Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

si crezi ca un 'motor' nou e mai bun ca unul facut cu piese noi? iti zic eu: NU! mai bine cumperi si pistonul celalalt plus segmenti, honuiesti cilindri, lanturi de distributie noi, garniturile aferente, verifici etanseitatea supapelor, semeringuri noi la supape si intinzatoare manuale daca se gasesti pentru modelul asta! bineinteles si multa atentie la asamblare, totul strans cu cheia dinamometrica! apoi poti avea incredere in motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu pistonul celalalt, nu are sens sa ma agit (zic eu) (ma refer la cilindru din fata).

 

Oricum piesele ...luata piesa cu piesa costa colosal daca vrei sa le iei noi. Pai m-am uitat pe aprilia forum la shop,numai CHIULASA (cylinder head) e 1800 $ . Da-o-n **** mea de treaba. Cu 1800 $ imi iau in tara un RSV functional (motocicleta cu totu)...

 

Lantu de distributie il am deja (pe spate), am piston (cu tot cu segmenti), cu cilindru lui,cu chiulasa & axa cu came. Imi mai trebuie 2 pinioane de la distributie..\

 

M-ar tenta eventual sa pun motoru de pe modelu 2004+, dar tre sa ma documentez cate si ce modificari mai trebuie. Am inteles ca se potriveste...

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu pistonul celalalt, nu are sens sa ma agit (zic eu) (ma refer la cilindru din fata).

 

Oricum piesele ...luata piesa cu piesa costa colosal daca vrei sa le iei noi. Pai m-am uitat pe aprilia forum la shop,numai CHIULASA (cylinder head) e 1800 $ . Da-o-n **** mea de treaba. Cu 1800 $ imi iau in tara un RSV functional (motocicleta cu totu)...

 

Lantu de distributie il am deja (pe spate), am piston (cu tot cu segmenti), cu cilindru lui,cu chiulasa & axa cu came. Imi mai trebuie 2 pinioane de la distributie..\

 

M-ar tenta eventual sa pun motoru de pe modelu 2004+, dar tre sa ma documentez cate si ce modificari mai trebuie. Am inteles ca se potriveste...

 

uite ma, m-am uitat orientativ in germania. cel mai ieftin 399 (are nush ce la ambreiaj)

http://www.ebay.de/itm/Aprilia-RSV-1000-Motor-Block-engine-moteur-motorblok-motor-bj-2001-28000-km-/200830288394?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2ec26b020a

 

 

in rest se invart pe la 6-700euro motorul

 

http://www.ebay.de/itm/Aprilia-RSV-MILLE-R-ME-MOTOR-ROTAX-V990-GEBRAUCHT-ENGINE-/221155346142?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item337de2c6de

astea in germania

 

sau in anglia doar ca astia nu prea trimit. doar daca ai pe cineva sa ti-l aduca.

http://www.ebay.co.uk/itm/aprilia-milie-rsv-1000cc-v-twin-engine-complete-/181027213643?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2610114b

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu pistonul celalalt, nu are sens sa ma agit (zic eu) (ma refer la cilindru din fata).

 

Oricum piesele ...luata piesa cu piesa costa colosal daca vrei sa le iei noi. Pai m-am uitat pe aprilia forum la shop,numai CHIULASA (cylinder head) e 1800 $ . Da-o-n **** mea de treaba. Cu 1800 $ imi iau in tara un RSV functional (motocicleta cu totu)...

 

Lantu de distributie il am deja (pe spate), am piston (cu tot cu segmenti), cu cilindru lui,cu chiulasa & axa cu came. Imi mai trebuie 2 pinioane de la distributie..\

 

M-ar tenta eventual sa pun motoru de pe modelu 2004+, dar tre sa ma documentez cate si ce modificari mai trebuie. Am inteles ca se potriveste...

 

chiulasa nu o gasesti second?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ s@rpe: mi-a lovit pistonu in supape la cilindru spate si am niste dinti lipsa la 2 pinioane de la distributie.

 

In consecinta, am cu mparat cilindru spate (cu tot cu piston,ca sa fie pe uzura lui + cu tot cu segmenti) + chiulasa (tot de pe acelasi cilindru spate) + axa cu came + lant distributie + 1 pinion + patina .

 

Mai tre sa gasesc doar 2 pinioane.

 

 

 

Aia cu 1800 $ chiulasa am dat-o ca exemplu ca sa vedeti cat costa piesele noi (bine,aia e in US).

