mariantiu Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 SALUTARI. SUNT INCA INCEPATOR IN BRANSA. AM TRECUT CU BINE APROAPE DE ANUL DE INCEPATOR PE UN SUZUKI GS500FU SI ACUM VREAU SA-L VAND SA TREC LA VITEZA. MA INTERESEAZA SI MA FASCINEAZA FOARTE MUULT DATUL PE CIRCUIT,SI CA ATARE AS FI VRUT SA SCHIMB MOBRA CU O HONDA CBR1000RR, DAR AM VAZUT CA ALTII LAUDA MAI MULT SUZIKI ST CA DEZLANTUIE MAI REPEDE SI MAI FEROCE BESTIA DIN MOTOR! VOI CE PARERE AVETI? MA ADRESEZ TUTUROR CUNAOCATORILOR,POSESORILOR SI PASIONATILOR DE MOTO DE VITEZA. ASTEPT PARERILE SI RECOMANDARILE VOASTRE. VA MULTUMESC ANTICIPAT...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Daca vrei circuit ia 600,nu 1000 ! Ai mai mari sanse sa faci ceva,cel putin in RoSBK . Important pana la urma e cat de intretinuta e mobra. Nu mai face comparatii Honda vs Suzuki ,pt ca la experienta ta si la cum o sa mergi tu cu ea oricum nu o sa iti dai seama. Pe circuit e vorba de miimi de secunda pe tur. Ia un 600 intretinut bine ,pune carene pe el iesi intai la un Amc ,o Selena sa vezi cum sta treaba si pe urma iesi afara daca te tine portofelul si da-te. Hai fir intins si nu mai scrie cu masjuscule ca vedem si cu scris normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 i-ati honda,nu meriti Suzuki ca nu stii cum se scrie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) i-ati honda,nu meriti Suzuki ca nu stii cum se scrie! nu-i mare problema ...ca nici tu nu stii ... limba noastra-i o comoara dar........ in adancuri ingropata! si ca sa revin on topic..si sa fiu rautacios pana la capat... sunt convins ca initiatorului acestui topic, dupa gs 500, un 1000 rr o sa i se para foarte desumflat....nu se elibereaza bestia aia din motor suficient de repede domne'. Editat Septembrie 7, 2011 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 PLM,in primul an abia te obisnuiesti cu mobra iar tu vrei pe circuit A avut dreptate un motorist cu experienta. cand mi-a spus ca in primul an o sa invat sa merg cu mobra.Chiar a avut dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Sa tin tonul cu colegii de breasla io ma declar pro HONDA,,,motivul ? HONDA e HONDA,,,,dar ia-ti miar direct frate,,nu se merita sa mai stai pe 600 dupa un an de experienta,, Si acum revenind la treburi serioase,,ca nu vreau sa fac doar bascalie,,,, parerea mea este ca ptr circuit sa iti iei un 600 , dar trebuie sa testezi si sa vezi cu care te intelegi mai bine tu,, suzuki sau honda,, dupa un timp, si o experienta acumulata te vei orienta singurel, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 ce suzuki, ce honda, vrei o bestie adevărată, ia de ici, o dau ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariantiu Postat Septembrie 8, 2011 Autor Share Postat Septembrie 8, 2011 salutari. ba nene,da' rai sunteti sa moara 2 vecini d'ai mei!!! am intrebat si cu ceva pareri,si gata ati sarit pe mine ca "bestiile"! am deschis topicul asta din urmatoarele motive: 1)vreau sa-mi iau un motor de viteza,sa trec la clasa asta pt ca-mi place 2)daca-l iau nu am de gand sa ma dau cu el pe serpentinele Romaniei ca am cazut naiba si cu altele mult mai mici si stiu cum e 3)totusi vreau sa invat sa ma dau pe circuit,indiferent ca e doar din hobby,sau pt performanta,desi nu prea cred ca voi ajunge sa fac asta,fiind putin cam batran. 