Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

 

O intrebare legata de consumul de combustibil.

 

Am un Kymco People S50. Cand l-am cumparat, facea cam 3l/100Km. Dupa 1 an jumatate, si ~6000Km, trage cam spre 4l/100Km :laugh:.

Carburatorul a fost curatat si reglat de curand. Ce pot sa-i mai fac, ca sa scad consumul ?

 

Cheers,

-pwr

 

P.S. E delimitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

O intrebare legata de consumul de combustibil.

 

Am un Kymco People S50. Cand l-am cumparat, facea cam 3l/100Km. Dupa 1 an jumatate, si ~6000Km, trage cam spre 4l/100Km :laugh:.

Carburatorul a fost curatat si reglat de curand. Ce pot sa-i mai fac, ca sa scad consumul ?

 

Cheers,

-pwr

 

P.S. E delimitat.

ti sa mai uzat motoru(piston,segmenti,cilindru).Daca iti meerge bine(daca porneste bine dimineata) nu-i schimba setu..doar daca vrei consum mia mic schimba-l.

Eu as sugera asa-l lasi asa.

 

Nu i-ai facut modificari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti sa mai uzat motoru(piston,segmenti,cilindru).Daca iti meerge bine(daca porneste bine dimineata) nu-i schimba setu..doar daca vrei consum mia mic schimba-l.

Eu as sugera asa-l lasi asa.

 

Nu i-ai facut modificari?

 

In afara de scos limitorul din CVT, nu.

M-am gandit si eu ca ar putea fi setul motor, dar nu ma asteptam sa se simta "oboseala" pana pe la 10.000 Km... :laugh:.

 

Cheers,

-pwr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineața nu porneÂşte la pedală. Dau Âşi 20 pedale dar degeaba.

Apăs pe buton Âşi în 4-5 secunde porneÂşte. După ce s-a încălzit, în timpul zilei porneÂşte fără probleme la pedală sau buton din prima încercare.

Menționez că pentru a porni țin accelerat cam la 20% Âşi imediat după ce a pornit îl las la ralanti. Doar aÂşa porneÂşte. AÂşa trebuia să țin Âşi în timpul verii.

În rest, după ce-a pornit nu sunt probleme, merge bine.

Probleme mai apar dacă-l las o săptămână nepornit. Atunci porneÂşte greu Âşi de la buton. Dau cam 5 reprize de 5 secunde (cu pauză între ele) la automat până să pornească.

Filtrul de aer e curat, benzină are, bujia e ok, baterie are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineața nu porneÂşte la pedală. Dau Âşi 20 pedale dar degeaba.

Apăs pe buton Âşi în 4-5 secunde porneÂşte. După ce s-a încălzit, în timpul zilei porneÂşte fără probleme la pedală sau buton din prima încercare.

Menționez că pentru a porni țin accelerat cam la 20% Âşi imediat după ce a pornit îl las la ralanti. Doar aÂşa porneÂşte. AÂşa trebuia să țin Âşi în timpul verii.

În rest, după ce-a pornit nu sunt probleme, merge bine.

Probleme mai apar dacă-l las o săptămână nepornit. Atunci porneÂşte greu Âşi de la buton. Dau cam 5 reprize de 5 secunde (cu pauză între ele) la automat până să pornească.

Filtrul de aer e curat, benzină are, bujia e ok, baterie are.

Din cate tin eu minte ai un Peugeut V-clic,motor in 4T.Cred ca ar trebuie reglate supapele(tachetii). :lol:

 

Apropo de "oboseala" motorului ...

 

Cam cat ar trebuie sa tina un set de segmenti ? [aproximativ]

ma refer la cei originali , dar si la cei pusi ulterior.

 

(chinezeriile nu se pun :disappointed: )

depinde cum mergi si ce ulei,benzina pui. Eu la ovetto mbk am facut 20.000 cu setu original(forjeala numai la maxim si cu 2) Ulei semi-sintetic sau mineral si benzina 95 de la pretom :lol:. Nu prea am compresie acum..porneeste la 3 4 pedala dimineata si la automat in timpul zilei cand are el chef :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de "oboseala" motorului ...

 

Cam cat ar trebuie sa tina un set de segmenti ? [aproximativ]

ma refer la cei originali , dar si la cei pusi ulterior.

 

(chinezeriile nu se pun :disappointed: )

pai lasand deoparte setul original de segmenti care trebuie schimbat pe la 5000km, un set nou ar trebui sa te tzina cam 20mii. daca ii dai ulei bun. dar sunt multe scutere care au vazut si mai multi km cu aceias segmenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am rex e la fel vclic (qm50qt-6)nici al meu nu porneste la pedala decat cand temp scade de la 12 grade in jos sau cand e fff cald la 2 min dupa ce l-am oprit chestia asta o face de cand l-am cumparat cand e racoare o ia din maxim 2 pedale la buton o ia bine cand e fff frig ma mai chinui de mai multe ori socul automat se opreste dupa 30-40 sec si cand e frig rau nu ajunge si se opreste nu pot atinge acceleratia cand e frig ca se ineaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal ... fratilor vreau si eu o explicatie pt problema care am avut`o ... o problema care n`o inteleg de aia 3 luni am stat pe bara.....