 

Oricum eu toata motocicleta vreau sa o fac naked/cafe racer (dat jos carene/far/carenaj far/carenaj coada etc)..

 

Dar inainte sa incep asta vreau sa ma asigur ca o am reparata si ca-mi merge motoru brici.

 

 

@ crazy: stiu preturile,m-am uitat si singur pe ebay.. Problema e cu shippingu,pt ca-s piese 'grele', nu e ca si cum comand ceva de 1 kg & etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ crazy: stiu preturile,m-am uitat si singur pe ebay.. Problema e cu shippingu,pt ca-s piese 'grele', nu e ca si cum comand ceva de 1 kg & etc...

 

era cineva pe forum care aducea la preturi omenesti din UK (luate de pe ebay.co.uk)

 

eu cand am schimbat motorul anu trecut, am dat 100euro pe transport. pe aici variaza. dar depinde si de vanzator din ce regiune este si ce serviciu postal alege la el. in aceiasi postura am fost si eu, dar am ales sa schimb motorul complet si sa am al doilea pt piese. e mai ok asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vb mai demult cu Garcya si personal nu prea vad cu ce ma poate ajuta el... Ma complic inutil..

 

O sa vad zilele astea ce fac..

 

Pacat ca traiesc in tara asta de ca.cat. un de salariile is mici si nu gasesti nimic piese etc... Daca traiam in UK sau alta tara europeana, EBAY ul era sfant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar tenta eventual sa pun motoru de pe modelu 2004+, dar tre sa ma documentez cate si ce modificari mai trebuie. Am inteles ca se potriveste...

 

 

Nu stiu unde ai citit tu ca s`ar potrivi dar sa ne tii si pe noi te rog la curent daca vrei sa faci si reusesti asta...eu unul tare sunt curios daca merge, nu vreau sa te descurajez, motorul da poate pica la gauri, il poti pune pe cadru....dar ce faci cu electrica/electronica....de ex tu ai cate doua bujii pe cilindru, motorul de dupa 2004 are cate o bujie...nu stiu parca ceva nu s`ar pupa ... calculatorul la a ta este Sagem parca la cele dupa 2004 Siemens dupa cate imi aduc aminte...cine softeaza ...etc etc.. tare sunt curios ... si bafta in continuare la reparatie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar tenta eventual sa pun motoru de pe modelu 2004+, dar tre sa ma documentez cate si ce modificari mai trebuie. Am inteles ca se potriveste...

 

 

Nu stiu unde ai citit tu ca s`ar potrivi dar sa ne tii si pe noi te rog la curent daca vrei sa faci si reusesti asta...eu unul tare sunt curios daca merge, nu vreau sa te descurajez, motorul da poate pica la gauri, il poti pune pe cadru....dar ce faci cu electrica/electronica....de ex tu ai cate doua bujii pe cilindru, motorul de dupa 2004 are cate o bujie...nu stiu parca ceva nu s`ar pupa ... calculatorul la a ta este Sagem parca la cele dupa 2004 Siemens dupa cate imi aduc aminte...cine softeaza ...etc etc.. tare sunt curios ... si bafta in continuare la reparatie !

 

Mai, n-am zis ca e un simple 'bolt-on ' procedure.... Ziceam asa.....mai mult, ca sa nu tac:))

 

Asta ar fi o varianta pt unu impatimit care chiar n-are ce face cu timpu/banii....... Daca e sa fac un engine swap,cel mai simplu imi caut un motor de pe '00- '03. (daca ar fi sa fac asta)..

 

Nici sa o faci Naked-Cafe nu e prea buna...Sau cel putin cauta o fata de tuono.

 

N-ai fost mai departe de adevar ,vreodata, ca acum :)))

 

http://www.youtube.com/watch?v=5OGzbJEbTdE

 

(asta e un SL 1000 Falco, care practic e acelasi motor de pe RSV (cu ff mici diferente) si difera putin cadru doar (dar furca-i aceeasi,bordu acelasi etc).

 

Fix in genu asta vreau sa o fac,doar ca fara gemuletu ala...

 

E cea mai simpla si misto varianta. Nu am de umblat la sasiu, la furca, la amortizor.......

 

Trebe doar far noi, umblat ceva la prinderea de far (si modificata si prinderea de bord sau chiar alta)

 

 

Fata de Tuono e HIDOASA.....

 

Culmea,trebuie sa iau ceva de la Tuono,dar nu fata.

