Sari la conținut

Ore de funtionare la motoare KTM 4 timpi


CazyRO
 Share

Ore de funtionare la motoare KTM 4 timpi  

114 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Intrebare pt. cei cu motoare in 4 timpi:

Cate ore de funtionare poate duce un KTM cu motor in 4 timpi, cu schimbul de ulei si filtre facut la timp, mers in regim de enduro hard, nu extrem, pana cand necesita schimbarea kitului de piston sau o alta interventie in motor?

 

Cat merge un Mercedes? 300 000 km, 500 000 sau 1000 000 km?

Nu cred ca se poate da un raspuns la intrebarea ta ca sunt "N" factori care pot modifica fiabilitatea.

Cel mai bine e sa schimbi pistonul la 150 - 200 de ore. Daca mergi cu el pana "crapa" va trebui schimbat si cilindrul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

525 din 2006,ingrijit maniacal,580 ore functionare,16500 km,am schimbat(fiindca asa am vrut,nu din motive tehnice)lantul de distributie si bendixul(am dat de 100 de ori la pedala de cand il am,in rest numai buton),la fiecare schimb adaug 5% metabond gold,nu am avut pilitura decat la primele schimburi,probleme tehnice niciodata,in afara unei nenorocite de pipe de bujie care m-a chinuit un sezon intreg pana am aflat ca este din cauza ei problema..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa schimbi pistonul la 150 - 200 de ore. Daca mergi cu el pana "crapa" va trebui schimbat si cilindrul .

ce spui tu e valabil la 2 timpi....

 

initiatorul topicului a primit raspunsul....

 

intr-un ktm exc 4T, de cilindree mare, mai ales modelel mai vechi, intretinut decent, nu ai cum sa umbli inainte de 5-600 ore si 18-20 000 km....

 

la o performanta de genul asta am ajuns eu cu 525 din 2005...acum am un 450 din 2008 si sunt aproape de 300 ore fara nici un incident major.

am avut inainte honde..xr, crf..si mi se pareau supreme...primul ktm..l-am luat din plezneala, la oferta de pret....acum nu mi-as mai lua altceva.

 

cand o sa descoperi suspensia wp ( reglata corespunzator), bicicleta ktm si franele brembo....o sa uiti ca yamaha are seaua mai moale si ca economisesti 40 lei pe un litru de ulei la X km.

eu nu am baterie de un an....dar am bujie iridium si carburatie reglata super..si nu exista ca mobra sa nu porneasca la prima pedala in mod normal sau la a treia super inecata si data peste cap.

...

restul ie "rautacisme"!!

bafta!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu pistonul e valabila la motoarele de cilindreee mica, ce dezvolta o putere mare, gen 250 4T cu 47cp. Am vazut asta la un YZ250F, cred ca aceeasi chestie e si la variantele de enduro. Tocmai de aceea, cand mi-am luat primul motor, m-am uitat la specificattile tehnice si, vazand ca un motor de 600cmc are doar 3kg peste unul de 350cmc, l-am luat pe ala de 600. Sigur, oamenii, cand ma vedeau cu Husky TE610 pe hard-enduro, se uitau crucis.

Acum, daca ar fi sa-mi iua altul in 4T, m-as orienta la ceva gen Husaberg FE400, de prin anul 2000. Adica 105kg la gol, 42CP, nu ai probleme cu schimbat piston, si e "bicicleta" in comparatie cu multe variante de 250 4T, care cantaresc pe undeva pe la 115kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o motocicleta de 400 cc sa fie cu 10kg mai usoara decat una de 250 cc trebuie sa fie intradevar bicicleta. La propriu. Adica sa nu aiba motor.

Sau Husqvarna o fi descoperit roata (varianta usoara) si noi nu stim?

Nu stiu dupa ce specificatii te iei cand vii cu astfel de cifre dar cert e ca sunt fantasmagorice.

