Ancalagon Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Si pretul? Cat e halatul? Mai e si criteriul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Si timpul si manopera si materialele. Ehhh mancatul asta nu e asa simplu pe cat pare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Ca sa obtii pe film un sunet cat de cat apropiat de cel real iti trebuie niste scule care costa cat o motocicleta. Cristian a filmat in sistemul Hi8 (se vede sub simbolul bateriei), un sistem analog abandonat inca de acum 10 ani, cand au aparut sistemele digitale. E si un avantaj in chestia asta: daca vrei sa cumperi un motor si iti place cum suna pe film, poti fi sigur ca in realitate va suna mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 la astea pe injectie ingineria se numeste Digital Technician II,plaja de reglaj a relantiului pt modelele pe injectie Twin Cam 96 si 96b este de la 952 rpm pana la 1200rpm iar setarea de fabrica este de 1000rpm ,la 1150 sta in primul minut de functionare pana se incalzeste ,nici cu Power comander sau Fuel pack de la Vance&Hines nu poti face o setare mai joasa a relantiului de Super Tuner de la Screamin Eagle sa nu mai vb ca este soft oem si nu poti face absolut nimic va spun din proprie experienta ca de la 1000 la 952 diferenta este insesizabila iar pt sunet cele mai ok din punctul meu de vedere sunt Super Trapp,iar dupa ele Vance&Hines -short shot (pt sportster) si radius pt TC,dar obligatoriu trebuiesc montate buffere pt un sunet pe joase puternic altfel suna a oale sparte multam pt lamuriri, cei de la HD au fost mai laconici in explicatii. Treaba cu power coomander-ul tot ei mi-au spus-o. si ai dreptate cu oalele sparte. la mine au fost schimbate doar finalele, s-a pastrat intermediara si colac peste pupaza, in timpul transportului din State au disparut silencerele. asa ca am parte de sunet, galagie de toata jena! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ictln Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Reglajul se va face cu tts master pro care se imperecheaza cu mobra, si include tot ce trece prin cap cuiva care vrea sa modifice setarea ECU de fabrica. Are capabilitati data logger, dyna test etc. Include harti pe diverse stagiii de upgrade la mobra, si se poate regla relantiul si la 500 RPM daca ai chef si iti asumi riscul. Filmele nu au relevanta, si cine este curios poate cauta pe tube unde va gasi iluminarea, adica un panhead cu socul tras suna exact la fel pentru ca lasa de dorit calitatĂŠa sunetului. Cine are cunostinte in domeniu poate confirma. Editat Noiembrie 23, 2011 de ictln Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 nu mai e mult si o sa vedem Harley cu motor de Kawasaki.... Astea-s visuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Reglajul se va face cu tts master pro care se imperecheaza cu mobra, si include tot ce trece prin cap cuiva care vrea sa modifice setarea ECU de fabrica. Are capabilitati data logger, dyna test etc. Include harti pe diverse stagiii de upgrade la mobra, si se poate regla relantiul si la 500 RPM daca ai chef si iti asumi riscul. Filmele nu au relevanta, si cine este curios poate cauta pe tube unde va gasi iluminarea, adica un panhead cu socul tras suna exact la fel pentru ca lasa de dorit calitatĂŠa sunetului. Cine are cunostinte in domeniu poate confirma. despre ce riscuri vorbesti, ne raspunzi si noua, daca nu te superi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Repet, daca era vorba de un barbat care si-a facut in garajul lui imitatiile astea dupa stock (why the fuck would you do that it's still a mystery) as fi spus "beton barbate". Dar e vorba de un atelier de "profesionisti". Cand au inceput lucrarea nici nu aveau habar de numele motorului... Cand le-am zis sa nu se