 

De la Tuono am nevoie de plasticele alea cu plasa care mascheaza bobinele de inductie de pe cadru., si de gurile de ram air.

 

In pozele de mai jos:

 

in poza 3,asa arata RSV ul stripped-down,fara carene,fara nimic (am incercuit cu rosu bobinele ce trebuiesc 'palmate'/acoperite/cosmetizate)

 

in poza 2: cam asa arata un RSV fara carene,cu bot gen tuono (arata oribil) Iarasi,am incercuit cu rosu alea ce trebuei palmate

 

in poza 1 este Tuono, cum vine el din fabrica,si am incercuit fix piesele de care am nevoie de pe el (gurile de ram air), ornamentele ce mascheaza bobinele de indusctie (si /poate pintenu,depinde daca merge estetic raportat la look ul de ansamblu al motocicletei in final).

post-66203-0-94842600-1353880038_thumb.jpg

post-66203-0-90864900-1353880068_thumb.jpg

post-66203-0-32286100-1353880078_thumb.jpg

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde ai citit tu ca s`ar potrivi dar sa ne tii si pe noi te rog la curent daca vrei sa faci si reusesti asta...eu unul tare sunt curios daca merge, nu vreau sa te descurajez, motorul da poate pica la gauri, il poti pune pe cadru....dar ce faci cu electrica/electronica....de ex tu ai cate doua bujii pe cilindru, motorul de dupa 2004 are cate o bujie...nu stiu parca ceva nu s`ar pupa ... calculatorul la a ta este Sagem parca la cele dupa 2004 Siemens dupa cate imi aduc aminte...cine softeaza ...etc etc.. tare sunt curios ... si bafta in continuare la reparatie !

chestia cu 2bujii sau una e tot acolo (tine de calitatea prinderii) . pe fiecare cilindru scanteia vine in acelasi timp(fie ca e una sau 2 bujii)

 

problema intradevar s-ar pune la electrica pt ca iti trebuie minim calculatorul, asta in cazul in care instalatia electrica se potriveste.

 

la fel am vrut si eu anu trecut cand am vrut sa pun motor de 998 pe a mea. motorul se potrivea pe cadru, dar instalatia, calculatorul senzori, injectia.... trebuiau sa le schimb complet.

 

poza 2 ar fi dat mai bine cu un far rotund cum e pe Monster. ar iesi un Naked frumusel.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza 2 ar fi dat mai bine cu un far rotund cum e pe Monster. ar iesi un Naked frumusel.

 

Omule,poza 2 am pus-o tocmai sa-i ilustrez lui Gixu' ca RSV arata de k.k.t cu far stock sau cu far de Tuono.

 

Ala din poza 2 e o tentativa de RSF facut naked......si arata ca dracu daca-i lasi coada originala si daca n-o cosmetizezi deloc..

 

Arata ca un cazan motoru' ala..

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg ce vrei tu sa faci, dar in mobra din filmulet au fost investiti ceva bani. In plus, linia rezervorului e o idee mai clasica, asta spre deosebire de mille.

 

Ma rog, bafta, o sa ai nevoie de ceva bani ca sa o faci sa arate bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg ce vrei tu sa faci, dar in mobra din filmulet au fost investiti ceva bani. In plus, linia rezervorului e o idee mai clasica, asta spre deosebire de mille.

 

Ma rog, bafta, o sa ai nevoie de ceva bani ca sa o faci sa arate bine.

 

Iti dai seama, probabil (mai mult ca sigur) n-o sa-mi iasa asa misto ca aia din clip......

 

Dar chiar imi doresc mult sa o schimb......si sa o aduc la un look mai retro, mai cafe-racer like.

 

Intai o sa dau jos carenele laterale si botu, o sa -i schimb faru (astfel motocicleta e perfect utilizabila)

Si treptat lucrez la partea cu spatele si cu infrumusetarea ei..

 

Stiu ca de exemplu un SV 650/1000 N chiar si SV 650 N prima generatie se preteaza mult mai usor si lejer la un make-over de genu' asta...

 

DAR......stiti prea bine cu totii la ce bani se vinde RSV ul (daca se vinde) (uitati-va pe bikeshop) si ca sa vand motoru meu pe 2 lei, sa mai pun 7-800 euro sa-mi iau un SV 650......sa mai investesc in ala apoi sute de euro pt infrumusetare (ca sa nu mai zic de alti bani in furca/frane etc)........pentru a sfarsi cu ce? cu un motor mai slab decat RSV? (slab ca si ciclistica/furca/putere etc (puterea e cea mai putin relevanta,oricum)).

