Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

» Post actualizat in 13 Feb 2018 10:28

 

Aveti ideea ce cod are filtru original si unde il pot gasi ?

Multumesc !

Asta e codul filtrului de aer: AP8104211. Vad ca il poti gasi pe ebay si in europa (https://www.ebay.com/itm/FILTRO-ARIA-OKYAMI-AP8104211-APRILIA-1000-RSV-R-Tuono-RP-2002-2005/272117210667?epid=730122606&hash=item3f5b731e2b:g:WY4AAOSwpRRWog-4&vxp=mtr ). United Motors mare are treaba cu Aprilia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Incerc sa il gasesc in Romania, dar zero sanse. United stiu ca au renuntat la Aprilia.

Nici pe aftermarket nu gasesc echivalent.

Cred ca o sa comand pe Ebay, dar face transport mai mult decat filtrul, sau o sa pun un K&N, pe care il pot spala si refolosi.


» Post actualizat in 13 Feb 2018 13:51

Am gasit la United. L-am luat pe ultimul, dar au zis ca daca e cerere pot aduce la comanda in 5 zile. A costat 71 lei.

L-am si montat.

O sincronizare de injectie unde pot face?

Am consumul cam mare( intre 7.2----8 ) in exterior , si bujiile afumate, cred ca imi spun ca am amestec bogat.

Stiu ca e V2 setila, ca te indeamna sa tragi de gaz, si aerodinamica e pe minus, dar parca cam mare consumul. La cat merg eu pe sezon nu e chiar panica,insa cred ca e loc de mai bine.

Uleiul si filtru sunt schimbate de 3000 km(septembrie), itp expira in aprilie, asigurarea acum pe 15 februarie. Asteptam vreme buna sa incepem sezonul.

 

post-69900-0-67932200-1518529871_thumb.jpg

post-69900-0-59709900-1518529876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca united nu mai sunt oficial in pat cu Aprilia tot se mai ocupa, servisul lor este oricum multi-marca, repara orice. E cam mare consumul pentru extern, sau poate mergi tu foarte tare. Daca ei nu se baga la sincronizare slabe sanse sa o faca altii oricum.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mers nu merg foarte tare, ca nu ma chinuie talentul prea mult. Sunt cel mult la nivel mediu.In general extraurban merg cu 120-130 , cu varfuri in depasiri, sau cand ma mananca palma. Dar si cand am mers perfect legal , tot in jur de 7 am avut.

Am intrebat la United, si nu au stiut sa imi zica nici daca fac, si nici cat costa. Masinuta , e in concediu pana pe 15 martie, si au zis sa revin cu un telefon cand se intoarce. E posibil sa mai faca si TNG, dar doar daca are chef. Inafara de japoneze nu prea vrea sa mestereasca( stiu ca m-am rugat de el cand am avut nevoie cu Triumph Sprint st 1050|). Nu e graba inca.

In seara asta am luat si placutele de frana de la colegul Kex. Ce am pe mobra e posibil sa duca sezonul asta, dar le-am luat sa fie.

post-69900-0-46144400-1518539065_thumb.jpg

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, la tine sincronizare de injectie = sincronizare clapete acceleratie? Ca daca da, oricine care stie sa faca si sincronizare de carburatoare si are ceasuri dinalea de masurat vacuumul iti poate face operatiunea asta. Insa ma tem ca problema consumului mare de benzina nu se va rezolva astfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, la tine sincronizare de injectie = sincronizare clapete acceleratie? Ca daca da, oricine care stie sa faca si sincronizare de carburatoare si are ceasuri dinalea de masurat vacuumul iti poate face operatiunea asta. Insa ma tem ca problema consumului mare de benzina nu se va rezolva astfel.

Salut Danutu,

Eu cred ca am amestecul prea bogat si vreau sa il duc in parametri. Nu am istoria mobrei, si nu stiu daca mai are harta originala de injectie. Toba sport , iar nu stiu cat modifica consumul. Cei care au mers in spatele meu mi-au zis ca uneori le venea miros de benzina. Si pierderi nu am. Nu stiu nici cum isi face mobra amestecul optim. Merge pe o harta predefinita, sau baga benzina in functie de debutul de aer ?

