FasT pLAy Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 In urma unui accident motocicleta a fost avariata fata, contactul este in regula dar cutiuta de la contact (HISS-ul) a fost sparta.cheia nu este rupta, restul motocicletei este in regula. intrebarea mea este: cum se procedeaza pt a face motocicleta sa porneasca din nou? daca s-ar putea as desfiinta si hiss-ul, dar nu stiu cum. sau se poate cumpara alta 'cutiuta'? Honda cbr 600rr 2004. Va multumesc anticipat pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Nu stiu daca cutiuta de la HISS faace altceva decit sa citeasca codul cipului si apoi sa il comunice CDI-ului. noue e maxim 100-120Euro http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=CBR600RR&Y=2004&L=HO-CBR600RR4&O=HANDLE%20PIPE/TOP%20BRIDGE&F=HO-CBR600RR6-RT&L2=HO-CBR600RR4-RT cauta un SH mai bine dar inainte trebuie aflat daca recieverul face parte din combinatiea satanica a HISSului adica Cheie+CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FasT pLAy Postat Octombrie 10, 2011 Autor Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Am gasit pe okazii cutiuta de la HISS cu 200 ron, insa nu stiu daca va functiona. As vrea sa stiu exact daca e doar cititor si nu alte minunatii. Daca ar fi doar cititor ar fi perfect.Logic ar fi sa citeasca codul si sa il transmita la cdi, deci ar trebui sa fie ok. Si cum pot afla daca cititorul nu face parte si din altceva decat sa citeasca? Nu as vrea sa cumpar tot HISS-ul , asta incluzand CDI,cheie,HISS. m-ar ajunge undeva la 500euro.Caut o solutie mai simpla si mai ieftina. Editat Octombrie 10, 2011 de FasT pLAy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Este doar un cititor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Am gasit pe okazii cutiuta de la HISS cu 200 ron, insa nu stiu daca va functiona. As vrea sa stiu exact daca e doar cititor si nu alte minunatii. Daca ar fi doar cititor ar fi perfect.Logic ar fi sa citeasca codul si sa il transmita la cdi, deci ar trebui sa fie ok. Si cum pot afla daca cititorul nu face parte si din altceva decat sa citeasca? Nu as vrea sa cumpar tot HISS-ul , asta incluzand CDI,cheie,HISS. m-ar ajunge undeva la 500euro.Caut o solutie mai simpla si mai ieftina. am eu hiss daca vrei la acelasi pret 200ron daca nu iti merge trimiti inapoi ,dar te asigur ca merge.ai nr de tel in pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FasT pLAy Postat Decembrie 4, 2011 Autor Share Postat Decembrie 4, 2011 (editat) Am rezolvat cu achizitionarea unei 'cutiute HISS', motorul a pornit, totul e ok. Deci cutiuta HISS de la contact e doar cititor! Multumesc celor care au raspuns. Ca sa nu mai deschid un nou topic ma adresez cu inca o intrebare: In urma evenimentului, dupa ca am pornit motocicleta , am observat ca nu merge turometrul. Kilometrajul,temp apei, indicatorul de benzina merg perfect. De la ce ar putea fi? Am observat din cand in cand ledurile de la turometru de sub 7000rot/min se sting , iar daca misc un pic de cablaj, se aprind. Am verificat fiecare cablu sa nu fie intrerupt, am verificat fiecare pin care vine in bord si fiecare pin care se conecteaza cu cablajul CDI. Editat Decembrie 4, 2011 de FasT pLAy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 e posibil sa fie ceva dus chiar in bord in sine din cauza socului. cred ca ar putea sa te ajute un electronist mai bine - respectiv sa il dai jos si sa verifice lipituri si contacte. probabil ca atunci cand tragi de cablu, tensionezi si placa de care e prinsa mufa. (asta plecand de la premiza ca, cablurile sunt bine verificate si ok. ai mai putea sa dai jos bordul, pornesti motorul si bordul in mana si faci diverse teste - mai tensionezi cablu, mai lasi liber, sa vezi ce si cum, macar iti faci o parere. