don' juan Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 pai nu sta mai mult de 5-6 secunde pornit,si sta doar daca il las la relanti.Daca il accelerez putin moare pe loc.Eu aveam filtru de aer sport,si cu ala nici nu se gandea sa porneasca.Apoi am gasit un filtru stock de la ceva aprilia,l-am pus pe ala,si o pornit,dar dupa cateva secunde,se opreste.Bujia o scot uda.... PS: nu as vrea ca sa ma prosteasca mecanicu asta,si sa ma faca sa cumpa un set nou Pai daca scoti bujia uda...e prost reglat carbu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 carburatorul toata ziua...nu ai aer suficient in amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 De unde iau curea cu insertii de kevlar? Am cautat toata ziua si n-am gasit. La Tineretului (scuter centre) am sunat si nu mai avea pe stoc, a facut comanda si vin peste 2 saptamani (113 ron). La Paneuro Trading (cel de la Victoriei) nu aveau. Am gasit un tip care vindea curele cu insertii de kevlar, dar cam scump 200 ron bucata. La Niba, au originale, adica fara insertii kevlar si costa cat una cu insertii (102 ron). La bykes.ro astept raspuns, dar putin probabil sa aiba asa ceva. Am cam ramas fara optiuni. Va rog un ajutor, ca mi-e frica sa nu raman cu scuterul in drum precum duminica. De data aceasta nu mai am niciuna de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) De unde iau curea cu insertii de kevlar? Am cautat toata ziua si n-am gasit.La Tineretului (scuter centre) am sunat si nu mai avea pe stoc, a facut comanda si vin peste 2 saptamani (113 ron). La Paneuro Trading (cel de la Victoriei) nu aveau. Am gasit un tip care vindea curele cu insertii de kevlar, dar cam scump 200 ron bucata. La Niba, au originale, adica fara insertii kevlar si costa cat una cu insertii (102 ron). La bykes.ro astept raspuns, dar putin probabil sa aiba asa ceva. Am cam ramas fara optiuni. Va rog un ajutor, ca mi-e frica sa nu raman cu scuterul in drum precum duminica. De data aceasta nu mai am niciuna de rezerva. eu stau de aprox 2 sapt fara curea... si eu caut din kevlar si pana acuma nimic...azi vroiam sa`l sun pe tipu de la scuter centre sa vad daca are pe stock ... dar vad ca... numai are rost ) Editat Iulie 7, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Apropo, am si codul pt curea de kevlar :6113397 Dimensiunea este 18 x 669 x 30 (nu neaparat in ordinea asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Apropo, am si codul pt curea de kevlar :6113397Dimensiunea este 18 x 669 x 30 (nu neaparat in ordinea asta) sper sa ma ajute si pe mine codu asta ..... asa am si eu cureaua ... 669mm-lungimea , 18mm-latinea si 30 cred ca este nr de dinti ...ca altceva nu are ce sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Incearca si la Crangasi.........prin spatele pietei este o straduta (am uitat numele).............si cum mergi 50m pe acea straduta, pe stanga este un magazinas intr-o curte...............de acolo am luat curea cu insertie..........are cam 10000 km si inca mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Incearca si la Crangasi.........prin spatele pietei este o straduta (am uitat numele).............si cum mergi 50m pe acea straduta, pe stanga este un magazinas intr-o curte...............de acolo am luat curea cu insertie..........are cam 10000 km si inca mai merge. 669 18 ???? vrewau si eu !!! cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 (editat) Haste, da-mi repede PM cu nr tau ca ma duc acum. Daca gasesc, te sun Marius, te rog fa un efort de memorie sau un browsing cu harta bucurestiului ca sa nu maduc "caine surd la vanatoare". Multumesc Editat Iulie 7, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Dau in seara asta o tura pe acolo si apoi postez adresa exacta. Oricum la ora asta e inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am fost pe acolo si am gasit pe General Popovat Petre un magazin de piese scutere (in apropierea unui service de biciclete). Evident era inchis. De colo ai luat tu? Daca ai drum maine pe acolo intrebi si tu daca mai au curele, te rog? Sau macar pana cand au program. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am fost in seara asta, asa cum am zis....................adresa este General Popovat nr. 19. Eu de acolo am luat cureaua. Acolo in general se gasesc piese de chinezarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Revin cu aceeasi problema. Nu pot sa inteleg ce s-a intamplat. Ieri toata ziua n-am avut niciun stress si am avut pe putin 30 de porniri. Azi la fel pana cand mi-a crapat odata din senin (mi-a cazut curentul), fara sa mi se aprinda indicatorul de baterie pe bord. Am facut rost de un aparat de masura digital de la un prieten si am observat ca: 1. incarcatorul meu de baterie da DOAR 9 Volti. cu toate astea ea pleaca cu orice voltaj mai mare de 7V, dupa cate am observat. 2. la borne in forja maxima (cu vreo 7 Volti in baterie daca are vreo importanta) imi da maxim 9,8 V. Nu pot sa inteleg ce si de ce s-a intamplat... Sugestii (in afara de "da-i foc", "vinde-o si ia-ti alta")? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Cum nu intelegi? Statorul tau trebuie schimbat. Cum sa-ti mai poneasca scuterul daca bateria nu se incarca? Tu trebuie sa ai 14 - 14.5 V ca sa se incarce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Cum nu intelegi? Statorul tau trebuie schimbat.Cum sa-ti mai poneasca scuterul daca bateria nu se incarca? Tu trebuie sa ai 14 - 14.5 V ca sa se incarce refuz sa cred asta din 2 motive. primul e cel financiar (ma duce la 250 de euro rotor + stator) si al doilea pentru ca a functionat normal 1 zi jumate. maine o s-o demolez din nou si o sa iau la puricat cablurile cm cu cm si o sa masor din nou tensiunea inainte de releu (ultima oara cand am masurat dadea 15V p-acolo. in cel mai rau caz, o sa schimb rotor/stator si ce-o mai fi ramas din sistemul electric... la urmatoarea achizitie cu motor o sa iau si aparat de masura cu mine; nu doresc nimanui sa pateasca ce-am patit eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzation Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Am reparat furca singur Semeringurile nu erau afectate si doar un brat era afectat unul era bun Problema are ca un brat era facut zob , adica era batut in interior pistonul. L-am desfacut si am pus o bucsa pt al inaalta putin si a nu se mai bloca in semering. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luci_xxx2007 Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Buna!Ajutatima cu ceva va go!Ce pot face unui telscop de pe fata daca imi curge uleiul din el??Multumesc:* scuze ca am gresit am scris go in loc de rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_daddy40 Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 O intrebare baieti...care ar putea fi cauza din care amortizorul din spare imi freaca de cauciuc ? daca merf cu 2 oameni pe el se freaca mai rau din cauza greutatiii HELP ME salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyhorus Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. ? cand pun contactul la chestia asta pompa de benzina se aude mai mult decat ar trebui ( 8 sec. pana sa se opreasca) O intrebare baieti...care ar putea fi cauza din care amortizorul din spare imi freaca de cauciuc ? daca merf cu 2 oameni pe el se freaca mai rau din cauza greutatiii HELP ME salut. ar trebui s te uiti la roata( din spate) sa vezi daca nu cumva calca stramb, adica sa fie perfect verticala Buna!Ajutatima cu ceva va go!Ce pot face unui telscop de pe fata daca imi curge uleiul din el??Multumesc:* scuze ca am gresit am scris go in loc de rog mai intai ce motor ai ? poate sa fie de la simering sau altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristo973 Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 