Sari la conținut

Postări Recomandate

Am cateva probleme cu noua mea achizitie... o Gilera DNA de 180cc...

1. vasul de expansiune e fisurat si imi trebuie unul nou pentru ca nu l-am putut lipi....si nu gasesc unul nou...

2. capacul de la semnalizarea stanga fatza (fumuriu) ...e spart si am nevoie de altul (sau alta semnalizare cu totul)

3. astazi mi-a murit vitezometrul !!!!!...ramane la 0...cred ca e un contact de vina, sau nu stiu ce sa zic pentru ca la un viraj dreapta a mai miscat putzin si a arata 3km/ora

VA ROG SA DATI UN REPLY CAT MAI REPEDE CA MAINE AM PROGRAMARE LA RAR!!!!!!!!!! :crack: :lol: :lol:

 

VA ROG MUUUULT sa imi dati un raspuns macar in legatura cu vitezometrul...RAR-ul l-am facut fara probleme, dar tot trebuie sa-mi pun la punct motoru'

VA ROOOOOG!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

incerc eu sa-ti raspund:

1. ca sa lipesti vasul de expansiune poti incerca solutie de lipit de la EPOXY. Eu am lipit carena si a mers perfect. Gasesti in Praktiker.

2. cauta pe piese-scutere.ro sau alte site-uri de acest gen

3. ai verificat contactele la el? Ar mai fi posibilitatea sa se fi rupt cablul de acceleratie si atunci trebuie sa-l schimbi.

Sa ma contrazic/completeze cine stie mai multe.

Bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ohoo..mersi mult !!!

 

si cu turatia ma ajuta careva?

Daca ai pus toba sport, trebuie sa reglezi carburatoru astfel incat sa alimenteze motorul pentru evacuarea de acuma.

 

VA ROG MUUUULT sa imi dati un raspuns macar in legatura cu vitezometrul...RAR-ul l-am facut fara probleme, dar tot trebuie sa-mi pun la punct motoru'

VA ROOOOOG!!!!!

llg_90 .

Adauga-ma, caci poate te pot ajuta eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru ajutorul din posturile anterioare.

Am reuÂşit să pornesc motorul în noaptea aceea Âşi l-am testat în ziua următoare. M-am plimbat câteva ore Âşi a funcționat foarte bine. Am totuÂşi următoarea problemă:

După multe ore de nefolosire (ex.: dacă-l las peste noapte) refuză să pornească. Îi scot bujia (de obicei o găsesc cam neagră), o cu'răț bine, o introduc înapoi Âşi porneÂşte imediat apoi. După această operațiune îl pot folosi, îl opresc-pornesc-opresc de oricâte ori, porneÂşte la prima cheie instant. TotuÂşi, dacă-l las "să se odihnească" câteva ore nu mai porneÂşte Âşi sunt nevoit să repet operațiunea cu bujia...

 

Concret: dacă e cald sau dacă a fost folosit recent (de 2-3 ore) porneÂşte imediat, dacă n-a mai fost folosit de o zi nu mai porneÂşte decât după curățarea bujiei.

 

Oare am dereglat ceva la carburator - raportul de amestec sau ceva? DeÂşi, n-am intenționat să umblu la reglaje Âşi sper că e ok.

AtaÂşez o poză, aÂş vrea să-mi spuneți ce rol are Âşi cât trebuie strâns Âşurubul din imagine. Acest Âşurub are pe el un arc, o Âşaibă Âşi o garnitură. ÂŞtie cineva care este ordinea pentru aceste elemente? - ex.: mai întâi pui arcul pe Âşurub, apoi Âşaiba, apoi garnitura sau garnitura, Âşaiba, arcul sau..?

Mulțumesc.

acela e surubul care regleaza aerul...il reglezi si tu pe simtite...pana cand merge motorul cum vrei tu :crack: 

nu e o regula 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi că este posibil ca problema apărută să fie din cauza acelui Âşurubel? În speță, să fie prea bogat amestecul Âşi să-mi înnegrească bujia iar din cauza asta să nu mai pornească a doua zi?