Habar nu am daca se poate regla ceva.

Nu e ceva care sa ma supere rau. Mobra trage foarte bine si ma lasa cu zambetul pe buze mereu. Doar ca am citit ca un consum normal e pe la 6.5- 7. Am schimbat flansele de admisie, filtrul de aer si bujiile. Canf se face frumos o sa vad daca s- a schimbat ceva sau nu in consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul pas ar fi sa desfaci Ecu si sa vezi ce eprom ai. Gasesti pe net informatie cacalau.

 

Eu as verifica si daca nu cumva un fir Albastru cu verde,care duce la ECU e taiat, cel mai probabil de langa mufa de la ECU. Daca e taiat inseamna ca Ecu e pe map2, care e o harta un pic mai de putere si care ar face motocicleta sa consume mai mult. Amestecul dereglat ar putea fi de la faptul ca tu ai filtru stock cu acea harta. E mai mult de discutat, dar vorbim dupa ce vezi cum e cu firul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nooxy, nu prea sunt in masura sa iti dau informatii corecte pe acest subiect si din cate stiu ECU-ul de pe Tuono e diferit de cel de pe Futura. In cazul meu schimbarea hartii de alimentare a fost o operatiune foarte simpla cu ajutorul TuneEcu-ului (au fost cativa baieti pe apriliaforum care si-au batut capul sa faca harti mai economice si puteau fi descarcate). Din cate imi amintesc, parametrii luati in considerare de ECU la alimentare erau turatia motorului si procentul de deschidere al clapetelor de acceleratie.

Apropo, filtrul de aer pe care l-ai schimbat cum arata?

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt posesor de aprilia rsv mille de aproximativ 2 ani si am urmatoarea problema la rece gen 2-3 grade dimineata dupa cateva zile de stat porneste doar cilindrul din spate (am verificat cu mana pe galeria de evacuare si cea din fata este rece )iar dupa 2-3 minute da vreo 3 rateuri si isi revine si cilindrul 1 ,apoi daca o pornesc in cursulul zilei sau a doua zi numai face, porneste normal .Astept pareri.

 

Test compresie la rece...posibil joc insuficient la supape.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nooxy, nu prea sunt in masura sa iti dau informatii corecte pe acest subiect si din cate stiu ECU-ul de pe Tuono e diferit de cel de pe Futura. In cazul meu schimbarea hartii de alimentare a fost o operatiune foarte simpla cu ajutorul TuneEcu-ului (au fost cativa baieti pe apriliaforum care si-au batut capul sa faca harti mai economice si puteau fi descarcate). Din cate imi amintesc, parametrii luati in considerare de ECU la alimentare erau turatia motorului si procentul de deschidere al clapetelor de acceleratie.
Apropo, filtrul de aer pe care l-ai schimbat cum arata?

Credeam ca are Maf sau Map. Nu stiam ca ecu sunt diferite intre Futura si RSV. Ce-ti mai face Futura ?

Filtru de aer era murdar, dar am vazut si mai murdare alte dati.Adevarul e ca in toamna la revizie nu am schimbat si filtrul de aer. Am mers pe incredere ca e revizia proaspat facuta de fostul proprietar, si am schimbat doar uleiul, filtrul de ulei, antigelul, lichidul de frana si cel de ambreiaj(nu am gasit dot5 siliconic, si am pus dot 4). Bujiile vechi erau varianta iridium,dar nu cred sa conteze asta. Acum are normale.

Vedem cand se incalzeste cu se manifesta consumul(bujii, filtru de aer, si flanse admisie schimbate). Altfel o sa ma adresez lui TNG sau lui Masinuta.

Mobra saraca, porneste la prima cheie, toarce frumos in gol, si trage bine.

» Post actualizat in 14 Feb 2018 08:42

Primul pas ar fi sa desfaci Ecu si sa vezi ce eprom ai. Gasesti pe net informatie cacalau.

