Sari la conținut

New Project: Mz Es 250 / 1960


RaduI
 Share

Postări Recomandate

Pai eu am deja de cand am luat motorul un ceas romanesc de Electroprecizia Sacele, cod 5214, scrie pe el 1 rot=1 m, deci la fel ca la Trabi, numai ca ala de Trabi e mult mai mare in diametru, dar ca idee se poate scoate mecanismul si transplanta in alta carcasa- eu asa vreau sa fac la IJ, ca si ala tot de ceas cu o tura pe metru are nevoie.

Am astupat acum juma' de ora 2 din gauri cu chit cu fibra, cum am facut si la IJ. Maine sau cel tarziu luni vreau sa vopsesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu pentru cutie folosesc ulei de transmisie T90. Ce stiti de el? E bun, slab?

 

In legatura cu aprinderea Bosch....

- am vazut ca pe rotorul aprinderii Bosch scrie 6V25 - 4/5W? Asta inseamna ca scoate 6V?

 

- se poate rebobina astfel incat sa poata suporta un bec halogen de 12V 60W+ pozitie si stop pe frana?

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' bec de far mai slab, alea auto se aprind chior. Nu m-ash baga la bobinat.

 

Coane RaduIule, nu simtzi o rasuflare fierbinte in ceafa? :blink: Azi am vopsit aproape tot, mai am carenele, carcasa farului si prezervorul, ca nu mai avea tanti pe Lizeanu decat juma' de chil de vacsea, mai iau maine. Sapt'a'viatoare sper sa termin de asamblat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit bre ca inca nu e momentul, motorul e deocamdata o gramada de fiare negre in duba. Pt CIV oricum nu-mi tre' gume shtock, si nu stiu daca o inscriu acum, cred ca fac doar CIV sa pot s-o cumpar si gata. Exista si posibilitatea s-o inscriu pe Frantza! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

multumesc pentru informati si eu l-am reconditionat si am ajuns acum la aceasta parte dar din ce am gasit in acest topic este perfect nu am avut timp sa il fac singur asa ca am apelat pe la prieteni cu partea de vopsire dar cu restul m-am ocupat eu ,acum doua zile mai am achizitionat inca unul pt piese este bun porneste am mers cu el singura problema este ca are instalatia originala aceea pe baterie iar eu am magnetou .

In curind am sa pun si poze cu el dupa ce il montez la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si am o dilema sa mut instalatia originala de pe motocicleta achizitionata pt piese sau sa o las cu magnetou problema este ca la turati mici nu prea am lumini si imi spune si mie cineva cum se leaga becul acela pt punctul mort din cutie c fire trebuiesc duse acolo.

Da andrei sunt aproape de ploiesti la 20 de km spre buc .

SARBATORI FERICITE IMPATIMITI DE MZ-EURI O SA REVIN DUPA 7 ACASA NU A AJUNS CU NETUL INCA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi spune si mie cineva cum se leaga becul acela pt punctul mort din cutie c fire trebuiesc duse acolo.

 

poti pune o poza cu zona ? ca eu n-am identificat inca unde vin firele alea ptr. punctul mort, am citit doar in carti despre el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

haaai ca n-am mai scris de mult pe aici. Am luat de la mihaiachi un accesoriu ptr. MZ :burnout: ( /index.php?showtopic=172789)

 

Si am inceput un pic de restaurare:

 

acum taman ii dau cu filler. Urmeaza poze cu finalul

castile sunt super-ok, au captuseala/ curelusele in stare foarte buna, a mea, cel putin, e nepurtata

 

--- Mesaj completat în 02 Mar 2008 20:14 -------------
Later-later edit: FINALUL

post-7819-1204462467_thumb.jpg

post-7819-1204462505_thumb.jpg

post-7819-1204462526_thumb.jpg

post-7819-1204462542_thumb.jpg

post-7819-1204481670_thumb.jpg

Editat de RaduI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e in garaj (din pacate un garaj foarte plin, nu se poate lucra in el). Reiau ostilitatile, a venit caldura :burnout:

 

--- Mesaj completat în 09 Mar 2008 13:59 -------------
Intrebare ptr. Mz-isti:

Cablurile de acceleratie, ambreiaj, frana, soc, se brodesc de la ETZ ? ca ale mele au camasile varza , nu mai zic de cablurile propriu-zise care-s gripate, ruginite in camasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Are cineva o schema cu legarea firelor electrice la intrerupatorul de contact/lumini ptr. ES ? Ceva in genul ca sa si arate ce conexiuni se fac in interiorul blocului ptr. diverse pozitii ale cheii ?

