Jump to content

Recommended Posts

am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. :hug: ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru mopedurile mi se pare rezolvat in special pentru piaggio ciao-urile :( dar o sa fie un nou site cu de toate

am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. :hug: ?

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva de ce mi s-a desfacut de 2 ori in 3000km.. piulita de la chestia asta post-6679-1161956000_thumb.jpg ?

parca aia trebuia sa se autostranga, nu sa se desfaca....

incearca sa schimbi piulita cu una noua si vezi ca sunt niste spreiuri pe piata cu o solutie care inpiedica desfacerea suruburilor. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti. Sper sa nu-mi iau vreun BAN, dar exact asta este ceea ce-ti trebuie:

 

Loctite® 243 - Medium Strength - Oil Tolerant

 

Effective on all types of metal threaded fasteners. Prevents loosening on vibrating parts such as pumps, motor mounting bolts, gear boxes or presses. Recommended for use where disassembly with hand tools is required for servicing and where parts are contaminated with oil.

Approvals

• P1 NSF Reg. No.: 123000

• Certified to ANSI/NSF

• Standard 61

 

Aplicatii

Machine tools, presses, pumps, compressors, mounting bolts, gearboxes.

 

Specificatii

• Size of Thread: Up to M 36

• Strength: Medium

• Functional Strength (typical value @ 22 °C): 2 hrs

• Breakaway Torque M10 bolts: 20 Nm

• Long-Term Temperature Resistance: +150°C

 

PS - Sper sa iti/va fie de folos :D

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :) :cheers:

post-9269-1162472020_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti. Sper sa nu-mi iau vreun BAN, dar exact asta este ceea ce-ti trebuie:

 

Loctite® 243 - Medium Strength - Oil Tolerant

 

Effective on all types of metal threaded fasteners. Prevents loosening on vibrating parts such as pumps, motor mounting bolts, gear boxes or presses. Recommended for use where disassembly with hand tools is required for servicing and where parts are contaminated with oil.

Approvals

• P1 NSF Reg. No.: 123000

• Certified to ANSI/NSF

• Standard 61

 

Aplicatii

Machine tools, presses, pumps, compressors, mounting bolts, gearboxes.

 

Specificatii

• Size of Thread: Up to M 36

• Strength: Medium

• Functional Strength (typical value @ 22 °C): 2 hrs

• Breakaway Torque M10 bolts: 20 Nm

• Long-Term Temperature Resistance: +150°C

 

PS - Sper sa iti/va fie de folos :D

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :) :cheers:

super tare frate :)

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios sa vad ce ma sfatuiti. :)

 

 

Intr-o zi frumoasa, cu soare, imi iau "inima in dinti"(pe principiul "Daca acum nu, atunci cand?" :) ) si ma pun sa-mi desfac scooterul(mai exact motorul) si sa-i dau EU :D limitatorul jos.

Desfac motorul si caut "saiba" aia care zice-se ca limiteaza viteza la acest model de scooter(si poate si la alte modele). Inainte sa trec la treaba intreb cativa useri cum arata limitatorul:

OVK zicea ca limitatorul (de la scooterul sau) e cel din prima imagine, Sima7x zicea ca limitatorul (la scooterul sau) era cel din a doua imagine. Harnic, trec la treaba si desfac variatorul(sau ce o fi) [vezi imaginea trei].

Am gasit o "saiba" care seamana cu cele ale lui Sima si OVK, dar ce sa fac? Sa o dau jos? Ca nu imi pare ca e pusa degeaba acolo :)

 

Astept cateva sugestii. :cheers:

post-11853-1162668865_thumb.jpg

post-11853-1162668898_thumb.jpg

post-11853-1162668980_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios sa vad ce ma sfatuiti. :P

Intr-o zi frumoasa, cu soare, imi iau "inima in dinti"(pe principiul "Daca acum nu, atunci cand?" :D ) si ma pun sa-mi desfac scooterul(mai exact motorul) si sa-i dau EU :) limitatorul jos.

