bny Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Nu vrea sa porneasca,dar vreau sa mentionez ca nici bujiile nu sunt prea noi dar in urma cu 4 zile a pornit dar dupa s-a racit mai tare si nu mai vrea,puteti sami dati o parere sau mai multe ca nu imi dau seama.Un prieten mia zis ca din cauza temperaturii prea scazute se poate sa nu porneasca.Astept si alte pareri ce ar putea fii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Mai explica ce face si ce nu face. Invarte electromotorul? Ai incercat sa-i pui bateria pe redresor? Impinsa porneste? Benzina are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Posibil sa se fi inecat, este mai dificil la temperaturi scazute cu carburatia mai ales daca nu ai bujii bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 - Invarte electromotorul? - Impinsa porneste? - Benzina are? - compresia la cilindri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriss Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Fix problema asta am avut-o si eu cand s-a racit dupa ce mi-a sincronizat "un mester" carburatoarele. Doar ca a mea pornea 3-4 secunde dupa care se oprea orice i-ai fi facut (soc, acceleratie) si nu mai pornea decat dupa 10 minute de dat la automat. Toti mi-au zis ca-s fisele vechi si au aparut microcrapaturi in care se condenseaza apa si imi fura scanteia + sa schimb bujiile. De fapt sincronizarea aia de carburatoare s-a dovedit a functiona vara, dar iarna ba. Am apelat la un prieten mecanic care si-a dat seama in 5 min ca nu imi trage aer suficient din filtru si a mai dat drumul 1 tura la fiecare carburator. Fara testat dupa setare, de a doua zi pana acum, imi porneste dimineata brici, chiar si la 0 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Rog si eu posesorii sau cunoscatorii de cbr f2 sa ma ajute cu un sfat si o indicatie; referitor la robinetul de la rezervor, are doua gaturi, unul pentru benzina, altul pentru vacuum. de cate ori am desfacut rezervorul nu am observat furtunasul de vacuum, asta insemnand ca este prin cadere. poate fi un dezavantaj problema aceasta? ar fi mai bine sa ii pun un furtunas de la galeria de admisie la vacuum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
INT6 Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Trage shockul la maxim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 De pornit porneste ,chestia este ca motocicleta cred ca a fost modificata de fostul proprietar pe direct fara vacuum... si eram curios daca era mai bine cu vacuum decat pe direct, care sunt avantajele si dezavantajele.. ma gandesc ca daca ea a iesit din fabrica pe vacuum nu sunt aia idioti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 presiunea benzinei prin vacum e mai mare decat prin cadere..daca iti merge bine agregatul o poti lasa asa fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) presiunea benzinei prin vacum e mai mare decat prin cadere..daca iti merge bine agregatul o poti lasa asa fara probleme... Nu este nici o presiune mai mare ! Membrana de vacum nu face de cat sa inchida benzina, atunci cand nu mai functioneaza motorul, sa nu ai un cui care nu inchide si cu eventualele probleme care le aduce asta. Editat Februarie 18, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Nu este nici o presiune mai mare ! Membrana de vacum nu face de cat sa inchida benzina, atunci cand nu mai functioneaza motorul, sa nu ai un cui care nu inchide si cu eventualele probleme care le aduce asta. Sunt sigur ca vorbeste din propria experienta, probabil a pus un manometru foarte sensibil si a observat o diferenta in cazul presiunii compustibilului la motoarele cu vacum fata de cele cu libera curgere ... de unde le scoateti oameni buni ? Ontopic Vezi si tu ce are si ce nu are ... poate sa fie carburatia proasta si din cauza vremii sa isi faca figuri, poate e doar innecata, poate nu tragi socul indeajuns, dar de cele mai multe ori pornirea defectuasa la rece e cauza de compresia mica, in cazul CBR-urilor din cauza jocului la supape (cam 80% din cazuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) Eu am pornit ieri troaca, după ce am dat la