Sari la conținut

Honda NC700X - NC 750X


Postări Recomandate

F650GS costa 8800€ inclusiv ABS (daca pastram ipoteza ca preturile BMW sunt aprox. aceleasi in Ro si Germania, asa cum parca am vazut si in cazul Honda pe acest topic).

Insa F650GS si-a incheiat cariera dupa acest al 5-lea sezon asadar comparatia va fi eventual cu noul F700GS care cel putin a reparat prostia cu un singur disc pe fata. Iar F700GS cu ABS standard, conform datelor BMW, va fi mai putin mai ieftin decat F650 + ABS, deci decat 8800€.

 

sub8800 vs. 6700, matematic cel putin, nu prea e aproape la jumatate de pret.

De batut la poponeata nu mai indraznesc sa comentez, ii las pe altii sa emita pareri avizate; asa cum sunt convins ca cei 20cp sunt "un rahat" total inutil pe langa vreo 0,2L la consum. :wink:

8800 + TVA + transport = ~11000. Preturile honda sunt cu TVA inclus. 11000 vs 6500. Eu zic k e aproape jumate.

 

Iar alea doua discuri sunt... discutabile. Au innebunit toti ca nu se poate sa aiba un singur disc... ei bine se putea si n-avea nicio greata, dar BMW e customer oriented si a pus acolo al doilea disc; la urma urmei tot ei castiga la consumabile.

 

Sunt curios - ai mers cu NC700S si cu F650GS/2 (sau F700gs care e tot aia)? Eu da si sub 2/3 din turometru mi se pare mult mai interesanta Honda. In high end unde sunt calutii la BMW ... sa zicem ca e egal cu zero pt unul ca mine.

 

 

ASTEPTAM OPINII DE LA PROPRIETARI. Restul e BMW vs restu lumii. Sau khk vs restu lumii (as usual). Chiar e misto sa fii gigi contra?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 211
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

8800 + TVA + transport = ~11000. Preturile honda sunt cu TVA inclus. 11000 vs 6500. Eu zic k e aproape jumate.

 

Tu esti ferm convins ca Bavaria vinde(a) F650GS cu aprox. 8800 FARA TVA? Am facut paralela cu preturile de Germania iar acolo asta este pretul CU TVA. Altfel, nu ma contraziceam nici cu tine, nici referitor la pretul lui 12GS mai sus.

Chiar sunt curios; insa nu astept un raspuns bazat pe site-ul lor despre care am motive sa cred ca este gresit, ci pe informatie verificata.

Daca am gresit eu, imi retrag afirmatiile referitoare la preturi.

 

Iar alea doua discuri sunt... discutabile. Au innebunit toti ca nu se poate sa aiba un singur disc... ei bine se putea si n-avea nicio greata, dar BMW e customer oriented si a pus acolo al doilea disc; la urma urmei tot ei castiga la consumabile.

 

Ce zici, pot emite o parere din proprie experienta?

La Tura 1, in 2009 aveam 1100RS-ul meu; fostul-fostul proprietar al F650-ului pe care acum il are NaeL mi l-a dat sa ma "dau" cu el... deci trecand de pe al meu, la prima franare am avut un soc, si am mai franat de cateva oti si franele mi s-au parut "de pe alta planeta" (negativ). Facusem deja test cu F800GS care are doua discuri si nu simtisem deloc asta.

Peste ceva timp am luat iar un F800 la plimbare si iar n-am simtit ceva deosbit (negativ) la frane. Asadar, ce poate fi altceva decat lipsa unui disc??

 

Restul e BMW vs restu lumii. Sau khk vs restu lumii (as usual). Chiar e misto sa fii gigi contra?

 

Ai macar un argument pt. atitudinea/afirmatia asta?? Cine a facut comparatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu esti ferm convins ca Bavaria vinde(a) F650GS cu aprox. 8800 FARA TVA? Am facut paralela cu preturile de Germania iar acolo asta este pretul CU TVA. Altfel, nu ma contraziceam nici cu tine, nici referitor la pretul lui 12GS mai sus.

Chiar sunt curios; insa nu astept un raspuns bazat pe site-ul lor despre care am motive sa cred ca este gresit, ci pe informatie verificata.

Daca am gresit eu, imi retrag afirmatiile referitoare la preturi.

