loco_eddy Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Salutare ! Eu sunt mai nou pe aici si ce-i drept nu prea sunt prieten cu partea mecanica ... Am un aprilia sr 50 din 2000. Tocmai mi-am schimbat setul motor la el. Nu vreau sa imi bat joc de el si sa il stric imediat asa ca vreau sa intreb, trebuie facut rodaj ? Si cum ? Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loco_eddy Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Salutare ! Eu sunt mai nou pe aici si ce-i drept nu prea sunt prieten cu partea mecanica ... Am un aprilia sr 50 din 2000. Tocmai mi-am schimbat setul motor la el. Nu vreau sa imi bat joc de el si sa il stric imediat asa ca vreau sa intreb, trebuie facut rodaj ? Si cum ? Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiNucleoN Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 salutare .. oameni buni am un aprilia sr 50 an 99 si imi consuma 7L/100km ... cum dumnezeu ?? ce are ? ce sa ii fac sa nu mai consume atat ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 set motor dus,carburator dereglat,semeringuri care scapa...etc....cauzele pot fi multiple....dar este probabil carbul sa fie dereglat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 unde pot in tara asta, eventual in iasi, sa imi indrept o roata (nu janta)?! Sau eventual cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 trebuie facut rodaj ? Si cum ? Sa nu-l fortezi, adica sa-l accelerezi brusc, sa mergi mult timp cu el, sau cu pasager si nu mergi cu el cu viteza mare. Apoi ma sunt indicatii gen 0-50 km, sa mergi cu maxim 30 km/h; 50-100 km - max 35 km/s samd, nu stiu exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Vand urmatoarele : 3 alarme cu pornire din telecomanda,1 carburator,1 electromotor,3 relee de pornire,1 releu de incarcare,1 set placute de frana,1 pompa vacuum,2 pistoane cu segmenti cu tot,1 rac de la kickstarter,si n bujii. Pretul per total este de ...650 RON. Astept PM 650 RON aaa si inca un amanunt important SUNT NOI NOUTZE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 baieti din ce cauza scuterul nu mai "trage" asa de bine ? Se simte si la demaraj si la vit max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Dereglat, uzat, benzina proasta. dereglat amestecul? uzat nu e ca am doar 4000 de km. la benzina m-am gandit si eu. Eu alimentez la petromV ... cred ca o sa trec la lukoil ... omv nu am prin zona si nici mol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgy Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) salut baieti! am o chinezoaica care i-am pus frana cu disc pe spate si de ceva vreme a inceput sa curga ulei pe la maneta de la rezervor; am inteles ca s-a dus semeringul dar nu gasesc pe nicaieri ; am fost si la service-ul din budapesta ,nimic. As cumpara pana la urma tot sistemul de pe fata ,adica rezervorul si pompita aia cu semering fara maneta dar nici ala nu stiu de unde sa-l iau. Spuneti-mi si mie de unde sa cumpar ce-mi trebuie, va rog. Editat Septembrie 4, 2008 de georgy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaDuCu_CostEL Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 salut baieti! am o chinezoaica care i-am pus frana cu disc pe spate si de ceva vreme a inceput sa curga ulei pe la maneta de la rezervor; am inteles ca s-a dus semeringul dar nu gasesc pe nicaieri ; am fost si la service-ul din budapesta ,nimic. As cumpara pana la urma tot sistemul de pe fata ,adica rezervorul si pompita aia cu semering fara maneta dar nici ala nu stiu de unde sa-l iau. Spuneti-mi si mie de unde sa cumpar ce-mi trebuie, va rog. Vezi ca merge sa adaptezi una de Dacie 1310 ... ceri la magazin auto ... garnituri pentru piston frana spate si iti incape acolo ... eu asa am scuteru meu pentru ca am avut aceeasi problema ca a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scarabeo Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 sal .tocmai mi-am luat un benelli k2 si as vrea sa stiu daca ii pot pune frana pe disc pe spate si unde gasesc piesele si mi-ar mai trebui si niste accesori de carena cum ar fi semnale stopu frana electromotor si partea electrica ca e cam la pamant......ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Scuterul meu va roaga sa-l salvati de la distrugere (daca nu-i dau de cap il faram cu toporul) . Cu ceva timp in urma a inceput sa nu mai tina relantiul apoi nu mai dadea randament la o panta cat de mica iar acum nu mai porneste la cheie , numai la pedala( la a 20-a pedala daca la ultima oprire nu-l ambalez un pic apoi oprire brusca) si cel mai grav este ca acum daca-l accelerez da in nas , nu se tureaza motorul si stauuuu .... ca prostu' sa rada lumea de mine . Astept nerabadator un raspuns PS Piaggio nrg power dd 2007 3500 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Nu sunt un bun mecanic , dar dupa parerea mea este setul dus.Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_danut Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 (editat) Nu sunt un bun mecanic , dar dupa parerea mea este setul dus.Parerea mea! Am uitat sa spun ca ultima data(inainte am pus un ulei de amestec 2T diferit de ce am avut pana acum (ceva Johnson , american) poate sa fie din cauza asta ? Acum cand se incalzeste si nu mai trage scoate un fum gros Editat Septembrie 6, 2008 de johnny_danut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adix Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 salut, am si eu o gilera runner 50 fx ( pe injectie) din 2003 si am o problema destul de grava...dupa doar 3-4 minute de mers......incepe sa se incalzeasca motoru si toba...foarte tare ( pot face omleta pe toba ...linistit ) ) si daca continui sa ma duc cu iel asa.....dupa alte ( aproximativ) 2 min.....motoru nu mai are putere deloc. Pe bord am ceas care indica temperatura apei....si arata o temp normala. Ma puteti ajuta si pe mine cu niste sfaturi?????? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 salut, am si eu o gilera runner 50 fx ( pe injectie) din 2003 si am o problema destul de grava...dupa doar 3-4 minute de mers......incepe sa se incalzeasca motoru si toba...foarte tare ( pot face omleta pe toba ...linistit ) ) si daca continui sa ma duc cu iel asa.....dupa alte ( aproximativ) 2 min.....motoru nu mai are putere deloc. Pe bord am ceas care indica temperatura apei....si arata o temp normala. Ma puteti ajuta si pe mine cu niste sfaturi?????? mersi Probabil e stricat senzorul E clar ca se supraincalzeste. Goleste si schimba apa + antigel din instalarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 salut, am si eu o gilera runner 50 fx ( pe injectie) din 2003 si am o problema destul de grava...dupa doar 3-4 minute de mers......incepe sa se incalzeasca motoru si toba...foarte tare ( pot face omleta pe toba ...linistit ) ) si daca continui sa ma duc cu iel asa.....dupa alte ( aproximativ) 2 min.....motoru nu mai are putere deloc. Pe bord am ceas care indica temperatura apei....si arata o temp normala. Ma puteti ajuta si pe mine cu niste sfaturi?????? mersi sa nu fie infundata,colmatata etc. instalatia de racire....pompa de apa sa nu iti lucreze etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 (editat) Am o problema cu roata de spate de la o aprilia sr50,am desfacut roata si unde intra janta pe acel butuc(ax) mi sau tocit acele rizuri din interiorul jantei si acum am jok in roata si pleaca ff urat de pe loc(trepideaza foarte tare) Intrebarea me este, Se mai poate face ceva la acea janta sau trebuie skimbata? Daca trebuie skimbata du unde pot cumpara una? Asfalt Uscat! Editat Septembrie 7, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adix Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 sa nu fie infundata,colmatata etc. instalatia de racire....pompa de apa sa nu iti lucreze etc.... unde se afla pompa de apa si cat ar costa una noua?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 unde se afla pompa de apa si cat ar costa una noua?????? ca sa ii schimbi pompa de apa trebuie ''sa dai motorul in 2'', adica sa desfaci carterele.. si costa vreo 50 ron cu tot cu semering si sigurante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 Chiar nu stie nimeni sa raspunda si la problema mea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 Vreau poate imi raspunde si mie cineva la problema care o am cu pornirea, dimineata porneste greu, chiar si daca sta un timp fara sa-l pornesc, dimineata nu pot porni la automat deloc, cateodata da sa porneasca si se opreste, si dupaia dau la pedala de o rup in doua, am folosit aditivi de curatare, spray de curatat carburatorul, curatat filtru, schimbat ulei motor, reglat supapa de admisie ca era prea stransa, la inceput nu avea problema asta, oricum era si mai cald dimineata, imi mai scoate si putin funigine umeda pe toba cand il turez, sunt segmenti dusi, dar el merge f bine, are demaraj, viteza, urca dealul bine cu 35 km/h, compresie are la pedala. Si de ce la scutere in 2 T este pornirea mai usoara decat la cele in 4T, la 2T dadeam jumate de pedala si pornea si se apasa si mai usor, la asta in 4T trebuie dusa pana la capat si merge si greu. Vream sa stiu e ceva grav, o fi shocul devina, totul e strans bine orice surub, bujie reglata, curatata. Merge oare shoc manual sa-i pun, si de unde pot lua un shoc manual ? Nu se alimenteaza bine, ce sa verific pentru alimentare, filtrul de benzina schimbat (la cat se schimba unul din asta?). Scuterul e un gopop zip baotian, are 3700 km. Cred ca ati inteles ce am scris si va multumesc daca ar putea cineva sa ma ajute cat de cat cu niste sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 salutare. am si eu o mica problema. ce se arde la un scuter daca ai pus bateria invers? ( nu eu vechiul posesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sml Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 am si eu o intrebare/problema: am un aprilia sr50r din 2007 si nu stiu daca e bine la relanti sa palpaie becurile stopul si faza scurta si au intensitate scazuta. cand bag gas unpic se aprind normal si nu mai palpaie. E normal asa ceva? sau ar trebui sa fie aprinse normal la relanti? mersi si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.