automat vreo 3-4 minute. N-am mai pornit-o din septembrie, evident a pornit în 3 cilindri dar în scurt timp şi-a revenit. Editat Februarie 18, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 De pornit porneste foarte bine, dar umbland pe la ea am observat ca ii lipseste acel furtunas si vroiam sa ma asigur ca nu sunt probleme, am sa incerc sa il fac cu vacuum sa vad cum se comporta... tinem legatura si va multumesc pentru atentia dvs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) Daca a fost scos acel furtun accidental, atunci nu mergea cilindrul care cedeaza vacum,si pana la urma moare si motorul ca nu curge benzina. Dar la tine mai mult ca sigur acel furtun a fost ANULAT,asa ca membrana de la la robinet nu mai exista fiind pusa pe direct. Editat Februarie 18, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Sunt sigur ca vorbeste din propria experienta, probabil a pus un manometru foarte sensibil si a observat o diferenta in cazul presiunii compustibilului la motoarele cu vacum fata de cele cu libera curgere ... de unde le scoateti oameni buni ? Ontopic Vezi si tu ce are si ce nu are ... poate sa fie carburatia proasta si din cauza vremii sa isi faca figuri, poate e doar innecata, poate nu tragi socul indeajuns, dar de cele mai multe ori pornirea defectuasa la rece e cauza de compresia mica, in cazul CBR-urilor din cauza jocului la supape (cam 80% din cazuri) amice..a fost o parere si asta pt ca am mers si cu..si fara vacum..oricum ar fi parerea mea nu influenteaza mersul motoretei,da sa pui omu sa faca motorul ca i s-a ars o siguranta...o fi ok?(vezi supapele si compresia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) amice..a fost o parere si asta pt ca am mers si cu..si fara vacum..oricum ar fi parerea mea nu influenteaza mersul motoretei,da sa pui omu sa faca motorul ca i s-a ars o siguranta...o fi ok?(vezi supapele si compresia) Amice ... una e sa fi mers si cu si fara, si alta e sa incepi sa faci afirmatii legate de presiune, etc, etc, chestie care nu are nici o treaba cu problema lui. Nu i-a zis nimeni sa isi crape motorul in 2, toata lumea i-a dat posibile cauze, pana nu verifica nu are de unde sa stie care e ... si logic ... nu o sa se apuce din prima sa verifice jocul la supape cand ar putea sa vada daca e doar innecat. Editat Februarie 19, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Daca a fost scos acel furtun accidental, atunci nu mergea cilindrul care cedeaza vacum,si pana la urma moare si motorul ca nu curge benzina. Dar la tine mai mult ca sigur acel furtun a fost ANULAT,asa ca membrana de la la robinet nu mai exista fiind pusa pe direct. man imi poti spune pe ce gat de admisie al cilindrului este vacuumul pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 1 pe lateral stg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 1 pe lateral stg mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AthoStyle Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 pai nu stiu ce robinet ai tu acolo dar la mobra mea ( F2) daca scot furtunul de vacum moare mopbra dupa un timp ptr ca nu mai are benzina, de fapt robinetul ala e ca o pompita cu membrana care iti trage benzina in carburi. Cu siguranta ala nu e robinetul original de aceea s-au facut modificarile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Nu este nici o pompita! Este un robinet cu protectie la scurgere. Nu curge decat atunci cand are vacum ,adica cand merge motorul. Iar la baiat a fost scoasa acea protectie (membrana) si curge la liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 Aveti idee baieti de ce imi oscileaza relantiul in clipul asta : tinand cont ca bujiile sunt noi.. o sincronizare si o curatare la carburatoare rezolva oare problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bny Postat Aprilie 14, 2012 Autor Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) A venit caldura , i-am schimbat bujiile si vad ca acuma nu mai are treaba.. edit: Multumesc pentru toate sfaturile si parerile dar am rezolvat-o intr-un final! Editat Aprilie 14, 2012 de bny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.