Sari la conținut

Evacuare custom Harley-Davidson.


cristian ionescu
 Share

Postări Recomandate

Ca sa obtii pe film un sunet cat de cat apropiat de cel real iti trebuie niste scule care costa cat o motocicleta. Cristian a filmat in sistemul Hi8 (se vede sub simbolul bateriei), un sistem analog abandonat inca de acum 10 ani, cand au aparut sistemele digitale.

 

E si un avantaj in chestia asta: daca vrei sa cumperi un motor si iti place cum suna pe film, poti fi sigur ca in realitate va suna mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la astea pe injectie ingineria se numeste Digital Technician II,plaja de reglaj a relantiului pt modelele pe injectie Twin Cam 96 si 96b este de la 952 rpm pana la 1200rpm iar setarea de fabrica este de 1000rpm ,la 1150 sta in primul minut de functionare pana se incalzeste ,nici cu Power comander sau Fuel pack de la Vance&Hines nu poti face o setare mai joasa a relantiului de Super Tuner de la Screamin Eagle sa nu mai vb ca este soft oem si nu poti face absolut nimic

va spun din proprie experienta ca de la 1000 la 952 diferenta este insesizabila

iar pt sunet cele mai ok din punctul meu de vedere sunt Super Trapp,iar dupa ele Vance&Hines -short shot (pt sportster) si radius pt TC,dar obligatoriu trebuiesc montate buffere pt un sunet pe joase puternic altfel suna a oale sparte

multam pt lamuriri, cei de la HD au fost mai laconici in explicatii. Treaba cu power coomander-ul tot ei mi-au spus-o. si ai dreptate cu oalele sparte. la mine au fost schimbate doar finalele, s-a pastrat intermediara si colac peste pupaza, in timpul transportului din State au disparut silencerele. asa ca am parte de sunet, galagie de toata jena! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul se va face cu tts master pro care se imperecheaza cu mobra, si include tot ce trece prin cap cuiva care vrea sa modifice setarea ECU de fabrica. Are capabilitati data logger, dyna test etc. Include harti pe diverse stagiii de upgrade la mobra, si se poate regla relantiul si la 500 RPM daca ai chef si iti asumi riscul. Filmele nu au relevanta, si cine este curios poate cauta pe tube unde va gasi iluminarea, adica un panhead cu socul tras suna exact la fel pentru ca lasa de dorit calitatĂŠa sunetului. Cine are cunostinte in domeniu poate confirma.

Editat de ictln
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul se va face cu tts master pro care se imperecheaza cu mobra, si include tot ce trece prin cap cuiva care vrea sa modifice setarea ECU de fabrica. Are capabilitati data logger, dyna test etc. Include harti pe diverse stagiii de upgrade la mobra, si se poate regla relantiul si la 500 RPM daca ai chef si iti asumi riscul. Filmele nu au relevanta, si cine este curios poate cauta pe tube unde va gasi iluminarea, adica un panhead cu socul tras suna exact la fel pentru ca lasa de dorit calitatĂŠa sunetului. Cine are cunostinte in domeniu poate confirma.

 

despre ce riscuri vorbesti, ne raspunzi si noua, daca nu te superi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, daca era vorba de un barbat care si-a facut in garajul lui imitatiile astea dupa stock (why the fuck would you do that it's still a mystery) as fi spus "beton barbate". Dar e vorba de un atelier de "profesionisti".

Cand au inceput lucrarea nici nu aveau habar de numele motorului... Cand le-am zis sa nu se joace ca trebuie remapat, au replicat ca "suna bestial" asa cum e si ca habar nu am.

 

Acuma ca suna ca tunzatorul meu de iarba, "remapeaza la primavara"... ce poola mea de meseriasi sunt? mai si baga aici reclama ieftina cu fuck-upurile.

 

Hai sa fac un pariu : nenorocirile astea or costat mai mult decat niste tobe de firma adevarate! Care nici una nu arata ca tobele originale de pe tourer ca nu le-ar mai cumpara nici dreaq pentru o dyna...

 

Motorul ala nu o sa-l mai tuneze decat un meserias adevarat ... in nici un caz grupul de "custom builderi" "morcovelul SRL". L-as sfatui pe proprietar sa isi limiteze pierderile si sa apeleze la cineva calificat, nu ceterasi care canta dupa ureche si nici nu au bunul simt sa citeasca , cumpere manuale, caute pe net... Intelijentzii faceau bascau de mine cand le spuneam de carti si manuale.... hahahahah... bine-i acuma?

 

Atata v-ati mintit singuri cu bagaturi din burta de la cocalarii cu R1 din spatele blocului cum ca Harley-ul are tehnologie din 1930 si ca e un Nipru mai mare ca nici cu realitatea in fata ochilor nu intelegeti nimic!

 

Si goodKat, vorbeste daca ai termen de comparatie, sau daca ai ceva cunostinte in domeniu (cat de elementare), daca nu, nu inteleg dece iti tocesti jejetelele degeaba? Acuma every man and his dog ii "espert" in Harley-uri si customizari... Si se vad rezultatele!

 

Miracolele ingineriei din spatele blocului: faci o copie care arata mai de rahat, suna mai de rahat, are performante mai de rahat, costa de "j" de ori mai mult ( clientul o sa ajunga sa platesca de cel putin 2 ori mai mult decat pentru o toba super-performata, V&H, S&S, Bassani, Screain' Eagle, etc... cu mapare tunata la milisecunda si atom de combustibil plus un look bestial). Si pentru asta isi fac reclama aici. Beton!!! M-am umezit! Aaaa... e din inox... brava! are macar un plus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la abominatia aia racita cu apa motorul e facut de Porsche - nu mai e mult si o sa vedem Harley cu motor de Kawasaki.... A dreq globalizare...:lol:

 

Motorul e facut de Harley...

