stulewa Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) Salutare dragilor, impreuna cu prietenii offrodisti organizez in perioada 20-23 octombrie 2011 un concurs de plimbari pe coclauri. Premiera Cupei VAMA BUZAULUI consta in infintarea clasei STANDARD la motorete. aceasta clasa isi propune sa introduca in atmosfera cursei si posesorii de motorete "de tonaj" sa spunem Traseele din cadrul cursei de offroad (clasa standard)se vor desfasura pe drumuri forestiere si de exploatare necesitand cunostinte minime de mers pe motocicleta de teren. asadar daca vreti sa participati la aceasta cursa, pentru ca va fi o cursa si la standard, trebuie sa fiti la start pentru mai multe detalii ma puteti contacta pe PM sau vizitati siteul: http://www.orr.ro/ PS: aveti voie si cu pasager in cursa, poate facem un clasament separat ))) Editat Octombrie 5, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Salutare!!la clasa standard se poate intra cu Arica Twin sau este mai bine cu un XR 600? la acesta clasa cat este taxa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 impreuna cu prietenii offrodisti organizez in perioada 20-23 octombrie 2011 un concurs de plimbari pe coclauri. Premiera Cupei VAMA BUZAULUI consta in infintarea clasei STANDARD la motorete. Salut. Poti sa-mi dai o idee prin ce zona sunt traseele, prin ce munti? Se indeparteaza mult de Vama Buzaului sau se sta mai in zona? Cam cati km pe zi s-ar face? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 The following errors were found The member stulewa cannot receive any new messages This personal message has not been sent Deci iti scriu aici... Salut, foarte buna initiativa ta, dar as dori si eu niste lamuriri... Sa-ti spun ce am inteles eu: Daca vin cu vaca mea Yamaha XT660Z 2008, 200kg cel putin, pentru 450 lei am cazare si masa de joi pina duminica si participare la concurs pe traseu...care ar fi niste drumuri comunale neasfaltate, drumuri forestiere cam la fel si cele de exploatare, care sint mai rupte si daca ploua si pe urcare or sa fie belea... Asta am inteles eu...daca m-am inselat corecteaza-ma... Alte intrebari ar fi: -Citi km pe zi? -Trebuie sa parcurgem traseul intr-o limita de timp? -E nevoie de GPS? Roadbook? -Unde e cazarea? Multumesc in avans pt lamuriri... Cristache. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Suna extrem de interesant. Astept raspunsurile la intrebarile lui Cristache. Poate...cine stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 6, 2011 Autor Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) @rull: cu xr-ul te poti baga la open unde ai trasee mai dificile, afticanul va face fatza cu succes traseelor de STANDARD, ele vor fi desenat pentru astfel de motorete @ali baba: traseele sunt in zona Vamei, pe o raza de 30-40km deci stam in zona ciucas-tabla butii-lacul vulturilor-siriu @ cristache: ai inteles bine mon cher, clasa voastra e o imbinare intre ralli-raid si enduro clasic(sectiunile de enduro sunt foarte mici ca sa nu stricati acaretele) 60-80 km/zi, exista asa zisele escape route, adica nu mai poti si vrei acasa la spritz....escape route si ai scapat exista o limita de timp ce va fi stabilita pentru siguranta participantilor, adica nu o sa va lasam sa orbecaiti prin padure noaptea, va scoatem de pe traseu la un anumit CP (Ceck Point)daca sunteti in intarziere mare GPS-ul e bun la casa omului(garmin de preferat) pe el se pot incarca rutele de iesire din traseu, navigatia se poate face cu ajutorul roadbook-ului si a kilometrajului motocicletei. pentru o acuratete mai buna se poate folosi functia TRIPP COMPUTER a GPS-ului daca veti folosi un tankbag cu folie transparenta pentru roadbok e minunat, daca nu, fiecare il tine cum il taie capul, puteti confecriona din ceva cuti de plastic niste deluratoare manuale, o sa va pun o poza cu unele facute pentru niste amici ce vor participa saptamana asta la ultima etapa din campionatul national de rally-raid. cu cat veti dori sa mergeti mai tare cu atat navigatia va trebui upgradata si deja veti imbratisa ramura de rally a motociclismului. cei ce vor savura portiunile dificile din traseu se vor orienta spre enduro poate pe viitor... ideea e sa luati pulsul unei competitii sportive chiar daca "scula" e mai pentru soft, traseele au fost gandite pentru oameni cu experienta mica in offroad ce vor veni cu motorete "de tonaj". zic eu ca-i mai frumos sa fi la start decat sa fi pe margine, in public, nu??? Nu pot garanta ca nimeni nu va culca motoreta, depinde si de indemanarea fiecaruia iar asta se va reflecta in locul ocupat in clasament rutele de ploaie vor fi mai simple dpdv tehnic, ca e greu cu vaca pe namol... cazarea se va face la pensiunile agroturistice din zona, deci la tara taica )) iete speciile de vaci intalnite pe traseu: Editat Octombrie 6, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 