TomCat Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Nu ma pricep ca chestii asa avansate , dar, curentul necesar functionarii tuturor divaisurilor amintite , iti este furnizat de dinam (60W, temporat 90W, conform cartii tehnice). Cei 12 sau 8Ah au mai degraba legatura cu curentul necesar pornirii motorului (cel putin la masini, din cate stiu, de pilda o baterie de 75Ah iti porneste mai usor motorul iarna decat una de 45Ah, asa, babeste) Tu ai kick-starter, nu ai demaror, care ia ceva curent la pornire. La pornerea cu demaror/fara, nu conteaza atit de mult capacitatea cit gradul de incarcare al bateriei. Bine, asta in ideea ca nu dai juma' de ora la automat, ca atunci o baterie cu o capacitate mai mare face diferenta. Curentul necesar functionarii divaisurilor e asigurat de baterie, nu de dinam/alternator. Dinamul incarca bateria, in asa fel incit tensiunea la borne sa fie relativ constanta. Asta daca toate divaisurile nu consuma mult mai mult curent decit poate asigura bateria - aici conteaza capacitatea - incarcata de dinam/alternator (incarcarea nu e constanta, depinde de turatia motorului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 Bun , asa o fi, nu te contrazic. Dar nu i-ai raspuns omului: de care baterie sa ia si de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Cum pot indeparta cromul de pe amortizoare, rama de la far si unde mai este? la polizor sau este vreo metoda speciala, vreau sa fac asta deoarece intentionez sa le vopsesc negru mat si asa sunt destul de ruginite iar cromarea lor cred ca ar fi prea dificila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Cum pot indeparta cromul de pe amortizoare, rama de la far si unde mai este? la polizor sau este vreo metoda speciala, vreau sa fac asta deoarece intentionez sa le vopsesc negru mat si asa sunt destul de ruginite iar cromarea lor cred ca ar fi prea dificila Sunt metode chimice si electrochimice. Cea chimica e intr-o solutie de NH4OH la 90 de grade la pH aprox. 9. Asta daca cumva dispui de de substnta necesara. Electrochimic merge cu acid sulfuric dar acolo iti trebuie si curent. Eu zic ca asta din urma merge facut acasa. Daca te intereseaza, detalii iti dau in PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 (editat) Cum pot indeparta cromul de pe amortizoare, Cu peria pusa pe bormasina, daca e cromul vechi, trebuie insistat (am facut asta la barele de la masina, le-am dat apoi cu vopsea de roti. Asta vreau sa fac si la mezeu) Editat Noiembrie 7, 2006 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Sunt metode chimice si electrochimice. Cea chimica e intr-o solutie de NH4OH la 90 de grade la pH aprox. 9. Asta daca cumva dispui de de substnta necesara. Electrochimic merge cu acid sulfuric dar acolo iti trebuie si curent. Eu zic ca asta din urma merge facut acasa. Daca te intereseaza, detalii iti dau in PM. Daca ai putea ar fi super ca sa am timp sa ma mai interesez de cele necesare Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 11, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2006 Ce am mai facut intre timp: am reusit sa scot pedala de frana si axul basculei spate. Am reusit sa demontez cricul... din pacate am constatat ca suportul axului cricului (o teava) este pleznita; a fost pesemne reparata in mai multe randuri, dar destul de ciobaneste. Din pacate fotografia a fost facuta pe intuneric, asa ca nu prea e focalizata Am inceput si curatarea patrilor metalice de multele straturi de vopsea. Grinda-cheson spate: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 La polizor banuiesc nu? eu asa ma lupt cu vopseaua polizorul cu o perie de sarma in cap Later edit pe placuta aia nu sunt datele motocicletei? le-ai curata si pe alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 11, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2006 Bormasina cu perii. Nu bre, placuta aia am ocolit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 da jos niturile alea shi