posesor de scuter QINGQI 125 cc va prezint urmatoarea problema: nu porneste la pedala decat cand e motorul cald,si nu stiu daca este important dar am bateria descarcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Salutare all sunt nou aici dar sper ca voi gasi un sfat.Am un scuter Runner Gopop chinezesc si tare mult as vrea sa ii scot limitatorul ca atunci cand ajung la limita de 52 de km la ora incepe sa se taie alimentare de benzina ,cred cea ce-mi da o senzatie de infranare continua.Va rog daca puteti sa ma ajutati sa imi spuneti unde e acel limitator si cum se scoate.Mutumesc anticipat. SAlutare all sunt nou aici dar sper ca ma vetiajutacu problema la un scuter sunner gopop la care as vrea sa ii scot limitatorul ca atunci cand ajunde la viteza la care e limitat(52Km) imi da o senzatie de franare continua cea ce e ffoarte enervant.Am trecut de 3000 de km si cred eu ca e de stul pt a se cali motorunu?Daca stiti cum il scot si unde se afla acesta.va raman dator Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Salutare all sunt nou aici dar sper ca voi gasi un sfat.Am un scuter Runner Gopop chinezesc si tare mult as vrea sa ii scot limitatorul ca atunci cand ajung la limita de 52 de km la ora incepe sa se taie alimentare de benzina ,cred cea ce-mi da o senzatie de infranare continua.Va rog daca puteti sa ma ajutati sa imi spuneti unde e acel limitator si cum se scoate.Mutumesc anticipat. SAlutare all sunt nou aici dar sper ca ma vetiajutacu problema la un scuter sunner gopop la care as vrea sa ii scot limitatorul ca atunci cand ajunde la viteza la care e limitat(52Km) imi da o senzatie de franare continua cea ce e ffoarte enervant.Am trecut de 3000 de km si cred eu ca e de stul pt a se cali motorunu?Daca stiti cum il scot si unde se afla acesta.va raman dator Multumesc anticipat uita-te aici. e un topic intreg despre delimitari. succese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjBobo Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Vreau sa scot limitatorul si nu stiu unde este daia am pus niste poze. 1 2 3 4 5 Astea sunt sper ca ma puteti ajuta scuterul e chinezesc marca Runner gopop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Am o intrebare/problema, la sscuterul meu cand depasesc 40 km/h se aude mai mult se simpte la vibratii ca cum ar freca ceva, si cand e pus pe liber la vale si folosesc frana de motor, cum ar atinge ceva din cand in cand, un fel de vibratie ritmica (nu prea stiu cum sa explic) e cumva de la limitare de la saiba de la variator, e inca limitat scuterul, si tot asa dupa 40 km/h se aude alfel motorul nu fortat dar mai tare asa are explozile mai pronuntate. Vream sa stiu daca asa trebuie sa fie sau e ceva de la el,el asa imi face de cand lam luat, dar la inceput nu depaseam 40 era max 40 , nu prea dau 45-50 cu el ca are zgomotul asta si nu cumva sa se uzeze ceva, cand e incet se aude bine motorul, mai mult cand il las pe liber din viteza, frana de motor. Pana la urma ce e frana asta de motor ca nu prea inteleg nu sunt sigur ce e cineva mi-a zis ca e de la frana de motor treaba asta. Scuterul e un Gopop zip (baotian) are 800 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) Vreau sa scot limitatorul si nu stiu unde este daia am pus niste poze. repet, da un click aici (pune mausu' unde scrie "aici" si apasa o data butonul din stanga) si gasesti un pdf care contine poze cu localizarea exacta a limitarilor. si mai da un click aici si ajungi pe un alt forum unde in primul post ai poze cu ce trebuie facut. e in engleza, daca nu-ntelegi da click aici si Google Language Tools o sa ti-o traduca. Succes! Google is our friend. revin cu o intrebare. am luat niste aditiv care curata supapele. habar n-am daca am asa ceva si daca ar fi o idee buna sa-l folosesc. Editat Iulie 8, 2008 de anothergxg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.