shuia Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Am cateva probleme cu noua mea achizitie... o Gilera DNA de 180cc... 1. vasul de expansiune e fisurat si imi trebuie unul nou pentru ca nu l-am putut lipi....si nu gasesc unul nou... 2. capacul de la semnalizarea stanga fatza (fumuriu) ...e spart si am nevoie de altul (sau alta semnalizare cu totul) 3. astazi mi-a murit vitezometrul !!!!!...ramane la 0...cred ca e un contact de vina, sau nu stiu ce sa zic pentru ca la un viraj dreapta a mai miscat putzin si a arata 3km/ora VA ROG SA DATI UN REPLY CAT MAI REPEDE CA MAINE AM PROGRAMARE LA RAR!!!!!!!!!! :lol: VA ROG MUUUULT sa imi dati un raspuns macar in legatura cu vitezometrul...RAR-ul l-am facut fara probleme, dar tot trebuie sa-mi pun la punct motoru' VA ROOOOOG!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 incerc eu sa-ti raspund: 1. ca sa lipesti vasul de expansiune poti incerca solutie de lipit de la EPOXY. Eu am lipit carena si a mers perfect. Gasesti in Praktiker. 2. cauta pe piese-scutere.ro sau alte site-uri de acest gen 3. ai verificat contactele la el? Ar mai fi posibilitatea sa se fi rupt cablul de acceleratie si atunci trebuie sa-l schimbi. Sa ma contrazic/completeze cine stie mai multe. Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 ohoo..mersi mult !!! si cu turatia ma ajuta careva? Daca ai pus toba sport, trebuie sa reglezi carburatoru astfel incat sa alimenteze motorul pentru evacuarea de acuma. VA ROG MUUUULT sa imi dati un raspuns macar in legatura cu vitezometrul...RAR-ul l-am facut fara probleme, dar tot trebuie sa-mi pun la punct motoru'VA ROOOOOG!!!!! llg_90 . Adauga-ma, caci poate te pot ajuta eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Mulțumesc pentru ajutorul din posturile anterioare.Am reuÂşit să pornesc motorul în noaptea aceea Âşi l-am testat în ziua următoare. M-am plimbat câteva ore Âşi a funcționat foarte bine. Am totuÂşi următoarea problemă: După multe ore de nefolosire (ex.: dacă-l las peste noapte) refuză să pornească. Îi scot bujia (de obicei o găsesc cam neagră), o cu'răț bine, o introduc înapoi Âşi porneÂşte imediat apoi. După această operațiune îl pot folosi, îl opresc-pornesc-opresc de oricâte ori, porneÂşte la prima cheie instant. TotuÂşi, dacă-l las "să se odihnească" câteva ore nu mai porneÂşte Âşi sunt nevoit să repet operațiunea cu bujia... Concret: dacă e cald sau dacă a fost folosit recent (de 2-3 ore) porneÂşte imediat, dacă n-a mai fost folosit de o zi nu mai porneÂşte decât după curățarea bujiei. Oare am dereglat ceva la carburator - raportul de amestec sau ceva? DeÂşi, n-am intenționat să umblu la reglaje Âşi sper că e ok. AtaÂşez o poză, aÂş vrea să-mi spuneți ce rol are Âşi cât trebuie strâns Âşurubul din imagine. Acest Âşurub are pe el un arc, o Âşaibă Âşi o garnitură. ÂŞtie cineva care este ordinea pentru aceste elemente? - ex.: mai întâi pui arcul pe Âşurub, apoi Âşaiba, apoi garnitura sau garnitura, Âşaiba, arcul sau..? Mulțumesc. acela e surubul care regleaza aerul...il reglezi si tu pe simtite...pana cand merge motorul cum vrei tu  nu e o regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Crezi că este posibil ca problema apărută să fie din cauza acelui Âşurubel? În speță, să fie prea bogat amestecul Âşi să-mi înnegrească bujia iar din cauza asta să nu mai pornească a doua zi?Eu l-am strâns spre maxim, nu cu forță, aÂşa, uÂşor, la mână. Deasemena, nu Âştiu ce să fac cu garnitura, Âşaiba Âşi arcul care culisează pe el. Cred că o să influențeze Âşi consumul, nu? E complicat de reglat sau o să mă chinui câteva săptămâni până nimeresc poziția? E rău că nu-l pot porni decât dacă am acces la bujie Âşi sunt nevoit să țin scuterul dezmembrat ca să pot cu'răța bujia în fiecare zi. AtaÂşez Âşi o poză reală a carburatorului unde am încercuit eu Âşurubul cu pricina. de obicei ar trebui sa stea pe la jumate...nu spre capat..desurubeaza-l  cu o surubelnita cate putin si fa cate o tura cu scuterul de fiecare data...pana merge si porneste bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 (editat) stie cineva cat ma costa un telescop fata pt mbk boosterul meu si daca e dificil de schimbat? curge ulei din al meu. Editat Mai 29, 2008 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 am si eu nevoie urgent de niste segmenti...stie cineva de unde pot cumpara? PS:imi tre pentru un piagio skr de 125 in 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuia Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 incerc eu sa-ti raspund:1. ca sa lipesti vasul de expansiune poti incerca solutie de lipit de la EPOXY. Eu am lipit carena si a mers perfect. Gasesti in Praktiker. 