 

Eu as verifica si daca nu cumva un fir Albastru cu verde,care duce la ECU e taiat, cel mai probabil de langa mufa de la ECU. Daca e taiat inseamna ca Ecu e pe map2, care e o harta un pic mai de putere si care ar face motocicleta sa consume mai mult. Amestecul dereglat ar putea fi de la faptul ca tu ai filtru stock cu acea harta. E mai mult de discutat, dar vorbim dupa ce vezi cum e cu firul ala.

Multumesc!

O sa verific cand am timp ce ai specificat. Tu stiu ca ai gen2, eu am gen 1. Sunt la fel ecu ?

Un reglaj corect cred ca se face cu analizorul de gaze.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeam ca are Maf sau Map. Nu stiam ca ecu sunt diferite intre Futura si RSV. Ce-ti mai face Futura ?

Filtru de aer era murdar, dar am vazut si mai murdare alte dati.Adevarul e ca in toamna la revizie nu am schimbat si filtrul de aer. Am mers pe incredere ca e revizia proaspat facuta de fostul proprietar, si am schimbat doar uleiul, filtrul de ulei, antigelul, lichidul de frana si cel de ambreiaj(nu am gasit dot5 siliconic, si am pus dot 4). Bujiile vechi erau varianta iridium,dar nu cred sa conteze asta. Acum are normale.

Vedem cand se incalzeste cu se manifesta consumul(bujii, filtru de aer, si flanse admisie schimbate). Altfel o sa ma adresez lui TNG sau lui Masinuta.

Mobra saraca, porneste la prima cheie, toarce frumos in gol, si trage bine.

 

Vorbesc strict in cazul Futurei, nu exista senzor MAP sau MAF. Are doar un senzor IAT montat pe tubulatura de admisie si cam atat. Insa, am aruncat o privire pe fisa explodata de la corpul de acceleratie de la Tuono (prima generatie) si se pare ca la tine exista un senzor pentru presiunea aerului. Probabil de aici apar si diferente la ECU-uri. In acea generatie, dintre toate modelele poduse de Aprilia cu motorizarea Rotax V990, Futura are ECU-ul comun doar cu Caponord-ul, atat.
Citeste si urmatorul link http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?43577-Fuel-Pressure-Regulator-Explaination-Please si dupa ce verifici ce ti-a scris dan.c. verifica ca nu cumva sa ai vreun furtun de vacuum fisurat, care sa fie conectat la regulatorul de presiune. Se pare ca si acesta (regulatorul de presiune) are un rol foarte important la consumul de benzina.
Futura a plecat la finalul anului trecut la Targu Mures, la un nou proprietar.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...
Futura a plecat la finalul anului trecut la Targu Mures, la un nou proprietar.

Inca o ai trecuta la avatar.:)

Ce moto ai acuma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

O sa verific cand am timp ce ai specificat. Tu stiu ca ai gen2, eu am gen 1. Sunt la fel ecu ?

Un reglaj corect cred ca se face cu analizorul de gaze.

 

Gen2 am, dar ce ti-am zis e valabil la a ta.

Da, probabil cu analizor de gaze sau/si dyno. Dar nu ar trebui sa te bagi la potentiometrele din ECU. Eventual cauta pe net in ce pozitie trebuie sa fie.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca va tot stresez.

Vreau sa fac o revizie la connecting rod-rear shock abs. Am citit in manual ca se verifica la 10000 mile. La mine motorul are peste 30000 km si nu stiu daca au facut proprietarii anteriori. Pe net a picat si pe la 4000 mile(lipsa ungere din fabrica) si se poate lasa cu mortaciune.

In principiu sunt 6 rulmenti cu ace , si 6 simeringuri, care in lipsa de mentenanta capata joc, se gripeaza si pot duce la ruperea intregului ansamblu care tine amortizorul spate. Si sa patesti asta in mers, nu cred ca e placut deloc------->se blocheaza roata spate.

Stiti cumva ce rulmenti sunt si ce simeringuri ?

Oricum trebuie suspendata de cadru mobra cand desfaci , ca sa nu pui presiune pe bascula deloc. Pe original am gasit in Anglia, dar nu cred ca face Aprilia piesele. Cred ca se gasesc la producatorii de rulmenti si simeringuri.Nu vreau sa desfac si in caz de nevoie sa stau cu ea desfacuta si atarnata de cadru, ci prefer sa am piesele preventiv.