4)nu am bani sa tot schimb la motoare asa in fiecare an,sa incerc anu asta cu unu de 600 sau 750 apoi la anu cu unu mai mare 5) in ceea ce priveste honda de 600RR posesori de-ai ei m-au sfatuit ca la gabaritul meu,fiind putin mai maricel,sa nu o incerc ca nu incap pe ea,si mai bine sa-mi iau direct una de 1000 ca-i mai mare si mai comoda... apoi,ultima faza,acestea find zise,am tot auzit tot pe aici prin diferite topicuri ca na,Suzuki ar fi mai fasneata ca honda,si am intrebat si eu,in ideea ca voi avea neste pareri de la cunoscatori,si ca voi putea face o alegere buna din prima,nu asa sa arunc cu banii pe fereastra in fiecare an tot incercand modele.... dar vad ca aici numai oameni rai,caini,nu alta. numai de bascalie va arde cand pe mine arde camasa.... de parca voi v-ati noscut direct invatati,direct motoristi. sau poate voi ati avut bani sa treceti prin toate fazele,de la 125cc la 1300cc si asa mai departe,dar in cazul asta,nu pot decat sa zic ca va invidiez ca eu n-am banii respectivi. asa ca,daca vreti si binevoiti sa-mi raspundeti si mie fara bascalie la ce am intrebat,bine,daca nu mai bine ma lasati in durerea mea in pace,si cu asta basta..... salutari,asfalt uscat si drum intins. si week-end placut,ca se apropie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Cat de mare esti? Cat de inalt si cat de greu? Ce buget ai? Cam la ce ani te invarti? Daca vrei sa-ti comparam toate modelele Suzuki de viteza cu toate modelele Honda nu o sa avem timp. Daca zici si tu ca vrei sa comparam modelul CBR1000RR 2005 cu Gixxeru' 1000 K5 atunci o sa fie mai usor. In rest, informatie e pe net cat China, daca stii limba engleza poti sa citesti toate comparativele pamanatului din toti anii. Editat Septembrie 8, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 ce suzuki, ce honda, vrei o bestie adevărată, ia de ici, o dau ieftin. Cine stie, cunoaste. Eu as zice mai bine asa - Lama de foc: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariantiu Postat Septembrie 8, 2011 Autor Share Postat Septembrie 8, 2011 salutari. luand-o in ordine,treaba e cam asa:183cm inaltime,90kg si 26 de ani. bugetul... n-as vrea sa depasesc 3000-4000E,dar mai intai tre sa dau gs-ul.... ca si comparatie,as dori sa compar doar motoarele care se preteaza pt circuit,gen exact cum ai zis si tu,cbr1000rr cu gsx-r sau chestii asemanatoare. nu vreau toata gama. iar pt ultima chestiune,din pacate,cu engleza stau foarte prost,abia am inceput meditatiile,deci,mare lucru n-as intelege,decat cifrele,dar nu ma pot ajuta asa mult.... multam mult pt buna-vointa. o zi faina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Pai sa-ti zic din ce am citit si din ce am mai calarit eu. Perioada 2000-2003 legea o facea Gixxerul si Yamaha R1. Honda si Kawasaki cu 900-le au ramas in urma si si-au revenit abea in 2004. Multi zic ca GSXR-ul era cel mai bun. In aceasta perioada motoarele inca sunt confortabile, nu esti chiar atat de inalt si de corpolent incat sa nu incapi. In 2004 a inceput meciul adevarat, Kawa a scos zx10 si Honda CBR1000RR. Dar si R1 s-a imbunatait considerabil. Kawa ZX10 2004 este pentru multi cea mai puternica motoreta, cea mai brutala, setata corect foarte buna si de circuit. Daca tu te-ai dat doar cu GS-ul, parerea mea e ca va fi un salt prea mare. Honda CBR1000RR 2004-2008 cu un upgrade in 2006, recomand varianta dupa 2006, o motoreta echilibrata, ciclistica specifica Honda - adica foarte buna, liniaritatea cunoscuta a motorului, destul de mare ca sa-ti fie