wntzzz Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Salut , Cred ca sau dus segmenti de tot..scoate un sunet urat pe la motor..zici ca se rupe..si acuma mai mult de 50 nu se mai duce...! Aia e.. Ms mult pt raspunsuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Iata vechea mea problemă: după o oră de mers cu el nu mai stă la ralanti. Opresc la stop Âşi după 20 secunde moare motorul. După cum Âştiți, m-am chinuit să-l fac singur cu ajutorul sfaturilor de pe forum, dar, după ce am reglat tot ce s-a putut, după multe zile Âşi nopți nedormite m-am hotărât să-l duc la service. În urmă cu 3 săptămâni l-am dus, l-au ținut acolo 2 săptămâni "să-i facă toate reglajele". La final m-a costat 2,5 mil + ciubucul de rigoare. Rezultatul: nu s-a schimbat absolut nimic. Totul la fel, sunetul, problema, totul. M-am întors acolo dar ziceau că mecanicul care a lucrat la el e în concediu, să vin peste 3 săptămâni să vadă ce are... Am mers la un alt service, l-au desfăcut Âşi acolo, spun că au reglat supapele, carbutarotul, mă rog, curățat bujia, multe... Rezultatul: totul la fel, după o oră de mers dacă am oprit la stop în câteva secunde se opreÂşte motorul. Evident, am plătit Âşi aici 2,5mil + ciubuc + încă o săptămână Âşi jumătate de aÂşteptare. Acum au trecut 3 săptămâni, am băgat în service, consumbaile Âşi toate cele cam un salariu iar scuterul e în aceeaÂşi situație. 1. Rog să-mi spună cineva care are V-Clic ce se întâmplă după o oră de mers dacă lasă scuterul la ralanti. Cât timp stă la ralanti? 2. Ce culoare are bujia dac-o scoate după o oră de mers? PFffff,nasol rau de tot.Asa e,noi suntem romani...In romania sa va duceti scuterele la service doar atunci cand nu mai pornesc deloc,si chiar nu mai aveti ce le face!Neam de cacao ce suntem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Iata vechea mea problemă: după o oră de mers cu el nu mai stă la ralanti. Opresc la stop Âşi după 20 secunde moare motorul. După cum Âştiți, m-am chinuit să-l fac singur cu ajutorul sfaturilor de pe forum, dar, după ce am reglat tot ce s-a putut, după multe zile Âşi nopți nedormite m-am hotărât să-l duc la service. În urmă cu 3 săptămâni l-am dus, l-au ținut acolo 2 săptămâni "să-i facă toate reglajele". La final m-a costat 2,5 mil + ciubucul de rigoare. Rezultatul: nu s-a schimbat absolut nimic. Totul la fel, sunetul, problema, totul. M-am întors acolo dar ziceau că mecanicul care a lucrat la el e în concediu, să vin peste 3 săptămâni să vadă ce are... Am mers la un alt service, l-au desfăcut Âşi acolo, spun că au reglat supapele, carbutarotul, mă rog, curățat bujia, multe... Rezultatul: totul la fel, după o oră de mers dacă am oprit la stop în câteva secunde se opreÂşte motorul. Evident, am plătit Âşi aici 2,5mil + ciubuc + încă o săptămână Âşi jumătate de aÂşteptare. Acum au trecut 3 săptămâni, am băgat în service, consumbaile Âşi toate cele cam un salariu iar scuterul e în aceeaÂşi situație. 1. Rog să-mi spună cineva care are V-Clic ce se întâmplă după o oră de mers dacă lasă scuterul la ralanti. Cât timp stă la ralanti? 2. Ce culoare are bujia dac-o scoate după o oră de mers? Am patit si eu asa ceva cu service-urile...insa eu am pierdut 10 mil nu 6...si am fost la 3 service-uri...in care am pierdut 7 saptamani...si credema ca singur mi l-am reparat...si asa m-am invatat. Si acuma mil fac singur. Si unde nu ma descurc intreb pe forum. Serviciile din romania sunt de 2 bani...mai bine iti faci singur ce ai de facut decat sa apelezi la servicii de rahat. Editat Iunie 30, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicithekid Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 salut am un MBK de 125 si am luat un releu de incarcare nou.am taiat mufa care era topita de la releul vechi si acum nu mai stiu cum vin firele puse. releul are 5 papuci in linie,o grupa de 3 si una de 2 papuci.daca poate cineva sa-mi spuna ordinea firelor pe culori as scapa de stres. multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3v1l_mast3r Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Sunt curios sa vad ce ma sfatuiti. Intr-o zi frumoasa, cu soare, imi iau "inima in dinti"(pe principiul "Daca acum nu, atunci cand?" ) si ma pun sa-mi desfac scooterul(mai exact motorul) si sa-i dau EU limitatorul jos. Desfac motorul si caut "saiba" aia care zice-se ca limiteaza viteza la acest model de scooter(si poate si la alte modele). Inainte sa trec la treaba intreb cativa useri cum arata limitatorul: OVK zicea ca limitatorul (de la scooterul sau) e cel din prima imagine, Sima7x zicea ca limitatorul (la scooterul sau) era cel din a doua imagine. Harnic, trec la treaba si desfac variatorul(sau ce o fi) [vezi imaginea trei]. Am gasit o "saiba" care seamana cu cele ale lui Sima si OVK, dar ce sa fac? Sa o dau jos? Ca nu imi pare ca e pusa degeaba acolo Astept cateva sugestii. piulita aia nu lasa variatoarele sa se stranga si s iti intinda cureaua ...deci viteza autmoat e limitata Am un Peugeot Elyseo....si mi s-a dus Cdi-ul ....cheia e cu cip...deci un cdi nou e 150....si trebuia schimbat si contactul (...inca 150 :|....stie careva vreo varianta mai ieftina? Salut.Am o Aprilia SR50.Mi se tot arde siguranta daca pornesc la buton,daca pornesc la pedala nu am nici o treaba.Imi puteti spune si mie ce are, va rog? punei o siguranta mai mare....cred k ai d 10...incearca una d 15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 piulita aia nu lasa variatoarele sa se stranga si s iti intinda cureaua ...deci viteza autmoat e limitata Am un Peugeot Elyseo....si mi s-a dus Cdi-ul ....cheia e cu cip...deci un cdi nou e 150....si trebuia schimbat si contactul (...inca 150 :|....stie careva vreo varianta mai ieftina? punei o siguranta mai mare....cred k ai d 10...incearca una d 15 vinzi tot scuterul si iei altul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 ma ajuta si pe mine cineva cu o schema pentru semnalizare? hai ma ..nici unu ? scuteru ii Ovetto MBK adica yamaha. neo`s(acelasi scuter.doar numele difera) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 hai ma ..nici unu ? scuteru ii Ovetto MBK adica yamaha. neo`s(acelasi scuter.doar numele difera) gata am rezolvat aseara. Era releu de semnalizare care era ascuns in bord pe acolo si nu il gaseam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Victor si eu am un qm50qt-6 asta e vclicul nu e indicat sa mergi mai mult de o ora fara sa opresti vreo 10 min pt racire nu-i da pt mult timp mai mult de 40 ca se duce motorul. Victor si eu am un qm50qt-6 asta e de fapt vclicul nu este permis sa mergi cu el numai blana si la cel putin o ora de mers trebuie sa opresti cam 10 min pt racire in general nu-i da pe distante lungi mai mult de 40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu91 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Sunt si eu nou pe aici ,am un scuter atala si am o problema cu el:il pornesc si vreau sa plec cu el dar nu pleaca se ingatuie si dupa ce stau asa cu el il acelerez si se incalzeste merge foarte bine ,cnv mi-a zis ca este de la carburator am cumparat carburatorul dar la fel face ,altcv ca nu este buna bujia am luat alta bujie dar la fel face .poate sa imi dea cnv un sfat cv ,eu zic ca poate este de la bobina de inductie .a mai patit cnv asa ?multumesc anticipat si poate ma ajutati si pe mn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Sunt si eu nou pe aici ,am un scuter atala si am o problema cu el:il pornesc si vreau sa plec cu el dar nu pleaca se ingatuie si dupa ce stau asa cu el il acelerez si se incalzeste merge foarte bine ,cnv mi-a zis ca este de la carburator am cumparat carburatorul dar la fel face ,altcv ca nu este buna bujia am luat alta bujie dar la fel face .poate sa imi dea cnv un sfat cv ,eu zic ca poate este de la bobina de inductie .a mai patit cnv asa ?multumesc anticipat si poate ma ajutati si pe mn Daca iti zic ca este de la cadru, cumperi alt cadru? E normal sa-ti faca asa cat e rece! Asteapta sa incalzesti motorul, asa ii prelungesti si viata... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Baieti,de ieri nu imi mai da nici un fel de curent!!Adica cu contactul pus nu am claxon,semnalizari,pornire etc. Daca il pornesc la kick,si stau pe loc cu el,la fel nu am semnalizari,claxon decat daca sunt in mers cu el accelerat!!! Sigurantele le-am verificat(sper ca pe toate) releul de electromotor la fel,deci ce poate fii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Sunt si eu nou pe aici ,am un scuter atala si am o problema cu el:il pornesc si vreau sa plec cu el dar nu pleaca se ingatuie si dupa ce stau asa cu el il acelerez si se incalzeste merge foarte bine ,cnv mi-a zis ca este de la carburator am cumparat carburatorul dar la fel face ,altcv ca nu este buna bujia am luat alta bujie dar la fel face .poate sa imi dea cnv un sfat cv ,eu zic ca poate este de la bobina de inductie .a mai patit cnv asa ?multumesc anticipat si poate ma ajutati