joace ca trebuie remapat, au replicat ca "suna bestial" asa cum e si ca habar nu am. Acuma ca suna ca tunzatorul meu de iarba, "remapeaza la primavara"... ce poola mea de meseriasi sunt? mai si baga aici reclama ieftina cu fuck-upurile. Hai sa fac un pariu : nenorocirile astea or costat mai mult decat niste tobe de firma adevarate! Care nici una nu arata ca tobele originale de pe tourer ca nu le-ar mai cumpara nici dreaq pentru o dyna... Motorul ala nu o sa-l mai tuneze decat un meserias adevarat ... in nici un caz grupul de "custom builderi" "morcovelul SRL". L-as sfatui pe proprietar sa isi limiteze pierderile si sa apeleze la cineva calificat, nu ceterasi care canta dupa ureche si nici nu au bunul simt sa citeasca , cumpere manuale, caute pe net... Intelijentzii faceau bascau de mine cand le spuneam de carti si manuale.... hahahahah... bine-i acuma? Atata v-ati mintit singuri cu bagaturi din burta de la cocalarii cu R1 din spatele blocului cum ca Harley-ul are tehnologie din 1930 si ca e un Nipru mai mare ca nici cu realitatea in fata ochilor nu intelegeti nimic! Si goodKat, vorbeste daca ai termen de comparatie, sau daca ai ceva cunostinte in domeniu (cat de elementare), daca nu, nu inteleg dece iti tocesti jejetelele degeaba? Acuma every man and his dog ii "espert" in Harley-uri si customizari... Si se vad rezultatele! Miracolele ingineriei din spatele blocului: faci o copie care arata mai de rahat, suna mai de rahat, are performante mai de rahat, costa de "j" de ori mai mult ( clientul o sa ajunga sa platesca de cel putin 2 ori mai mult decat pentru o toba super-performata, V&H, S&S, Bassani, Screain' Eagle, etc... cu mapare tunata la milisecunda si atom de combustibil plus un look bestial). Si pentru asta isi fac reclama aici. Beton!!! M-am umezit! Aaaa... e din inox... brava! are macar un plus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Pai la abominatia aia racita cu apa motorul e facut de Porsche - nu mai e mult si o sa vedem Harley cu motor de Kawasaki.... A dreq globalizare... Motorul e facut de Harley... V-Rod nu a fost gandit, creat si mai ales produs de cei de la Harley cu ajutorul si sub indrumarea directa a celor de la Porsche. Cei de la Porsche au avut un cuvintel de spus doar in ceea ce priveste designul, atat. Cu adevarat V-Rod, in principal motorul, isi are radacinile intr-o motocicleta sport dezvoltata de HARLEY-DAVIDSON inca din 1988, VR1000. Cateva date despre Harley-Davidson VR1000: Engine - 1000cc, Four stroke, 60° V-Twin, DOHC, 4 valves per cylinder. Bore x Stroke & Compression Ratio - 98 x 66 mm & 11.6:1 Induction & Ignition / Starting - Weber EFI &Electronic / electric Max Power - 135 hp @ 10000 rpm Clutch & Transmission / Drive- Dry Multi-disc & 5 Speed / chain Frame - Aluminium 2 Spar parameter Front & Rear Tyre - 120/70 ZR17 & 170/70 ZR17 Wet-Weight / Fuel Capacity -176 kg / 17 Litres... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Motorul e facut de Harley... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 M-a lamurit si pe mine Shobolanu' cum sta treaba cu legenda motorului V-Rod facut de Porsche - acum nu ca ar fi fost ceva nasol neaparat, doar ca e o indepartare de la "canon"-ul aircooled V-Twin. Custom inseamna personalizare, iar asta nu presupune neaparat ca iti faci singur elementele cu care realizezi asa ceva. Iti personalizezi si infatisarea personala, dar nu inseamna ca te apuci neaparat de croitorie, daca-mi permiteti analogia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 M-a lamurit si pe mine Shobolanu' cum sta treaba cu legenda motorului V-Rod facut de Porsche... Da, este doar o legenda... Cum tot o legenda este si faptul ca Harley face motoare mai putin fiabile decat cele japoneze. Vezi ca pentru Harley sa sara de 