Probabil te intrebi de ce lumea isi ia motociclete usoare, puternice si cu intervale de servisare dese cand poate sa-si cumpere o Husky la fel de usoara, la fel de puternica dar cu capacitate mai mare si cu intervale de servisare rare.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca ai adus vorba de metabond si mi-am amintit:

water wetter mai folosesti?

ai ceva concluzii la folosire pe termen lung sau a fost doar un experiment de moment?

water wetter mai folosesc,nu mi-a mai fiert motorul niciodata de atunci pe timp de vara,nu sunt uzuri vizibile in pompa de apa,am pus antigel acum cu venirea iernii si am fost sa vedem traseul de romaniacs de la voineasa cu marcatorii lor,si mi-a fiert motorul pe o urcare inghetata unde am chitait-o putin..in rest nici o problema..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu pistonul e valabila la motoarele de cilindreee mica, ce dezvolta o putere mare, gen 250 4T cu 47cp. Am vazut asta la un YZ250F, cred ca aceeasi chestie e si la variantele de enduro. Tocmai de aceea, cand mi-am luat primul motor, m-am uitat la specificattile tehnice si, vazand ca un motor de 600cmc are doar 3kg peste unul de 350cmc, l-am luat pe ala de 600. Sigur, oamenii, cand ma vedeau cu Husky TE610 pe hard-enduro, se uitau crucis.

Acum, daca ar fi sa-mi iua altul in 4T, m-as orienta la ceva gen Husaberg FE400, de prin anul 2000. Adica 105kg la gol, 42CP, nu ai probleme cu schimbat piston, si e "bicicleta" in comparatie cu multe variante de 250 4T, care cantaresc pe undeva pe la 115kg.

 

O mori cu husabergul ala de gat :grinbandit:

Studiaza problema inainte sa-l iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei Belcic. era vorba ca Husaberg are ceva foarte usor, nu Husqvarna.

Mark. M-ai prins, eu ma uit pe net, la specificatii. Uite aici:

 

http://bikez.com/motorcycles/husaberg_fe_400_2000.php

sau

http://www.motorbikes.be/en/Husaberg_Fe_400_2000.aspx

sau

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Husaberg/husaberg_fe_400.htm

 

Fata de un EXC-F 250, 2004, de exemplu:

http://bikez.com/motorcycles/ktm_250_exc_racing_2004.php

 

Daca ai alte surse de informare mai credibile decat netul, prieteni care au avut si motor din ala, si din celalalt, sunt gata sa primesc sfaturi.

 

Oricum, stati linistiti ca eu imi astept EXC-ul 250 2T, in week-end ma duc dupa el. Asta era doar o discutie despre motoare 4T, nu despre viitorul meu motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca tu spuneai ca Husqvarna TE 610 are 117kg si 50 HP. Ma oftic pt ca eu mi-am luat ca fraierul EXC 400 la 114kg si 45 HP dar cu servisare de 10 ori mai deasa decat TE 610. Pe deasupara mai aflu ca exista si Husa 400 de 105 kg. Chiar ca-mi vine sa-mi dau cu tesla in ce se afla pe saua EXC-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca sunt cam luat la stanga, dar, dupa cum spuneam, eu ma iau dupa specificatii de pe net.

 

Uite cew am avut eu:

http://bikez.com/motorcycles/husqvarna_te_610_1995.php

 

Dupa cum spuneam, sunt deschis la sfaturi noi, dar nu si la mistocareli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca sunt cam luat la stanga, dar, dupa cum spuneam, eu ma iau dupa specificatii de pe net.

 

Uite cew am avut eu:

http://bikez.com/motorcycles/husqvarna_te_610_1995.php

 

Dupa cum spuneam, sunt deschis la sfaturi noi, dar nu si la mistocareli.

 

te 610 si xr 600..erau intr-adevar cele mai usoare mobre "grele"..pe la 120 kg. distributia maselor e alta si trasee adevarate de hard..n-o sa faci niciodata cu asa ceva. xr am avut...si stiu ce vorbesc.

aia de la husa..te mint rau...dda----rauuu :scratch: !!!

un motor in 4 timpi...de 7 ani...n-o sa cantareasca niciodata cat un 300 exc 2T.

exc 250 2T e o alegere buna oricum!!

bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic de husa, tu zici ca aia mint....am fost atat de curios incat, pe langa alea 3 site-uri care-l dau la 105kg, am mai downloadat si manualul de intrtinere. Si, culmea, FE400/2000 are 104,8Kg, FE600/2000 are 105,7kg. Varianta enduro, cu 6 viteze si doar cu kick. Si, daca adaugi si suspensia WP, suna chiar bine.

