Mihai G Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Salut! In primul rand sper ca nu mai exista vreun topic asemanator, am cautat dar n-am gasit! Sunt foarte aproape sa imi cumpar un F650 dar sunt ingrijorat pt ca are probleme cu pornirea. Din ce mi-a spus proprietarul, motorul nu a mai fost pornit de un an si se vede ca asa este (a fost tinut intr-un depozit). Ieri am fost sa il vad si m-am chinuit o ora sa il pornesc. I-am incarcat bateria de la masina, i-am pus benzina cifra octanica 98, socul tras, si nu pornea decat dupa 15-20 de secunde, atunci nu reusea sa ramana la relanti si dupa 10 secunde murea. Daca ii dadeam putin gaz iar murea. Bujiile nu am putut sa le scot pt ca nu aveam cheie la mine, dar nu parea sa fie asta problema din moment ce la un moment dat pornea dar nu reusea sa ramana la relanti! Care ar putea sa fie cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Da drumul la benzina din carburatoare vreo 15 secunde. Sigur sunt diverse pe langa benzina in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 din ce an este motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Pune si tu benzina proaspata in motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Septembrie 28, 2011 Autor Share Postat Septembrie 28, 2011 Da drumul la benzina din carburatoare vreo 15 secunde. Sigur sunt diverse pe langa benzina in ele. Asta o sa fac! Eu sper sa nu fie pompa, de asta imi e frica! Pune si tu benzina proaspata in motor... Mai avea aproape jumatate de litru in rezervor si i-am pus 2,5 litri de benzina 98 de la Mol... din ce an este motocicleta? Este '97! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Nu este pompa. Mai poti sa te uiti la sita de la robinetul de benzina din rezervor si sa te uiti la membranele carburilor. Amestecul eventual. dar daca nu are f multi km, probabil ca e de vina benzina, fiind cea mai slaba calitativ piesa dintr-un BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Septembrie 28, 2011 Autor Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Asta fac cand ma duc sa il iau!Am mai citit ca au fost probleme cu membranele carburilor, dar are 49.000 km, deci e ok... Multumesc mult! Editat Septembrie 28, 2011 de Mihai G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Mai verifica si bujiile sa functioneze amandoua!!! Am avut o motocicleta care avea o fisa dusa si mergea decat intr-o bujie si la fel pornea foarte greu! Succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Preferabil ar fi sa te duci cu cineva care cunoaste un pic modelul, in functie de cum porneste poti sa-ti dai seama daca are probleme la o bujie sau carburator. Oricum, dupa atata stat, probabil tot noroiul din carburator s-a uscat, asa ca e musai sa fie curatat carburatorul. Pompa n-are, daca te referi la pompa de benzina, benzina ajunge prin cadere in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Septembrie 28, 2011 Autor Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Idee e ca as vrea sa plec cu el de acolo pe roti, e intr-un depozit de pe a1 si n-am cu ce sa-l car. Si nu cunosc pe nimeni care sa cunoasca modelul... Daca nu pleaca nici dupa ce ii dau drumul la benzina din carburatoare, ii schimb bujiile, verific fisele si ii verific sita o sa ma intorc cu un mecanic... Editat Septembrie 28, 2011 de Mihai G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 I-am incarcat bateria de la masina... Care ar putea sa fie cauza? I'ai "incarcat" bateria sau i'ai dat curent (suplimentar) de la masina?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Septembrie 28, 2011 Autor Share Postat Septembrie 28, 2011 Am tinut-o tot timpul cu cablurile de la masina pornita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Am tinut-o tot timpul cu cablurile de la masina pornita. Intrebam deoarece descrierea ta intiala seamana foarte bine a motor pe carburatie nepornit de mult timp si curent insuficient. Incarca bateria separat, pe redresor iar la pornire sa o ajuti cu bateria de la masina (nu e nevoie ca motorul sa fie pornit). Atentie ca firele de legatura sa fie solide, groase, cu clestii bine conectati (nu chinezarii ieftine de prin bazarul de rusi). Foarte probabil ca si bateria sa fie terminata si ar trebui inlocuita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Ai reusit sa pornesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Septembrie 29, 2011 Autor Share Postat Septembrie 29, 2011 Intrebam deoarece descrierea ta intiala seamana foarte bine a motor pe carburatie nepornit de mult timp si curent insuficient. Incarca bateria separat, pe redresor iar la pornire sa o ajuti cu bateria de la masina (nu e nevoie ca motorul sa fie pornit). Atentie ca firele de legatura sa fie solide, groase, cu clestii bine conectati (nu chinezarii ieftine de prin bazarul de rusi). Foarte probabil ca si bateria sa fie terminata si ar trebui inlocuita... O sa caut azi niste cabluri mai groase! Maine ma duc sa o iau si sa-i dau si omului banii Azi o sa iau doua bujii si baterie noua si maine trezim balaurul. Va tin la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Un motor nepornit de un an de zile (depinde si in ce conditii a fost tinut), are nevoie de benzina proaspata, de baterie (vazut nivelul lichidului), ulei schimbat, calitatea antigelului... Toate consumabilele se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Septembrie 29, 2011 Autor Share Postat Septembrie 29, 2011 Nici nu ma gandeam altfel! Oricum saptamana viitoare trebuie facut si itp-ul pt ca este cam expirat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 de curiozitate, cam cit dai pe un motor pe care nu reusesti sa-l pornesti, implicit nu-l poti testa de nici un fel si cu care poti avea surprinze infinite dupa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Iti dai seama ca nu dau nici un ban pe el daca nu porneste si nu pot sa il testez, nu? Din cauza asta am si apelat la ajutorul vostru, pt ca vreau neaparat sa il pornesc. Totusi nu m-am nascut ieri si am muncit pe banii astia... 1150 de euro. L.E.: Am pornit-o si am luat-o Problema era de fapt la mintea cocosului...robinetul de benzina era inchis Aveam doi ''meseriasi'' care se chinuiau sa-si dea seama ce are de nu porneste si ii intreb ''bai frate da' asta nu trebe' sa fie pe ''on'' ?''.A luat-o din prima si dupa asta ne-am chinuit pt ca nu scapa de un jeg din carburator care nu o lasa sa treaca de 3000 de ture. Dupa ce l-a scuipat a fost de vis! Am alergat-o putin in teste, motorul se aude super bine, se vede ca nu este umblat, atins, toate suruburile si garniturile sunt in stare perfecta. Cutia e intr-o stare super buna, fara zgomote/vibratii suspecte si cu o elasticitate a treptelor care chiar m-a impresionat. Ambreiajul tine la fel foarte bine, ca si franele. Se pare ca proiectul a inceput pt ca am de treaba pana la primavara: curatat rezervor si carburator, filtre, schimbat uleiul din furci, toate conductele, toata electrica revazuta pt ca se pare ca are un scurt pe undeva si mai trebuie si o colantare in camuflaj! Editat Octombrie 1, 2011 de Mihai G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Asta este din genul unde sunt ochelarii ,care se afla pe nas!!! Felicitari de achizitie si spor la treaba! Respet!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai G Postat Octombrie 2, 2011 Autor Share Postat Octombrie 2, 2011 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.