Sari la conținut

Postări Recomandate

sall miam cumpar si io o toba giannelli si nus multumit cum merge :cheers: la carburator ca sa nu se inece cand accelerez tre sa strnag surubelul de la aer la maxim si nu trage ca inainte adik pleak greu de tot.nuj ce naiba are sau poate ii ca la toba mio zis ala ca are o saiba deaia fix la teava cum intra la motor ii o saiba acolo si o zis ca sa io dau jos da nuj dak ii de la aia pls help me :) Iata nijte poze :

daca se tureaza in gol inseamna ca tre sa schimbi ambreiaju (puterea motorului e prea mare si ambreiaju nu apuca sa cupleze). daca suna ca si cum ar muri, e posibil sa fie de vina filtrul de aer (admisia si evacuarea sunt calculate unele in functie de altele). totusi, inainte de a pune un filtru sportiv mai bine consulti un mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ofofof ! ce usor e sa vorbesti ,explica-i omului si cum sa desfaca piulita aia fiindca nu-i chiar asa de simplu.din pacate nici eu nu stiu :cheers:

Ai dreptate , uitasem. Ai nevoie de un prieten , o dalta si un ciocan. Pui prietenul sa tina frana de spate apasata(ca sa ramana roata blocata) , apoi pui dalta pe marginea piulitei si dai cu ciocanul,ii trebuie cateva socuri ca sa se desfaca , deoarece ea se strange singura in mers ( ar trebui :) ) Si piulita de sub capac tot cu dalta trebuie stransa. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate , uitasem. Ai nevoie de un prieten , o dalta si un ciocan. Pui prietenul sa tina frana de spate apasata(ca sa ramana roata blocata) , apoi pui dalta pe marginea piulitei si dai cu ciocanul,ii trebuie cateva socuri ca sa se desfaca , deoarece ea se strange singura in mers ( ar trebui :) ) Si piulita de sub capac tot cu dalta trebuie stransa. bafta!

decat dalta si ciocan :cheers: mai bine te duci la o vulcanizare, si ti-l desface cu pistol cu aer comprimat....nice and easy :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica termometrul si electricitatea la bord

 

 

Pls PLS PLS PLS PLS PLS PLS PLS

AJUTOR

AM un Suzuki address si ieri m-am dat cu el cam 20 de km si acum nu mai porneste am schimbat bujia am verificat daca da scantei si era in regula datimi si mie niste explicatii ce ar putea fii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lacika chiar daca esti disperat nu mai posta si tu asa peste tot si cu caractere de 20 si cat or fi ele.

 

Daca da scanteie, verifica compresia din piston, vezi daca e bujia uda, vezi daca se misca roata din spate (sa nu fie blocat ceva la transmisie), vezi filtru de aer sa fie bagat bine, sa nu fie ceva infundat pe la carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand e rece, scuterul meu porneste dupa 22312342132412341242 pedale :)) , ce poate avea ?

 

bujia e noua, nu o uda.... compresie parca e.... si cand porneste ... merge cateva secunde si se opreste, parca se ineaca.

 

vreo idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT

 

Am si eu o APRILIA RS 50 care porneste impecabil, dar nu se tureaza mai mult de 3 - 4 mii de ture. Am verificat carburatorul, esapamentul e gol (am scos tot - dar asta e o mare prostie), compresia e buna .................

 

Stie cineva ca sa ii fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT

 

Am si eu o APRILIA RS 50 care porneste impecabil, dar nu se tureaza mai mult de 3 - 4 mii de ture. Am verificat carburatorul, esapamentul e gol (am scos tot - dar asta e o mare prostie), compresia e buna .................

 

Stie cineva ca sa ii fac?

salut

in primul rand vreau sa te intreb....ai umblat la reglajul de aer? :cheers:

ce fel de benzina ii dai?

dak nu ai umblat la astea...iti dau un sfat mic :cheers: schimba-i bujia....garantez 1005 ca o sa mearga :) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BigNC exact aceiasi problema am avut si eu!!!

Si am desfacut carburatoru, l-am curatat, am suflat prin jiglore si l-am pus la loc. si tot asa am desfacut si variatorul am rearanjat rolele, si acuma merge perfect.

Incearca si tu caci poate o sa dea rezultate!

