Clau_C Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 Se confirma consumul comunicat de producator. Majoritatea au scos 3.5L /100 km. Pentru o moto de peste 200kg consumul asta de scuter .... e ceva Link: Consum NC700 In vremurile astea devine o optiune(serioasa) de luat in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) NC700X non ABS, cutie clasica - 6490e NC700X ABS, cutie clasia - 6990e NC700X ABS, DCT (aici nu exista fara ABS) - 7490e ...parca asa imi aduc aminte de ieri din showroom. daca ti-ai amintit bine,mie-mi pare un + pt cei mai fara dare de mana care-si doresc un agregat cu zero km!...si, fie-mi iertat modul de a gandi, am mers muulti ani fara abs, 500 de iepuroi ii bag in alte accesorii daca-i am si in ce showroom se poate vedea!? ca tare ma ispiteste! sunt curios cum se aude. "Electric" precum fostul meu Transalp, pornesc alarmele ca la HD, sau toarce bland facandu-si totusi simtita fonic prezenta? Editat Iulie 5, 2012 de emanuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 6, 2012 Autor Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) daca ti-ai amintit bine,mie-mi pare un + pt cei mai fara dare de mana care-si doresc un agregat cu zero km!...si, fie-mi iertat modul de a gandi, am mers muulti ani fara abs, 500 de iepuroi ii bag in alte accesorii daca-i am si in ce showroom se poate vedea!? ca tare ma ispiteste! sunt curios cum se aude. "Electric" precum fostul meu Transalp, pornesc alarmele ca la HD, sau toarce bland facandu-si totusi simtita fonic prezenta? Deh, inca nu te-a scos niciodata ABSu din belele Nici nu iti doresc sa aflii de ce sustin obligativitatea ABSului la motociclete. Nu din fabrica, ci prin asigurari triple pentru cine nu are. As dori sa fac un drive test cu asa ceva ! Mi-ar placea mobra asta ! ... iar consumul ala de 3,5% suna bine de tot ! La noi in Romania clar nu. Doar sa stii pe cineva care are Nu stiu sa se fi vandut la noi vreunul. Eu am avut bafta in Germania cu vecinu lu var'miu Editat Iulie 6, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Deh, inca nu te-a scos niciodata ABSu din belele Nici nu iti doresc sa aflii de ce sustin obligativitatea ABSului la motociclete. Nu din fabrica, ci prin asigurari triple pentru cine nu are. La noi in Romania clar nu. Doar sa stii pe cineva care are Nu stiu sa se fi vandut la noi vreunul. Eu am avut bafta in Germania cu vecinu lu var'miu like. un posesor de abs+cbs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 .... Eu am avut bafta in Germania cu vecinu lu var'miu Niste impresii nu impartasesti si tu? cum ti s-a parut, e suficienta puterea/cuplul, comoda/incomoda ....? Hai nu fii zgarcit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 6, 2012 Autor Share Postat Iulie 6, 2012 (editat) M-a convins ca vreau. Pare foarte usoara, desi are 200+kg. Pe loc si la viteza mica nu ai probleme si chiar ai senzatia ca daca pui picioru jos o poti tine - n-am incercat, dar am simtit ca ar fi ok. Motocicleta nu isi arata cei "doar" 50 cp; imi aduce aminte mai degraba de R1100 (85cp) decat de Domi (38cp). (mult) Mai sprintena decat batranele TA sau AT. Pare sa fie mai agera decat zic cifrele - cel putin ca impresie dupa un minut si 2 ture pe niste mici ultie de "sat" nemtesc (care e ca un mic oras la noi). Tasneste foarte suparata de pe loc daca tragi de ea si asta fara sa zici ca se rupe in 3 ca suratele ei mai antice. Pozitia nu stiu cum e la X, ca eu m-am dat cu S si nu am inteles mare lucru - e ceva mai "aplecata", mai "sportiva" tinuta; bleah. Iar pe viraje sau la drum intins nu m-am dat Mi se pare un succesor de mare succes pentru Transalp. NU DIN PUNCT DE VEDERE ADVENTURE - nu dati cu pietre. Nu are treaba cu segmentul asta. In schimb pare un all-rounder / all-roader ideal. Oricine merge si la munca, si in oras, si la