comfortabila. Iar, setata corect, face treaba buna si pe circuit. Cam moale, nu trage ca un Kawa sau ca un Suzuki, cred ca un rider serios va avea un pic de pierdut la timpi daca alege modelul asta. Asa am citit pe net, nu stiu din experienta. Tot in 2004, Yamaha a iesit cu poate cea mai frumoasa motocicleta de viteza de pana atunci, cu un motor revizuit cu 170 de cai. Curba de putere este cam spre varf, adica nu trage prea bine in ture joase comparative cu rivalele, dupa care explodeaza in ture mari. Pana in 2008 schimbarile la Yamaha nu sunt majore, dar cele mai reusite modele mi se par 2006-2007. Sunt lejere ca geometrie, incapi pe ele. In 2005 a iesit GSXR-K5, care se zice ca ar fi castigat toate comparativele din anul ala, multa lume zice ca de atunci nu s-a schimbat mare lucru si ca ar fi dintre cele mai reusite modele facute vreodata. N-am auzit niciodata un posesor nemultumit. In 2006 Kawa a mai domolit un pic modelul ZX10 si i-a schimbat si ciclistica, modelul 2004 a fost pentru multa lume prea radical. A iesit bine in comparative, e folosit cu succes si la circuite. In limita de 5000Euro cred ca aici ne putem opri cu modelele. Oricare dintre ele ti se va parea o racheta la inceput. Eu daca as fi in locul tau mi-as lua GSXR-K5 sau Kawa ZX10-2006. Dar e doar o parere personala, toate modelele japoneze de 1000cc din 2005 incolo sunt foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Foarte mare atentie! Ai limitat foarte mult optiunile - strict motor de 1000, strict Honda sau Suzuki. Usurel.... nu e relevant care este buna si care este mai buna, sau care este cea mai buna. Nu vad optiunea de motor V2.... oare de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Marian, mergi pe AMC cand vezi ca se aduna lumea pe acolo. Mergi de cateva ori (da,da cu GS-ul din dotare, nu ai nevoie de nimic altceva pe amc sau selena decat de 2 roti indiferent de cilindree si echipament) si asculta discutiile si sfaturile oamenilor de acolo. Vei fi uimit cat de dornici sunt oamenii sa te ajute sa iti imbunatatesti skillurile in momentul in care te vad cu adevarat interesat. Acolo vei afla si raspunsurile corecte legate de marci/cilindree/modele samd. On-topic : gasesti caracteristici moto in limba romana aici : http://www.infomoto.ro/catalog-infomoto Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Daca vrei exclusiv pista.....suzukik5-k6 de 1000 cea mai BUNA.....din toate punctele de vedere.........daca vrei si pista si strada...eu zuc ca nu prea conteaza ce ai sub tine..doar mergi sa te distrezi sa te simti bine...am mers cu multe si pe strada si pe circuit...nu simti diferenta numai daca incepi sa tragi de ele pt secunde(cum zicea colegul mai devreme).Man ia ce iti place tie(suzuki ca-i mai buna) sau iati ce iti permitit(honda ca e honda)...nu conteaza tu sa te simti mai bine...si lasa MESERIASII..nu te lua cu ei in gura:))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariantiu Postat Septembrie 8, 2011 Autor Share Postat Septembrie 8, 2011 in sfarsit niste colegi-motociclisti adevarati! va multumesc mult pt raspunsurile voastre,acum asa usor incep sa ma dumiresc si eu. usor,incet-incet,mai invat cate ceva. nu am ridicat si alte probleme,ca nu ma pricep la ele,la partea de mecanica sunt 0,asa ca,na nu pot deschide discutii despre motoare v2 sau altceva(cilindree,cuplu in turatii,etc). oricum,va multumesc mult celor de pe pagina asta care in sfarsit ati inteles "incultura" mea in domeniu si faptul ca vreau sa aflu mai multe detalii pt pasiunea asta! despre mersul pe AMC,tu,sorine,stii gs-ul meu,acum ai vazut ce poate,ca abia ma tineam dupa voi cand am fost spre autostrada.crezi ca va face ea fata pe amc,macar sa invat asa cum ar fi sa pui genunchiul jos?