todea Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 vara asta m-am initiat in enduro cu un dr350..pot doar sa zic ca imi place la nebunie bunnn..ca sa nu lungim povestea dr'u este un motor bun de inceput insa cam slab la ciclistica.Ce as vrea de la urmatorul motor de enduro?! pai sa fie mai usor,mai puternic,frane mai bune si pe cat se poate de fiabil.Din mica mea experienta de enduro inclin spre crf250x dar am si alte alternative ca: crf250r sau rmz250.Totusi sunt cam nelamurit daca ar merge ultimele doua la enduro Ar mai fi alta varianta de enduro de la suzuki de 250 si in 4t?A avut cineva crf250x? si daca da v-as ruga o mica descriere comparativ cu crf250r aaa si era sa uit..exista mare diferenta de greutate intre 250 si 450? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 crf250r si rmz250 sunt strict pt motocross. Nu cred ca vrei sa te apuci de motocross. I-ati enduro. Adica crf250x sau rmx dar asta cred ca doar de 450. PS Vad ca vrei japoneza, 250 cc si 4T. Mai exista Yamaha si Kawa. Atentie: iati modelul de enduro! Pt ca asta vei face. Nu motocross sau freestyle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 9, 2011 Autor Share Postat Septembrie 9, 2011 crf250r si rmz250 sunt strict pt motocross. Nu cred ca vrei sa te apuci de motocross. I-ati enduro. Adica crf250x sau rmx dar asta cred ca doar de 450. PS Vad ca vrei japoneza, 250 cc si 4T. Mai exista Yamaha si Kawa. Atentie: iati modelul de enduro! Pt ca asta vei face. Nu motocross sau freestyle. 450 ma gandeam ca e prea mare pt dimensiunile mele adica 68kg si 1.72...initial vroiam un 450 dupa dr'u de 350 dar ma gandesc ca mi-ar fi mai usor cu un 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 dintre japonexe 250 as alege fara discutii wr250f, arhisuficient pentru statura ta si nivelul de tehnica probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 5, 2011 Autor Share Postat Octombrie 5, 2011 dintre japonexe 250 as alege fara discutii wr250f, arhisuficient pentru statura ta si nivelul de tehnica probabil un rm de 250 e prea mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 un rm de 250 e prea mult? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 un rm de 250 e prea mult? Are putere cat un 450, este mult mai usor, puterea explodeaza la turatii mari si este destinat pistei de motocross. Ce vrei sa faci cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 sunt diferente semnificative intre 250 urile de motocross si cele de enduro, fa efortul si plateste diferenta de pret dintre aceste 2 clase, altfel iti tai singur din placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 6, 2011 Autor Share Postat Octombrie 6, 2011 dr350 avea 33 cai si wr250f daca nu ma insel tot 33 cai..parca as vrea ceva mai puternic dar nici sa fie de 450.ramane singura varianta exc'u de 250?sau mai este alt 2t pt enduro?unul din tovarasi avea un ktm de 250 insa nu era exc..a zis ca i-a schimbat calcatura si se descurca destul de bine cu el,daca nu ma insel era sx250. daca el poate eu de ce nu as putea cu un rm250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Motocross: suspensii tari, treapta I foarte lunga. Amandoua inadcvate pt enduro. Foarte bune pt concursuri motocross. Exista motoare enduro 2T atat de 250 cat si de 125 cc. La 68kg ale tale e suficient si 125. Lumea iti zice sa-ti iei enduro pt enduro dar tu o tii cu crossurile tale. Atunci ia-ti unul si vino, apoi, cu impresii (la propriu). PS: Esti sigur ca prietenul tau cu SX250 poate? Fata de GSX da. Dar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 6, 2011 Autor Share Postat Octombrie 6, 2011 Motocross: suspensii tari, treapta I foarte lunga. Amandoua inadcvate pt enduro. Foarte bune pt concursuri motocross. Exista motoare enduro 2T atat de 250 cat si de 125 cc. La 68kg ale tale e suficient si 125. Lumea iti zice sa-ti iei enduro pt enduro dar tu o tii cu crossurile tale. Atunci ia-ti unul si vino, apoi, cu impresii (la propriu). PS: Esti sigur ca prietenul tau cu SX250 poate? Fata de GSX da. Dar atat. am o filmare de la o iesire impreuna dar din pcate este prea mare sa o urc pe youtube ca iti aratam ca se descurca chiar bine in padure,pe munte,sarituri etc. Stiam ca treapta 1 este foarte lunga la motocross si suspensiile sunt mai tari dar vazandu-l pe el cat de bine se descurca m-a pus pe ganduri plus ca daca te uiti pe youtube sunt o gramada de filmari cu enduristi romani dar care folosesc mobre de cross..asta