Dj Manu Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salutare tuturor! Am aproape 16 ani si as vrea sa fac A1 As vrea sa imi iau si eu o motocicleta si nu stiu care e mai buna CBR 125 sau NSR 125? Am inteles ca cbr e in 4 timpi->cost mai mic de intretinere,consum mai mic si sunet mai frumos.Nsr-ul am inteles ca scoate fum,si suna a drujba dar are putere mai mare si prinde mai mare viteza(cu consumul nu stiu cum e.Mi-a spus cineva ca,, consuma intre 4-7 litri la suta. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salutare tuturor! Am aproape 16 ani si as vrea sa fac A1 As vrea sa imi iau si eu o motocicleta si nu stiu care e mai buna CBR 125 sau NSR 125? Am inteles ca cbr e in 4 timpi->cost mai mic de intretinere,consum mai mic si sunet mai frumos.Nsr-ul am inteles ca scoate fum,si suna a drujba dar are putere mai mare si prinde mai mare viteza(cu consumul nu stiu cum e.Mi-a spus cineva ca,, consuma intre 4-7 litri la suta. Asfalt uscat! I-ati cbr e mai usor de intretinut... Nsr e 2T , daca vrei 2 timpi incearca o aprilia rs 125 , dar consuma mult 2T 4-7 cum ai zis ,4T ia intre 2,5 - 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dj Manu Postat Octombrie 11, 2011 Autor Share Postat Octombrie 11, 2011 I-ati cbr e mai usor de intretinut... Nsr e 2T , daca vrei 2 timpi incearca o aprilia rs 125 , dar consuma mult 2T 4-7 cum ai zis ,4T ia intre 2,5 - 4. Faza e ca Cbr are mai putini cai si am inteles ca nici nu fuge asa tare(max 130) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 cu nsr meu am scos 4 la suta si am mers destul de turat. de sunat nu suna ca o drujba chiar placut pt un 2t si faza cu fumu e doar la inceput pana o incalzesti dupa aia gram de fum nu mai scoate.asta mai influenteaza si uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dj Manu Postat Octombrie 11, 2011 Autor Share Postat Octombrie 11, 2011 cu nsr meu am scos 4 la suta si am mers destul de turat. de sunat nu suna ca o drujba chiar placut pt un 2t si faza cu fumu e doar la inceput pana o incalzesti dupa aia gram de fum nu mai scoate.asta mai influenteaza si uleiul. Deci fum scoate doar pana se incalzeste? Cat ai prins cu NSR-ul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Faza e ca Cbr are mai putini cai si am inteles ca nici nu fuge asa tare(max 130) Scoate fum daca ii pui ulei prost ,daca ii bagi Motul 710 cand s-a incalzit , gram de fum nu mai scoate. Deci am avut rs 125 si te sfatuiesc sa iei 4T , nu ca as fi avut probleme , dar e intretinerea scumpa .Daca nici 130 nu e viteza pt 125... De unde esti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dj Manu Postat Octombrie 11, 2011 Autor Share Postat Octombrie 11, 2011 De unde esti ? Sunt din Satu Mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPRider Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 mai bine iti iei o semi-cursiera ceva poate se duce mai tare ca cbr ... acuma serios o fi cbr usor de intretinut si cu un sunet mai placut dar seamana prea mult cu o bicicleta de oras ia NSR, merita mai mult ...sau daca vrei neaparat 4T incearca alte modele gen yamaha yzf,derbi gpr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 mai bine iti iei o semi-cursiera ceva poate se duce mai tare ca cbr ... acuma serios o fi cbr usor de intretinut si cu un sunet mai placut dar seamana prea mult cu o bicicleta de oras ia NSR, merita mai mult ...sau daca vrei neaparat 4T incearca alte modele gen yamaha yzf,derbi gpr... Depinde si de buget , dar sincer pe vremurile astea sa dai 6 lei pe 1 litru de benzina si sa mai ai un motor de 125 sa consume 6 e aiurea... Parerea mea ca fost posesor de Rs e sa iei 4T nu are rost sa iei 2t pt ca fuge 170.... asta daca e delimitat. Depinde si de buget , dar sincer pe vremurile astea sa dai 6 lei pe 1 litru de benzina si sa mai ai un motor de 125 sa consume 6 e aiurea... Parerea mea ca fost posesor de Rs e sa iei 4T nu are rost sa iei 2t pt ca fuge 170.... asta