 

Asta e cel mai ieftin F650 de la bavaria - dotarile listate aici:

 

http://cautare.mobile.ro/motocicleta-anunturi/bmw-f650gs-sector-1-bucuresti/163720232.html?useCase=SearchSession&__lp=2&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=RO&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=1000&lang=ro&pageNumber=1

 

In rest, tot ce e in showroom o sa gasesti si aici:

 

http://acasa.mobile.ro/AUTOMOBILEBAVARIAPIPERA#ses

 

Preturile sunt cele din showroom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ vlad:

1.nu am vrut sa te jignesc am luat preturile de pe site-ul singurului dealer oficial din Romania deci m-am documentat:

http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/moto-noi/ , axact asa cum mergi la dealer Honda vb in lb. romana i-ti face factura, platesti si pleci acasa cu motorul inmatriculat.

Putem face comparatii la nesfarsit cu oferte din Germania (si Honda gasesti in DE la preturi mai mici decat in Romania) sau cu oferte prin telefon personalizate.

2.am vazut cohorte de motociclisti care au facut touring cu motoare de 50 Cp, cu bagaje si pasager, prin vai si pass-uri, fara sa fie nevoiti sa le impinga la deal, sau sa franeze cu picioarele la vale! Aici ai fost cel putin rautacios (ca sa nu spun arogant) o spun fara remuscari!

3. Ma surprinde (sau nu) ca (doar) propietarii de BMW au simtit nevoia sa desconsidere / discrediteze un motor, ca si cand asta le-ar stirbi prestigiul. Nu inteleg de ce unii se simt motociclisti numai daca motorul lor este unanim acceptat ca cel mai bun, iar rstul au infinit de multe minusuri. Trebuie oare sa-si justifice investitia nemeritat de mare !? ... intreb retoric

4. Nu ma cert si nu-mi place sa o fac, pentru ca nu am timp de asta!

 

Acum, motivul pentru care m-am entuziasmat putin la produsul Honda este lesne de inteles si fiecare judeca cat il duce capul:

- este o oferta extrem de buna: prima oferta sa spunem soc de la un producator care are in general preturi mari si foarte mari (Honda a fost in general cel mai scump pe segment):Transalp vs concurenta, CBR 600&1000 vs concurenta, Hornet vs concurenta, CRF vs concurenta si asa mai departe

- mi se pare o noua democratizare a mersului pe doua roti.

- cei (fara prejudecati) care au luat contact fizic cu NC700X au fost placut impresionati: la Smaeb si reactiile de aici de pe forum; drept ca unii au spus "I-mi place dar nu e ceea ce vreau eu"

- i-mi place abordarea catre realitatile pietei a celor de la Honda: Criza mondiala in care intra si pretul combustibilului i-au facut sa-si bata capul cum sa obtina un produs versatil la un pret mic si cu un consum forte mic.

- succesul de care se bucura pe pietele europene si timpii (neplacuti de altfel) de asteptare pentru livrarea motocicletei confirma cele de mai sus.

Asadar motociclisti si pietele inteligente au reactionat normal fata de o astfel de oferta.

 

Ar mai fi si altele de spus insa ma opresc aici!

 

De acum voi vorbi strict despre subiectul topicului si ii rog pe toti sa procedeze la fel.

 

Asfalt uscat tuturor indiferent de utilajul pe care-l poseda/calaresc cu (sau fara) placere

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile sunt cele din showroom.

 

Multumesc frumos! ;)

 

Asadar, am avut dreptate, preturile sunt identice cu cele din Germania, conform "bike konfigurator", cu aceleasi dotari.

In caz ca cineva intelege mai greu, anterior vorbisem de preturile de baza (inclusiv TVA) iar cele de pe site-ul asta (mobile.ro) contin in ambele cazuri toate otionalele posibile pt. modelul respectiv.

 

Nu mai comentez de felul in care prezinta Bavaria preturile pe site-ul lor. :rusinica:

 

claudiu, nu te ambala ca nu ai cu cine/de ce. ai dreptate 100 %

...