 

Si nu am nici un Hornet sau CBR ca sa-l pun la dezmembrare (pt ca la dezmembrare de obicei,culmea,iei mai multi bani,cumulat,de pe piese) ca sa se vanda rapid... RSV pe piese se vinde la fel de 'rapid' ca si intreg..

 

De aia,daca tot il tin,vreau sa-l fac cum vreau si fara sa implic multi bani. Insa nu vreau sa fac rabat de la calitate..

 

 

Iarna e lunga......... bani sa fie. Ca timp este berechet :)

 

Intai sa rezolv problema de la motor sa vad ca-i functional,si dupa aia altfel merge treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu 2bujii sau una e tot acolo (tine de calitatea prinderii) . pe fiecare cilindru scanteia vine in acelasi timp(fie ca e una sau 2 bujii)

 

problema intradevar s-ar pune la electrica pt ca iti trebuie minim calculatorul, asta in cazul in care instalatia electrica se potriveste.

 

la fel am vrut si eu anu trecut cand am vrut sa pun motor de 998 pe a mea. motorul se potrivea pe cadru, dar instalatia, calculatorul senzori, injectia.... trebuiau sa le schimb complet.

 

poza 2 ar fi dat mai bine cu un far rotund cum e pe Monster. ar iesi un Naked frumusel.

posibil sa porneasca motorul daca ar pune instalatia de pe RSV`ul 04- cu tot cu ECU,instalatie,senzori-mufe-bord, dar cheltuiala sti si tu ca este mult prea mare, doar sa gaseasca unul dauna totala cu cele enumerate mai sus in stare buna si un pret accesibil....parerea mea Adrian este sa lasi RSV`ul tau asa cum l`a facut masa, sa ii schimbi motorul si doar atat....ca sa arate cel putin jumate cat Falcoul ala o sa ai nevoie de bani si accesoriile sti si tu ca sunt scumpe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian trebuie sa ai nervi de otel si multi $ ca sa o transformi..., sunt 100% de acord cu smoke

rezolva puzzle`ul de pe covor cat mai rpd :(

 

fir intins si bafta multa

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca toti spuneti de $$$ de parca m-ar costa sa o transform 1000 eur:)

 

Ce imi trebuie:

 

Far rotund

carenaj codita

stop spate

semnalizari (Fata/spate)

ornamentele de pe Tuono (prizele de aer + plasele peste bobinele de inductie)

 

 

prinderea de far se mestereste,nu-i problema, la fel si cu cadru de bord.

 

Deci cat pot sa coste astea enumerate mai sus? Mai ales ca am si optiunea sa vand ceea ce dau jos (far, carenaj far, carene laterale, ram air ducts, carenaj codita, pinten)

 

Sunt foarte pornit sa fac treaba asta. Cum am zis, deocamdata sa rezolv motoru in sine

 

 

PS: @cmd: aia cu puzzzle-ul a fost tare =)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai spus bine 1000 de E ....minim 300-400E are sa te duca numai motorul daca ai noroc fara transport (daca e de afara),cat despre restul pieselor vandute second chiar tu ai zis ca aprilia nu este la mare cautare la noi sa nu mai vb de preturi... parere personala : pastreaza pintenul...acesta decupat / taiat / mofificat cum trebuie si cu putina imaginatie ar trebuii sa ii schimbe total lookul ! aaa si ai uitat sa spui ca trebuie schimbata si toba ca aia de fabrica....sincer mi se pare urata rau ..

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update: dezmembrez motorul actual pt piese, daca e cineva interesat (motorul, nu motocicleta).

 

Sunt interesat sa cumpar motor complet ('02 - '03).

 

 

@smoke, da, toba has to go clar...dar cum am zis,multe se pot face in timp,si motorul sa fie functional si sa se poata merge cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vre`o 2-3 ani nu mai imi aduc aminte exact ....am cumparat electromotrul si starterul cand aveam RST`ul de la un baiat care dezmembra tot asa o motocicleta intreaga, am gasit anutul la vremea aia pe bikeshop imi pare rau ca nu imi mai aduc aminte care....asa ca am sa iti pun niste anunturi expirate, poate te ajuta si poate nimeresti pe cineva asta daca nu ai sunat la ele deja ... nu de alta dar chiar nu vad sa se fi vandut motoarele astea mai ales la cati detinatori avem...