2. cauta pe piese-scutere.ro sau alte site-uri de acest gen 3. ai verificat contactele la el? Ar mai fi posibilitatea sa se fi rupt cablul de acceleratie si atunci trebuie sa-l schimbi. Sa ma contrazic/completeze cine stie mai multe. Bafta si asfalt uscat mersi mult..din pacate vasul de expansiune nu se poate lipi...am incercat la mecanic dar de la presiune si temperatura ridicata nu tine lipitura contactele le verific cu prima ocazie pe site-uri am gasit unul care aduce din Italia dar te sa astept o luna jumate' mersi Daca ai pus toba sport, trebuie sa reglezi carburatoru astfel incat sa alimenteze motorul pentru evacuarea de acuma. llg_90 . Adauga-ma, caci poate te pot ajuta eu! unde sa te adaug? la friends? am facut deja asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 ala e id`ul lui de mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 mersi mult..din pacate vasul de expansiune nu se poate lipi...am incercat la mecanic dar de la presiune si temperatura ridicata nu tine lipitura Epoxy metal este ceea ce-ti recomandam eu. N-o sa ai probleme cu el pt ca rezista la socuri dure si la temperaturi. Du-te pana in magazin si citeste specificatiile lui. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Pai ori e conectorul din spatele bordului, adica vreun contact prost, ori ai nevoie de alt bord. o sa verific contactele.. mersi mult! Mulțumesc pentru ajutorul din posturile anterioare.Am reuÂşit să pornesc motorul în noaptea aceea Âşi l-am testat în ziua următoare. M-am plimbat câteva ore Âşi a funcționat foarte bine. Am totuÂşi următoarea problemă: După multe ore de nefolosire (ex.: dacă-l las peste noapte) refuză să pornească. Îi scot bujia (de obicei o găsesc cam neagră), o cu'răț bine, o introduc înapoi Âşi porneÂşte imediat apoi. După această operațiune îl pot folosi, îl opresc-pornesc-opresc de oricâte ori, porneÂşte la prima cheie instant. TotuÂşi, dacă-l las "să se odihnească" câteva ore nu mai porneÂşte Âşi sunt nevoit să repet operațiunea cu bujia... Concret: dacă e cald sau dacă a fost folosit recent (de 2-3 ore) porneÂşte imediat, dacă n-a mai fost folosit de o zi nu mai porneÂşte decât după curățarea bujiei. Oare am dereglat ceva la carburator - raportul de amestec sau debitul? DeÂşi, n-am intenționat să umblu la reglaje Âşi sper că e ok. AtaÂşez o poză, aÂş vrea să-mi spuneți ce rol are Âşi cât trebuie strâns Âşurubul din imagine. Acest Âşurub are pe el un arc, o Âşaibă Âşi o garnitură. ÂŞtie cineva care este ordinea pentru aceste elemente? - ex.: mai întâi pui arcul pe Âşurub, apoi Âşaiba, apoi garnitura sau garnitura, Âşaiba, arcul sau..? Mulțumesc. scuteru este in 4T? atunci verifica`i supapele...sar putea sa fie dereglate..asa am patit eu..supapa de evacuare era stransa la maxim! am reglato cu lera..si merge ca nou acum! porneste numa cand ating butonu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 cand ai benzina pe bujie iti scuipa prea multa cred, sau nu o arde poate trebuie saschimbi bujia si a mea se inegreacu mazga si am schimbat'o .numai face nici o probmela m'am mirat cand am scos'o si era curata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 La maxim 5000 km se schimba, deci ar fi cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 vezi cand iti cumperi bujie noua inainte sa o pui sa cureti fisa daca poti cu o carpa ca iti ramane si acolo mizerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 einstein, la v-clic nu se poate muta saiba pe ac pt ca nu exista. Aveam o poza pe acasa. O so postez, daca o gasesc, ca sa vezi cum arata la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuia Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 ala e