 

din "Citit" pe aici, disputele astea sunt vechi iar " oponetul " tau e vechi in ele.

ps , jos bavarezele scumpe , traiasca hondaaaaaa

 

De batut campii doar de amorul artei, fara sa avem habar, eventual sa mai bagam o raca off-topic, nu duce forumul lipsa deloc! ;) Insa te poti consola ca nu esti singurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

3. Ma surprinde (sau nu) ca (doar) propietarii de BMW au simtit nevoia sa desconsidere / discrediteze un motor, ca si cand asta le-ar stirbi prestigiul. Nu inteleg de ce unii se simt motociclisti numai daca motorul lor este unanim acceptat ca cel mai bun, iar rstul au infinit de multe minusuri. Trebuie oare sa-si justifice investitia nemeritat de mare !? ... intreb retoric

CINE ESTE IN MASURA SA JUDECE CAT DE nemeritat de mare ESTE INVESTITIA????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ vlad:

1.nu am vrut sa te jignesc am luat preturile de pe site-ul singurului dealer oficial din Romania deci m-am documentat:

 

Cum zici tu, insa eu ti-am contrazis "ecuatia" civilizat si in cunostinta de cauza, tu insa ai venit cu niste preturi gresite (nu ma interesaza sursa, dovada ca te-ai inselat) si in final ai zis ca nu-ti plac ignorantii, referindu-te evident la mine.

De preturile din Germania am pomenit doar ca reper (si n-am gresit), asa cum s-a pomenit parca si pe acest topc la inceput.

Asa cum am zis, eu cand nu stiu, tac, sau zic "parerea mea este..." sau recunosc apoi ca am gresit.

 

Nu stiu de ce, ca si foxbat, switch si altii trebuie sa ajungeti mereu la obsesia asta cu pro/anti BMW. Cel putin eu, n-am facut nicio comparatie, nu am zis nimci rau de honda asta in particular, n-am pomenit nimic pozitiv de BMW.

 

Sau daca sunt posesor de BMW nu am voie sa deschid gura pe alt topic legat de ideea de 50cp sau roata de 17"?

 

Este evident ca unii au niste probleme/frustrari si doar daca le arati degetul mic incep sa latre.

 

Mai multa intelepciune si logica n-ar strica! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce, ca si foxbat, switch si altii trebuie sa ajungeti mereu la obsesia asta cu pro/anti BMW. Cel putin eu, n-am facut nicio comparatie, nu am zis nimci rau de honda asta in particular, n-am pomenit nimic pozitiv de BMW.

 

Mai multa intelepciune si logica n-ar strica! :cheers:

 

 

vlad, pozitia mea nu este ANTI bmw ci PRO japo. din suntele de dispute pe aici am ales sa o exprim explicit.

imi place GTL ul ca exercitiu de tehnologie. S ul, etc, ca si jucarii faine. Totul pana ajung sa vad pretul si modul de abordare al fanilor ( repet, nu toti ).

 

in cazul tau particular ( petnru ca raspunul era pt tine si de ex, nu pentru ianachim care are la randu i bmw0uri ) am incercat avand experienta tonelul de posturi citite in diverse "Discutii" sa lamuresc inutilitatea continuarii unei dispute din seria compararii " mere cu pere".

 

respect si profit

 

ianachime, investitia este ok / non ok din punctul de veedre al INVESTITORULUI only.

 

In clipa in care se " chibiteaza" si se compara mere cu pere, ( ex mobra de 6000 cu mobra de 12.000 ) se pierde sensul si se ajunge la dicutii in care desi toti au dreptate nimeni nu " castiga" .

 

sa tra

 

Multumesc frumos! ;)

 

Asadar, am avut dreptate, preturile sunt identice cu cele din Germania, conform "bike konfigurator", cu aceleasi dotari.

In caz ca cineva intelege mai greu, anterior vorbisem de preturile de baza (inclusiv TVA) iar cele de pe site-ul asta (mobile.ro) contin in ambele cazuri toate otionalele posibile pt. modelul respectiv.

 

Nu mai comentez de felul in care prezinta Bavaria preturile pe site-ul lor. :rusinica:

 

 

 

De batut campii doar de amorul artei, fara sa avem habar, eventual sa mai bagam o raca off-topic, nu duce forumul lipsa deloc! ;) Insa te poti consola ca nu esti singurul.

 

vlad, ti am mai spus, ce motiv as avea sa bag raca? faptul ca suntem prea vanitosi nu duce nicaeri.personal bugetul meu nu este deloc apropiat de al tau , fapt ce imi confera un alt mod de a face calcule respecit v de a aprecia "performantele " unei mobre.

 

Evindet ca nu se pot face comparatii de nici un fel in clipa in care vorbim de parametri diferiti. CU tot respectul,. ne' citim' de prea multa vreme sa ne "intepam' ,chiar n avem dece.