daca e delimitat. Ai timp sa sa iei A si sa ii dai 200+ cu viitoarea mobra.Pana una alta ia ceva cat mai economic si strange bani pt un 600/1000 peste 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dj Manu Postat Octombrie 12, 2011 Autor Share Postat Octombrie 12, 2011 Depinde si de buget , dar sincer pe vremurile astea sa dai 6 lei pe 1 litru de benzina si sa mai ai un motor de 125 sa consume 6 e aiurea... Parerea mea ca fost posesor de Rs e sa iei 4T nu are rost sa iei 2t pt ca fuge 170.... asta daca e delimitat. Poi cam asa e...pe vremea asta sa dai 6 lei pe 1 litru de benzina si sa consume aiurea...Si eu spre CBR m-as orienta dar inca nu am auzit pareri bune despre ele...Au ceva forta in ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 ca posesor de nsr te sfatuies sa iti ei cbr.de ce?4t consum mic fiabilitate mare.cu astea in 2 t mai ai probleme.plus ca la 1000 de km trebuie ulei de motor. nsr meu scoate fum doar cat e rece.si de fugit fuge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) Depinde si de buget , dar sincer pe vremurile astea sa dai 6 lei pe 1 litru de benzina si sa mai ai un motor de 125 sa consume 6 e aiurea... Parerea mea ca fost posesor de Rs e sa iei 4T nu are rost sa iei 2t pt ca fuge 170.... asta daca e delimitat. Poi cam asa e...pe vremea asta sa dai 6 lei pe 1 litru de benzina si sa consume aiurea...Si eu spre CBR m-as orienta dar inca nu am auzit pareri bune despre ele...Au ceva forta in ele? Ce putere vrei ma sa aiba un motor de 125? Iati de 600 sau 1000 daca doar asta te intereseaza, eu am avut cbr si desii aveam doar 13 ani tot aratam ca pe o bicicleta cu motor, parerea mea iati Yamaha Yzf R125, aceleasi caracteristici cu cbr(viteza maxima, acceleratie, sunet), numai ca arata mult mai bine;). Editat Octombrie 12, 2011 de crazy_of_love Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPRider Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Ce putere vrei ma sa aiba un motor de 125? Iati de 600 sau 1000 daca doar asta te intereseaza, eu am avut cbr si desii aveam doar 13 ani tot aratam ca pe o bicicleta cu motor, parerea mea iati Yamaha Yzf R125, aceleasi caracteristici cu cbr(viteza maxima, acceleratie, sunet), numai ca arata mult mai bine;). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Ce putere vrei ma sa aiba un motor de 125? Iati de 600 sau 1000 daca doar asta te intereseaza, eu am avut cbr si desii aveam doar 13 ani tot aratam ca pe o bicicleta cu motor, parerea mea iati Yamaha Yzf R125, aceleasi caracteristici cu cbr(viteza maxima, acceleratie, sunet), numai ca arata mult mai bine;). Adevarat , oricum fuge si cbr poti sa o incasezi si cu el... nu e asa bicicleta , zi-ne ce buget ai poti opta pentru , r 125 ,kimko quannon 125 , rieju rs 2 , Hyosung gtr 125 , arata zici ca e miar gtr are motor 2V si e facuta cu suzuki ea fiind coreana. e super motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dj Manu Postat Octombrie 12, 2011 Autor Share Postat Octombrie 12, 2011 Pentru detinatorii de NSR cu un plin de rezervor(13 litri parca are) cam cat km merge?Turat pana la maxim 7000RPM poi un buget pe la 1500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Eu cu cbr am scos un consum mixt de 2.5L/100km. Ca sa iti faci o idee de consum vezi site-ul asta: spritmonitor.de - dai in limba engleza si te descurci sa cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 eu am facut undeva la 300 km consum mixt plus incalzirea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 NSr 125 R e mult mai tare , CBR 125 e slab :-J foarte slab nu e diferenta intre un scuter de 50 cc si ala, NSR-u e in 2 timpi are si power valve merge foarte bine,am eu unul de vanzare primul meu motor,daca te intereseaza lasa-mi mesaj aici, nu mai am ce face cu el mi-am luat de 600 de 1 an , si mai iesieam cand cu una cand cu alta, dar n-am ce face cu doua moto de viteza,prefer sa-l dau pe asta micu desi mi-e foarte