Eu l-am strâns spre maxim, nu cu forță, aÂşa, uÂşor, la mână.

Deasemena, nu Âştiu ce să fac cu garnitura, Âşaiba Âşi arcul care culisează pe el.

Cred că o să influențeze Âşi consumul, nu?

E complicat de reglat sau o să mă chinui câteva săptămâni până nimeresc poziția? E rău că nu-l pot porni decât dacă am acces la bujie Âşi sunt nevoit să țin scuterul dezmembrat ca să pot cu'răța bujia în fiecare zi.

 

AtaÂşez Âşi o poză reală a carburatorului unde am încercuit eu Âşurubul cu pricina.

de obicei ar trebui sa stea pe la jumate...nu spre capat..desurubeaza-l  cu o surubelnita cate putin si fa cate o tura cu scuterul de fiecare data...pana merge si porneste bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc eu sa-ti raspund:

1. ca sa lipesti vasul de expansiune poti incerca solutie de lipit de la EPOXY. Eu am lipit carena si a mers perfect. Gasesti in Praktiker.

2. cauta pe piese-scutere.ro sau alte site-uri de acest gen

3. ai verificat contactele la el? Ar mai fi posibilitatea sa se fi rupt cablul de acceleratie si atunci trebuie sa-l schimbi.

Sa ma contrazic/completeze cine stie mai multe.

Bafta si asfalt uscat

 

mersi mult..din pacate vasul de expansiune nu se poate lipi...am incercat la mecanic dar de la presiune si temperatura ridicata nu tine lipitura

contactele le verific cu prima ocazie

pe site-uri am gasit unul care aduce din Italia dar te sa astept o luna jumate' :)

mersi

 

 

Daca ai pus toba sport, trebuie sa reglezi carburatoru astfel incat sa alimenteze motorul pentru evacuarea de acuma.

 

 

llg_90 .

Adauga-ma, caci poate te pot ajuta eu!

 

unde sa te adaug? la friends? am facut deja asta...:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult..din pacate vasul de expansiune nu se poate lipi...am incercat la mecanic dar de la presiune si temperatura ridicata nu tine lipitura

Epoxy metal este ceea ce-ti recomandam eu. N-o sa ai probleme cu el pt ca rezista la socuri dure si la temperaturi. Du-te pana in magazin si citeste specificatiile lui.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ori e conectorul din spatele bordului, adica vreun contact prost, ori ai nevoie de alt bord.

o sa verific contactele..

mersi mult!

 

Mulțumesc pentru ajutorul din posturile anterioare.

Am reuÂşit să pornesc motorul în noaptea aceea Âşi l-am testat în ziua următoare. M-am plimbat câteva ore Âşi a funcționat foarte bine. Am totuÂşi următoarea problemă:

După multe ore de nefolosire (ex.: dacă-l las peste noapte) refuză să pornească. Îi scot bujia (de obicei o găsesc cam neagră), o cu'răț bine, o introduc înapoi Âşi porneÂşte imediat apoi. După această operațiune îl pot folosi, îl opresc-pornesc-opresc de oricâte ori, porneÂşte la prima cheie instant. TotuÂşi, dacă-l las "să se odihnească" câteva ore nu mai porneÂşte Âşi sunt nevoit să repet operațiunea cu bujia...

 

Concret: dacă e cald sau dacă a fost folosit recent (de 2-3 ore) porneÂşte imediat, dacă n-a mai fost folosit de o zi nu mai porneÂşte decât după curățarea bujiei.

 

Oare am dereglat ceva la carburator - raportul de amestec sau debitul? DeÂşi, n-am intenționat să umblu la reglaje Âşi sper că e ok.

AtaÂşez o poză, aÂş vrea să-mi spuneți ce rol are Âşi cât trebuie strâns Âşurubul din imagine. Acest Âşurub are pe el un arc, o Âşaibă Âşi o garnitură. ÂŞtie cineva care este ordinea pentru aceste elemente? - ex.: mai întâi pui arcul pe Âşurub, apoi Âşaiba, apoi garnitura sau garnitura, Âşaiba, arcul sau..?