(ideea doar)!!!oricum,ideea ta e buna,daca mai mergi pe-acolo,ia-ma si pe mine,macar ca mai vad mobre si mai ascult pareri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) ,stii gs-ul meu,acum ai vazut ce poate.....crezi ca va face ea fata pe amc,......? Da. Lejer. Si un 125 e potrivit pentru AMC. (poate uneori chiar mai potrivit decat 600). E un circuit mic de karting, nu special moto, dar ''iti poti face mana'' pe el.... Editat Septembrie 8, 2011 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (...) Nu vad optiunea de motor V2.... oare de ce? Pentru ca in Romania "V doi-u' e pentru chopper-e", duuuuh ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 hai ca renunt la rautacisme.... ...dar postul tau initial suna a d-ala de copil fara permis..care viseaza race... nico ti-a ilustrat excelent evolutia mobrelor de 1000 dupa anul 2000( desi evident, ca posesor , a avantajat un pic kawa..) fizic te inscrii la toate ..pentru circuit... si eu am o conformatie fizica asemanatoare...dar cum vroiam mobre mai comode pentru excursii foarte lungi pe strada dar si suficient de puternice ( sa-l multumeasca si pe dracusor..nu numai pe ingeras) ultimele au fost 1100 xx si busa. din miarele 2000+ am mers cu toate mai multe sute de km...asa ca o sa-ti fac o recenzie tinand cont de experienta mea, de a ta ..si de cam ce vrei tu... cel mai echilibrat mi se pare 1000rr..cu cea mai constanta curba de putere, ciclistica super, frane excelente. cele mai fascinante sunt r1 si gixu..cam din toate punctele de vedere. dar pentru experienta ta ca minus vad faptul ca au salturi bruste de putere si cuplu. gixu k5-6 mi se pare cea mai puternica mobra si cu r1 08 am experimentat cele mai tari frane ever. kawa nu prea mi-a placut fiind si cea mai incomoda..tot cu salturi de putere si cuplu...si din ce am mai vazut si cu probleme mecanice.. problema ta maxima o sa fie.....circuitele....de fapt nu ele..ci inexistenta lor. daca vrei sa te dai pe circuit in romania trebuie sa alegi supermoto sau enduro... bafta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 (editat) Specifica ce an de Honda sau Suzuki. La fizicul tau nu ai ce cauta pe 600, nu te incape nici una. Ce bani vrei sa bagi? Ca pont, alege un model care are deja instalat sleepery clutch, e cel mai important pt circuit(si pt strada e jmecherie). Daca ai bani mai putini, orienteaza-te dupa o Yamaha 2003, gasesti in Italia gata preparate pt pista dar cu acte pt inmatriculare. Ideea e sa iei o moto gata pregatita si sa mergi direct la circuit, nu sa te milogesti dupaia dupa cite o carena, scaritza, amortizor de directie, etc. Mai pierzi 1 an degeaba. Carene de strada i-ti poti lua mai tirziu, ori adaptezi niste semnale , lupe in loc de far, si nu mai dai banii aiurea pe plastice de 1 mie de euro, si-asa se sparg la prima cazatura. Editat Septembrie 9, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 vorba baietilor de mai sus. un V2 nu teai intrebat? avand in vedere saltul care vrei tu sa il faci, de pe GS pe +1000 dupa 2000 cred ca e cam mare. chiar si pe strada dar si pe circuit te vei