drag ca m-am atasat de el,prima iubire dar noh mi-asi lua un cross in locul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 CBR 125 e slab :-J foarte slab nu e diferenta intre un scuter de 50 cc si ala, chiar nu cred asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Depinde ce cauti ... Daca vrei sa continui "cariera de motoretist" ... ia o moto ... nu un scuter. Diferente intre un 125 in 2t ... si un >600 ... Motorul .. atat. Atunci cand vei trece de la cbr 125 la moto de 600 ... va fi un dezastru cu urmari urate. Asa ca e si viata ta in joc ... tu alegi. Nu conteaza fumul ... nu conteaza cum se aude ... (daca o iei ptr pi~de) ... Mi-e mi-a placut motorul in 2t ... ba chiar urmaresc o socialista cu o cilindree mare sa achizitionez. DECI ... alege 2 T ... "e scump de intretinut" ... ce e scump ??? Ca pui un litru de ulei la 700 - 1000 km ... care costa 40 lei ? Consumul de benzina e fff acceptabil. 4-5 litri daca mergi civilizat maxim. Adica cu 120 -140 ... drum intins + un pic prin oras. Cand o sa scoata Aprilia ... modelul in 4 timpi si renunta la 2 t ... o sa ma impusc. 2T e grozav ... esti un motociclist .. ca pe vremuri ... inveti moto .. te schimba complet .. iti schimba viata. DECI 2 : Ia 2 T. Editat Noiembrie 22, 2011 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) personal si eu sunt fan 2T si cred ca e alegerea buna, DAR!: -daca incepatorul nu e mecanicos sa nu-si ia 2T -la un RS 125 consumul poa' sa ajunga si la 9% lejer daca ii dai blana, cineva apropiat mie are - nu-i place in ture joase (nu merge in ture joase) si din punctul asta de vedere nu seamana deloc cu un 600cc - poti sa iti perfectionezi skill-ul de mers pe moto pe orice 125cc, fie si de 4T, adica altii se urca direct pe 600cc si unul care a avut 125cc un an doi of fi mai slab sau cum un alt 2T mishto mi se pare Mito . Editat Noiembrie 22, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) NSR 125 vs CBR 125? In opinia mea,e prea simplu : mi-as lua CBR-ul si legat la ochi.Am mers pe un NSR,nimic extraordinar,partz-partz.E adevarat,era limitata,dar sa fim seriosi,si nelimitata nu te astepta sa te dea pe spate.Daca vrei putere,e o vorba de la muscle-car urile americane : there's no replacement for displacement.Iar daca vrei ceva economic,apoi numai la NSR n-ar trebui sa te uiti. Unde mai pui neajunsurile clasice ale motorului in 2t : consum mare,nefiabil,greu de intretinut,consum de ulei,etc. Cel mai bine au spus-o cei de la MCN : "The problem with the Honda NSR125R, and all other two-stroke 125cc motorcycles out there, is that the newer, four-stroke, Honda CBR125R has come along and made them look expensive and unreliable." Citeste si pe aici : http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-NSR125RR-1996-2001/ http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-CBR125RR-2004-current/ Editat Noiembrie 22, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 chiar nu cred asta in comparatie cu NSR 125 asa e,foarte slab, NSR-u e de 2 ori mai tare ca CBR-u de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 limitat e mai tare ca cbr cu un cal.delimitat ohohooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 personal si eu sunt fan 2T si cred ca e alegerea buna, DAR!: -daca incepatorul nu e mecanicos sa nu-si ia 2T -la un RS 125 consumul poa' sa ajunga si la 9% lejer daca ii dai blana, cineva apropiat mie are - nu-i place in ture joase (nu merge in ture joase) si din punctul asta de vedere nu seamana deloc cu un 600cc - poti sa iti perfectionezi skill-ul de mers pe moto pe orice 125cc, fie si de 4T, adica altii se urca direct pe 600cc si unul care a avut 125cc un an doi of fi mai slab sau cum un alt 2T mishto mi se pare Mito . la rs consumul poa' sa ajunga si la 9%...?)))) Am avut rs 125 full delimitat si consumul sare bine peste 10... ce e drept avea carb de 34 si set 154 pollini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.