Bine ar fi sa ne spuna si un posesor de asa ceva, ca, daca ar fi adevarat, ar fi o varianta OK de motocicleta cu mentenanta ieftina.

 

Vedeti pagina 7 din manualul de la urmatorul link:

link: http://www.manualedereparatie.info/download/husaberg-2000-manual-de-intretinere.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic de husa, tu zici ca aia mint....am fost atat de curios incat, pe langa alea 3 site-uri care-l dau la 105kg, am mai downloadat si manualul de intrtinere. Si, culmea, FE400/2000 are 104,8Kg, FE600/2000 are 105,7kg. Varianta enduro, cu 6 viteze si doar cu kick. Si, daca adaugi si suspensia WP, suna chiar bine.

Bine ar fi sa ne spuna si un posesor de asa ceva, ca, daca ar fi adevarat, ar fi o varianta OK de motocicleta cu mentenanta ieftina.

 

Vedeti pagina 7 din manualul de la urmatorul link:

link: http://www.manualedereparatie.info/download/husaberg-2000-manual-de-intretinere.html

Inseamna ca si eu am luat teapa cu Yamaha WR250F din 2008.Are vreo 108KG, si doar 30CP :scratch:

Editat de siadimet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ar fi sa ne spuna si un posesor de asa ceva, ca, daca ar fi adevarat, ar fi o varianta OK de motocicleta cu mentenanta ieftina.

 

 

cum sa zic : eu inainte aveam drz400e de care ziceam ca are 119 kg ( la gol ) si 48 cp, la care schimbam uleiul de 2 ori pe an folosindu-l aproape zilnic prin muntii patriei si ma plimbam 1 zi intreaga cu 1 plin de benzina.

 

una e sa faci enduro peisagistic si sa fortezi din cand in cand motorul si propriul fizic la o urcare pe creasta si alta e sa forjezi 90% din timp...ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa-ti iei o motocicleta care merge, nu din recenzii de pe net.

Vezi si tu ce motociclete au baietii pe la concursuri, sau cei cu care iesi ca sa-ti faci o idee. Ce e pe hartie e una dar in padure (acolo unde banuiesc ca vrei sa te dai) se schimba treaba.

Mizeria aia de Husaberg (ca altfel nu pot sa-i spun) e o gluma sinistra. Dar chiar sunt curios, tine minte ce ti-am zis si spune-mi ce parere ai dupa ce ti-ai luat-o :bounce:

Mergi pe solutii gata probate, n-are rost sa reinventezi tu roata acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mark: am mai spus ca aici era doar o discutie despre ore de functionare la motoarele 4T, iar eu deja m-am luat dupa prieteni, si viitorul moto va fi EXC250 2T ;) . Chestia cu Husa m-a socat si pe mine cand am vazut-o prima data, si de-aia am adus-o in discutie.

 

Dar eu inca mai astept parerea unui utilizator de Husa, model 2000...

 

Siadimet: Pai tie iti place mult prea mult butonul ala magic de "START ENGINE", asa ca nu ai luat teapa cu WR-ul :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mark: am mai spus ca aici era doar o discutie despre ore de functionare la motoarele 4T, iar eu deja m-am luat dupa prieteni, si viitorul moto va fi EXC250 2T ;) . Chestia cu Husa m-a socat si pe mine cand am vazut-o prima data, si de-aia am adus-o in discutie.

 

Dar eu inca mai astept parerea unui utilizator de Husa, model 2000...

 

Siadimet: Pai tie iti place mult prea mult butonul ala magic de "START ENGINE", asa ca nu ai luat teapa cu WR-ul :peace:

 

Imi place butonul ala si nu o sa imi iau niciodata o motocicleta de enduro fara buton, daca imi tine D-zeu mintile in continuare.

In ceea ce priveste greutatea motoarelor, intre toate 250.4T din anul 2008, WR-ul este cel mai usor. Am avut si Ktm(2 buc), am si Honda, deci nu vorbesc din auzite.