id`ul lui de mess lol :) Epoxy metal este ceea ce-ti recomandam eu. N-o sa ai probleme cu el pt ca rezista la socuri dure si la temperaturi. Du-te pana in magazin si citeste specificatiile lui.Bafta mersi mult...incerc si asta...intre timp am gasit si vas de expansiune si am comandat...nu e scump tare...vreo 60 lei dar tre sa astept cam o luna mersi inca o data asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Iata cum sa blocati roata zimtata de la variator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 asa ca idee, eu am bujie racing si trebuie curatata de 2 ori pe sapt. nu iti vine sa crezi cat de mult influenteaza mersul motorului. eu iti recomand s-o schimbi inainte sa tot invarti surubu de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m22 Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 (editat) Va rog sa imi spuneti daca la un chinez 4T se poate schimba fulia de la ambreiaj. Am 3500 si s-a facut cureaua praf. Am auzit ca intre discurile fuliei este un bolt care iti poate manca cureaua. Deci SE POATE schimba fulia ?? Multumesc ! Editat Mai 30, 2008 de m22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Aoleu frate. Greu de raspuns. Nu vrea sa par cine stie cum...cureaua este oarecum o consumabila, ea se schimba la un anumit interval de timp. ORICE dupa scuterul tau se poate schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Iata cum sa blocati roata zimtata de la variator Asa am blocat si eu. Cu o ranga si o bucata de lemn Au intervenit niste probleme la mine la variator.. care sper sa le rezolv maine :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 (editat) Aoleu frate. Greu de raspuns. Nu vrea sa par cine stie cum...cureaua este oarecum o consumabila, ea se schimba la un anumit interval de timp. ORICE dupa scuterul tau se poate schimba. O curea kevlar, dynco pirelli...ar trebuii sa mearga 10000km, in conditii normale de mers. Editat Mai 30, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Păi, scuterul meu are în jur de 4500 km reali. Ar fi cazul să schimb bujia? eu am bujia NGK BP7HS de 7500 km,de cand am cumparat scuterul....si imi merge ca in prima zi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s0rinel Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 eu am bujia NGK BP7HS de 7500 km,de cand am cumparat scuterul....si imi merge ca in prima zi... si atunci deloc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Mulțumesc pentru ajutorul din posturile anterioare.Am reuÂşit să pornesc motorul în noaptea aceea Âşi l-am testat în ziua următoare. M-am plimbat câteva ore Âşi a funcționat foarte bine. Am totuÂşi următoarea problemă: După multe ore de nefolosire (ex.: dacă-l las peste noapte) refuză să pornească. Îi scot bujia (de obicei o găsesc cam neagră), o cu'răț bine, o introduc înapoi Âşi porneÂşte imediat apoi. După această operațiune îl pot folosi, îl opresc-pornesc-opresc de oricâte ori, porneÂşte la prima cheie instant. TotuÂşi, dacă-l las "să se odihnească" câteva ore nu mai porneÂşte Âşi sunt nevoit să repet operațiunea cu bujia... Concret: dacă e cald sau dacă a fost folosit recent (de 2-3 ore) porneÂşte imediat, dacă n-a mai fost folosit de o zi nu mai porneÂşte decât după curățarea bujiei. Oare am dereglat ceva la carburator - raportul de amestec sau debitul? DeÂşi, n-am intenționat să umblu la reglaje Âşi sper că e ok. AtaÂşez o poză, aÂş vrea să-mi spuneți ce rol are Âşi cât trebuie strâns Âşurubul din imagine. Acest Âşurub are pe el un arc, o Âşaibă Âşi o garnitură. ÂŞtie cineva care este ordinea pentru aceste elemente? - ex.: mai întâi pui arcul pe Âşurub, apoi Âşaiba, apoi garnitura sau garnitura, Âşaiba, arcul sau..? Mulțumesc. mestere nu mai umbla la carburator si la bujie degeaba verificai daca iti da scanteie bine sar putea sa iti faca bobina figuri vezi ca fisa se desfileteaza d pe bobina si lulea verifica poate nu face contact bine (daca aveai carbu dereglat iti pornea dar se comporta aiurea deci nu mai umbla la el degeaba )eu am avut aceiasi problema la fel ca si tine si am schimbat bobina (bobina cea veche dadea scanteia dar o dadea aiurea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.