 

 

ce legatura are electromotoru cu inecatul motorului ????

 

acuma 3 luni mi`a crapat un magnet in electromotor si l`am dat jos si am curatat si carb... cand sa pun carb la loc ...fara electromotor.... numai vroia sa mearga calumea, se tot ineca am incercat toate variantele de reglaj ale carb si nimic ...pana acuma 2 zile cand din greseala am obs ca firul care intra in electromotor (masa) statea pe chiulasa si scuteru se tura normal si nu se mai ineca si mergea perfect, dupa aia am dat la o parte firul sa numai aiba contact cu motoru si iar se ineca.... ieri am laut alt electromotor si acuma scuteru mere bine ..dar nu inteleg ce leg are firu ala cu motoru ...e chiar aiurea ...electromotoru doar invarte bendixu cand apesi pe buton atata tot ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal ... fratilor vreau si eu o explicatie pt problema care am avut`o ... o problema care n`o inteleg de aia 3 luni am stat pe bara.....

 

 

ce legatura are electromotoru cu inecatul motorului ????

 

acuma 3 luni mi`a crapat un magnet in electromotor si l`am dat jos si am curatat si carb... cand sa pun carb la loc ...fara electromotor.... numai vroia sa mearga calumea, se tot ineca am incercat toate variantele de reglaj ale carb si nimic ...pana acuma 2 zile cand din greseala am obs ca firul care intra in electromotor (masa) statea pe chiulasa si scuteru se tura normal si nu se mai ineca si mergea perfect, dupa aia am dat la o parte firul sa numai aiba contact cu motoru si iar se ineca.... ieri am laut alt electromotor si acuma scuteru mere bine ..dar nu inteleg ce leg are firu ala cu motoru ...e chiar aiurea ...electromotoru doar invarte bendixu cand apesi pe buton atata tot ....

Nu facea masa contact... Caile necunoscute ale chinezariilor :nono:

 

 

Bafta! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai lasand deoparte setul original de segmenti care trebuie schimbat pe la 5000km, un set nou ar trebui sa te tzina cam 20mii. daca ii dai ulei bun. dar sunt multe scutere care au vazut si mai multi km cu aceias segmenti.

 

 

omule vorbesti serios????? :P ;) ???? vad ca esti specialist nu gluma..........

 

vezi sa nu iti cada relantiu in baia de ulei.. :nono: :lool: ;)

 

Nu facea masa contact... Caile necunoscute ale chinezariilor :rolleyes:

 

 

Bafta!

 

 

adika nu aveai masa (-) cum trebea sa fie pe cadru shi poate bobina de inductie (la fel k la multe motoare) are (-) de pe cadru..................

 

deci iti dadea scanteie din ""hasti in pasti""

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica problema la gilera mea....cand e pe picior,ghidonu merge normal,dar cand ma urc pe el,merge ff greu....ce ar trebui schimbat?ceva rulment?era sa iau cateva trante din cauza ghidonului... :lool:

 

:rolleyes: :nono:

 

ii ceva normal sa mearga asa

 

 

sau probabil ti moale roata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu face asta inainte.....merge fff greu!!!! merge greu si cand am viteza deci nui aia.....are ceva rulment? asa imi zici ca e ceva normal,parca ma dau cu scuteru de 2 zile :lool:

 

 

vezi k poate ti sau spart bilele de sus de la cuveti.................shi de aia sa mearga asa greu

 

incearca sa strangi umpic furca vezi daca are joc

...............

mai dane detali nu cumva iti este stramba furca...........?? :rolleyes: :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se întâmplă dacă?

 

1. Pun o curea cu circumferința mai mare/mică?

Malossi notează circumferința cu litera C - să înțelegeți la ce mă refer.

2. Pun o curea mai lată/îngustă?

 

Ce efect au dimensiunile curelei asupra vitezei maxime Âşi asupra raportului de transmisie? Când spun mai lată, mă refer la o curea puțin mai lată, nu la una care să nu încapă. La fel, circumferința mai mare, înseamnă puțin mai mare, nu una care să patineze mereu.

 

AÂştept cu nerăbdare un răspuns. :rolleyes: Mulțumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu face asta inainte.....merge fff greu!!!! merge greu si cand am viteza deci nui aia.....are ceva rulment? asa imi zici ca e ceva normal,parca ma dau cu scuteru de 2 zile :lol:

 

Cum ti-ai dat tu seama ca la viteze mari nu merge? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un malaguti f12 lc si i-am cumparat o muzicuta sport RMS dar nu am idee exact cum se monteaza,stiu ca vine in locul celei stock dar vad ca ce-a stock are si o iesire care face legatura cu,carburatorul.Ce fac?; las asa intrarea aia in carburator dupa ce pun muzicuta sport sau o obturez cu cva...?ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti-ai dat tu seama ca la viteze mari nu merge? :P

Nu mai fa pe duru mah.. gilerica stai naiba in banca ta ... on:mere mai greu ca ii nu stiu ce forta mah si in mers in curbe io ma aplec cu scuteru intr-o parte nu misc din ghidon decat cand merg incet de tot

Editat de mdanut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...