sorinavram Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Ca sa obtii pe film un sunet cat de cat apropiat de cel real iti trebuie niste scule care costa cat o motocicleta. Cristian a filmat in sistemul Hi8 (se vede sub simbolul bateriei), un sistem analog abandonat inca de acum 10 ani, cand au aparut sistemele digitale. E si un avantaj in chestia asta: daca vrei sa cumperi un motor si iti place cum suna pe film, poti fi sigur ca in realitate va suna mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 la astea pe injectie ingineria se numeste Digital Technician II,plaja de reglaj a relantiului pt modelele pe injectie Twin Cam 96 si 96b este de la 952 rpm pana la 1200rpm iar setarea de fabrica este de 1000rpm ,la 1150 sta in primul minut de functionare pana se incalzeste ,nici cu Power comander sau Fuel pack de la Vance&Hines nu poti face o setare mai joasa a relantiului de Super Tuner de la Screamin Eagle sa nu mai vb ca este soft oem si nu poti face absolut nimic va spun din proprie experienta ca de la 1000 la 952 diferenta este insesizabila iar pt sunet cele mai ok din punctul meu de vedere sunt Super Trapp,iar dupa ele Vance&Hines -short shot (pt sportster) si radius pt TC,dar obligatoriu trebuiesc montate buffere pt un sunet pe joase puternic altfel suna a oale sparte multam pt lamuriri, cei de la HD au fost mai laconici in explicatii. Treaba cu power coomander-ul tot ei mi-au spus-o. si ai dreptate cu oalele sparte. la mine au fost schimbate doar finalele, s-a pastrat intermediara si colac peste pupaza, in timpul transportului din State au disparut silencerele. asa ca am parte de sunet, galagie de toata jena! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ictln Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Reglajul se va face cu tts master pro care se imperecheaza cu mobra, si include tot ce trece prin cap cuiva care vrea sa modifice setarea ECU de fabrica. Are capabilitati data logger, dyna test etc. Include harti pe diverse stagiii de upgrade la mobra, si se poate regla relantiul si la 500 RPM daca ai chef si iti asumi riscul. Filmele nu au relevanta, si cine este curios poate cauta pe tube unde va gasi iluminarea, adica un panhead cu socul tras suna exact la fel pentru ca lasa de dorit calitatĂŠa sunetului. Cine are cunostinte in domeniu poate confirma. Editat Noiembrie 23, 2011 de ictln Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 nu mai e mult si o sa vedem Harley cu motor de Kawasaki.... Astea-s visuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Reglajul se va face cu tts master pro care se imperecheaza cu mobra, si include tot ce trece prin cap cuiva care vrea sa modifice setarea ECU de fabrica. Are capabilitati data logger, dyna test etc. Include harti pe diverse stagiii de upgrade la mobra, si se poate regla relantiul si la 500 RPM daca ai chef si iti asumi riscul. Filmele nu au relevanta, si cine este curios poate cauta pe tube unde va gasi iluminarea, adica un panhead cu socul tras suna exact la fel pentru ca lasa de dorit calitatĂŠa sunetului. Cine are cunostinte in domeniu poate confirma. despre ce riscuri vorbesti, ne raspunzi si noua, daca nu te superi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Pai la abominatia aia racita cu apa motorul e facut de Porsche - nu mai e mult si o sa vedem Harley cu motor de Kawasaki.... A dreq globalizare... Motorul e facut de Harley... V-Rod nu a fost gandit, creat si mai ales produs de cei de la Harley cu ajutorul si sub indrumarea directa a celor de la Porsche. Cei de la Porsche au avut un cuvintel de spus doar in ceea ce priveste designul, atat. Cu adevarat V-Rod, in principal motorul, isi are radacinile intr-o motocicleta sport dezvoltata de HARLEY-DAVIDSON inca din 1988, VR1000. Cateva date despre Harley-Davidson VR1000: Engine - 1000cc, Four stroke, 60° V-Twin, DOHC, 4 valves per cylinder. Bore x Stroke & Compression Ratio - 98 x 66 mm & 11.6:1 Induction & Ignition / Starting - Weber EFI &Electronic / electric Max Power - 135 hp @ 10000 rpm Clutch & Transmission / Drive- Dry Multi-disc & 5 Speed / chain Frame - Aluminium 2 Spar parameter Front & Rear Tyre - 120/70 ZR17 & 170/70 ZR17 Wet-Weight / Fuel Capacity -176 kg / 17 Litres... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Motorul e facut de Harley... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 M-a lamurit si pe mine Shobolanu' cum sta treaba cu legenda motorului V-Rod facut de Porsche - acum nu ca ar fi fost ceva nasol neaparat, doar ca e o indepartare de la "canon"-ul aircooled V-Twin. Custom inseamna personalizare, iar asta nu presupune neaparat ca iti faci singur elementele cu care realizezi asa ceva. Iti personalizezi si infatisarea personala, dar nu inseamna ca te apuci neaparat de croitorie, daca-mi permiteti analogia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 M-a lamurit si pe mine Shobolanu' cum sta treaba cu legenda motorului V-Rod facut de Porsche... Da, este doar o legenda... Cum tot o legenda este si faptul ca Harley face motoare mai putin fiabile decat cele japoneze. Vezi ca pentru Harley sa sara de 100.000km este ceva normal, pe cand la japoneze este o minune... a tehnologiei, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Cunosc pe cineva cu un CBR F2 care cred ca a sarit de 200.000 km Cunosc pe cineva cu un Harley care a sarit de 500.000km, dar nu despre asta era vorba. Spuneam ca, atat timp cat pentru Harley este ceva normal, pentru japoneze este mai mult o exceptie. Nici nu vreau sa intram prea mult in detalii si sa te intreb daca n-a schimbat macar niste segmenti acolo... Eu iti vorbesc despre motoare de Harley care n-au fost niciodata desfacute. Si ca sa nu fiu numai OffTopic: Editat Noiembrie 30, 2011 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Vezi ca pentru Harley sa sara de 100.000km este ceva normal, pe cand la japoneze este o minune... a tehnologiei, desigur. Referitor la japoneze:glumesti sau tu chiar crezi asta? Daca-i varianta a doua,esti dezinformat rau, eufemistic vorbind... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boaba_bw Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 as requested http://www.youtube.com/watch?v=eSILipw6vcQ&feature=youtu.be e la vanzare. 7500 euroi daca e careva interesat mai e de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 s-a dat dyna,daca nu ma insel e chiar in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 s-a dat dyna,daca nu ma insel e chiar in Bucuresti. nu te inseli, e chiar in Bucuresti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.