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+motor+aprilia+rsv1000+350+euro+negociabil-127759.html

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-motor+complect+de+aprilia+rsv+anul+2000++doar+demaroul+e+defect+in+rest+totul+o+-169134.html

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+motor+aprilia+rsv+mille+1000cmc+tuono++falco++stare+exceptionala+rulat++-163801.html

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=170875&selpic=1&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vre`o 2-3 ani nu mai imi aduc aminte exact ....am cumparat electromotrul si starterul cand aveam RST`ul de la un baiat care dezmembra tot asa o motocicleta intreaga, am gasit anutul la vremea aia pe bikeshop imi pare rau ca nu imi mai aduc aminte care....asa ca am sa iti pun niste anunturi expirate, poate te ajuta si poate nimeresti pe cineva asta daca nu ai sunat la ele deja ... nu de alta dar chiar nu vad sa se fi vandut motoarele astea mai ales la cati detinatori avem...

http://www.bikeshop....bil-127759.html

http://www.bikeshop.... o -169134.html

http://www.bikeshop....t -163801.html

http://www.bikeshop....c=1&zoom=1#foto

 

ms de link uri.

Unu il stiu .

 

Oricum stiu cam care-s la vanzare(1-2) dar nu vreau sa pun decat '02 sau '03 pe ea. (am impresia ca '01 si '02 is identice,nu?)

 

apropos,tu parca ai avut o Futura nu? De ce ai dat-o?:))

 

M-am uitat pe http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=4 sa vad pretu la piese noi,asa de amuzament.

 

Exhaust valve: 108 $ (si-mi trebe doua), Intake valve: 36$ (tot doua).

 

 

288 $ doar supapele noi,stock?

 

s@rpe, la cat estimezi ca m-ar ajunge daca vreau sa-mi repar mobra cu piese noi?:)

 

Apropos, ce site-uri cu piese cu preturi NORMALE mai stiti,unde as putea sa ma uit si dupa piese de RSV (ma refer piese pt motor, oferta completa, nu doar far,semnalizari & sh|t)

 

Cu cat ma uit mai bine,cu atat varianta de a gasi un motor functional sa-l inlocuiesc pe asta defect suna cel mai bine..

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man eu am dat`o ca dupa 4 ani jumatate si 73 de mii de km facutzi de mine( motorul avea sarit un pic de suta de mii) mi`am laut banii pe ea si fac pariu ca oricine ar face treaba asta ori si cat si`ar iubi motoreta, cat despre piese stai cuminte cu AF1 (da trimit si in Roamnia) dar sunt scumpi...consumabile gaseam la noi si piese catam second sau foloseam e`bay`ul,dar una peste alta eu am fot multumit de motocilcleta in ciuda problemelor electrice, nu am desfacut nici un surubel la motor decat in jurul la 60 de mii de km facutzi mine pt verficarea pastilelor....dar ghici ce ?! erau in parametrii !! Nu laud aprilia si asta pt ca am avut si am mers cu ea de m`am saturat, sunt mult mai multumit de VFR`ul care il am ( sincer la fiabilitate este 10 clase peste ) DAR cu mana pe inima si cu capul in jos RECUNOSC ca RST`ul era mult mai bun la ciclistaica decat VFR`ul si mai ales la cuplu !!

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca nici prin cap nu-mi trece sa-mi iau VREO PIESA de la AF1 RACING. Nici un surub. Adica 288 $ doar supapele pt nu cilindru? C'mon..

 

 

Deci pana la urma, de ce ai dat-o? vroiai altceva? sau ai prins un pont ok sa o dai la un pret bun si ai zis ca mai bine acum,decat mai tarziu, pe mai putin?

 

De asemenea, in parantea spuzneai ca-i 10 clase peste la fiabilitate (la care te referi? Aprilia e mai fiabila ca VFR ul sau invers?)

 

Eu pe electrica nu am avut nici o problema, mi-am facut modificarile alea de wiring si atata timp cat am bateria incarcata ok, nu sunt probleme.

 

SI intr-adevar, am auzit peste tot (ceea ce confirmi si tu) ca la motor, e foarte fiabila. Nu stiu de ce am fost eu 'insemnat' sa patesc asta. Asta e de acum...

 

La consum cum sta VFR ul fata de RST? Nu cred ca-i diferenta intre ele,chiar daca Honda-i de 800..(btw din ce an e a ta? (VFR ul)) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...