plimbare si peste tot cu motoru... ar trebui sa se uite la jucaria asta. Consumul mult laudat probabil e facut la 90 ora constant timp de 200km. Oricum inteleg de la proprietar ca ii bea mult mai putin decat R1200GS-ADV - cealalta motocicleta a neamtului. Editat Iulie 6, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 daca ti-ai amintit bine,mie-mi pare un + pt cei mai fara dare de mana care-si doresc un agregat cu zero km!...si, fie-mi iertat modul de a gandi, am mers muulti ani fara abs, 500 de iepuroi ii bag in alte accesorii daca-i am si in ce showroom se poate vedea!? ca tare ma ispiteste! sunt curios cum se aude. "Electric" precum fostul meu Transalp, pornesc alarmele ca la HD, sau toarce bland facandu-si totusi simtita fonic prezenta? Daca nu ti-e departe Brasovul....o poti vedea la mine la munca in showroom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 (editat) pe viu arata bestial , finisaje bune , pozitia in sa confortabila Editat Iulie 7, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 e chiar frumusica. si prestul este foarte atractiv. oare nu-s cam putini cei 52cp? daca vreai sa faci touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 9, 2012 Autor Share Postat Iulie 9, 2012 e chiar frumusica. si prestul este foarte atractiv. oare nu-s cam putini cei 52cp? daca vreai sa faci touring? E allrounder nu tourer. Da, sunt putini in acele conditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 9, 2012 Autor Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) Poti merge cu 90 toata ziua si iti ajung 50cp. Eu unul prefer sa am cum sa merg cu 110 comod si daca am chef sa depasesc sa pot. Confortul asta psihic e destul ca eu sa merg relaxat si sa ma bucur de drum. Nu reusesc sa fac asta atunci cand trag de motocicleta sa merg cu viteza dorita - oricare ar fi aia. Da, POTI face touring. Nu, NU este comod. Cand faci un pic din toate nu excelezi la nimic. La fel si cu Tansalp, la fel si cu Tenere. Editat Iulie 9, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 ... si de ce sunt insuficienti 52CP pentru a face touring ? Nu cred ca turismul moto tine de numarul cailor putere ! ... mai de graba tine de un consum redus de combustibil ! ... si daca nu ai o croaziera de +150km/h se numeste ca nu faci touring ? ... Honda Deuville, ce este ? Bani sa am, ca plec la drum si cu Minsk-ul ! pai ma gandesc asa, pasager bagaje, iar o viteza pt touring, in viziunea mea este 110km/h, acum daca motocicleta asta are la viteza asta inca vana pentru o depasire rapida in forta fara sa dau o treapta in jos, atunci motoreta asta tre sa mi-o cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 9, 2012 Autor Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) pai ma gandesc asa, pasager bagaje, iar o viteza pt touring, in viziunea mea este 110km/h, acum daca motocicleta asta are la viteza asta inca vana pentru o depasire rapida in forta fara sa dau o treapta in jos, atunci motoreta asta tre sa mi-o cumpar. Nu sunt sigur (citind cifrele) ca vei putea face asta cu pasager si bagaje pe un NC700X. Dai inferioara, depasesti, revii pe banda, superioara etc. La 110 in sus, cu pasager/bagaj, e probabil este mai lenes ca TDMul tau. Eu caut un distribuitor olandez sa imi aranjez un test-drive (asa de vreo 2-3 ore ) pentru cand voi merge acolo. Sa vad ce iese Editat Iulie 9, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 la noi nu o ofera nimeni la drive test? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 pai ma gandesc asa, pasager bagaje, iar o viteza pt touring, in viziunea mea este 110km/h, acum daca motocicleta asta are la viteza asta inca vana pentru o depasire rapida in forta fara sa dau o treapta in jos, atunci motoreta asta tre sa mi-o cumpar. In conditiile descrise de tine faci turing cu orice motor, chiar monocilindric. 