100.000km este ceva normal, pe cand la japoneze este o minune... a tehnologiei, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Cunosc pe cineva cu un CBR F2 care cred ca a sarit de 200.000 km Cunosc pe cineva cu un Harley care a sarit de 500.000km, dar nu despre asta era vorba. Spuneam ca, atat timp cat pentru Harley este ceva normal, pentru japoneze este mai mult o exceptie. Nici nu vreau sa intram prea mult in detalii si sa te intreb daca n-a schimbat macar niste segmenti acolo... Eu iti vorbesc despre motoare de Harley care n-au fost niciodata desfacute. Si ca sa nu fiu numai OffTopic: Editat Noiembrie 30, 2011 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Ce e atat de greu sa faci o comparatie intre tevile de fabrica si unele custom/after market. Si vad ca multa lume interpreteaza gresit termenul de "Custom" mai ales raspandit printre chopperisti. Custom-ceva facut manual, unic, nu ceva cumparat aftermarket ...mai sunt inca 500 cu aceleasi tevi etc. Mai omule, ma lasi? Tu nu iti dai seama ce prosti vorbesti? Tot insisti acolo fara sa ai habar. Unde visezi tu "facut manual"? Ne-am nascut toti strungari? Si trebuie sa le cromam in cada de la baie? Apreciez de 100000 de ori mai mult oamenii care isi cumpara piese CUSTOM ( da, de firma, dar custom, adica nu stock, desteptule) si le pun ei singuri pe motor in garaj, cu sculele si manutele proprii, decat pe cei care merg la un atelier care le face tot - chiar cu piese one off. Si nu , nu se asteapta nimeni sa toarne supape in garaj, came de performanta sau arcuri de titan, tobe de fuga sau pompe de ulei, chiar daca cea mai importanta parte din customizare - pentru bikerii cu km in spate - este performanta. Exista artisti care o fac... stima si mandria, uite-te la Basty sau Oyama. Dar aia e alta mancare de peste Dar discutia asta nu-si are rostul aici... aici era vorba de o copie dupa stock. Vrei sa iti desenez? Numai pt ca arata mai dezlanat decat stocul si a incurcat ce toba face schimbul pe sub motor, nu inseamna ca e originala. Arata exact ca un stock (daca nu te pricepi, si daca te pricepi razi ca e nasoala). Si doi la mana, orice customizare tre sa aiba un dumnezo... nu the run of the headless chicken Pentru lectia de azi imi datorezi o bere! Nu glumesc! Uite aici relanty la twincam ( motorul HD dupa '99). Motorul era rece si adevarul e ca l-am lasat putin jos pentru show, dar normal e cam cum o porneste dupa ce-l ambalez putin, pe la 1000... dar de aici pana la 2000 de ture .... hahahahhaha... motor de draguri... hahahahha.... Si vorbind de finisaj, toata toba care se vede e invelita in scuturi, iar dupa coturi scuturile se imbina... apoi aia e calitatea de care vorbeam inainte. P.S. asa arata motorasul meu acum 2 ani... cred ca juma din el l-am schimbat de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Daca intelegi ceva din fizica nu spui nici de tuatii nici de cilindrii.... lasi kilomtrii sa spuna ce au de zis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Vezi ca pentru Harley sa sara de 100.000km este ceva normal, pe cand la japoneze este o minune... a tehnologiei, desigur. Referitor la japoneze:glumesti sau tu chiar crezi asta? Daca-i varianta a doua,esti dezinformat rau, eufemistic vorbind... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boaba_bw Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 as requested http://www.youtube.com/watch?v=eSILipw6vcQ&feature=youtu.be e la vanzare. 7500 euroi daca e careva interesat mai e de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 s-a dat dyna,daca nu ma insel e chiar in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 s-a dat dyna,daca nu ma insel e chiar in Bucuresti. nu te inseli, e chiar in Bucuresti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.