 

observatiile mele vin din prisma celor care scriu pe acest topic in are mobra in cauza este una cu costuri mult sub ce calaresti tu si nu toti cei de aici " Te cunosc" si ar putea crede ca bmw0ul chiar face motociclete ieftine bune si fiabile .

 

daca s a dat in flame-uri ( si te poti uita mai sus cand am mentionat ca nu asta era idee.sorry.)

 

@ vlad:

1.nu am vrut sa te jignesc am luat preturile de pe site-ul singurului dealer oficial din Romania deci m-am documentat:

http://www.bavaria-b...ad.ro/moto-noi/ , axact asa cum mergi la dealer Honda vb in lb. romana i-ti face factura, platesti si pleci acasa cu motorul inmatriculat.

Putem face comparatii la nesfarsit cu oferte din Germania (si Honda gasesti in DE la preturi mai mici decat in Romania) sau cu oferte prin telefon personalizate.

2.am vazut cohorte de motociclisti care au facut touring cu motoare de 50 Cp, cu bagaje si pasager, prin vai si pass-uri, fara sa fie nevoiti sa le impinga la deal, sau sa franeze cu picioarele la vale! Aici ai fost cel putin rautacios (ca sa nu spun arogant) o spun fara remuscari!

3. Ma surprinde (sau nu) ca (doar) propietarii de BMW au simtit nevoia sa desconsidere / discrediteze un motor, ca si cand asta le-ar stirbi prestigiul. Nu inteleg de ce unii se simt motociclisti numai daca motorul lor este unanim acceptat ca cel mai bun, iar rstul au infinit de multe minusuri. Trebuie oare sa-si justifice investitia nemeritat de mare !? ... intreb retoric

4. Nu ma cert si nu-mi place sa o fac, pentru ca nu am timp de asta!

 

Acum, motivul pentru care m-am entuziasmat putin la produsul Honda este lesne de inteles si fiecare judeca cat il duce capul:

- este o oferta extrem de buna: prima oferta sa spunem soc de la un producator care are in general preturi mari si foarte mari (Honda a fost in general cel mai scump pe segment):Transalp vs concurenta, CBR 600&1000 vs concurenta, Hornet vs concurenta, CRF vs concurenta si asa mai departe

- mi se pare o noua democratizare a mersului pe doua roti.

- cei (fara prejudecati) care au luat contact fizic cu NC700X au fost placut impresionati: la Smaeb si reactiile de aici de pe forum; drept ca unii au spus "I-mi place dar nu e ceea ce vreau eu"

- i-mi place abordarea catre realitatile pietei a celor de la Honda: Criza mondiala in care intra si pretul combustibilului i-au facut sa-si bata capul cum sa obtina un produs versatil la un pret mic si cu un consum forte mic.

- succesul de care se bucura pe pietele europene si timpii (neplacuti de altfel) de asteptare pentru livrarea motocicletei confirma cele de mai sus.

Asadar motociclisti si pietele inteligente au reactionat normal fata de o astfel de oferta.

 

Ar mai fi si altele de spus insa ma opresc aici!

 

De acum voi vorbi strict despre subiectul topicului si ii rog pe toti sa procedeze la fel.

 

Asfalt uscat tuturor indiferent de utilajul pe care-l poseda/calaresc cu (sau fara) placere

:cheers:

 

perfect, de acord 10000 %. bravo

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul tau particular ( petnru ca raspunul era pt tine si de ex, nu pentru ianachim care are la randu i bmw0uri ) am incercat avand experienta tonelul de posturi citite in diverse "Discutii" sa lamuresc inutilitatea continuarii unei dispute din seria compararii " mere cu pere".

 

Si tu ce propui, ca atunci cand vad ca cineva greseste, io sa tac si sa nu-l pot contrazice chiar cu argumente evidente?

Cine a inceput acum comparatia de mere cu pere? Ai citit macar ordinea posturilor aici?

 

In ce calitate i-ai dat dreptate 100% (!!!) cuiva care gresea si care incepuse comparatia de mere cu pere?

Deci, cine genereaza discutii inutile si off-topic?

 

Ia oricare din afirmatiile mele si arata-mi ca e gresita sau subiectiva si... jos palaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a testat cineva 700NC? Ca sa nu mai vorbim de BMW, wtf...

M-am dat eu cu un NC700S printr-o parcare mare (gen aia de la IKEA). Nu l-am crezut pe proprietar care zicea ca mobra are 200+kg. Se simtea mai usor ca domi-ul meu, iar la inclinatii serioase la viteza mica era deosebit de stabil - imi aducea aminte de R1100 cu care puteam merge in cercuri extrem de stranse fara greturi.