si pe mn Daca iti spunea unul ca e de la scuter iti luai alt scuter ? Nu te mai lua dupa toti fara sa stie si sa cumperi piese degeaba. Asa e cand e rece dar unde il ti ca sa fie rece motorul, in subsol ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) Baieti,de ieri nu imi mai da nici un fel de curent!!Adica cu contactul pus nu am claxon,semnalizari,pornire etc. Daca il pornesc la kick,si stau pe loc cu el,la fel nu am semnalizari,claxon decat daca sunt in mers cu el accelerat!!! Sigurantele le-am verificat(sper ca pe toate) releul de electromotor la fel,deci ce poate fii?? probabil nu ti buna bateria sau uitate unde fac contact bornele cu bateria sa nu fie oxidat am patit si eu la fel acuma intr-o zi Editat Iulie 2, 2008 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 probabil nu ti buna bateria sau uitate unde fac contact bornele cu bateria sa nu fie oxidat am patit si eu la fel acuma intr-o zi Am verificat si asta de asemenea.A fost primul lucru care l-am facut.Ieri daca miscam un pic de borna de - ii venea curent.azi nema,nu vrea de nici un fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Am verificat si asta de asemenea.A fost primul lucru care l-am facut.Ieri daca miscam un pic de borna de - ii venea curent.azi nema,nu vrea de nici un fel curata bornele cu un cutit sau cu ceva .... sigur aia ii problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 curata bornele cu un cutit sau cu ceva .... sigur aia ii problema Am curatat cu smilgher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu91 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 nu tin scuterul la subsol,dar el asa face mereu cand il opresc si il pornesc iar deci daca ma plimb sa zicem 2 ore il opresc si il sting iar face la fel se ingatuie si tr iar sa ast pana vrea el sa plece.nu cred ca este normal sa faca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 nu tin scuterul la subsol,dar el asa face mereu cand il opresc si il pornesc iar deci daca ma plimb sa zicem 2 ore il opresc si il sting iar face la fel se ingatuie si tr iar sa ast pana vrea el sa plece.nu cred ca este normal sa faca asa E normal iarna, dar si iarna nu face asa daca il opresti si iar il pornesti, poate e dereglat carburatorul, e infundat un furtun care vine benzina, nu stiu sigur, nu prea dau sfaturi daca nu sunt sigur de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu91 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 altcnv poate sa mai ma ajute si pe mn cu vreun rasp sau daca a mai patit cnv la fel?multumesc pt rasp pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu91 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 altcnv poate sa mai ma ajute si pe mn cu vreun rasp sau daca a mai patit cnv la fel?multumesc pt rasp pana acum scuzati-ma ca postez din nou dar poate sa imi mai zica si mie alta parere? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 salutare! Marca/Model: Kymco Grand Dink 250, 2001. Tipul problemei: Electrica Descrierea problemei: O baterie nou-incarcata ma tine aproximativ 6 porniri si motorul moare in mers daca stau cu farul aprins la turatii sub 4000 rpm. Am schimbat bateria, am schimbat toate sigurantele si am schimbat releul de incarcare. Am masurat tensiunea la borne si la relanti imi da 9 V si la peste 6000 rpm (in conditiile in care 7000 e turatia maxima) imi da 12-13 V. Am mai observat ca dupa o tura de 5-10 minute se incalzeste putin siguranta de incarcare (e o siguranta de 30A). Astept sugestii, idei, orice. N-as vrea sa cred ca trebuie schimbat rotor & stator pentru ca le-am gasit la incredibilul pret de 250 Euro... Am manual de service si Wiring Diagram daca va intereseaza. Din pacate sunt PDF-uri si nu ma lasa sa le atasez in post. Daca le doreste cineva astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Am masurat tensiunea la borne si la relanti imi da 9 V si la peste 6000 rpm (in conditiile in care 7000 e turatia maxima) imi da 12-13 V. Trebuie sa scoata intre 14 si 15 V, nici mai mult, nici mai putin. Aici este problema ta. Editat Iulie 3, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Trebuie sa scoata intre 14 si 15 V, nici mai mult, nici mai putin. Aici este problema ta. ok si posibile cauze pentru asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 statorul cred eu ca este de vina. Pe partea electrica dezkreator se pricepe cel mai bine. Cand o sa intre iti raspunde sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.