Multa bafta si salutari cu halogenu'!

 

--- Mesaj completat în 27 Jul 2007 21:01 -------------
Sa va intreb ceva...

Eu acuma am pe scuter un motor de 49cc.Si as vrea sa imi pun unul de 70 sau 80cc.

Pot sa scimb numa pistonul si segmentii cu unul mai mare sau trebuie sa schimb tot motorul cu tot cu cilindru,bloc motor? Ca am gasit piston nou la 100ron si segmenti la 350 roni pe cand un kit motor de 70 i in jur de 6 mil.

Astept raspuns de la voi poate ma puteti nedumerii.

Salutari cu halogenu :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va intreb ceva...

Eu acuma am pe scuter un motor de 49cc.Si as vrea sa imi pun unul de 70 sau 80cc.

Pot sa scimb numa pistonul si segmentii cu unul mai mare sau trebuie sa schimb tot motorul cu tot cu cilindru,bloc motor? Ca am gasit piston nou la 100ron si segmenti la 350 roni pe cand un kit motor de 70 i in jur de 6 mil.

Astept raspuns de la voi poate ma puteti nedumerii.

Salutari cu halogenu :bigstar:

 

trebuie schimbat si cilindru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

don' juan...la 100 ron nu stiu cat de bun e...iti recomand sa-ti iei de la firme recunoscute. Segmentii vrei sa zici la 35 ron, aia mai merg, sunt importanti dar nu prea conteaza firma...daca ai bani merita sa-ti iei un set de 70 cc, dar tot mai fiabil si mai bun mi se pare unul de 50, stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BigNC exact aceiasi problema am avut si eu!!!

Si am desfacut carburatoru, l-am curatat, am suflat prin jiglore si l-am pus la loc. si tot asa am desfacut si variatorul am rearanjat rolele, si acuma merge perfect.

Incearca si tu caci poate o sa dea rezultate!

Multa bafta si salutari cu halogenu'!

 

<small>--- Mesaj completat în 27 Jul 2007 21:01 -------------</small><br/>Sa va intreb ceva...

Eu acuma am pe scuter un motor de 49cc.Si as vrea sa imi pun unul de 70 sau 80cc.

Pot sa scimb numa pistonul si segmentii cu unul mai mare sau trebuie sa schimb tot motorul cu tot cu cilindru,bloc motor? Ca am gasit piston nou la 100ron si segmenti la 350 roni pe cand un kit motor de 70 i in jur de 6 mil.

Astept raspuns de la voi poate ma puteti nedumerii.

Salutari cu halogenu :bigstar:

 

segmenti la 350 ron? :) sunt din aur placati cu platina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce noroc :bigstar: ,

M-au oprit 2 masini rutiere , si 2 comunitari , Sa vada daca am furat scuteru , l-am impins 7 km .. :) :blink:

 

 

P.S , Aveam toate actele de la scuter la mn , si asigurarea , si certificatu de la primarie , si factura de cumparare , si buletinu :blink:

post-14493-1185710455_thumb.jpg

post-14493-1185710464_thumb.jpg

post-14493-1185710472_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce noroc :bigstar: ,

M-au oprit 2 masini rutiere , si 2 comunitari , Sa vada daca am furat scuteru , l-am impins 7 km .. :) :blink:

P.S , Aveam toate actele de la scuter la mn , si asigurarea , si certificatu de la primarie , si factura de cumparare , si buletinu :blink:

era si de asteptat la ce fel arata.. :haha: ..de fapt,stai...si a mea arata la fel :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un scuter Yamaha MBK Forte. Cand e motorul rece are super demaraj, iar cand se incalzeste, dupa ce merg vreo 15-20 min cu el are un demaraj de 2 lei. Top speedul e acelasi si cu motorul rece si incalzit. Stie cineva ce are si ce pot sa ii fac sa isi pastreze demarajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ai idee de unde gasesc becuri 12v 35w cu trei contacte pe cercul ala de la baza>?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care este reglajul standard la cele 2 jiglere(aer si benzina cred) de la carburator? :)

Asfalt uscat!! :burnout:

cele dua jiglere sunt unu de aer si unu de relanti. :P alte jglere nu sunt!

la aer e 2 ture jmate si la relanti e dupa preferinte! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...