Razvy Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 am si eu o intrebare/problema: am un aprilia sr50r din 2007 si nu stiu daca e bine la relanti sa palpaie becurile stopul si faza scurta si au intensitate scazuta. cand bag gas unpic se aprind normal si nu mai palpaie. E normal asa ceva? sau ar trebui sa fie aprinse normal la relanti? mersi si asfalt uscat e normal sa faca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 am si eu o intrebare/problema: am un aprilia sr50r din 2007 si nu stiu daca e bine la relanti sa palpaie becurile stopul si faza scurta si au intensitate scazuta. cand bag gas unpic se aprind normal si nu mai palpaie. E normal asa ceva? sau ar trebui sa fie aprinse normal la relanti? mersi si asfalt uscat daca ridici putin turatia de relanti nu se mai intampla asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 daca ridici putin turatia de relanti nu se mai intampla asa... tuh ai baterie pe el???????????? iti porneste la buton??????????? Vand urmatoarele : 3 alarme cu pornire din telecomanda,1 carburator,1 electromotor,3 relee de pornire,1 releu de incarcare,1 set placute de frana,1 pompa vacuum,2 pistoane cu segmenti cu tot,1 rac de la kickstarter,si n bujii.Pretul per total este de ...650 RON. Astept PM 650 RON aaa si inca un amanunt important SUNT NOI NOUTZE sunt intersat de unele chesti....... rog sa poi niste poze daca poti.................. :D sau ceva PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sml Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 tuh ai baterie pe el???????????? iti porneste la buton??????????? baterie normal ca am.. porneste la buton si la kick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 ÂŞtie cineva ce e într-un releu de semnalizare? AÂş vrea să-l repar. Am auzit că nu se repară însă eu totuÂşi aÂş vrea să încerc. Any ideas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 baterie normal ca am.. porneste la buton si la kick. aham am intrebat asta pt k daca nu ai baterie poate sa faca asa.................... :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sml Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 am si eu o intrebare/problema: am un aprilia sr50r din 2007 si nu stiu daca e bine la relanti sa palpaie becurile stopul si faza scurta si au intensitate scazuta. cand bag gas unpic se aprind normal si nu mai palpaie. E normal asa ceva? sau ar trebui sa fie aprinse normal la relanti? mersi si asfalt uscat Alte variante? in afara de relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 sml si eu am sr 50 factory dinala si tot la fel imi face cand sta la relantiu , parca se intrerupe putin da nu moare , doar asa putin si se face lumina mai slaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 salutare. am si eu o mica problema. ce se arde la un scuter daca ai pus bateria invers? ( nu eu vechiul posesor nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 nu stie nimeni? poi sa arzi CDI-ul ai mari sanse cred depinde ce scooter ii................ da ce are nu iti mai da scanteie????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Poate sa imi spuna cineva cum demontez manerele(cel de acceleratie,si cel de pe stanga)??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Poate sa imi spuna cineva cum demontez manerele(cel de acceleratie,si cel de pe stanga)??? Salut. Acum un an si vreo 12.000 de km am avut o mica mare problema, dupa ce am bagat un enduro zdravan prin padure pe la Branesti la vreo 2 zile mi s-a rupt ghidonul, fix intr-o curba. Am reusit sa redresez fara sa cad, in fine. Manerul de acceleratie iese usor dupa ca-i scoti cablul, insa manerul din partea stanga am avut neplacuta surpriza sa constat ca era lipit. Neavand ce sa fac l-am lasat pe ghidon si am pornit cu el la un service sa mi-l sudeze. Dupa ce mi-a sudat ghidonul am reusit sa scot manerul din stanga si sa-l pun si la loc, cat era ghidonul cald. Manerul nu a patit nimic. Deci iti recomand sa incalzesti cumva ghidonul, poate iese. Cel putin la mine a mers. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Salut. Acum un an si vreo 12.000 de km am avut o mica mare problema, dupa ce am bagat un enduro zdravan prin padure pe la Branesti la vreo 2 zile mi s-a rupt ghidonul, fix intr-o curba. Am reusit sa redresez fara sa cad, in fine. Manerul de acceleratie iese usor dupa ca-i scoti cablul, insa manerul din partea stanga am avut neplacuta surpriza sa constat ca era lipit. Neavand ce sa fac l-am lasat pe ghidon si am pornit cu el la un service sa mi-l sudeze. Dupa ce mi-a sudat ghidonul am reusit sa scot manerul din stanga si sa-l pun si la loc, cat era ghidonul cald. Manerul nu a patit nimic. Deci iti recomand sa incalzesti cumva ghidonul, poate iese. Cel putin la mine a mers. Multa bafta! Merci alias.Sper sa iasa cel din stanga doar cu putin efort(fara sa incalzesc ghidonul) pentru ca nu este stock,deci sper sa nu fie lipit.Urata treaba cu ruptul ghidonului...bine ca ai reusit sa il redresezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Poate sa imi spuna cineva cum demontez manerele(cel de acceleratie,si cel de pe stanga)??? in unele cazuri incearca asa: -dute la farmacie ia o seringa cu tot cu ac -baga benzina in ea si apoi infinge acul cumva sa intre intre ghidon shi manson si fai injjectia!!!!!!! nu garantez k o sa functioneze dar....... mie imi reuseste tot timpu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 am si eu o intrebare....as vrea sa`mi cumpar de la cineva un multivar malossi...intrebarea mea este:dupa ce il montez o sa am diferente apreciabeile in comportamentul scuterului...aici ma refer la un demaraj mai bun si de ce nu si o viteza mai mare...merita investitia? PS:eu acu la variator am totul stok in afara de curea(care`i malossi din kevlar) si rolele care sunt de 7 gr(si daca iau mutivarul o sa le skimb cu unele mai usoare) PS2:am inteles de la cineva ca pentru a avea un randament cat mai bun rolele trebuiesc combinate...adica pui 4 riole mai usurele(4gr, 3,5 g ,etc) cu 2 mai grele...este adevarat? vreau sa`mi raspunda cineva care chiar a modificat ceva la variator nu din auzite...