M-am uitat si eu pe site... deocamdata acolo pare imposibila inscrierea la clasa standard pt moto... n-am gasit nici cerintele de genul daca trebuie sa fi membru al unui club, adeverinte medicale etc... de chestiile astea cei interesati de clasa asta n-ar avea habar si ar trebui mentionate pt a evita confuzii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 6, 2011 Autor Share Postat Octombrie 6, 2011 mda, am omis treaba asta apartenenta la un club sportiv se poate rezolva usor, va bag la mine in club :adventure ride fiind o competitie sportiva va fi nevoie de licenta de pilot, pentru limitarea costurilor se va solicita oficialilor FRM(Federatia Romana de Motociclism)eliberarea de licenta "ONE RACE" ce va permite accesul doar la aceasta competitie costul ei fiind de 20euro. mai e nevoie de vizita medicala sportiva, adica sa aiba stampila unui medic sportiv... policlinica Vitan pentru bucuresteni sau la fata locului la unul din medicii de pe ambulanta...30-50ron Asigurarea pilotului(un fel de RCA) mai costa si aia vreo 20 de euro si se face pe un an fiind valabila 24din24 all over the world In concluzie: 20euro licenta,20 euro asigurarea,10 euro vizita medicala, MOCA intrarea in club. cam scump nu?!?? PENTRU INCURAJAREA FENOMENULUI AM DECIS CA TAXELE CLASEI STANDARD CATRE FEDERATIE (licentieree,asigurare etc) SA FIE SUPORTATE DE ORGANIZATOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Super!!dar mai am o intrebare, ca lucrurile sa fie clare:cat este taxa de participare la clasa Standard si ce include ea? sper sa nu fiu categorisit "greu de cap" dar este asa "praf" in momentele acestea incat chiar daca dorinta este mare o asemenea iesire costa chiar daca incerci sa o faci la "buget"!!numai bine !! PS.Laudabil ajutorul financiar al organizatorului!! Editat Octombrie 6, 2011 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) In concluzie: 20euro licenta,20 euro asigurarea,10 euro vizita medicala, MOCA intrarea in club. cam scump nu?!?? PENTRU INCURAJAREA FENOMENULUI AM DECIS CA TAXELE CLASEI STANDARD CATRE FEDERATIE (licentieree,asigurare etc) SA FIE SUPORTATE DE ORGANIZATOR Deci ar ramane doar 450 de lei (taxa all inclusive) + vreo 10 euroi vizita medicala la fata locului? Eu asa inteleg, ca astea ar fi costurile finale. Si ar fi buna, cum spune si Rul, o detaliere privind serviciile incluse in acesti bani. Unii din noi vom veni, poate, doar cu banii astia in buzunar si ar fi pacat sa avem surprize neplacute. Oricum, ma pasioneaza din ce in ce mai tare ideea. Editat Octombrie 6, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 ideea e sa luati pulsul unei competitii sportive chiar daca "scula" e mai pentru soft, traseele au fost gandite pentru oameni cu experienta mica in offroad ce vor veni cu motorete "de tonaj". zic eu ca-i mai frumos sa fi la start decat sa fi pe margine, in public, nu??? Nu pot garanta ca nimeni nu va culca motoreta, depinde si de indemanarea fiecaruia iar asta se va reflecta in locul ocupat in clasament ce m-ar tenta si pe mine, dar nu am nici crash bar, nici cizme moto ca le-am vandut si ziceam sa-mi iau altele prin primavara. ma gandesc totusi sa ajung sa fiu in public sa vad cu ce se mananca sportul asta...si poate la anul sa fiu pregatit cand incepe concursul propriu zis? cand sunt traseele? si inscrierea se face in prima zi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Se poate face un traseu de genul cu o motocicleta touring? Ma gandesc aici la VFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 11, 2011 Autor Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) ma scuzati ca nu v-am raspuns pana acum dar am fost putin prins cu ultima etapa de rally ce s-a desfasurat in weekendul asta... VFR... as putea zice ca se prote, acum depinde cat de mult ti la carene, ce indemanare ai pe motoreta, ce gume iti pui... teoretic da, practic depinde de tine eu as zice pas cu VFR-ul ca il cam sifonezi cu parere de rau, trebuie sa va anunt ca editia din acest an a Cupei se amana pentru o data ce va fi anuntata ulterior. Editat Octombrie 11, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 ma scuzati ca nu v-am raspuns pana acum dar am fost putin prins cu ultima etapa de rally ce s-a desfasurat in weekendul asta... VFR... as putea zice ca se prote, acum depinde cat de mult ti la carene, ce indemanare ai pe motoreta, ce gume iti pui... teoretic da, practic depinde de tine eu as zice pas cu VFR-ul ca il cam sifonezi cu parere de rau, trebuie sa va anunt ca editia din acest an a Cupei se amana pentru o data ce va fi anuntata ulterior. ulterior cui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 ulterior cui ? stabilirii ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 stabilirii ei mi-era teama ca ulterior sustinerii ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.