 

Daca as avea banii, maine mi-as lua un NC700X si asta doar pt ca o motocicleta cu bordul "pe ghidon" mi se pare mie neterminata (chestie de gust). Iar X-ul are ceva mai multa suspensie :P

 

Eu merg 50% oras, 30% plimbari si 25% autostrazi; restul de 5% sunt pe drumuri unde nu prea conteaza ce motocicleta ai atata timp cat pozitia in sha iti permite sa mergi in picioare. Consider motorul asta ideal pt mine.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vlad, ti am mai spus, ce motiv as avea sa bag raca? faptul ca suntem prea vanitosi nu duce nicaeri.personal bugetul meu nu este deloc apropiat de al tau , fapt ce imi confera un alt mod de a face calcule respecit v de a aprecia "performantele " unei mobre.

 

Nu bagi raca, insa bati campii, fara a aduce nicio informatie utila sau on-topic.

 

Care e legatura aici cu vanitatea?? Dar cu bugetul??

 

Hai sa incheiem, nu duce la nimic bun, nu ai fost in stare sa aduci niciun argument la ceea ce scrii sau sugerezi. Se isca degeaba stari negative si pareri despre oameni, desi nu ne cunoastem deloc. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si tu ce propui, ca atunci cand vad ca cineva greseste, io sa tac si sa nu-l pot contrazice chiar cu argumente evidente?

Cine a inceput acum comparatia de mere cu pere? Ai citit macar ordinea posturilor aici?

 

In ce calitate i-ai dat dreptate 100% (!!!) cuiva care gresea si care incepuse comparatia de mere cu pere?

Deci, cine genereaza discutii inutile si off-topic?

 

Ia oricare din afirmatiile mele si arata-mi ca e gresita sau subiectiva si... jos palaria.

 

exacat asta am spus - stiu ( fara a spune ca este rau sau bun ) modul de abordare exact cum am explicat mai sus.

intrucat in loc de lamurire s-au generat mai multe flame-uri iar incercarile mele de a le inchide n au dat rezultate, sa fim sanatosi voiosi voinici. poti sa alegi sa fii ponta sau basescu si in funtie de ce ai ales, eu sunt " celalalt" :) deci n o vom scoate la capat.

pe subiecte offtopic, foxu' over and out.

 

si ..ca sa nu mai fie nevoie sa mai continui si tu la randu-ti, imi scot eu palaria,

ufff...frata greu e cu bmw-istii astia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KHK / VLAD: am rugamintea sa ne dai acceptul sa solicitam stergerea ultimelor 2 pagini de topic. Multumim.

 

Total de acord!

 

sun curios insa... te referi inclusiv la primul meu post?

 

p.s. ti-am demonstrat ca ai gresit (si nu e prima data)... si am impresia ca tot tu esti putin ironic. Gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu bagi raca, insa bati campii, fara a aduce nicio informatie utila sau on-topic.

 

Care e legatura aici cu vanitatea?? Dar cu bugetul??

 

Hai sa incheiem, nu duce la nimic bun, nu ai fost in stare sa aduci niciun argument la ceea ce scrii sau sugerezi. Se isca degeaba stari negative si pareri despre oameni, desi nu ne cunoastem deloc. :cheers:

 

 

BAIIIIIIIIIIIII

iar ai zi libera???

 

suna ma :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total de acord!

 

sun curios insa... te referi inclusiv la primul meu post?

 

p.s. ti-am demonstrat ca ai gresit (si nu e prima data)... si am impresia ca tot tu esti putin ironic. Gresesc?

Ai demonstrat doar ca iti place sa te certi fara o baza concreta. Nu am gresit cu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6000 euro noua?

6000 EUR noua, si X si S au exact aceasi pret. Am fost la reprezentanta sa imi faca grila de rate. Cu avans jumatate din suma care este max de avans din ce am inteles, se ajunge la o rata de vreo 170 EUR (nu imi amintesc exact) cu tot cu CASCO, pe 2 ani. Accesibil zic eu. Nu stiu cum e in Bucuresti, asta zic de la Hachi Motors Iasi. Au reducere de 500 EUR la aceste modele. Scria pe placuta cu pretul si specificatiile.

