Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

SyDemon, intreb de curiozitate, la felul cum ai reglate manetele acum, nu iti sta sucita putin incheietura mainii cand stai cu degetele pe maneta?

Pai le'am reglat pana mi'a convenit pozitia .. deci nah..

 

a. intrebare de curios. care e diferenta intre butoiasul stock si cel rizoma?

b. esti sigur ca ai pedale la motocicleta? :lol: (sunt super misto manetele, mai ales ca sunt si reglabile. sunt o foarte buna investitie

a. .. fitza :)

b. - post-47493-0-23700600-1361025317_thumb.jpg :)) hai ca s'a inteles nu fii mai catolic decat papa :alcy:

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre butoiasul stock si rizoma :

 

1.unele pompe aftermarket nu merg direct montate cu butoiasul stock,dar merg cu unele rizoame

2.rizoamele nu sunt transparente deci teoretic lichidul se altereaza mai putin

3.look,fitze :)

 

Busa mancata pana-n 250 ...buna asta ,de mult n-am ras asa mult :)))))) rsv pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600 :)) Poate busa mergea in 2 pistoane ,atunci da :))

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre butoiasul stock si rizoma :

 

1.unele pompe aftermarket nu merg direct montate cu butoiasul stock,dar merg cu unele rizoame

2.rizoamele nu sunt transparente deci teoretic lichidul se altereaza mai putin

3.look,fitze :)

 

Busa mancata pana-n 250 ...buna asta ,de mult n-am ras asa mult :)))))) rsv pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600 :)) Poate busa mergea in 2 pistoane ,atunci da :))

 

pe probate, cand vrei tu! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am reusit sa dau jos suruburile de cadru intr'un final ... dar nu inainte de a ajunge la service:)

Asa ca azi am facut urmatoarele:

- schimbat parbrizul stock cu unul Puig

- schimbat leviere frana/ambreiaj cu aftermarketuri

- montat crash paduri de cadru LSL

- montat crash paduri de ax fata/spate Evotech

- schimbat butoias de ulei stock cu unul de la Rizoma

- pus tank gripuri

- pus 2 stickere ... boss de boss ce plm :D

- schimbat mustiucul stock de la pedala ambreiaj cu unul de se pliaza

- montat suporti de stander spate Evotech

- intins lantul

... pus benzina :)

 

Iar luni trebuie sa merg sa'mi pun si tail tidy si banda rosie pe jante ca sa nu ma deoache pixdele ..si cam asta fu' pt sezonul iarna/primavara 2013 :)

 

Frumos, sa te bucuri de ele sanatos.

 

p.s. Te-ai gindit sa-l pui si toba ?.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te inteleg esti pasionat. ai 2 bravo si multa stima dar daca sint modelele de 124 de cai da e asa cum zici tu dar al meu cu 140 .un pic de diferenta face si o bujie ngk iridium si o toba de 5kg ce zici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe probate, cand vrei tu! :)

 

Hai sa nu exageram, aprilile sunt niste super motorete insa nu pe liniile drepte ci la alte departamente ... pe curbe, la intrare si la iesire.

 

p.s. pe rsvr-ul care l-am avut ( 2003 - Colin Edwards Replica - 124 cp la roata ) ma omora pe drept si 600 :splat:

 

APRILIA_RSV-1000-Mille-R-Edwards-2003_ma

post-10481-0-25342900-1361033325_thumb.jpg

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok cum zici tu fiecare isi cunoste mai bine motoru .ptr mine aprilica ai cea mai buna.am facut cu ea 60000 de km si nu ma dezamagit niciodata

am avut si rr de 1000 din 2006 de 171 de cai si ma dezamagit.ok a fost gsx r

 

600 -le sincer.hai despre ce vb.glumesti.....niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe bune ca sunt putin invidios pe rsv`urile astea stoc cu 140cp@roata cand a mea cu akrapovic slip on titan scoate 166.7cp post-33534-0-61869300-1361042420_thumb.jpg in toate capacitatile mintale

BRAVO !

 



nu cred ca o sa vezi prea curand una sarind de 130hp in cele mai bune conditii!!!!!!!!chip,evacuare,filtru, conditii de umiditate ideale

poti sa ai si 200hp degeaba daca nu poti sa-i asterni pe asfalt



rsv iti da aripi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum poate exprimarea a denaturat continutul ea are 140 cp in talon .singurele schimbari care au crescut un pic performantele au fost ngk iridium care are scanteia mai puternica si toba mivv gp carbon care are vreo 5kg si producatorul mia spus ca iti creste cu un cal sau doi daca scoti afara db killer-ul.iar modificari aduse sint la carena fata care e unicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune poze :)

sincer am un fetish pt modelul 99-03...motor in V cuplu bun ...unghiul intre cilindrii 60 grade, motor compact ,rezulta si o bicicleta buna ...de vis pe serpentine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

.........

Busa mancata pana-n 250 ...buna asta ,de mult n-am ras asa mult :)))))) rsv pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600 :)) Poate busa mergea in 2 pistoane ,atunci da :))

 

Faza cu Busa nu o comentez (nu ma bag).

 

Dar faza cu RSV pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600, c'mon.........te bufnea si pe tine rasu cand o scriai asta, recunoaste...

 

 

RSV pana la o anumita viteza de mucul MULTOR motoare, chiar si de 1000....

 

polizoarele tale de 600 mai uita-te o data la ce RPM fac cuplu' maxim si la ce RPm fac puterea maxima.......si mai uita-te si la cifrele de cuplu/cai...

 

O stii pe aia clasica: "there's no replacement...for displacement" ?

 

Eu nu sunt lingau cu marca Aprilia si nu afirm ce afirm doar pt ca am RSV. Nu suntem la un 'pissing contest', dar chiar nu pot sa stau deoparte cand vad aberatii scrise...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

nu e RSV Mille R cu ohlins brembo cercuri forjate de la OZ Racing si 140 cai la roata .filtru de ulei e mai lung cu 3 cm decat ala de 124 da cai

 

Tin sa-ti spulber visele.

 

RSV Mille R are exact acelasi motor ca RSV Mille. Singurele lucruri care difera,tin de jante (roti), furca fata,amortizor spate,amortizor ghidon,evacuare si chip (EPROM ul).

 

Un RSV Mille R are aceeasi putere ca un RSV Mille simplu (presupunand ca au aceeasi evacuare.

 

Singurele RSV uri de '140 cai' sunt RSV Mille SP (fabricat vreo 150 sau 200 la numar), alea pt omologarea/acceptarea in WSBK.

 

Pozitia motorului se putea ajusta (in cadru),precum si pozitia basculei in cadru, chestie care o vedem acum 'stock' pe RSV 4 APRC Factory.

 

Mai sunt diferente la motor (supape mai mari,o singura bujie pe cilindru, alte injectoare, etc (motor dezvoltat in colaborare cu cei de la Cosworth).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa exprimare vizavi de aia care au aprilia.mai nu stiu cate motoare ai condus tinand cont ca rsv-ul este unul putinele motoare de 1000 care te joci cu ele motorul fiind centrat mai mult ca exceptional iar protectia la aer e maxima ceea ce nu poti spune de japoneze.hai ce dumnezeu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos, sa te bucuri de ele sanatos.

 

p.s. Te-ai gindit sa-l pui si toba ?.

Nu ... si nici nu cred - ma incanta maxim sunetul stock si modul cum este livrat , Cat despre performanta .. e cu mult peste capacitatile mele actuale asa cum e ea.. nu simt nevoia momentan de un upgrade.

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...