 

V-Rod nu a fost gandit, creat si mai ales produs de cei de la Harley cu ajutorul si sub indrumarea directa a celor de la Porsche. Cei de la Porsche au avut un cuvintel de spus doar in ceea ce priveste designul, atat.

Cu adevarat V-Rod, in principal motorul, isi are radacinile intr-o motocicleta sport dezvoltata de HARLEY-DAVIDSON inca din 1988, VR1000.

 

Cateva date despre Harley-Davidson VR1000:

 

Engine - 1000cc, Four stroke, 60° V-Twin, DOHC, 4 valves per cylinder.

Bore x Stroke & Compression Ratio - 98 x 66 mm & 11.6:1

Induction & Ignition / Starting - Weber EFI &Electronic / electric

Max Power - 135 hp @ 10000 rpm

Clutch & Transmission / Drive- Dry Multi-disc & 5 Speed / chain

Frame - Aluminium 2 Spar parameter

Front & Rear Tyre - 120/70 ZR17 & 170/70 ZR17

Wet-Weight / Fuel Capacity -176 kg / 17 Litres...

post-54267-0-31383200-1322663753_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a lamurit si pe mine Shobolanu' cum sta treaba cu legenda motorului V-Rod facut de Porsche - acum nu ca ar fi fost ceva nasol neaparat, doar ca e o indepartare de la "canon"-ul aircooled V-Twin.

Custom inseamna personalizare, iar asta nu presupune neaparat ca iti faci singur elementele cu care realizezi asa ceva. Iti personalizezi si infatisarea personala, dar nu inseamna ca te apuci neaparat de croitorie, daca-mi permiteti analogia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a lamurit si pe mine Shobolanu' cum sta treaba cu legenda motorului V-Rod facut de Porsche...

 

Da, este doar o legenda... Cum tot o legenda este si faptul ca Harley face motoare mai putin fiabile decat cele japoneze.

Vezi ca pentru Harley sa sara de 100.000km este ceva normal, pe cand la japoneze este o minune... a tehnologiei, desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc pe cineva cu un CBR F2 care cred ca a sarit de 200.000 km :crack:

Cunosc pe cineva cu un Harley care a sarit de 500.000km, dar nu despre asta era vorba.

Spuneam ca, atat timp cat pentru Harley este ceva normal, pentru japoneze este mai mult o exceptie.

Nici nu vreau sa intram prea mult in detalii si sa te intreb daca n-a schimbat macar niste segmenti acolo... Eu iti vorbesc despre motoare de Harley care n-au fost niciodata desfacute.

 

Si ca sa nu fiu numai OffTopic:

 

 

 

 

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e atat de greu sa faci o comparatie intre tevile de fabrica si unele custom/after market. Si vad ca multa lume interpreteaza gresit termenul de "Custom" mai ales raspandit printre chopperisti. Custom-ceva facut manual, unic, nu ceva cumparat aftermarket ...mai sunt inca 500 cu aceleasi tevi etc.

 

 

Mai omule, ma lasi? Tu nu iti dai seama ce prosti vorbesti? Tot insisti acolo fara sa ai habar.

 

Unde visezi tu "facut manual"? Ne-am nascut toti strungari? Si trebuie sa le cromam in cada de la baie?

 

Apreciez de 100000 de ori mai mult oamenii care isi cumpara piese CUSTOM ( da, de firma, dar custom, adica nu stock, desteptule) si le pun ei singuri pe motor in garaj, cu sculele si manutele proprii, decat pe cei care merg la un atelier care le face tot - chiar cu piese one off.

 

Si nu , nu se asteapta nimeni sa toarne supape in garaj, came de performanta sau arcuri de titan, tobe de fuga sau pompe de ulei, chiar daca cea mai importanta parte din customizare - pentru bikerii cu km in spate - este performanta.

 

Exista artisti care o fac... stima si mandria, uite-te la Basty sau Oyama. Dar aia e alta mancare de peste

 

Dar discutia asta nu-si are rostul aici... aici era vorba de o copie dupa stock. Vrei sa iti desenez? Numai pt ca arata mai dezlanat decat stocul si a incurcat ce toba face schimbul pe sub motor, nu inseamna ca e originala. Arata exact ca un stock (daca nu te pricepi, si daca te pricepi razi ca e nasoala). Si doi la mana, orice customizare tre sa aiba un dumnezo... nu the run of the headless chicken

 

Pentru lectia de azi imi datorezi o bere! Nu glumesc!

 

Uite aici relanty la twincam ( motorul HD dupa '99). Motorul era rece si adevarul e ca l-am lasat putin jos pentru show, dar normal e cam cum o porneste dupa ce-l ambalez putin, pe la 1000... dar de aici pana la 2000 de ture .... hahahahhaha... motor de draguri... hahahahha....

 

Si vorbind de finisaj, toata toba care se vede e invelita in scuturi, iar dupa coturi scuturile se imbina... apoi aia e calitatea de care vorbeam inainte.

 

 

P.S. asa arata motorasul meu acum 2 ani... cred ca juma din el l-am schimbat de atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca pentru Harley sa sara de 100.000km este ceva normal, pe cand la japoneze este o minune... a tehnologiei, desigur.

Referitor la japoneze:glumesti sau tu chiar crezi asta? Daca-i varianta a doua,esti dezinformat rau, eufemistic vorbind...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...