia din america care le dau pe circuit (eu le-am facut just for fun)

 

@adrian tie nu prea mai am ce sa iti raspund daca pentru tine un sv 650 din 99 e the same shit cu S4R.

 

@metale foarte misto filmuletul

 

Imi place aerul tau de atotstiutor si cum ii judeci tu pe baietii aia de-afara,pe care nici nu-i cunosti,si spui ca se dau cu VTR pe circuit pt ca nu-si permit altceva. Afla ca unii au cel putin INCA o motocicleta cu care se dau pe pista.

N-a zis nimeni ca VTR ul e o unealta aleasa pt pista,dar asta nu inseamna ca daca faci cateva modificari nu poate deveni o scula cu care te poti distra pe circuit.

 

Esti alt individ care-mi pune vorbe in gura. AM zis ca si mie mi-ar placea , DACA mi-as permite, un Monster S4R,dar cum nu-mi permit,mi-as lua un SV650N, care, la ce mediu este in jur si la ce vreau EU sa fac cu un motor, imi acopera nevoile. Nu cred ca am pus nicaieri egal intre S4R si sv650,ci doar am zis ca pt mine,ambele fac acelasi lucru.

 

Daca as fi un pilot experimentat,sau un individ care se da ultra tare pe curbe, da', atunci as spune ca sunt limitat de suspensiile SV ului,de motorul sau, de franele sale, si ca S4R ar fi un upgrade de zile mari. Dar nu e cazul.

 

Eu mi-as lua un S4R doar pt ca-mi place cum arata,si pt ca sunt snob si vreau sa stiu ca am sub c.ur 120 de cai si un V2 cu cuplu imens,chiar daca n-apuc sa folosesc tot ce stie el.

 

Asa cum facem si cum faceti TOTI , MAJORITATEA,dar nu vreti sa recunoasteti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@valbi: cum a zis si stevemax,nu cred ca ai idee cati posesori de VTR 1000 F isi duc motorul pe circuit,in afara,si culmea, nu se fac de ras.

Bineinteles,ca majoritatea nu sunt stock,dar nici nu-ti imagina ca au imbunatatiri de mii de euro.

 

Din felul in care te exprimi vrei sa sapi o groapa prea mare de performanta intre cele 2 modele.

Eu cred ca va lasati dusi in eroare de diferentele mari de pret intre ele (care se traduc prin diferenta de piese folosite /calitate).

 

Nu sugerez nici o secunda ca VTR 1000F ul ar fi la 'musteata' de un SP2... dar vad ca v-ati sfiit toti ca niste maicute sa-mi oferiti raspunsuri concrete cand v-am intrebat care sunt diferentele pe circuit,nu?

 

Pe circuit lupta se da in TIMPI, nu se da in SHOWA,in OHLINS, in "evacuare full" si alte kkturi. Ca-si au astea un aport, ok, dar sa vedem ce aport au anumite gadget uri si anumite tuning-uri de mii de euro in timpii scosi pe un circuit.

 

Cand o sa-mi aratati rezultatele unui shoot-out intre VTR SP2 si VTR 1000 F de pe o pista de circuit (conduse de acelasi pilot) atunci o sa consider ca mi-ati raspuns la intrebare....

 

Pana atunci ,valbi,iti sugerez sa lasi ironiile astea ieftine si raspunsurile destepte...

 

 

 

 

Dr.mengele noi am mai vb in trecut, dar nu ti amintesti,aveam alt user cred:) Te intrebasem de carenajul tau de pe VTR, am impresia ca ai VTR ul ala carenat full,cu alb ,albastru si rosu.

Stiu forumul ala, am si eu user acolo, si te-am vazut postand.

Si tocmai pt ca ai user acolo,ar trebui sa stii cat de mult isi folosesc baietii aia VTR urile pe pista, cu mici tweaks ici si colo.

 

 

te-am recunoscut...stai linistit,vad ca tot iti place safaci valuri....

am mers si eu pe circuit cu VRT-ul meu, e slab, nu se poate compara cu un supersport de 600 si nu sunt incepator...

am facut o gramada de modificari la motocicleta mea, furca fata modificata, reglaj suspensie fata spate, geometrie difetita fata de serie,pompa frana radiala de 1000rr 2006 cu etrieri de gsxr cu 6 pistonase, alt reglaj la carburatoare,pot spune ca se comporta f.bine moto.

acum m-am cam axat pe touring, adica pe comoditate :)

mi-ar place un sp2,ca motocicleta de duminica...

apropo,mai ai vtr-ul tau,galben era parca..l-ai reparat sau e tot de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos Ducati ti-ai luat :P, de legenda. sa-l stapanesti sanatos. !

Touche :D

 

blasfemie

 

Stim, stim..HondaiHonda (ca altceva in afara de japoneze n-am avut)

 

 

@servant.1980

Frumoasa motoreta si de perspectiva planurile tale :)

Sa ai parte de ea si sper sa te fereasca prostii din cale.

 

P.S : Totusi..vad ca-ti place V-ul, cunostinte de istorie si mecanica ai, Ducati cand iti iei?

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Touche :D

 

 

 

Stim, stim..HondaiHonda (ca altceva in afara de japoneze n-am avut)

 

 

@servant.1980

Frumoasa motoreta si de perspectiva planurile tale :)

Sa ai parte de ea si sper sa te fereasca prostii din cale.

 

P.S : Totusi..vad ca-ti place V-ul, cunostinte de istorie si mecanica ai, Ducati cand iti iei?

 

 

o sa-mi iau ducati cand o sa renunte la distributia aia pe curele si role (de preferat una pe pinioane , ca e sfanta...)si cand or vrea sa revina la o bascula cu prindere normala ....iar in legatura cu cadrul lor din zabrele fabricat din Cr-Mo ...este bun dar baietii de la Pierbon au facut un cadru pentru ducati exact la fel numai ca e din aluminiu (deci mult mai usor si la fel de rigid...)...

 

si am impresia ca cei de la Pierobon au si un cadru din titaniu

post-17059-0-67630700-1312449021_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...