bike me Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Sfat: când mergi prin trafic sau la viteză mică, ține-o pe harta Sport sau chiar pe Rain. Nu se va mai încinge la fel de tare. Să te bucuri de ea. Multumesc frumos! Am dat-o si pe sport si rain/road dar tot dogoreste evacuarea in dreptul scaritei stangi. E o varianta viabila sa o infasor cu banda din aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 1 hour ago, bike me said: Am dat-o si pe sport si rain/road dar tot dogoreste evacuarea in dreptul scaritei stangi. Eu mă refeream strict la temperatura motorului. Pe Track prin București ajunge la 104ºC după 2 semafoare. La evacuare nu ai ce să-i faci. Nu-i ca la 4 în linie, nu ajunge deloc aer la bancul spate al motorului. Și la Panigale V2 e aceeași problemă - chiar mai rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Acum 13 minute, PzKpfW a spus: Eu mă refeream strict la temperatura motorului. Pe Track prin București ajunge la 104ºC după 2 semafoare. La evacuare nu ai ce să-i faci. Nu-i ca la 4 în linie, nu ajunge deloc aer la bancul spate al motorului. Și la Panigale V2 e aceeași problemă - chiar mai rău. Macar panigale are o protectie ceva in jurul evacuarii, asta nu are nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 De 3-4 ani tot m-am gandit sa iau o Aprilia RSV4, dar nu s-au aliniat planetele. Acuma, in sfarsit, am reusit sa cumpar una si pare ca e ce trebuie pentru mine. Super ciclistica, sunetul, aspectul si cuplul. Nu-i stricau niste caluti in plus (are modelul mai nou) dar e ok si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Caluti in plus pentru ce? I-ai stors deja pe toți cei existenți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 3 hours ago, Cip M said: Nu-i stricau niste caluti in plus Primul model de RSV4 (2009) avea deja 180cp. Nu ți se par suficienți pentru stradă? Pentru pistă există variante mai accesibile dacă simți că ai nevoie de mai multă putere (S1000RR, ZX10R, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Folosesc motocicleta pe strada foarte putin. Merg cu ea de 5-6 ori pe an la circuit si acolo, pe liniile drepte, pare ca ar avea nevoie de cativa caluti in plus. Compenseaza in schimb superb pe partile virajate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Motorul de pe RSV4 n-a strălucit niciodată prin puterea de vârf. Are alte părți pozitive. Cum spuneam, pentru top-end la circuit sunt variante mai ieftine (la achiziție și întreținere), le-am enumerat mai sus. Doar 4 în linie are explozie în ture. N-au șasiul RSV4-ului dar nu-s nici nasoale. RSV4 1000 e cam moft pe circuit. Dacă vrei performanță, japoneză/bavareză. Sau dacă ai și mulți bani, RSV4 1100 ori Panigale V4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 13, 2019 Share Postat Septembrie 13, 2019 Sau kit-ul race si are deja 200 cp. Sigur sunt destui si pt track. V-ati confruntat cu erori nejustificate in bord la rsv4? Cu probleme la electronica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 13, 2019 Share Postat Septembrie 13, 2019 Eu nu. Ce eroare ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 13, 2019 Share Postat Septembrie 13, 2019 Am sters din greseala eroarea de aparuse. Astept sa vad daca apare iar si o notez. Dar auzisem de un tip ca umbla cu ecu dupa el pe la munte si alte nebunii, bineinteles tot de la un posesor de japoneza:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 13, 2019 Share Postat Septembrie 13, 2019 Modelul 2009-2011 fără aprc nu are multă electronică pe el, nu prea văd ce să se strice. De ECU ars n-am prea auzit. Nu știu dacă ai meniul respectiv, dar încearcă asta: Menu Diagnosis Introdu codul de service: 12412 Dashboard errors Ar trebui să-ți apară o listă cu coduri de eroare de tipul DSB 0X, unde X=[1;8] și două coloane - Active (dacă eroarea este activă) și Memo (dacă a apărut la un moment dat și a dispărut). Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Septembrie 13, 2019 Share Postat Septembrie 13, 2019 Ok. O sa incerc la memo sa vad daca gasesc ceva. Ms mult!