cum ti-o explici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 am o filmare de la o iesire impreuna dar din pcate este prea mare sa o urc pe youtube ca iti aratam ca se descurca chiar bine in padure,pe munte,sarituri etc. Stiam ca treapta 1 este foarte lunga la motocross si suspensiile sunt mai tari dar vazandu-l pe el cat de bine se descurca m-a pus pe ganduri plus ca daca te uiti pe youtube sunt o gramada de filmari cu enduristi romani dar care folosesc mobre de cross..asta cum ti-o explici? Precum zici motocicletele de motocros pot si folosite in padure si cu cat esti mai priceput cu atat iese filmarea mai interesanta. Daca nu inveti si nu exersezi tehnicile de conducere nici macar cu una de enduro nu o sa te descurci precum cei din filmuletele cu motoare de motocros cu suspensie tare si treapta intaia lunga. Dar motocicletele de enduro sunt mai bune pt enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 6, 2011 Autor Share Postat Octombrie 6, 2011 Precum zici motocicletele de motocros pot si folosite in padure si cu cat esti mai priceput cu atat iese filmarea mai interesanta. Daca nu inveti si nu exersezi tehnicile de conducere nici macar cu una de enduro nu o sa te descurci precum cei din filmuletele cu motoare de motocros cu suspensie tare si treapta intaia lunga. Dar motocicletele de enduro sunt mai bune pt enduro. vad ca esti posesor de wr250f...daca nu cer prea mult, cateva puncte negative si pozitive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 daca te uiti pe youtube sunt o gramada de filmari cu enduristi romani dar care folosesc mobre de cross..asta cum ti-o explici? Masochisti sau s-au bucurat de pretul mai mic cand si-au luat mobra - ea fiind forjata pe pista de motocross sau fostul proprietar a vrut sa scape de ea si sa-si ia una enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 fratzica, se poate si cu mobra de cross, dar doar daca nu ai alternativa. tu esti cazul perfect pentru a nu lua altceva decat enduro - mic , slab, incepator si atoate cunoscator. in rezumat treaba e cam asa: ai banii, ia ce trebuie, nu ai banii , experimenteaza in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 vad ca esti posesor de wr250f...daca nu cer prea mult, cateva puncte negative si pozitive Pozitive ce sa zic, merge bine. Negative: duc dorul puterii lui exc-urilor 400-450 pe care le-am avut inainte. Nu vreau alta motocicleta pt enduro, ma multumeste asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 7, 2011 Autor Share Postat Octombrie 7, 2011 va multumesc pt sfaturi...ideea e ca urmatoarea mobra vreau sa o tin o perioada mai indelungata de timp si nu as vrea ca dupa 10 20 iesiri sa zic ca am nevoie de ceva mai puternic..mi se pare foarte ok si crf250x si wr250f dar are acceasi putere ca si dr'ul care a fost ok pt inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Ai sa razi dar DR-ul nu e enduro. Cai putere de pe CRF-X si WR-F sunt din alta rasa decat cei ai DR-ului. Chiar daca la numar sunt aceiasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Tu parca vrei mai degraba sa ne convingi pe noi ca alea de MX sunt mai bune , asculta de aia mai batrani, nu e cazul sa reinventezi tu roata. Un 250 4T de generatie noua e mai mult decat iti trebuie si nu se compara cu besina de DR350 (care este un motor legendar, dar pt vremea lui, acum 20 de ani). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 7, 2011 Autor Share Postat Octombrie 7, 2011 Tu parca vrei mai degraba sa ne convingi pe noi ca alea de MX sunt mai bune , asculta de aia mai batrani, nu e cazul sa reinventezi tu roata. Un 250 4T de generatie noua e mai mult decat iti trebuie si nu se compara cu besina de DR350 (care este un motor legendar, dar pt vremea lui, acum 20 de ani). Nu vreau sa conving pe nimeni de nimic..altfel nu ceream sfaturi ideea e ca toata lumea m-a indrumat spre enduro nu mx..astfel ca am luat dr'u desi de bani aia puteam sa iau un mx de generatie mai noua iar la o iesire in gasca am observat ca multi au mobre de mx si se descurca excelent.Akm ca am vandut dr'ul si imi place aceasta 'activitate' vrea sa iau un motor care sa-mi fie ok si la anu si poate si peste 3 ani.Am luat cateva motoare in vizor si vroim sa aflu mai multe despre felul cum se comporta..atata tot nu vreau ceva de incepatori si nu vreau sa repar la fiecare iesire..pan akm din sfaturile voastre reiese ca wr250f ar fi cel mai bun Nu, dar daca esti interesat vorbim pe privat. Nu