curatza shi sub placutza. cel mai bine e sa o aplici la loc dupa ce ai vopsit piesa. daca itzi e urat de pop-niturile moderne de aluminiu, sigur gaseshti ceva nituri clasice din cupru shi un capuitor ca sa le batzi "ca de fabrica". spor la treaba, cosmin aka kerosen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 14, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2006 Da, am in cap sa dau jos placuta ... nu stiam ca mai exista nituri clasice. Buba e ca numai pop-nit merge acolo, nu e acces in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 15, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2006 Pana voi termina proiectul MZ, care este un "proiect de gura sobei", vorba fratelui Mishul, mi-am mai luat un motor.... sa ma dau cu el .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 Pana voi termina proiectul MZ, care este un "proiect de gura sobei", vorba fratelui Mishul, mi-am mai luat un motor.... sa ma dau cu el .... dragutz ultimul motor pe care l-ai luat...ai iesit la vreun drum intins in jurul tastaturii? cat despre MZ...tot respectul pt munca depusa si bafta in continuare...abia astept sa vad ce iese. Mi-am luat si eu un Mz ES250 din 62 pe care am vrut sa-l restaurez initial...dar o duceam cam prost cu actele...mosul de la care l-am luat mi-a dat cartea de identitate si un act de vanzare-cumparare de cand era el mititel...avea o bucata de aluminiu care candva a fost numar de inmatriculare...aveam planuri mari cu el...avea piese originale pe el cu exceptia Kilometrajului si a cauciucurilor...restul era 100% MZ. Motorul era dat jos de pe cadru pt segmentare cica...cilindrul dat jos si el...biela statea trista la locul ei...mi-a mai dat vanzatorul si niste pistoane, dar nici unul nu s-a potrivit...asa ca m-am enervat, am desfacut cadavrul jumere (aproape la fel de mult ca tine...ramasese numai cadrul si bascula+partea superioara a aripii spate...l-am ars bine cu autogenul pt a scapa de uleiul incleiat acolo...curatat frumos dupa care m-am dat la montat un motor de 250 in 4 timpi/5trepte/4 supape (monoccilindric) de Honda XL. Am fixat motorul, i-am schimbat ghidonul...suspensia desfacuta jumere si curatata pana la ultimul mm patrat, la fel si rulmentii furcii fata...c mai...multa munca...insa l-am abandonat pt ca nu am reusit sa scot scanteie din motorashul d honda...i-am luat o aprindere care se pare ca e prea noua pt el....sper sa-l termin la primavara....mai am de facut scutul motorului si frana spate+scaritze fata/finisaje/vopsit...aaa am uitat sa spun ca am dat jos gatul si am modificat si aripile. am sa pun poze in curand daca vrei sa vezi c a iesit. bafta si nu te lasa pana nu-l termini ca e pacat de ea...e intradevar o bijuterie care devine din ce in ce mai valoroasa (daca are piesele originale, bineinteles) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 Baga poze ... Eu il voi pastra cat mai original (macar vizual, nu exclud mici imbunatariri in zona carburatiei, aprinderii, partii electrice). Deocamdata nu se poate spune ca am muncit mult, deci nu merit respectul - sunt la faza de strans piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Baga poze ... Eu il voi pastra cat mai original (macar vizual, nu exclud mici imbunatariri in zona carburatiei, aprinderii, partii electrice). Deocamdata nu se poate spune ca am muncit mult, deci nu merit respectul - sunt la faza de strans piese. inca nu e terminat...dar am sa-i fac poze maine...va avertizez ca arata extrem de ciudat a mai ramas cadrul, rezervorul si scaunele+aripi, in rest e...altfel:P oricum...nu e gata...mai e mult de lucru, dar sper sa fac 2-3 foto maine si sa ti-o arat. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Iga poze...am vrut sa-i fac mai devreme, dar n-am avut timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Intersesant intradevar, pana acuma le-am vazut chopperite dar niciodata endurite daca o termini si o mai bibilesti oleaca iti zic eu ca o sa arate super vezi poate scapi de a 2a sa si fa ceva cu lantul ala ca e ca nuca`n perete mai ales ca i-ai schimbat si locul de pe dreapta pe stanga P.S. neaparat poze cu ea gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Intersesant intradevar, pana acuma le-am vazut chopperite dar niciodata endurite daca o termini si o mai bibilesti oleaca iti zic eu ca o sa arate super vezi poate scapi de a 2a sa si fa ceva cu lantul ala ca e ca nuca`n perete mai ales ca i-ai schimbat si locul de pe dreapta pe stanga P.S. neaparat poze cu ea gata eh...nush cand (si daca) o voi termina...lantul l-am pus p stanga pt ca asa era motorul...cat despre sa...aveam de gand sa-mi fac tabureti in atelier din seile alea si p cadru sa fac o sa dintr-o bucata. legat de lant...aveam de gand sa-i fac o aparatoare care sa nu permita noroiului de pe roata sa se aseze pe lant...mai vroiam si un scut sub motor...eh...multe planuri, dar cand am vz ca nu scot scanteie calumea din el am abandonat-o...chiar nush cand o voi scoate din coltul ala...as scoate-o doar daca ar veni cineva cu o rabla inmatriculata sa mi-o dea la schimb...altfel nush cum mi-am cam pierdut cheful si speranta in legatura cu cadavrul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 26, 2006 Share Postat Noiembrie 26, 2006 Ce am mai facut intre timp: am reusit sa scot pedala de frana si axul basculei spate. Am reusit sa demontez cricul... din pacate am constatat ca suportul axului cricului (o teava) este pleznita; a fost pesemne reparata in mai multe randuri, dar destul de ciobaneste. Din pacate fotografia a fost facuta pe intuneric, asa ca nu prea e focalizata Am inceput si curatarea patrilor metalice de multele straturi de vopsea. Grinda-cheson spate: mai pune niste poze sa vedem cum ai avansat as curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 27, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2006 Sunt tot la faza aia, am niste proiecte de terminat - deh, sfarsit de an - si n-am timp de fiarele mele. Cu prima ocazie duc cadrul la sudat la teava cu pricina, apoi grund & restul. Am promisiuni si de niste liste cu piese noi (sursa Ungaria) & preiss-uri. Cum am ceva nou, bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 27, 2006 Share Postat Noiembrie 27, 2006 Referitor la indepartatul cromului... cea mai rapida metoda este sablarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Iga poze...am vrut sa-i fac mai devreme, dar n-am avut timp... am vandut seile si blocajul ghidonului. ma gandesc sa vand si rezervorul...e bun-bunutz cat ziceti sa cer pe el? ma gandeam sa-l vopsesc frumusel...si apoi sa-l dau. daca il vrea careva sa-mi spuna ce culoare sa-l fac si....sa-mi iau la revedere de la el:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Cu prima ocazie duc cadrul la sudat la teava cu pricina, apoi grund & restul. Ada'l bre la mandea! Acum m-am uitat din nou la poza pusa de tine. Acolo intra nishte tzutzuroaie care prind cricul shi pe ele se monteaza scaritzele. Practic tre' taiate toate cocomarlele alea shi sudata o tzeava sanatoasa. Vizitezi talica orice hypermarket, raionul de bauturi spirtoase , shi se rezolva. Incl cu grunduitul- da' de frecat tzi-o freci singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 30, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2006 Ada'l bre la mandea! Acum m-am uitat din nou la poza pusa de tine. Acolo intra nishte tzutzuroaie care prind cricul shi pe ele se monteaza scaritzele. Practic tre' taiate toate cocomarlele alea shi sudata o tzeava sanatoasa. Vizitezi talica orice hypermarket, raionul de bauturi spirtoase , shi se rezolva. Incl cu grunduitul- da' de frecat tzi-o freci singur Ie egzact cum zici ! OK, il incarc in portbagaj saptamana viitoare; de grund si spirt stiu si io sa ma ocup . Mai vb pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 OK, de grund stiu si io sa ma ocup . Da, da' io am pistol shi combrezor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.