Burg_man Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Setul a fost nou. Ieri am mers cu gandu sa o repar .. dar tot n-am reusit.Tineam bricheta deasupra vasului pentru antigel si ieseau flacari ca din toba dupa asta am desfacut cilindrul.In toba era tot antigelul ce l-am bagat, era amestecat cu benzina, pe piston era antigel, locul din cilindru pe unde isi trage benzina era cu antigel iar garnitura de vine pusa pe prezoane era franjuri.Am pus totul inapoi si in loc de garnitura aia am bagat silicon rosu dar tot sufla prin recipientul pentru antigel.Asa trebuie? sau va trebui sa desfac iarasi chiuloasa ? e cam grava situatia la tine, am zis eu ca e din etansare (montaj defectuos) antigelul nu trebuie sa se amestece cu nici un lichid mai putin cu benzina, recomandat- pune o garnitura noua.....nu te apuca sa cioplesti tu una din nu stiu ce hartie, poti da si cu silicon dar trebuie sa ai mare grija sa nu pui in exces (o pelicula fina) ca o sa astupe orificiile prin care circula lichidul de racire si atunci o sa calezi motorul. da trebuie sa demontezi iarasi si sa montezi la loc cu mare grija si atentie ca altfel o sa te plimbi cu adidasi, piulitele de pe prezoane le strangi treptat si todeauna in x opusa una celeilalte cate putin nu pana la capat ca atunci degeaba bagi garnitura noua. spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LVU Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Attached Image: 2011-06-20 19.38.11.jpgSalut baieti, am un Runner de 49 de prin 2001 2002, nu mai stiu exact, tre sa ma uit prin acte, care si-a dat duhul saracu. Ideea este ca imi trebuie tot motorul, ori pe bucati (ambielaj, set motor, bendix) sau sa cumpar un motor intreg sh. Pentru varianta cu schimbat piese am gasit piese unguresti care nu stiu cat sunt de bune. Asa ca va rog sa imi dati niste sfaturi cam ce merita sa fac: refacut motor (de unde cumpar piese bune),schimbat motor cu totu(poate stiti pe cineva care vinde), vandut asa cum este...etc... Nu ma grabesc, vreau sa-l repar la primavara dar vreau sa imi fac niste calcule, pe cat posibil sa ies ieftin dar cu piese bune. Multumesc anticipat. Va salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) Atunci am sa cumpar un set de garnituri... Chiuloasa o strang treptat in mai multe zile?la sfarsit trebuie sa fie stransa la maxim?Multumesc de sfaturi Editat Februarie 29, 2012 de robike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Atunci am sa cumpar un set de garnituri... Chiuloasa o strang treptat in mai multe zile?la sfarsit trebuie sa fie stransa la maxim?Multumesc de sfaturi OK ft bine faci cu gerniturile, in ceea ce priveste chiulasa nu e nevoie sa stai mai multe zile sa strangi la ea. Pui chiulasa pe pozitie te asiguri ca se aseaza bine pe cilindru si garnitura ,infiletezi piulitele pe prezoane la mana pana ce ajunge la chiulasa, verifici sa nu joace in vreo parte pe cilindru si incepi sa strangi piulitele cu cheia cate o jumatate de tura fiecare, in X adica urmatoarea piulita la care incepi sa strangi sa fie opusa celei pe care tocmai ai strans-o. Cand am zis treptat m-am referit la faptul ca sa strangi fiecare piulita cate putin, normal ca trebuie stransa la maxim, apreciezi si tu cam la ce forta fost stransa inainte. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 (editat) Am un scuter Peugeot Vivacity din 2001 si mi-sa rupt cureaua. Pe ea scrie 11 729 171 00 Inrebarea mea este: Unde gasesc curea buna la un pret rezonabil ? PS: Am cautat pe net si gasesc numai alte dimensiuni. Ajutati-ma cu un link M-am prins 171 inseamna 17,1mm. Problema e ca gasesc numai 17,5 sau 17,7. S-or potrivi ??? Editat Martie 1, 2012 de SorinSenior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COCO_Roosty Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Salut.E greu de schimbat pompa de apa la un Gilera DNA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 @SorinSenior : incearca la scuter-centre @Coco : da,este greu....trebuie desfacut motorul in 2 (pompa este pe langa ambielaj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 tot in probleme o tin ...Am reusit sa etansez chiuloasa, nu mai sufla pe la antigel dar s-a rupt ceva din ansamblul schimbatorului de viteze.Practic, el schimba vitezele.Puteti sa-mi spuneti cum se numeste?Multumesc http://imageshack.us/photo/my-images/542/20120302204348.