am avut timp sa le pun pe net, nici nu este vreo mare urgenta. Yamaha este a mea, si o vand pentru ca vreau una noua, Honda este a altcuiva care o vinde din lipsa de timp. nu promit nimic si nici nu o sa o cumpar luna asta dar daca nu e prea mare deranjul imi poti da un pm cu detalii despre amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Nu vreau sa conving pe nimeni de nimic..altfel nu ceream sfaturi ideea e ca toata lumea m-a indrumat spre enduro nu mx..astfel ca am luat dr'u desi de bani aia puteam sa iau un mx de generatie mai noua iar la o iesire in gasca am observat ca multi au mobre de mx si se descurca excelent.Akm ca am vandut dr'ul si imi place aceasta 'activitate' vrea sa iau un motor care sa-mi fie ok si la anu si poate si peste 3 ani.Am luat cateva motoare in vizor si vroim sa aflu mai multe despre felul cum se comporta..atata tot nu vreau ceva de incepatori si nu vreau sa repar la fiecare iesire..pan akm din sfaturile voastre reiese ca wr250f ar fi cel mai bun nu promit nimic si nici nu o sa o cumpar luna asta dar daca nu e prea mare deranjul imi poti da un pm cu detalii despre amandoua WR250F nu este cel mai bun. E greu de spus care este cea mai buna; dar cu siguranta cea mai buna va fi cea pe care o gasesti de cumparat in cea mai buna stare la cel mai bun pret. Am mers si cu KTM250F si cu CRF250 si cu Gas Gas250 si nu mi s-a parut niciuna rea, dar cand a fost sa-mi cumpar o motocicleta noua WR-ul a fost cea care m-a convins si ca sa fiu sincer faptul ca are suspensia cea mai moale dintre ele a cantarit definitiv. WR-ul nu exceleaza la nimic dar per total este o motocicleta buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 8, 2011 Autor Share Postat Octombrie 8, 2011 WR250F nu este cel mai bun. E greu de spus care este cea mai buna; dar cu siguranta cea mai buna va fi cea pe care o gasesti de cumparat in cea mai buna stare la cel mai bun pret. Am mers si cu KTM250F si cu CRF250 si cu Gas Gas250 si nu mi s-a parut niciuna rea, dar cand a fost sa-mi cumpar o motocicleta noua WR-ul a fost cea care m-a convins si ca sa fiu sincer faptul ca are suspensia cea mai moale dintre ele a cantarit definitiv. WR-ul nu exceleaza la nimic dar per total este o motocicleta buna. bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 A venit si la mine vremea sa trec la urmatorul nivel. Deja ma omoara rau de tot greutatea Husqvarnei, 117kg la gol. Buget: 1500-1800 euro (dupa ce o vand pe a mea) Problema mea e ca as vrea inmatriculata, ca mi-e groaza de aia 1-2km de mai trebuie cateodata sa-i faci pe asfalt, ca sa ajungi la urmatoarea poteca. Aici s-ar incadra doar EXC250, 2T. Plus cateva modele inaccesibile pt mine din cauza pretului Sau ar mai putea sa fie, neinmatriculabile, Yamaha WR25F, ceva Kawasaki 250 KXF, sau chiar niste motocross-uri, RMZ250 sau YZ450F. Intrebare: 1. KTM EXC250 2T are 108-113kg la gol (modele 2002-2006). Nu e totusi prea mult? Ca deja sunt terorizat de kilograme-kilograme-kilograme. 2. Compenseaza cu ceva daca iau un cross mai mare, YZ450F sau RMZ450? Am invatat ca puterea se mai poate struni, dar nu stiu cum e cu fiertul motoarelor de cross. Plus ca-mi place la nebunie ideea unui motor 4T intre 92kg (RMZ250) si 104 (YZF450). Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 A venit si la mine vremea sa trec la urmatorul nivel. Deja ma omoara rau de tot greutatea Husqvarnei, 117kg la gol. Buget: 1500-1800 euro (dupa ce o vand pe a mea) Problema mea e ca as vrea inmatriculata, ca mi-e groaza de aia 1-2km de mai trebuie cateodata sa-i faci pe asfalt, ca sa ajungi la urmatoarea poteca. Aici s-ar incadra doar EXC250, 2T. Plus cateva modele inaccesibile pt mine din cauza pretului Sau ar mai putea sa fie, neinmatriculabile, Yamaha WR25F, ceva Kawasaki 250 KXF, sau chiar niste motocross-uri, RMZ250 sau YZ450F. Intrebare: 1. KTM EXC250 2T are 108-113kg la gol (modele 2002-2006). Nu e totusi prea mult? Ca deja sunt terorizat de kilograme-kilograme-kilograme. 2. Compenseaza cu ceva daca iau un cross mai mare, YZ450F sau RMZ450? Am invatat ca puterea se mai poate struni, dar nu stiu cum e cu fiertul motoarelor de cross. Plus ca-mi place la nebunie ideea unui motor 4T intre 92kg (RMZ250) si 104 (YZF450). Multumesc. ia un exc 200 daca esti asa maniac cu kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Eu cred ca TE610 are mai mult de 117kg la gol. Ai suit-o pe cantar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.