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) Scuterul meu va roaga sa-l salvati de la distrugere (daca nu-i dau de cap il faram cu toporul) . Cu ceva timp in urma a inceput sa nu mai tina relantiul apoi nu mai dadea randament la o panta cat de mica iar acum nu mai porneste la cheie , numai la pedala( la a 20-a pedala daca la ultima oprire nu-l ambalez un pic apoi oprire brusca) si cel mai grav este ca acum daca-l accelerez da in nas , nu se tureaza motorul si stauuuu .... ca prostu' sa rada lumea de mine . Astept nerabadator un raspuns PS Piaggio nrg power dd 2007 3500 km Omulee da' bujia ai schimbat-o? Pare sa se innece... am si eu o intrebare....as vrea sa`mi cumpar de la cineva un multivar malossi...intrebarea mea este:dupa ce il montez o sa am diferente apreciabeile in comportamentul scuterului...aici ma refer la un demaraj mai bun si de ce nu si o viteza mai mare...merita investitia?PS:eu acu la variator am totul stok in afara de curea(care`i malossi din kevlar) si rolele care sunt de 7 gr(si daca iau mutivarul o sa le skimb cu unele mai usoare) PS2:am inteles de la cineva ca pentru a avea un randament cat mai bun rolele trebuiesc combinate...adica pui 4 riole mai usurele(4gr, 3,5 g ,etc) cu 2 mai grele...este adevarat? vreau sa`mi raspunda cineva care chiar a modificat ceva la variator nu din auzite...multumesc Daca montezi multivar-ul o sa ai demaraj mai puternic si viteza mai mare, practic schimbi un pic raportul de transmisie. Nu-ti recomand sa faci combinatii de role de diferite grame, tot ce reusesti este sa distrugi variatorul (il descentrezi). Deci nu este adevarat! Singura chestie ce mai merge este sa scoti 3 role, dar simetric! Bafta! Editat Septembrie 10, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Fratilor ajutatima si pe mn k nu mia raspuns nimeni pana acum,am o mare problema la janta din spate(aprilia sr 50) mi sau tocit acele rizuri din interiorul jantei(unde intra pe ax) si acum am un joc foarte mare la roata si imi trepideaza la plecarea de pe loc. Ce pot sa face eu la acea janta? Se mai poate repara sau nu?Si de unde pot cumpara una noua in caz k nu se mai poate face nimik cu cea veche si la ce pret? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Fratilor ajutatima si pe mn k nu mia raspuns nimeni pana acum,am o mare problema la janta din spate(aprilia sr 50) mi sau tocit acele rizuri din interiorul jantei(unde intra pe ax) si acum am un joc foarte mare la roata si imi trepideaza la plecarea de pe loc.Ce pot sa face eu la acea janta? Se mai poate repara sau nu?Si de unde pot cumpara una noua in caz k nu se mai poate face nimik cu cea veche si la ce pret? Asfalt uscat! NU cred ca mai ai ce sa-i faci daca s-a tocit. Merge incarcat prin sudura in jurul ei si refacute rizurile, dar e prea riscant. De gasit janta, cauta prin targurile de scutere, gen vitan (in bucuresti). Bafta! salutare. am si eu o mica problema. ce se arde la un scuter daca ai pus bateria invers? ( nu eu vechiul posesor Siguranta, cdi-ul sau toata instalatia se prajeste(in cel mai rau caz). Dar verifica siguranta si firele care pleaca de la ea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Incearca sa inmoi buretele in ulei de motor dar nu prea mult. Revin cu problema. Am incercat sa inmoi buretele in ulei de motor dar ca acum nu se mai tureaza,adica nici inainte nu se tura ca inainte..Cand il pornesc trebuie sa-i dau 2 sprituri ca altfel se opreste. Ce draq poate sa aiba sa nu se tureze? Carburatorul l`am curatat(jiglerele si toate orificiile),galeria de admisie verificata(nu`i crapata). Poate sa fie si din cauza ca supapele sunt dereglate? aaa..era sa uit...Scoate si mult fum.Parca ar fi 2T cand pui ulei mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adix Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 sa nu fie infundata,colmatata etc. instalatia de racire....pompa de apa sa nu iti lucreze etc.... am golit instalatia de racire, am bagat apa, am aerisit si tot asa imi face........nu ar putea fii din cauza tobei, sa fie infundata?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 În cărticica pentru v-clic că scrie 5W40 pentru ulei de motor. Pe forum am văzut că lumea foloseÂşte în general 10W40. Ce-mi recomandați? Îmi puteți recomanda Âşi un loc unde e mai ieftin, în BucureÂşti. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 În cărticica pentru v-clic că scrie 5W40 pentru ulei de motor. Pe forum am văzut că lumea foloseÂşte în general 10W40. Ce-mi recomandați? Îmi puteți recomanda Âşi un loc unde e mai ieftin, în BucureÂşti. Mulțumesc. eu am pus Visco2000 15w40 18 lei parca am dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 În cărticică la tine scrie 15W40 sau cum l-ai ales? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 În cărticică la tine scrie 15W40 sau cum l-ai ales? nu stiu...am vz ca si alti pun 15w40 sau 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Eu sunt in dilema. Sa pun ca-n carte sau sa pun ce foloseste toata lumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.