Daca vrei un sfat, in cazul in care nu esti hotarat ce motor sa iti iei, ramai pe KTM, Yamaha sau Honda.Nu neaparat in ordinea asta.Uita de Husky(indiferent de an), de Husaberg mai vechi de 2008, de DR-uri, DRZ-uri si alte avioane, (care merg maxim pe un drum pietruit).

Nu mai astepta parerea unui posesor de Husa din 2000, care vorbeste povesti, si tu o sa il crezi, pentru ca nu il cunosti, nu l-ai vazut niciodata cu moto in padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita de Husky(indiferent de an), de Husaberg mai vechi de 2008, de DR-uri, DRZ-uri si alte avioane, (care merg maxim pe un drum pietruit).

 

 

Unii pareti enduristi de anvergura si as vrea sa mai invat cate ceva de pe la voi, dar o fraza de genul asta descalifica din prima; imi vine sa cred ca te-ai dat mult fara casca, nu te supara. Poate nu cunosti istoria Husqvarna si ce a castigat in competitii, e drept ca eu nu as lua una acum, dar asta nu inseamna ca e de uitat; si sa spui ca DR si DRZ(mai ales DRZ) sunt maxim de forestiere, inseamna clar ca nu te-ai dat cu niciuna si ar fi mai bine sa nu iti dai cu parerea unde nu cunosti ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat in ordinea asta.Uita de Husky(indiferent de an), de Husaberg mai vechi de 2008, de DR-uri, DRZ-uri si alte avioane, (care merg maxim pe un drum pietruit).

 

vezi ca aici intri pe teren minat...

recunosc ca exista un nivel / trasee de la care in sus trebuie sa te ajute si motoreta dar pana acolo....mai e.

90% din enduristi nu ating niciodata nivelul ala sau nu fac traseele alea - si asta nu din vina motoretelor.

iar restul s-ar descurca ( mai greu sau mai usor) indiferent de ce calaresc

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita de Husky(indiferent de an), de Husaberg mai vechi de 2008, de DR-uri, DRZ-uri si alte avioane, (care merg maxim pe un drum pietruit).

 

 

Unii pareti enduristi de anvergura si as vrea sa mai invat cate ceva de pe la voi, dar o fraza de genul asta descalifica din prima; imi vine sa cred ca te-ai dat mult fara casca, nu te supara. Poate nu cunosti istoria Husqvarna si ce a castigat in competitii, e drept ca eu nu as lua una acum, dar asta nu inseamna ca e de uitat; si sa spui ca DR si DRZ(mai ales DRZ) sunt maxim de forestiere, inseamna clar ca nu te-ai dat cu niciuna si ar fi mai bine sa nu iti dai cu parerea unde nu cunosti ;)

Cu sau fara casca, m-am dat cu motorul la padure destul de mult. Sustin ca nu se poate face enduro cu Dr-ul. Nu m-am dat niciodata cu un DR pe traseu de enduro,si nici nu imi doresc. Tu in schimb poate ar trebui sa mergi cu o motocicleta de generatie noua, un EXC, un WR, un CRFX,chiar si o Husky(modelul nou) si o sa iti dai seama cum trebuie sa mearga un motor de enduro.

Editat de siadimet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu sau fara casca, m-am dat cu motorul la padure destul de mult. Sustin ca nu se poate face enduro cu Dr-ul. Nu m-am dat niciodata cu un DR pe traseu de enduro,si nici nu imi doresc. Tu in schimb poate ar trebui sa mergi cu o motocicleta de generatie noua, un EXC, un WR, un CRFX,chiar si o Husky(modelul nou) si o sa iti dai seama cum trebuie sa mearga un motor de enduro.

 

Am avut norocul sa probez EXC 2009 si nu contest ca e alta viata, alta istorie...primul motor enduro 200 EXC 1 an si jumatate, deci stiu care e diferenta si pot sa o recunosc: DR, XT, XR, etc. au ramas mult in urma. Dar uite ca am pe mana DR si vad ce poate face, ceea ce ai spus tu e exagerat. Pe maini bune face mult mai mult decat un drum cu pietris ;) ...si uiti si de orele de functionare la motor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...