Sari la conținut

Honda CBR F2


bny
 Share

Postări Recomandate

Nu vrea sa porneasca,dar vreau sa mentionez ca nici bujiile nu sunt prea noi dar in urma cu 4 zile a pornit dar dupa s-a racit mai tare si nu mai vrea,puteti sami dati o parere sau mai multe ca nu imi dau seama.Un prieten mia zis ca din cauza temperaturii prea scazute se poate sa nu porneasca.Astept si alte pareri ce ar putea fii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix problema asta am avut-o si eu cand s-a racit dupa ce mi-a sincronizat "un mester" carburatoarele.

 

Doar ca a mea pornea 3-4 secunde dupa care se oprea orice i-ai fi facut (soc, acceleratie) si nu mai pornea decat dupa 10 minute de dat la automat.

Toti mi-au zis ca-s fisele vechi si au aparut microcrapaturi in care se condenseaza apa si imi fura scanteia + sa schimb bujiile.

 

De fapt sincronizarea aia de carburatoare s-a dovedit a functiona vara, dar iarna ba.

Am apelat la un prieten mecanic care si-a dat seama in 5 min ca nu imi trage aer suficient din filtru si a mai dat drumul 1 tura la fiecare carburator.

 

Fara testat dupa setare, de a doua zi pana acum, imi porneste dimineata brici, chiar si la 0 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Rog si eu posesorii sau cunoscatorii de cbr f2 sa ma ajute cu un sfat si o indicatie; referitor la robinetul de la rezervor, are doua gaturi, unul pentru benzina, altul pentru vacuum. de cate ori am desfacut rezervorul nu am observat furtunasul de vacuum, asta insemnand ca este prin cadere. poate fi un dezavantaj problema aceasta? ar fi mai bine sa ii pun un furtunas de la galeria de admisie la vacuum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pornit porneste ,chestia este ca motocicleta cred ca a fost modificata de fostul proprietar pe direct fara vacuum... si eram curios daca era mai bine cu vacuum decat pe direct, care sunt avantajele si dezavantajele.. ma gandesc ca daca ea a iesit din fabrica pe vacuum nu sunt aia idioti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presiunea benzinei prin vacum e mai mare decat prin cadere..daca iti merge bine agregatul o poti lasa asa fara probleme...

Nu este nici o presiune mai mare !

Membrana de vacum nu face de cat sa inchida benzina, atunci cand nu mai functioneaza motorul, sa nu ai un cui care nu inchide si cu eventualele probleme care le aduce asta.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o presiune mai mare !

Membrana de vacum nu face de cat sa inchida benzina, atunci cand nu mai functioneaza motorul, sa nu ai un cui care nu inchide si cu eventualele probleme care le aduce asta.

 

Sunt sigur ca vorbeste din propria experienta, probabil a pus un manometru foarte sensibil si a observat o diferenta in cazul presiunii compustibilului la motoarele cu vacum fata de cele cu libera curgere ... :lol: de unde le scoateti oameni buni ?

 

Ontopic

Vezi si tu ce are si ce nu are ... poate sa fie carburatia proasta si din cauza vremii sa isi faca figuri, poate e doar innecata, poate nu tragi socul indeajuns, dar de cele mai multe ori pornirea defectuasa la rece e cauza de compresia mica, in cazul CBR-urilor din cauza jocului la supape (cam 80% din cazuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pornit porneste foarte bine, dar umbland pe la ea am observat ca ii lipseste acel furtunas si vroiam sa ma asigur ca nu sunt probleme, am sa incerc sa il fac cu vacuum sa vad cum se comporta... tinem legatura si va multumesc pentru atentia dvs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a fost scos acel furtun accidental, atunci nu mergea cilindrul care cedeaza vacum,si pana la urma moare si motorul ca nu curge benzina.

Dar la tine mai mult ca sigur acel furtun a fost ANULAT,asa ca membrana de la la robinet nu mai exista fiind pusa pe direct.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca vorbeste din propria experienta, probabil a pus un manometru foarte sensibil si a observat o diferenta in cazul presiunii compustibilului la motoarele cu vacum fata de cele cu libera curgere ... :lol: de unde le scoateti oameni buni ?

 

Ontopic

Vezi si tu ce are si ce nu are ... poate sa fie carburatia proasta si din cauza vremii sa isi faca figuri, poate e doar innecata, poate nu tragi socul indeajuns, dar de cele mai multe ori pornirea defectuasa la rece e cauza de compresia mica, in cazul CBR-urilor din cauza jocului la supape (cam 80% din cazuri)

amice..a fost o parere si asta pt ca am mers si cu..si fara vacum..oricum ar fi parerea mea nu influenteaza mersul motoretei,da sa pui omu sa faca motorul ca i s-a ars o siguranta...o fi ok?(vezi supapele si compresia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amice..a fost o parere si asta pt ca am mers si cu..si fara vacum..oricum ar fi parerea mea nu influenteaza mersul motoretei,da sa pui omu sa faca motorul ca i s-a ars o siguranta...o fi ok?(vezi supapele si compresia)

 

Amice ... una e sa fi mers si cu si fara, si alta e sa incepi sa faci afirmatii legate de presiune, etc, etc, chestie care nu are nici o treaba cu problema lui. Nu i-a zis nimeni sa isi crape motorul in 2, toata lumea i-a dat posibile cauze, pana nu verifica nu are de unde sa stie care e ... si logic ... nu o sa se apuce din prima sa verifice jocul la supape cand ar putea sa vada daca e doar innecat.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a fost scos acel furtun accidental, atunci nu mergea cilindrul care cedeaza vacum,si pana la urma moare si motorul ca nu curge benzina.

Dar la tine mai mult ca sigur acel furtun a fost ANULAT,asa ca membrana de la la robinet nu mai exista fiind pusa pe direct.

man imi poti spune pe ce gat de admisie al cilindrului este vacuumul pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu stiu ce robinet ai tu acolo dar la mobra mea ( F2) daca scot furtunul de vacum moare mopbra dupa un timp ptr ca nu mai are benzina, de fapt robinetul ala e ca o pompita cu membrana care iti trage benzina in carburi. Cu siguranta ala nu e robinetul original de aceea s-au facut modificarile alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

A venit caldura , i-am schimbat bujiile si vad ca acuma nu mai are treaba..

edit:

Multumesc pentru toate sfaturile si parerile dar am rezolvat-o intr-un final!

Editat de bny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...