 

Drive test se face acum la intalnirea de la Carrefour Era Iasi. Nici eu nu am prins-o ca abia am ajuns in Bacau la ai mei in vizita. M-am intors din concediu (azi din Sibiu) si nu stiu daca mai prind drive testul la ora la care ajung in Iasi. Asa ca nu mai am chef sa mai bag km ca sa ajung sa nu mai fie nimic. Pacat, ar fi fost interesant.

 

6000 cu ABS ca m-am uitat pe motocicleta expusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6000 EUR noua, si X si S au exact aceasi pret. Am fost la reprezentanta sa imi faca grila de rate. Cu avans jumatate din suma care este max de avans din ce am inteles, se ajunge la o rata de vreo 170 EUR (nu imi amintesc exact) cu tot cu CASCO, pe 2 ani. Accesibil zic eu. Nu stiu cum e in Bucuresti, asta zic de la Hachi Motors Iasi. Au reducere de 500 EUR la aceste modele. Scria pe placuta cu pretul si specificatiile.

 

iupiiii

la bani astia iau 2

 

apropo la reprezentanta au si SERVICE?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat si au spus ca asigura service ca doar sunt reprezentanta.

 

Oricum dupa concediul asta am ajuns la concluzia ca in cazul in care vrei sa vezi absolut orice in tara asta, sa vizitezi ce te taie capul, ce pestera, grota, chei sau mai stiu eu ce, nu dau Transalpul pe nimic. E tentant dar esti dispus sa te limitezi la ce poate mobra aia?

Hai sa facem un sondaj: din cei care stiu drumul: urca pana la baza la Pestera Meziad NC700X?

 

Adica pana la scara de la baza pesterii...

 

Depinde fiecare ce vrea. Pentru cei care se limiteaza la drum de tara si e suficient asa, zic ca e alegera ideala. Oricum, motoreta e faina.

 

De aia suntem diferiti: unii se dau pe pista, altii doar pe sosea, altii in padure, etc... Important este sa vedem ce ne dorim de la o motocicleta. Cui ii plac strada si drumurile lungi, e ideala. E o motocicleta care ofera confort, cuplu si din ce am dedus vitezele nu sunt scurte sa "mesteci permanent in mamaliga" daca e aglomeratie.

Editat de suzukigsx550es
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat si au spus ca asigura service ca doar sunt reprezentanta.

 

Oricum dupa concediul asta am ajuns la concluzia ca in cazul in care vrei sa vezi absolut orice in tara asta, sa vizitezi ce te taie capul, ce pestera, grota, chei sau mai stiu eu ce, nu dau Transalpul pe nimic. E tentant dar esti dispus sa te limitezi la ce poate mobra aia?

Hai sa facem un sondaj: din cei care stiu drumul: urca pana la baza la Pestera Meziad NC700X?

 

Adica pana la scara de la baza pesterii...

 

Depinde fiecare ce vrea. Pentru cei care se limiteaza la drum de tara si e suficient asa, zic ca e alegera ideala. Oricum, motoreta e faina.

 

De aia suntem diferiti: unii se dau pe pista, altii doar pe sosea, altii in padure, etc... Important este sa vedem ce ne dorim de la o motocicleta. Cui ii plac strada si drumurile lungi, e ideala. E o motocicleta care ofera confort, cuplu si din ce am dedus vitezele nu sunt scurte sa "mesteci permanent in mamaliga" daca e aglomeratie.

 

a asigura Service este una

sa aiba SERVICE ESTE ALTA......

 

honda nu mai avea reprezentanta in romania acum 1-2 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut-o acum vreo lună expusă în Cluj într-un mall, dar era într-un țarc și nu te puteai urca pe ea. Din cauza asta nu am reușit să-mi dau seama dacă pentru cineva înalt e ok, ori stai cu genunchii la gură sau și mai rău, arăți ca și cum ți-a crescut ceva din dos :unsure: :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut-o acum vreo lună expusă în Cluj într-un mall, dar era într-un țarc și nu te puteai urca pe ea. Din cauza asta nu am reușit să-mi dau seama dacă pentru cineva înalt e ok, ori stai cu genunchii la gură sau și mai rău, arăți ca și cum ți-a crescut ceva din dos :unsure: :blink:

Mah, mie nu mi s-a parut ca ar fi un motor indicat pentru cei peste 2m. Nu e foarte masiv - dimpotriva! Pentru oamenii mai masivi care tin la aparente, singurele optiuni ar fi XRunner sau XTourer.

 

...sau alte marci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda NC700X - NC 750X

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...