Editat de nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa desfac si in caz de nevoie sa stau cu ea desfacuta si atarnata de cadru, ci prefer sa am piesele preventiv.

 

Daca ai fi dispus sa faci asta ai putea economisi ceva bani. :)

In principiu acolo o sa gasesti foarte mult jeg si ceva rugina, toate frumos amestecate cu vaselina. Daca esti dispus sa scoti rulmentii aia de acolo si sa ii speli in motorina si apoi sa ii clatesti cu spray de frana s-ar putea sa constati ca sunt chiar refolosibili. Bineinteles, daca e gripat totul pe acolo si corodat probabil ca nu ai ce sa mai recuperezi. Eu am desfacut pana acum la 2 RSVuri ansamblul asta si in ambele cazuri au putut fi refolositi rulmentii.

 

Daca decizi sa ii schimbi, ai grija ce cumperi. Uite ce ziceam eu mai demult pe aici:

Coduri rulmenti: AP8110065 (originali) si HK1812V (rulmenti aftermarket). Atentie, cu V-ul la final. Cei fara V au mai putine ace (ar trebui sa aiba 31) care stau intr-o cusca interioara. Cei de pe motociclete sunt cu 31 de ace, ac langa ac, fara nici o cusca care sa ii tina. Cei cu putine ace si cusca interioara nu sunt pentru sarcini mari ci pentru rotatii mari. Poti sa cauti in google ambele coduri, cu V si fara sa vezi pozele sa iti dai seama. De asemenea trebuie folosita vaselina rezistenta la apa.

Codurile semeringurilor nu le stiu, va trebui sa le masori si sa ceri la magazin dimensiunea potrivita daca nu gasesti pe net. Daca decizi sa iei totul inainte si vrei sa iei si semeringurile spune-mi si in cateva zile cand am drum pe la garaj iti masor eu un semering daca il mai gasesc.

Daca nu ai extractor de rulmenti poti sa improvizezi dintr-un cap de tubulara pe diametrul rulmentului si un surub cu care tragi capatul de tubulara impreuna cu rulmentul.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Sa vad la ce pret gasesc AM. Daca nu gasesc la jumatate din original, o sa desfac intai sa vad ce gasesc acolo.

De extras rulmentii cred ca merge si cu 2 capete de tubulara si o menghina. Nu e asta problema----ii scot eu.

Ai putut sa recuperezi si simeringurile ?

Hk1812v are dimensiunile 18x24x12 si intradevar are 31 de ace. Cele fara v in denumire, au camasa si doar 16 ace parca. Simeringurile au 18x24x3 parca.

Stiti ceva magazine de rulmenti in Bucuresti ?


» Post actualizat in 16 Feb 2018 09:42

Am facut ceva cercetari (si fizic si prin telefon-internet) si nu se gasesc decat varianta fara v in coada. Acestia din urma au in jur de 21 de ace si colivie interioara.

O sa desfac sa vad ce gasesc acolo, si daca o sa fie nevoie comand pe original(in jur de 600 de lei, 6 rulmenti si 6 simeringuri).

Codurile de Aprilia sunt Ap8110065 pentru rulment si Ap8110068 pentru simering. Culmea simeringurile sunt mai scumpe decat rulmentii.

Am gasit totusi vasilina rezistenta la apa , pasta de blocare si o chinga sa o pot suspenda de spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semeringurile se recupereaza in principiu. Nu prea are ce sa le afecteze.

Nu te mai complica si desfa si vezi ce ai acolo. Oricum, ar trebui sa devina obisnuinta treaba asta, sa cureti si sa gresezi anual tot pe acolo.

 

Uite, daca ajungi sa iei de pe afara, poti sa iei de la baietii astia:

https://www.apriliaperformance.co.uk/aprilia-suspension-bearing-kit-gen-1-rsv98-03-tuon.html

 

 

Sa stii ca tubul ala din poza (Suspension pin) mi s-a parut ca ar fi mai afectat decat rulmentii.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc !


