Sari la conținut

Probleme pornire BMW F650


Mihai G
 Share

Postări Recomandate

Salut!

In primul rand sper ca nu mai exista vreun topic asemanator, am cautat dar n-am gasit! :blush:

 

Sunt foarte aproape sa imi cumpar un F650 dar sunt ingrijorat pt ca are probleme cu pornirea.

Din ce mi-a spus proprietarul, motorul nu a mai fost pornit de un an si se vede ca asa este (a fost tinut intr-un depozit). Ieri am fost sa il vad si m-am chinuit o ora sa il pornesc. I-am incarcat bateria de la masina, i-am pus benzina cifra octanica 98, socul tras, si nu pornea decat dupa 15-20 de secunde, atunci nu reusea sa ramana la relanti si dupa 10 secunde murea. Daca ii dadeam putin gaz iar murea. Bujiile nu am putut sa le scot pt ca nu aveam cheie la mine, dar nu parea sa fie asta problema din moment ce la un moment dat pornea dar nu reusea sa ramana la relanti!

Care ar putea sa fie cauza? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da drumul la benzina din carburatoare vreo 15 secunde. Sigur sunt diverse pe langa benzina in ele.

 

Asta o sa fac! Eu sper sa nu fie pompa, de asta imi e frica!

 

Pune si tu benzina proaspata in motor...

 

Mai avea aproape jumatate de litru in rezervor si i-am pus 2,5 litri de benzina 98 de la Mol...

 

din ce an este motocicleta?

 

Este '97!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este pompa. Mai poti sa te uiti la sita de la robinetul de benzina din rezervor si sa te uiti la membranele carburilor. Amestecul eventual. dar daca nu are f multi km, probabil ca e de vina benzina, fiind cea mai slaba calitativ piesa dintr-un BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preferabil ar fi sa te duci cu cineva care cunoaste un pic modelul, in functie de cum porneste poti sa-ti dai seama daca are probleme la o bujie sau carburator. Oricum, dupa atata stat, probabil tot noroiul din carburator s-a uscat, asa ca e musai sa fie curatat carburatorul. Pompa n-are, daca te referi la pompa de benzina, benzina ajunge prin cadere in carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idee e ca as vrea sa plec cu el de acolo pe roti, e intr-un depozit de pe a1 si n-am cu ce sa-l car. Si nu cunosc pe nimeni care sa cunoasca modelul... :unsure:

Daca nu pleaca nici dupa ce ii dau drumul la benzina din carburatoare, ii schimb bujiile, verific fisele si ii verific sita o sa ma intorc cu un mecanic...

Editat de Mihai G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tinut-o tot timpul cu cablurile de la masina pornita.

 

Intrebam deoarece descrierea ta intiala seamana foarte bine a motor pe carburatie nepornit de mult timp si curent insuficient. Incarca bateria separat, pe redresor iar la pornire sa o ajuti cu bateria de la masina (nu e nevoie ca motorul sa fie pornit). Atentie ca firele de legatura sa fie solide, groase, cu clestii bine conectati (nu chinezarii ieftine de prin bazarul de rusi). Foarte probabil ca si bateria sa fie terminata si ar trebui inlocuita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebam deoarece descrierea ta intiala seamana foarte bine a motor pe carburatie nepornit de mult timp si curent insuficient. Incarca bateria separat, pe redresor iar la pornire sa o ajuti cu bateria de la masina (nu e nevoie ca motorul sa fie pornit). Atentie ca firele de legatura sa fie solide, groase, cu clestii bine conectati (nu chinezarii ieftine de prin bazarul de rusi). Foarte probabil ca si bateria sa fie terminata si ar trebui inlocuita...

 

O sa caut azi niste cabluri mai groase!

 

Maine ma duc sa o iau si sa-i dau si omului banii :D

Azi o sa iau doua bujii si baterie noua si maine trezim balaurul.

 

Va tin la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor nepornit de un an de zile (depinde si in ce conditii a fost tinut), are nevoie de benzina proaspata, de baterie (vazut nivelul lichidului), ulei schimbat, calitatea antigelului... Toate consumabilele se schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca nu dau nici un ban pe el daca nu porneste si nu pot sa il testez, nu? Din cauza asta am si apelat la ajutorul vostru, pt ca vreau neaparat sa il pornesc. Totusi nu m-am nascut ieri si am muncit pe banii astia... 1150 de euro.

 

L.E.:

Am pornit-o si am luat-o :rock:

Problema era de fapt la mintea cocosului...robinetul de benzina era inchis :baldy: Aveam doi ''meseriasi'' care se chinuiau sa-si dea seama ce are de nu porneste si ii intreb ''bai frate da' asta nu trebe' sa fie pe ''on'' ?''.A luat-o din prima si dupa asta ne-am chinuit pt ca nu scapa de un jeg din carburator care nu o lasa sa treaca de 3000 de ture. Dupa ce l-a scuipat a fost de vis!

Am alergat-o putin in teste, motorul se aude super bine, se vede ca nu este umblat, atins, toate suruburile si garniturile sunt in stare perfecta. Cutia e intr-o stare super buna, fara zgomote/vibratii suspecte si cu o elasticitate a treptelor care chiar m-a impresionat. Ambreiajul tine la fel foarte bine, ca si franele. :moto:

 

Se pare ca proiectul a inceput pt ca am de treaba pana la primavara: curatat rezervor si carburator, filtre, schimbat uleiul din furci, toate conductele, toata electrica revazuta pt ca se pare ca are un scurt pe undeva si mai trebuie si o colantare in camuflaj!

Editat de Mihai G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...