Dimethylmercury Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Am si eu o intrebare. Am blocul motor la Simsonul meu destul de macelarit, insa are seria din acte. Mai am un alt bloc in stare super, insa fara acte pe care as vrea sa-l folosesc. Cum as putea rezolva eu treaba asta elegant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 iti cumperi poansoane si bati seria bla bla bla! ai grija sa invechesti dupa aia zona sau sa lustruiesti tot blocul motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 hmm motorul e piesa de schimb, te duci la Rar si le zici sa ti-l treaca in acte, dai declaratie ca nu e furat si ar trebui sa te accepte. Stressule faci si tu ca gemenii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebic Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Am si eu o intrebare. Am blocul motor la Simsonul meu destul de macelarit, insa are seria din acte. Mai am un alt bloc in stare super, insa fara acte pe care as vrea sa-l folosesc. Cum as putea rezolva eu treaba asta elegant? Am vazut pe carte de identitate scoasa de cateva saptamani, la seria de motor era trecut ... "indescifrabil" (intradevar era motor skimbat si pe motorul nou nu se vedea seria)... am intrebat de ce nu poansoneaza si au zis ca nu mai conteaza ca oricum e piesa de skimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 subscriu, motorul e piesa de schimb, atata timp cat este identic cu originalul ( ca nu pui motor de honda pe ea...) nu ar trebui sa fie probleme. am facut de mai multe ori treaba asta la auto. nici nu m-au intrebat de unde il am. l-au cautat dupa serie sa nu fie furat si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 sau il intrebi pe ozzy cum a procedat cu mz-k-ul lui merci, nu stiam ca aia chiar pot face schimbarea...ce-mi place mie forumu asta...long live CMR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 cu declaratie la rar ca nu e furat se rezolva cel mai simplu si cat mai legal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Salut, da cu seria de pe cadru cum e? poti sa schimbi cadrul cu unu la fel? si sa tii motorul cu seria din acte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Salut, da cu seria de pe cadru cum e?poti sa schimbi cadrul cu unu la fel? si sa tii motorul cu seria din acte? STIU EU din surse sigure. Seria de motor nu conteaza. Conteaza doar seria de cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Eu mai am un motor identic cu cel de pe motocicleta, numai ca nu se cunoaste seria de pe el ( a fost polizata de fostul propietar). Ca sa montez legal acest motor ce ar trebui sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 si daca cei de la rar nu vor sa te treaca... bati seria ca garcia pe strada nu o sa se uite cu nush ce aparat la serie (da, se uita la serie, la mine s-au uitat de 2 ori) si la itp se uita in fuga dar totusi nu strica sa fie la fel aluminiul din jurul seriei cu aluminiul blocului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Pai garcea de pe strada degeaba se uita la seria de motor pt ca aia nu-i trecuta in talon, si cum CI nu esti obligat sa o porti dupa tine... Problema apare la ITP si identificare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 Corect. Eu de identificare am trecut, acu ramane verificarea la primavara si linistea mea sufleteasca. Seria veche am slefuit-o deja, la fel si tot blocul ca sa fie la fel. Acu urmeaza sa pansonez noua serie. Organul n-are ce sa faca cand te opreste ca intr-adevar mie motorul nu m-i la fel cu cadrul la serie si asta numai in carte e trecut. La Simson mai apare luxul datorat faptului ca seria corecta o mai am batuta pe cutie si nici politaiul, nici la ITP nu cred ca stiu despre asta. Pot lasa blocul fara serie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Corect. Eu de identificare am trecut, acu ramane verificarea la primavara si linistea mea sufleteasca. Seria veche am slefuit-o deja, la fel si tot blocul ca sa fie la fel. Acu urmeaza sa pansonez noua serie. Organul n-are ce sa faca cand te opreste ca intr-adevar mie motorul nu m-i la fel cu cadrul la serie si asta numai in carte e trecut. La Simson mai apare luxul datorat faptului ca seria corecta o mai am batuta pe cutie si nici politaiul, nici la ITP nu cred ca stiu despre asta. Pot lasa blocul fara serie... Eu am facut in iunie ITP-ul la MINsk. Nu conteaza ce motor ai. Si in perioada aceea erau disperati ca se introdusese noua regula cu pozatul si verificatul la sange. Prima oara nici nu au vrut sa se uite la mine pentru ca seria de pe tablita nu corespundea cu seria de pe cadru. Am crezut ca mor!!! Am verificat la alt Minsk care era acolo si la fel!. Cand am verificat mai bine, seria de pe tablita (de pe cadru - la gatul furcii) era seria de pe motor. Explica-i lu nenea de la ITP. NU, NU, si nu, nu se poate... trebuie sa fie seria cadrului. M-am dus la RAR cu celelalt baiat cu Minsk si am intrebat seful cel mare care intamplator era pe-acolo pe-afara. NU conteaza seria de pe motor si nici seria de pe tablita indiferent unde ar fi ea. CONTEAZA DOAR SERIA DE PE CADRU. Asa ne-a spus seful de la RAR Braila, care a scos un telefon si la sunat pe cel de la statia de ITP si i-a explicat ce si cum. Cand ne-am intors acolo, boul si-a cerut scuze si ne-a luat si peste rand si ne-a facut ITP-ul fara probleme.. Si era o coada.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 eu vorbesc de rar galati unde sunt niste incompetenti si niste sictiriti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 sau il intrebi pe ozzy cum a procedat cu mz-k-ul lui merci, nu stiam ca aia chiar pot face schimbarea...ce-mi place mie forumu asta...long live CMR Sau iti dau eu doi pumni in cap sa mai taci din tastatura. Ce aveti toti cu seria mea nu inteleg. De ce va complicati cu serii se alte cestii iar nu inteleg. Sa va explic. Va cumparati un moto mic, mic in timp ce voi suntei mari, mari si aratati pe el ca pe moped. Si mopedele nu le opreste nimeni sa le caute de serii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 24, 2006 Autor Share Postat Octombrie 24, 2006 Eu am facut identificarea la inceputul lui iulie si mi-au facut poza atat cu cadrul cat si cu cutia si motorul, care au serie diferita de cea a cadrului, insa chestia asta e trecuta in carte. Deja oricum mi-am sters seria veche de pe blocul meu care il voi folosi si voi pansona pe el seria din carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.