Mulțumesc.

scuteru este in 4T? atunci verifica`i supapele...sar putea sa fie dereglate..asa am patit eu..supapa de evacuare era stransa la maxim! am reglato cu lera..si merge ca nou acum! porneste numa cand ating butonu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ai benzina pe bujie iti scuipa prea multa cred, sau nu o arde poate trebuie saschimbi bujia

si a mea se inegreacu mazga si am schimbat'o .numai face nici o probmela m'am mirat cand am scos'o si era curata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e id`ul lui de mess :D

lol :) :)

 

Epoxy metal este ceea ce-ti recomandam eu. N-o sa ai probleme cu el pt ca rezista la socuri dure si la temperaturi. Du-te pana in magazin si citeste specificatiile lui.

Bafta

 

mersi mult...incerc si asta...intre timp am gasit si vas de expansiune si am comandat...nu e scump tare...vreo 60 lei dar tre sa astept cam o luna

mersi inca o data

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa imi spuneti daca la un chinez 4T se poate schimba fulia de la ambreiaj. Am 3500 si s-a facut cureaua praf. Am auzit ca intre discurile fuliei este un bolt care iti poate manca cureaua. Deci SE POATE schimba fulia

?? Multumesc !

Editat de m22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu frate. Greu de raspuns. Nu vrea sa par cine stie cum...cureaua este oarecum o consumabila, ea se schimba la un anumit interval de timp. ORICE dupa scuterul tau se poate schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata cum sa blocati roata zimtata de la variator

 

 

Asa am blocat si eu. Cu o ranga si o bucata de lemn :)

 

Au intervenit niste probleme la mine la variator.. care sper sa le rezolv maine :-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu frate. Greu de raspuns. Nu vrea sa par cine stie cum...cureaua este oarecum o consumabila, ea se schimba la un anumit interval de timp. ORICE dupa scuterul tau se poate schimba.

O curea kevlar, dynco pirelli...ar trebuii sa mearga 10000km, in conditii normale de mers.

Editat de don' juan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru ajutorul din posturile anterioare.

Am reuÂşit să pornesc motorul în noaptea aceea Âşi l-am testat în ziua următoare. M-am plimbat câteva ore Âşi a funcționat foarte bine. Am totuÂşi următoarea problemă:

După multe ore de nefolosire (ex.: dacă-l las peste noapte) refuză să pornească. Îi scot bujia (de obicei o găsesc cam neagră), o cu'răț bine, o introduc înapoi Âşi porneÂşte imediat apoi. După această operațiune îl pot folosi, îl opresc-pornesc-opresc de oricâte ori, porneÂşte la prima cheie instant. TotuÂşi, dacă-l las "să se odihnească" câteva ore nu mai porneÂşte Âşi sunt nevoit să repet operațiunea cu bujia...

 

Concret: dacă e cald sau dacă a fost folosit recent (de 2-3 ore) porneÂşte imediat, dacă n-a mai fost folosit de o zi nu mai porneÂşte decât după curățarea bujiei.

 

Oare am dereglat ceva la carburator - raportul de amestec sau debitul? DeÂşi, n-am intenționat să umblu la reglaje Âşi sper că e ok.

AtaÂşez o poză, aÂş vrea să-mi spuneți ce rol are Âşi cât trebuie strâns Âşurubul din imagine. Acest Âşurub are pe el un arc, o Âşaibă Âşi o garnitură. ÂŞtie cineva care este ordinea pentru aceste elemente? - ex.: mai întâi pui arcul pe Âşurub, apoi Âşaiba, apoi garnitura sau garnitura, Âşaiba, arcul sau..?

Mulțumesc.

 

mestere nu mai umbla la carburator si la bujie degeaba verificai daca iti da scanteie bine sar putea sa iti faca bobina figuri vezi ca fisa se desfileteaza d pe bobina si lulea verifica poate nu face contact bine (daca aveai carbu dereglat iti pornea dar se comporta aiurea deci nu mai umbla la el degeaba )eu am avut aceiasi problema la fel ca si tine si am schimbat bobina (bobina cea veche dadea scanteia dar o dadea aiurea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...