da de pamant la cea mai mica greseala. va trebui sa te gandesti bine inainte ca vei avea de 3 ori mai multa putere decat esti invatat. alta ciclistica,alta pozitie, alt respuns al acceleratiei, alte frani, explozii de putere la care nu te astepti si ca sa te bagi pe circuit cu 1000cc in calitate de incepator (vorba cuiva de sus in primul an doar te inveti sa mergi pe motor si GS e un motor care inveti si te ajuta sa inveti) into dilema ca a ta am fost si eu acu ceva timp mult in urma. visam direct 900 sau 1000 dar dupa o discutie cu un prieten, am inteles ca nu sunt capabil nici de un liniar de 600. apoi mam dat cu un V2. mai exact un Ducati. putini caluti, cam cat gs tau dar o ciclistica si un motor care te ajuta oriunde daca nu te bagai sa faci performanta dar si care ma iertat dinmulte greseli de incepator. apoi am zis: ba e cam putin, si am vrut iar liniar dar de 600(CBR sau GSXR) dar dupa cateva plimbari am vazut ca nu e pt mine(fiind mai agresiv cu motoru) si am revenit inapoi la ideia de V2 dar tot Ducati si mam gandit la 748, mam uitat la cai, am zis ca e ok, cuplu de jos, te ajuta pe curbe dar cam oriunde si la fel te iarta foarte mult. intrun tarziu a venit si miracolul cand prostul a scapat la vreodoi banisor, si am pornit pe 748 jurandumi ca pana numi iau 748 sau 916 nu ma las. intrun tarziu am gasit un motor (916) dat pe pista, modificat, bibilit de sa scos tot ce sa putut din el(asta mia zis mecanicul care la "facut") cand lam luat, eu= 170 inaltime, imi era frica, stiam ca am vreo 130cai sub mine si in drum spre casa obosit miam vazut capacicatea motociclistica. in primele 3000km am invatat ce e motorul ala(cu toate ca am avut surprize) apoi in urmatoarele 4000km am inceput sa o dau pe curbe de nu mi se tineau veterani cu experienta care ma credeau inforior dar asta nu inseamna ca am fost kamikaze ci am mers in limitele mele, dar am avut surpriza sa fac Pasul Tihuta iar pe cateva din curbe mam lasat mult, chiar foarte mult peste cat ma stiam capabil eu(am fost norocos de gume si motor docil) atunci am zis ca nu are rost sa ma interc pe mine si sa incerc un circuit. asta fiind Selena care era mai aproape. acolooooo...........pfffff pista oleaca murdara, eu incepator, am iesit de vreo cateva ori in decor dar fara sa cad asta pana am invatat curbele. apoi nu ma mai puteam lecui de la a sta cu genunchiu pe jos chiar si pe curbele unde e dificil sa il pui acolo dar datorita V2-ului puteai sa mai ciupesti acceleratia cu toate ca mia intrat spatele intrun patinaj cand eram cu genunchiu jos, dar nam cazut. asta de vreo 3 ori pe acelasi viraj. a 4 oara mam intins pe toata pista pe burta. acum sincer nu vreau altceva decat tot un V2(tot Ducati) dar daca nu ar fi fost Ducati ar fi fost VTR1000. acum ca sa scurtez ca mam intins prea mult la discutie, iti recomand sa incerci si un V2 sau chiar si un V4 vei intelege abia dupa ce inseamna mai ales pt un incepator si mai ales pt un incepator care ajunge pe un circuit. ca nu cred ca te vei baga tu sa scoti sutimi ca sa ai liniar care sa te ajute pe linia dreapta. combarativ cu anii si clasa 1000 te poti orienta la un 999 ca 1098 e mai scurta din ce stiu si vei avea pb ca pe 600 Pentru ca in Romania "V doi-u' e pentru chopper-e", duuuuh ! nu stiu ma astia ce inseamna un V2 pe circuit. sa ne auzim de bine si de ce nu poate la anu neom vedea si pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.