Desfac motorul si caut "saiba" aia care zice-se ca limiteaza viteza la acest model de scooter(si poate si la alte modele). Inainte sa trec la treaba intreb cativa useri cum arata limitatorul:

OVK zicea ca limitatorul (de la scooterul sau) e cel din prima imagine, Sima7x zicea ca limitatorul (la scooterul sau) era cel din a doua imagine. Harnic, trec la treaba si desfac variatorul(sau ce o fi) [vezi imaginea trei].

Am gasit o "saiba" care seamana cu cele ale lui Sima si OVK, dar ce sa fac? Sa o dau jos? Ca nu imi pare ca e pusa degeaba acolo :)

 

Astept cateva sugestii. :)

 

eu am inteles ca la ei au dat jos treaba aia, dar au pus altceva in loc... tabla aia tine rolele sa nu se imprastie pe acolo :) mai bine nu o da jos :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Deci parerea mea....

Prima piese reprezinta limitatorul.... deoarece impiedica rolele sa impinga piesa numarul 3, acest lucru cauzand invartirea lor "in gol" ..... post-6679-1162695124_thumb.jpg

 

Acea piesa am inteles ca trebuie inlocuita cu asa ceva post-6679-1162695286_thumb.jpg , ca sa permita deplasarea rolelor si a piesei numarul 3 cum trebuie...

 

dupa cum observi, in poza ta prima piesa este mai plina asa.... si in poza postata de mine, este doar un cerc ca sa zic asa....

 

Poate ma insel.... dar asta am inteles de la cel de la care am cumparat scuterul, si de la mecanicul de la peugeot... care ma tot intreba agitat daca am pus acel "cerc" dupa ce l-am delimitat.

 

la alt gen de scutere limitatea din variator se face in felu asta derestricting.htm_txt_derestrict_variator_2.gif , e mai simplu, si mai usor de delimitat.

 

 

JetForce nu are acelasi tip de limitare ca SpeedFight cred...

Link to comment
Share on other sites

Merita oare sa-mi pun un kit de 80 cmc??

 

se mai zicea de treab asta undeva pe un topic de tunning... nu se merita, ca mai pui ceva si iei ceva sh de 125. sau se merita dak vrei sa fie mai tare (dar ilegal) si sa ai in acte tot 50.

Link to comment
Share on other sites

Sall!! Ce ziceti vreau sami pun pe scuteru meu MBK Evoilis kit de 80cmc3 cu 160 euro :drink: ce ziceti merita nu ziceti cum a spus useru ala la detinatoru cu sf2 .... eu am doar 14 si nici de 125 nu pot ca tre A1 :friends:

Edited by mdanut
Link to comment
Share on other sites

Deci parerea mea....

Prima piese reprezinta limitatorul.... deoarece impiedica rolele sa impinga piesa numarul 3, acest lucru cauzand invartirea lor "in gol" ..... post-6679-1162695124_thumb.jpg

 

Acea piesa am inteles ca trebuie inlocuita cu asa ceva post-6679-1162695286_thumb.jpg , ca sa permita deplasarea rolelor si a piesei numarul 3 cum trebuie...

 

dupa cum observi, in poza ta prima piesa este mai plina asa.... si in poza postata de mine, este doar un cerc ca sa zic asa....

 

Poate ma insel.... dar asta am inteles de la cel de la care am cumparat scuterul, si de la mecanicul de la peugeot... care ma tot intreba agitat daca am pus acel "cerc" dupa ce l-am delimitat.

 

la alt gen de scutere limitatea din variator se face in felu asta derestricting.htm_txt_derestrict_variator_2.gif , e mai simplu, si mai usor de delimitat.

JetForce nu are acelasi tip de limitare ca SpeedFight cred...

da jos piesa 1 si nu va fi nici o problema garantat.

Link to comment
Share on other sites

Cum deschid variatorul ca se invarte cu totul plsss raspundeti !sall numa bine

incearca sa blochezi roata din spate (aia cu dinti multi si rezistenti) cu o alta cheie sau ceva...ar fi bine sa te ajute cineva,singur e greu sa reusesti ... a si sa strangi bine dupaia ca altfel sare de acolo ... era sa`mi omor cainele cu aia ptr ca no stransesem bine si a zburat prin curte,zici ca era boomerangu` lui Xena...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...