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 tot in probleme o tin ...Am reusit sa etansez chiuloasa, nu mai sufla pe la antigel dar s-a rupt ceva din ansamblul schimbatorului de viteze.Practic, el schimba vitezele.Puteti sa-mi spuneti cum se numeste?Multumesc http://imageshack.us/photo/my-images/542/20120302204348.jpg/ In manualul de service poate gasesti cum se numaste piesa, dupa cum se vede in poza se poate suda daca vrei s-o sudezi daca nu.....una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) salutare baieti!! ajutatima sa ajut un prieten.. are o Honda dio..si de la o vreme cam nu prea mai merge bine..cind se incalzeste motoru si vrei sa pleci din loc nu se tureaza cind accelerezi.. noi ne-am gindit ca de vina ar fi socu(are soc electronic...) ne intereseaza o schema electronica a acelui soc...sau principiul de functionare.. astept raspunsuri de la cine se pricepe Editat Martie 9, 2012 de leonidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 sau toba infundata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 posibil... dar de ce face doar la cald? parerea mea e ca daca ar fi toba tot aceleas simtome arfi si la rece... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Salut.E greu de schimbat pompa de apa la un Gilera DNA ? Daca nu ai mai desfacut motorul in 2 nici odata...mai bine dute la un mecanic sa umble la pompa de apa !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 am avut si eu toba infundata si asa facea. statea la relanti dar nu se tura. nu scotea pe evacuare nimic.cand era rece parca mergea,apoi murea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) E posibil sa mai gasesc pentru o Honda SH150 o axa cu came ??? Sau pot sa o repar pe a mea ?Se poate incarca cu sudura ? multumesc anticipat Editat Martie 15, 2012 de Denis TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 E posibil sa mai gasesc pentru o Honda SH150 o axa cu came ??? Sau pot sa o repar pe a mea ?Se poate incarca cu sudura ? multumesc anticipat exclus incarcarea cu sudura...pt ca o sa se uzeze de cateva ori mai repede ca cel care a fost inainte, cauta si pune unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulian Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Buna tuturor, revin din nou cu o intrebare penru cei care va stiti la scutere in 4 T. De 3 zile am achizitionat un scuter KYMCO HEROISOM 150cc nefunctional.fostul proprietar mia spus ca trebuie schimbati segmenti. Desfacand motorul si luand pistonul jos am observat ca pistonul nu are bolturile care blocheaza segmenti.si sunt nelamurit.... asa sunt pistoanele acestea sau e ceva ineregula.Ca nu am vazut nicio urma unde ar purea fi vreo gaura sau ceva de genu pentru vreun bolt. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 la 4 T nu trebuie bolturi sau stifturi pt blocarea segmentilor pe pozitie, atunci cand montezi pistonul pe cilindru asezi segmentii cu fantele diametral opuse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulian Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 mersi mult, azi miam comandat piston nou si sper sa il pornesc si sa mearga bine. mersi mult de informatie. mai am o intrebare... cum se pune la punct motorul in 4 timpi, un vidoeclip sau ceva ca eu nu am gasit pe youtube. sau un manual de utilizare pentru scuter Kymco heroisom 150. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 exclus incarcarea cu sudura...pt ca o sa se uzeze de cateva ori mai repede ca cel care a fost inainte, cauta si pune unul nou. Faza e ca nu mai gasesc , nu stiu unde sa caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 la reprezentanta Honda trebuie sa aiba sau daca nu are iti aduce pe comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Trebuie sa sun sa vad , dar banuiesc ca o fi un pret cat nam dat pe scuter ) si atunci mai bine caut alta solutie. Multumesc. Trebuie sa sun sa vad , dar banuiesc ca o fi un pret cat nam dat pe scuter ) si atunci mai bine caut alta solutie. Multumesc. PS:Caut manual de intretinere si reparatie pentru scuter:Honda SH 150 2004. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosiso Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 salut, am un yamaha aerox, si cand il pornesc "la rece" trebuie sa tin socu traas plus trebuie sa ma joc cu acceleratia pt ca daca o tin "la pamant" da sa moara, ce sa ii fac.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulian Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 poate nu iti este reglat aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Salutare tuturor scuteristilor Sant nou posesor de scuter peugeot looxor 50 cc 2002 Am o problema cu el si anume la kilometrajul digital 1.Cum reusesc sa il setez din mile in km; 2.De ce nu imi inregistreaza distanta parcursa desi acul vitezometrului functioneaza Cine ma poate ajuta cu un manual de utilizare sau cu o informatie Va multumesc anticipat pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.