 

 

 

revin si cu intrebarea veche:

 

Intrebare ptr. Mz-isti:

Cablurile de acceleratie, ambreiaj, frana, soc, se brodesc de la ETZ ? ca ale mele au camasile varza , nu mai zic de cablurile propriu-zise care-s gripate, ruginite in camasi

Editat de RaduI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am schema dar iti pot da urmatoarele informati:

 

Pozitiile, dupa introducerea cheii

 

1: o rotesti la stanga - pozitie stationare - cheia se poate scoate, pozitia ramane aprinsa, aprinderea este deconectata

2: dupa introducerea cheii, rotire la dreapta: aprinderea conectata, luminile oprite

3: rotire in continuare la dreapta: aprinderea ramane conectata, conectare faza scurta (care se poate schimba cu faza lunga cu ajutorul butonului de pe ghidon)

4: rotire in continuare la dreapta: pozitia asta nu stiu pentru ce este

 

Da, se potrivesc cablurile dar asteapta-te sa fie nevoie sa ajustezi lungimea unor cabluri/camasi. Calitatea cablurilor de ETZ este practic inexistenta. Iti recomand sa folosesti cabluri de japoneza, masina straina sau, mai simplu, cabluri + camasi de frana de bicicleta (ambele cu teflon) - cauta la magazinele specializate. Le poti adapta pentru acceleratie, frana, ambreiaj. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc ptr. raspuns.

Aia cu pozitiile cheii o stiu; am manualul MZ-ului. Ma interesa ce se intampla efectiv inauntru; avand magnetou, deci alt tip de alimentare decat cel original, vreau sa stiu cum naiba sa leg firele acolo ca sa functioneze una-alta.

Mersi ptr. pontul cu cablurile de bicla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu, uite aici schema originala. post-7334-1218367393_thumb.jpg Pentru alte detalii, vorbim pe mess, saptamina viitoare.

Toate bune! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Nu am mai scris demult aici; am mai facut una-alta pe la masinarie, nu prea multe ptr. ca m-am bagat in multe alte chestii care mi-au ocupat mai tot timpul. Am mai scris cate ceva aici: http://mzbrothers.21.forumer.com/viewtopic...=83&start=0

 

In fine, de catva timp am inceput sa ma ocup un pic mai des de Lup. Pana una alta, pentru ca inca n-am refacut instalatia electrica, am legat un fir de la magnetou la bobina si, da-i pedale ! Voi reface instalatia dupa ce voi avea flansa de adaptare ptr. alternatorul de ETZ.

 

Am avut ceva probleme cu primele porniri; s-a dovedit ca toba pe care o achizitionasem, pentru ca era mai aratoasa decat ruginitura aia pe care o aveam, era infundata. N-am reusit s-o desfac ca s-o curat.

Carburatorul e facut din 3 carburatoare separate. Ma lupt din greu cu el ca sa-l inteleg si sa-l reglez.

 

In seara asta am mai montat una-alta si m-am mai luptat cu reglajele ...

 

 

 

 

mai jos de atat nu pot lasa turatia de ralanti, ca moare. Ca sa accelerez trebuie abia sa pipai maneta, altminteri se tureaza in draci ... :disappointed: .

Si trebuie sa rotesc oricum maneta cu grija, daca o fac prea repede, moare.

Editat de RaduI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mulțam cicloburu pentru schema în română, nu o aveam....

acuma poate mă prind de ce moare motoru mai nou când aprind farul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte probabil să nu încarce, verifică cu un aparat de măsură cît scoate dinamul, direct la perii Âşi apoi vezi cît ai la ieÂşirile releului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu bănuiesc că la tine este vorba de ceva aer fals, nu mult, dar existent. Ori pe la unul din simeringurile ambielajului, ori pe la galeria de admisie a carburatorului, ori chiar din cauza carburatorului care este asamblat din piese de la mai multe Âşi care nu-s păsuite. Mai uÂşor mi-ar fi la tine să vin să bag un ochi, dar nu am timpul necesar mai devreme de o lună, din păcate...

Toate bune! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pe zgribuleala asta nici mie nu-mi mai vine sa cobor la ea :)

 

Banuiesc si eu ceva aer fals, in zona de prindere a carburatorului pe galerie, chiar asa a gandit neamtu etansarea, metal pe metal si doar strans un colier ??? sau lipseste ceva de acolo ?

 

Vreau zgomot de 2T ! Ce se aude la mine e un 4T turat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...