» Post actualizat in 19 Feb 2018 10:29

In dimineata asta , am desfacut sa vad ce gasesc acolo. Dracul nu a fost deloc negru. Am gasit curat si gresat. Ori mobra nu a umblat pe ploaie, ori operatia nu are mai mult de 10000 km de la infaptuire. Curat, gresat si montat la loc. Nasol ca nu o poti face daca nu ai cum sa agati mobra de spate, deoarece nu trebuie sa ai presiune pe bascula. Cu ocazia asta am curat si gresat ce am mai gasit pe la roata spate.

Deci am scapat de ce mi-a fost frica. O sa raman cu 6 simeringuri(comandate de vineri), care maine sau miercuri cred ca ajung. In caz ca are nevoie cineva , gaseste la mine.

Mai am sa schimb lichidul de frana, sa curat etrierii, sa schimb lichidul de ambreiaj(are doar 3000 km, dar e negru ca uleiul ars), si sa fac boboc lantul.

Sa vine vremea buna !


» Post actualizat in 07 Mar 2018 13:25

Primul pas ar fi sa desfaci Ecu si sa vezi ce eprom ai. Gasesti pe net informatie cacalau.

 

Eu as verifica si daca nu cumva un fir Albastru cu verde,care duce la ECU e taiat, cel mai probabil de langa mufa de la ECU. Daca e taiat inseamna ca Ecu e pe map2, care e o harta un pic mai de putere si care ar face motocicleta sa consume mai mult. Amestecul dereglat ar putea fi de la faptul ca tu ai filtru stock cu acea harta. E mai mult de discutat, dar vorbim dupa ce vezi cum e cu firul ala.

Salut,

Azi am desfacut Ecu. Ai avut dreptate !

Firul albastru cu verde de la conectorul mai mic, taiat si lasat asa.Nici macar o banda izolatoare nu a fost in stare sa puna cel care a facut operatiunea. Am sertizat cate un conector la fiecare capat al firului taiat.

Sa le conectez, sa vad daca se schimba ceva?

Sau le las asa si imi comand alt eprom de pe net cu o harta mai buna ?

Am filtrul de aer original, nu sport. Doar toba e inlocuita cu un Road Italia.

Tie parca stiu ca iti mergea balbait cu tobele schimbate si harta originala. Stiu ca ai schimbat Ecu si astfel ai rezolvat si problema.

La mine nu se balbaie, porneste foarte usor, trage de rupe dupa parerea mea, doar consumul eputin cam mare si bujiile cam afumate.

Am mai observat ca am si releul de pornire original, adica cel de 50A, banuiesc. O sa caut sa il schimb cu unul de 100 sau 150, cu toate ca nu mi se pare ca invarte greu.

Pe langa toate astea, am dat jos toti etrierii si i-am spalat bine (interior exterior) cu periuta de dinti si apa calda cu sapun lichid , si la final cu spray de curatat frana. Am schimbat si lichidul de frana peste tot, incluziv cel de la ambreiajul hidraulic.

post-69900-0-29598700-1520428889_thumb.jpg

post-69900-0-42405700-1520428894_thumb.jpg

post-69900-0-08214400-1520428900_thumb.jpg

post-69900-0-54042900-1520428912_thumb.jpg

post-69900-0-88268400-1520428921_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ca sa fie treaba completa iti mai trebuie si un filtru sport. :)

Daca ii legi la loc firul taiat o sa o ai pe map1 si ar trebui sa consume mai putin, dar cu toba stock. Cu toba pe care o ai nu stiu care va fi rezultatul.

Relee dinalea de pornire am vazut ca sunt foarte ieftine pe ebay, pleaca de la 10lire, dar lumea de pe grupul de facebook pe unde mai citesc eu zice sa te feresti de alea ieftine si sa iei de la Aprilia Performance original. Asta decizi tu. Eu am pus un second original .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva anvelopa spate de 190/55 sau 180/60 pe RSV gen 1? Am citit ca e recomandat lant cu 110 zale pentru 190/55, altfel risc sa se atinga cauciucu de aripa spate sau de lant. Despre 180/60 am citit ca e prea inalt si se poate atinge de aripa spate. Experiente?

Editat de Xeph
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...