✌ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Decembrie 12, 2019 Share Postat Decembrie 12, 2019 Am reușit să fac anul ăsta 4 ieșiri pe circuit cu Aprilica. Superb !!! Acuma sta frumos la căldură langa "puiul ei" până la primăvară Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 (editat) Salut m-am gandit sa incerc si aici . Am nevoie de un cadru cu acte carte talon fiscal contract de rsv gen 1 sau aprilia falco . Moto mea nu are fiscal si talon doar carte si e prea mare bataia de cap sa gasesc propietarul din acte sa il conving sa plateasca ce are de platit si sa recuperez talonul daca e luat de politie . Deci daca aveti vreo idee de un RSV la dezmembrat cu acte complete let me know Merci Editat Mai 2, 2020 de Val.Hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Salut, Erau cel putin 2 la dezmembrat pe olx. Nu stiu daca aveau acte sau nu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Am încercat pe olx nu au acte / sau nu au complete mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iunie 25, 2020 Share Postat Iunie 25, 2020 20200504_105510.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat Noiembrie 21, 2020 Share Postat Noiembrie 21, 2020 (editat) In caz ca sunt posesori de RSV Mille interesati. Am la vanzare o evacuare originala. Foarte mici semne de uzura. Nu are julituri sau indoituri. Pretul - 200 lei. O74O163397 Editat Noiembrie 21, 2020 de pepito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Aprilie 14, 2021 Share Postat Aprilie 14, 2021 Salutare! E normal sunetul de distributie la relanti la RSV4? in accelerari si decelerari nu pare sa se auda. Am tot citit pe forumuri din afara si tot nu m-am lamurit, unii ziceau ca au schimbat intinzatoarele si zgomotul a reaparut dupa putin timp. Am facut in jur de 18000 km de cand a fost schimbata distributia cu intinzatoarele. Fostul proprietar mi-a recomandat sa folosesc doar motul 300v, baietii de la Go racing Ipone full katana, pana acum am mers cu amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 9, 2021 Share Postat Iunie 9, 2021 Salutare colegi! Scap pe cineva de o toba originala de Tuono 1000 R 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 6, 2021 Share Postat August 6, 2021 Ati amutit de tot pe topicul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat August 7, 2021 Share Postat August 7, 2021 Sa nu-mi spui ca ai luat Tuono ala fara toba, care l-am avut si eu in trecut..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 7, 2021 Share Postat August 7, 2021 L-am luat pe al lui bogdykart (cred ca erati in vorbe sa i-l dai pe al tau la un moment dat, dar si-a luat prin Biris din Italia). Deocamdata e asa cum l-am luat, planuiesc sa ii fac modificarile minime cand ma intorc de pe mare (jiclor ambreiaj, cabluri+releu pornire, dot5 siliconic, EPROM...poate carenele lui @pestritu daca le-o mai avea ). Pe viitor poate niste jante OZ, retapitat sa pasager si cam atat. A, si o toba stock in caz de talon saltat. Asta a ei e omologata, umblu cu dB killer, dar certificatul de omologare imi lipseste. Am imprimat niste poze de pe net cu certificatul (m-am zgarcit la 35 euro, cat costa la maker), dar nush daca accepta inspectorii astfel de chestii. Oicum, am inteles ca te pot lasa fara talon indiferent de cat de legal esti tu (dB killer+certificat omologare), in urma "masuratorilor" la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 7, 2021 Share Postat August 7, 2021 On 14.04.2021 at 14:28, bike me said: Salutare! E normal sunetul de distributie la relanti la RSV4? in accelerari si decelerari nu pare sa se auda. Am tot citit pe forumuri din afara si tot nu m-am lamurit, unii ziceau ca au schimbat intinzatoarele si zgomotul a reaparut dupa putin timp. Am facut in jur de 18000 km de cand a fost schimbata distributia cu intinzatoarele. Fostul proprietar mi-a recomandat sa folosesc doar motul 300v, baietii de la Go racing Ipone full katana, pana acum am mers cu amandoua. Da, este normal. Am abordat deja subiectul pe alt topic. Pe scurt, din 2008 până prin 2013-14, Aprilia a folosit întinzătoare hidraulice pe RSV4 care descarcă uleiul din ele la fiecare oprire. Țăcănitul distribuției ar trebui să dispară după ce uleiul se încinge iar întinzătoarele se amorsează complet. Nu este o problemă în sine, mai repede un mic neajuns: până nu dispare sunetul, nu este recomandat să forțezi motorul, lanțul de distribuție putând să sară. Dacă vrei să scapi complet de acest neajuns trebuie fie să înlocuiești întinzătoarele cu unele model 2014+ (care nu se mai descarcă), fie să urmezi workaround-ul oficial Aprilia care presupune fixarea unor șaibe pe cursa întinzătoarelor, ceea ce le împiedică se se mai descarce. Ambele presupun scoaterea motorului din cadru și desfacerea lui. Personal nu cred că merită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.