Fox32 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Salutare tuturor, azi uitandu-ma la mobra mea chopperita, (motor de honda cbr 125, transplantat pe un daelim roadwin 125) ma intrebam ca poate motivul pentru care nu trage mai mult de 7000 si moare sub 6000 sa fie cdi-ul. Am cautat pe net ceva cdi de prin dezmembrari sau alte alea, si n-am gasit de cbr. Acum, stie careva daca se poate folosi cdi-ul de la alt model pentru motorul de cbr, sau e musai sa fie al ei? Cam asta ma roade de ceva vreme, apreciez orice parere! Numai bine si rauri de bere.(pe langa aslfat, ala sa ramana uscat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Probabil ca cine a facut transplantul nu l-a facut bine. Ori asta ori e absolut praf motocicleta in sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Iulie 18, 2011 Autor Share Postat Iulie 18, 2011 eu l-am facut, si n-am facut decat sa conectez firele care cum veneau. deci probabil e praf motocicleta ) cateodata merge mai ok, cateodata se opreste de tot, ma gandesc ca cdi-ul de la roadwin sau nu deschida supapele cum trebuie (motorul de daelim avea 4 supape 2 cate 2, asta are doar 2), dar sa revenim se poate cdi de la altceva si daca da de la ce ar fi indicat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 ma gandesc ca cdi-ul de la roadwin sau nu deschida supapele cum trebuie (motorul de daelim avea 4 supape 2 cate 2, asta are doar 2), intr-adevar, sa revenim... cu picioarele pe pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Iulie 18, 2011 Autor Share Postat Iulie 18, 2011 mai bine pe scarite, deci cineva ceva idei? banuiesc ca v-ati dat seama pana acum ca incerc sa fac din (cuvant urat) bici si sa si functioneze. Viata e trist fara bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 nu are nici o legatura cdi-ul cu supapele....cdi de fapt comanda 'cand trebuie sa scanteiasca bujia' si banuiesc ca motorul de cbr are alta harta de aprindere fata de daelim sau ce chinezarie o fii...imho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Iulie 18, 2011 Autor Share Postat Iulie 18, 2011 nu are nici o legatura cdi-ul cu supapele....cdi de fapt comanda 'cand trebuie sa scanteiasca bujia' si banuiesc ca motorul de cbr are alta harta de aprindere fata de daelim sau ce chinezarie o fii...imho Ceva coreanime, gen Daewoo si samsung. hmm, asta mi-a dat o idee, se poate "resofta" un cdi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 eu l-am facut, si n-am facut decat sa conectez firele care cum veneau. deci probabil e praf motocicleta ) cateodata merge mai ok, cateodata se opreste de tot, ma gandesc ca cdi-ul de la roadwin sau nu deschida supapele cum trebuie (motorul de daelim avea 4 supape 2 cate 2, asta are doar 2), dar sa revenim se poate cdi de la altceva si daca da de la ce ar fi indicat? Asa e, CDI da scanteie la kur la supape si ele se deschid. (aka sar ca arse) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 Asa e, CDI da scanteie la kur la supape si ele se deschid. (aka sar ca arse) Imi place de voi astia cu un pustiu de inteligenta, ti se pare ca am vreo diploma de mecanic? de ce (cuvant urat) as mai cere ajutor aici daca as fi stiut tot, da plm. iti dai seama ca mi-au trecut prin minte toate scenariile posibile, dar normal de ce sa ajuti, hai sa ne luam la misto mai bine. Romanilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Domnul meu, hai sa ne uitam la problema din alt unghi. Din 3 cuvinte care le-ai insirat pe topicu asta, e clar ca nu ai habar de nimic ce se intampla in interiorul mobrei. Vezi tu, motocicleta e un amalgam bine pus la punct de fier, apa si foc. Si scanteie, si CDI Ca sa iti explicam tie ca nu merge cdi de hayabusa pe pârâietoarea ta cu pedale e ca si cum am incerca sa dresam un porumbel sa innoate. Efectiv nu poti. E altceva. In cazul tau, cand nu stii ceva, apelezi la cineva care stie ce face si cu ce se mananca problema, respectiv la un mecanic. Bun, nu ai bani, te inteleg perfect, toti am fost asa la un moment dat, multi suntem inca acolo Dar la ceva tre sa fii bun. Profeseaza la ce esti tu bun si plateste pe cineva care e bun la reparat mobre. Aici pe forum intrebi de ce nu porneste mobra dupa ce ai pus CDI de pe acelasi model de mobra. Sau chestii reale la care nu le poti da de cap. In rest, citeste pe google sau wikipedia ce face fiecare componenta si dupa ceva vreme, cand o sa dai de topicu asta o sa iti zici in minte ca ba ce prost am fost ca puneam astfel de intrebari... Mie asa mi se intampla nu trage mai mult de 7000 si moare sub 6000 sa fie cdi-ul. Cum e asta? Porneste direct in 6000 rpm? Mai scade relanti-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Io cred ca nu ii merge turometru de fapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) Salutare tuturor, azi uitandu-ma la mobra mea chopperita, (motor de honda cbr 125, transplantat pe un daelim roadwin 125) ma intrebam ca poate motivul pentru care nu trage mai mult de 7000 si moare sub 6000 sa fie cdi-ul. Am cautat pe net ceva cdi de prin dezmembrari sau alte alea, si n-am gasit de cbr. Acum, stie careva daca se poate folosi cdi-ul de la alt model pentru motorul de cbr, sau e musai sa fie al ei? Cam asta ma roade de ceva vreme, apreciez orice parere! Numai bine si rauri de bere.(pe langa aslfat, ala sa ramana uscat) cauta piesa dintr-un catalog de imagini "explodate" dupa codul original posibil sa potriveasca si la alte modeluri... altfel iti pierzi vremea si banii Domnul meu, hai sa ne uitam la problema din alt unghi. Din 3 cuvinte care le-ai insirat pe topicu asta, e clar ca nu ai habar de nimic ce se intampla in interiorul mobrei. Vezi tu, motocicleta e un amalgam bine pus la punct de fier, apa si foc. Si scanteie, si CDI Ca sa iti explicam tie ca nu merge cdi de hayabusa pe pârâietoarea ta cu pedale e ca si cum am incerca sa dresam un porumbel sa innoate. Efectiv nu poti. E altceva. adica daca inoata porumbelu' atunci poti si sa transformi un CDI chinezesc intr-un TCI japonez pt lectura : http://www.drpiston.com/Ignition.html http://www.drpiston.com/Cvcarbs.html daca nu esti documentat, poti face interventii dar e bine sa ai un stingator cu pulbere la indemana Editat Iulie 19, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.