110 km/h chiar daca este o viteza rezonabila, este totusi prea mica. Turing inseamna si autostrada, unde fara 130-150 cam stai pe loc, si pt asta ai nevoie de min 80-85 CP, in afara de sa comoda, parbriz generos, capacitate de incarcare mare si celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 9, 2012 Autor Share Postat Iulie 9, 2012 (editat) la noi nu o ofera nimeni la drive test? La cele 5 motociclete (vanzari de orice model) pe care probabil o sa le vanda fiecare dealer Honda... sunt slabe sanse ca oricare dintre ei sa investeasca in motociclete de test drive. Iar reprezentanta Honda Romania, care vinde un total de maxim 20 moto noi pe an nu are niciun interes sa sustina initiativa. Editat Iulie 9, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 macar o au in showroom sa poti casca ochii mai bine la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 macar o au in showroom sa poti casca ochii mai bine la ea? Da. In conditiile descrise de tine faci turing cu orice motor, chiar monocilindric. 110 km/h chiar daca este o viteza rezonabila, este totusi prea mica. Turing inseamna si autostrada, unde fara 130-150 cam stai pe loc, si pt asta ai nevoie de min 80-85 CP, in afara de sa comoda, parbriz generos, capacitate de incarcare mare si celelalte. ete na. nu se poate sa faci a2 cu mono fara sa te depaseasca trabantu'... ( glumesc )... si cam nu-s de acord cu touring pe autostrada... practic aia e deplasare in interes, nu tur in care si vezi ceva... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 10, 2012 Autor Share Postat Iulie 10, 2012 macar o au in showroom sa poti casca ochii mai bine la ea? Da - in reprezentanta Honda din Bd. Expozitiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Daca nu ti-e departe Brasovul....o poti vedea la mine la munca in showroom. multumesc! vazut, incalecat,ascultat motorul...concluzia:CUCERIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipenyrider Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 si hachi motors - iasi o are in showroom si deja doua unitati vandute. clientii foarte multumiti, si mai sunt si alti doi care sunt foarte interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) Se vinde cu 6000 EUR la Iasi la Hachi Motors. E foarte interesanta. Am intrebat si eu in ce categorie se incadreaza. Raspunsul a fost ca e un "mix". Oricum interesanta, as putea sa spun SF la unele chestii, detalii tehnice, pozitionare accesorii, etc... Merita vazuta si incercata. Din pacate e doar pentru strada si exagerat drum de tara, dar cu grija si strangere de inima. Oricum e . Si eu ma gandesc la ea , poate o aduc in garaj la "copii". Dupa ce o vezi nu iti mai iei gandul de la ea. ATENTIE: creeaza dependenta! Chiar daca nu iti trebuie si nu face tot ce vrei tu de la o motoreta, te marcheaza considerabil! Nu am dormit toata noaptea dupa ce am vazut-o. E ca drogul motoreta asta. Inca incerc sa imi dau seama cum de m-a "atins" asa de tare? Editat August 21, 2012 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 6000 euro noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2012 Autor Share Postat August 30, 2012 (editat) NC700X non ABS, cutie clasica - 6490e NC700X ABS, cutie clasia - 6990e NC700X ABS, DCT (aici nu exista fara ABS) - 7490e ...parca asa imi aduc aminte de ieri din showroom. NC700S = NC700X - 500euro. Deci NC700S non-ABS, cutie manuala - 5990e NC700S ABS, cutie manuala - 6490e NC700S ABS, DCT - 6990e PS: Preturi Carpati Motors Bucuresti. Editat August 30, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 NC700S = NC700X - 500euro. Deci NC700S non-ABS, cutie manuala - 5990e NC700S ABS, cutie manuala - 6490e NC700S ABS, DCT - 6990e PS: Preturi Carpati Motors Bucuresti. drive test, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.