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Vezi sa nu ai vre-un cablu sectionat in camasa izolatoare(sa para intreg cand le vezi manunchi de 10 fire dar defapt cand desfaci izolatorul ala care le tine la un loc sa gasesti 1-2-3 sectionate), daca de la impact ti-a ajuns sa iti sparga cutia de la hiss eu zic ca sunt sanse mari sa ai vre-un fir sectionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FasT pLAy Postat Decembrie 4, 2011 Autor Share Postat Decembrie 4, 2011 Multumesc mult pt sfaturi, maine o sa analizez mai bine fiecare fir si am sa iau si aparatul de masura cu mine sa verific continuitatea firelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FasT pLAy Postat Martie 4, 2012 Autor Share Postat Martie 4, 2012 Ca sa nu mai fac alt topic, scriu aici. Toate bune si frumoase , motorul pornea, totul ok. Dupa 4 luni fara sa pornesc motorul merg azi sa ii dau cheie.Pun bateria,dau de 2-3 ori sa bage pompa,apas buton, porneste, nu scoate fum, nu nimic, se incalzeste, dupa care il opresc.La o reincercare dupa o ora de al reporni, surpriza. Nu mai porneste. A dat de 2 ori sa porneasca, dar nimic. Si nu a mai pornit... Am verificat toate firele, sigurante si tot nu vrea.Pe toba imi ies multi vapori de benzina.Bujiile nu le-am dat jos ca nu am cheie de 18mm, am cautat si nu am gasit nicaieri.In schimb am scos fisele de la bujii si am pus o bujie sa vad daca am scanteie pana acolo,am, dar imi da "sporadic" adica...scanteia nu e continua(cred ca asa trebuie sa fie) , imi da scanteie, dar ptr 1-2sec.dupa nu mai da, dau iar la automat, iar da 1-2sec scanteie. Nu stiu ce are. M-am uitat si in manualul de service, dar sincer nu am gasit mare lucru, decat ceea ce facusem. Daca ma puteti ajuta cu 2-3 sfaturi raman recunoscator! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 pompa de benzina se mai aude? deci dai la automat sa zicem zece secunde si scanteia apare doar in primele 1-2 secunde? uitate la bord , apare cumva beculetul sau semnul de la cheie cand nu da scanteie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FasT pLAy Postat Martie 5, 2012 Autor Share Postat Martie 5, 2012 Pompa de benzina o aud cand dau pe butonul rosu. In bord nu apare absolut nimic.cand dau la automat se stinge becul la ulei...cum e normal.. Deci cu bujia am facut asa: am scos fisele si am pus alta bujie (ngk cr9)si am tinut ca masa pe blocul motor...si imi da scanteie circa 1-2sec...pot sa dau si 20sec ca tot atat imi da, dar sa presupunem ca nu tin eu masa bine si nu imi da scanteie cu bujia scoasa...Sa presupunem ca merg bujiile in motor.Ideea e ca pe toba imi ies multi vapori de benzina.Am verificat injectoarele, merg, ii da benzina cum trebuie. :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Pompa de benzina o aud cand dau pe butonul rosu. In bord nu apare absolut nimic.cand dau la automat se stinge becul la ulei...cum e normal.. Deci cu bujia am facut asa: am scos fisele si am pus alta bujie (ngk cr9)si am tinut ca masa pe blocul motor...si imi da scanteie circa 1-2sec...pot sa dau si 20sec ca tot atat imi da, dar sa presupunem ca nu tin eu masa bine si nu imi da scanteie cu bujia scoasa...Sa presupunem ca merg bujiile in motor.Ideea e ca pe toba imi ies multi vapori de benzina.Am verificat injectoarele, merg, ii da benzina cum trebuie. :-?? ,posibil sa fie inecata ,trebuie sa scoti bujiile vechi si sa incerci cu altele ,dar scanteia trebuie sa dea cat timp dai la automat , nu doar 1-2 secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 ,posibil sa fie inecata ,trebuie sa scoti bujiile vechi si sa incerci cu altele ,dar scanteia trebuie sa dea cat timp dai la automat , nu doar 1-2 secunde incearca sa-i dai curent de la masina sau schimba bateria... din cate inteleg din ceea ce spui tu ,parerea mea e ca bateria e slabita si in momentul cand dai la automat voltajul cade sub 9 volti (ECU nu da scanteie sub 9 volti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FasT pLAy Postat Martie 6, 2012 Autor Share Postat Martie 6, 2012 Acum apuc sa scriu.Ieri am pornit-o, fara sa dau bujiile jos, tot dand la automat fara benzina (am scos rezervorul), sa dau toata benzina care iesea pe toba afara. Dupa am conectat rezervorul, buton start si a pornit la sfert, am lasat-o sa se incalzeasca , a ajuns la 90grade C dupa care am oprit-o, am tot repornit-o intr-o ora, dupa care nu am mai pornit-o vreo 2 ore si acum face exact la fel, da sa porneasca , dar nu vrea, acum sigur e ca se ineaca! dar din ce cauza? Oare trebuie sa o scot la drum sa o "forjez" putin? Nici nu am mai incercat dupa sa o mai pornesc, o mai las o zi 2 si o sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Nu ajung bujiile la temperatura de auto curatare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FasT pLAy Postat Martie 11, 2012 Autor Share Postat Martie 11, 2012 Era inecata, am lasat-o 2 zile fara sa incerc deloc si a pornit la sfert, am "forjat-o" un pic si nu mai am probleme.Multumesc oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.