Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Irinel Stiulete

.........

Busa mancata pana-n 250 ...buna asta ,de mult n-am ras asa mult :)))))) rsv pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600 :)) Poate busa mergea in 2 pistoane ,atunci da :))

 

Faza cu Busa nu o comentez (nu ma bag).

 

Dar faza cu RSV pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600, c'mon.........te bufnea si pe tine rasu cand o scriai asta, recunoaste...

 

 

RSV pana la o anumita viteza de mucul MULTOR motoare, chiar si de 1000....

 

polizoarele tale de 600 mai uita-te o data la ce RPM fac cuplu' maxim si la ce RPm fac puterea maxima.......si mai uita-te si la cifrele de cuplu/cai...

 

O stii pe aia clasica: "there's no replacement...for displacement" ?

 

Eu nu sunt lingau cu marca Aprilia si nu afirm ce afirm doar pt ca am RSV. Nu suntem la un 'pissing contest', dar chiar nu pot sa stau deoparte cand vad aberatii scrise...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

nu e RSV Mille R cu ohlins brembo cercuri forjate de la OZ Racing si 140 cai la roata .filtru de ulei e mai lung cu 3 cm decat ala de 124 da cai

 

Tin sa-ti spulber visele.

 

RSV Mille R are exact acelasi motor ca RSV Mille. Singurele lucruri care difera,tin de jante (roti), furca fata,amortizor spate,amortizor ghidon,evacuare si chip (EPROM ul).

 

Un RSV Mille R are aceeasi putere ca un RSV Mille simplu (presupunand ca au aceeasi evacuare.

 

Singurele RSV uri de '140 cai' sunt RSV Mille SP (fabricat vreo 150 sau 200 la numar), alea pt omologarea/acceptarea in WSBK.

 

Pozitia motorului se putea ajusta (in cadru),precum si pozitia basculei in cadru, chestie care o vedem acum 'stock' pe RSV 4 APRC Factory.

 

Mai sunt diferente la motor (supape mai mari,o singura bujie pe cilindru, alte injectoare, etc (motor dezvoltat in colaborare cu cei de la Cosworth).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa exprimare vizavi de aia care au aprilia.mai nu stiu cate motoare ai condus tinand cont ca rsv-ul este unul putinele motoare de 1000 care te joci cu ele motorul fiind centrat mai mult ca exceptional iar protectia la aer e maxima ceea ce nu poti spune de japoneze.hai ce dumnezeu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos, sa te bucuri de ele sanatos.

 

p.s. Te-ai gindit sa-l pui si toba ?.

Nu ... si nici nu cred - ma incanta maxim sunetul stock si modul cum este livrat , Cat despre performanta .. e cu mult peste capacitatile mele actuale asa cum e ea.. nu simt nevoia momentan de un upgrade.

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok cum zici tu fiecare isi cunoste mai bine motoru .ptr mine aprilica ai cea mai buna.am facut cu ea 60000 de km si nu ma dezamagit niciodata

am avut si rr de 1000 din 2006 de 171 de cai si ma dezamagit.ok a fost gsx r

 

600 -le sincer.hai despre ce vb.glumesti.....niciodata

Sa stii ca spune adevarul Denis,eu am fost de fata cand a inghitit in sec frustrarile de fiecare data pe linia dreapta,dar recupera pe viraje!

Salutare Denis cu respect!!!

Legat de liniute cu busa vs Rsv....

 

Din tinerete..

post-15340-0-92129200-1361079910_thumb.jpg

post-15340-0-54361900-1361079930_thumb.jpg

post-15340-0-46052800-1361079946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a avea discutii cit mai obiective si echilibrate, haideti sa incercam sa iesim din retorica asta gen copilul nostu este cel mai frumos, cel mai bun si cel mai rapid. El este ceea ce este iar cei care incearca alterarea adevarului incercind a crea o imagine fantasmagorica nu aduc decit deservicii acestei firme ( aka, pe net are 140 de cp la roata iar in realitate pe drept o depaseste un cbr600rr de 110 cp la roata sau ineptia de mai sus conform careia un rsv bate busa pina-n 250 ).

 

Comentul asta l-am facut pentru cei care nu inteleg de ce nu sunt iubite si apreciate cum ar merita motoarele astea.

 

p.s. Te salut TNG, iti multumesc pentru poze si stirnirea unor amintiri placute. In imagine este un zx10r `putin` modificat care facea 170-175 in prima viteza si mi-a adus locul secund in CNV. Comparativ cu Aprilia, era ca un Lamborghini vs Passat 2.0 TDI :)

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e RSV Mille R cu ohlins brembo cercuri forjate de la OZ Racing si 140 cai la roata .filtru de ulei e mai lung cu 3 cm decat ala de 124 da cai

 

Reclama e sufletul comertului

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%20r%20mille-din-2003-497336.html

 

Nu-i asa user rsvr ?:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratele meu numi fac reclama pe site-ul asta,si apropo nu incerca sa ma convingi ca un 600 imi bate calutu ca nu reusesti ,imi vine sa rad.si inca ceva e usor sa vii cu tot felul de date tehnice citite depe nu stiu ce sit -uri cand totul se rezuma a se urca in sa si demonstra.imi pare rau dar nu vreau sa fac polemica da am avut multe motoare si la ce drumuri avem rsv -ul e printre cele mai tari.vam pupat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, terminati cu prostiile, cine PLM poa' sa zica (da' sincer, cu mana pe inima, in primul rand cu sine insusi) ca nu-i ajung caii, ca mai trebe inca aia 5 cai din evacuare si nu-stiu-de-mai-unde. Hai sa fim seriosi, in afara de pilotii din circuitele MARI (pe bani) nu cred ca e vreunu'. Iar despre vorbe intre stradali, hai sa o domolim si sa o lasam la ce ne place si nu ne place, la cum sa facem benzina mai ieftina si de unde luam placute de frana bune la bani mai mici :) . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te inteleg esti pasionat. ai 2 bravo si multa stima dar daca sint modelele de 124 de cai da e asa cum zici tu dar al meu cu 140 .un pic de diferenta face si o bujie ngk iridium si o toba de 5kg ce zici

 

stock n-a avut niciodata 140 de cai la roata. si bujiile iridium nu-ti dau cai...

 

 

RSV stock?

 

nu. cip/pcIII/toba/tb 54mm/ airbox modificat (rezervorul e capacul practic)/toba no-name (e ceva firma banuiesc, e executata foarte frumos da' nu scrie nimic pe ea)

 

nu e RSV Mille R cu ohlins brembo cercuri forjate de la OZ Racing si 140 cai la roata .filtru de ulei e mai lung cu 3 cm decat ala de 124 da cai

 

 

acum poate exprimarea a denaturat continutul ea are 140 cp in talon .singurele schimbari care au crescut un pic performantele au fost ngk iridium care are scanteia mai puternica si toba mivv gp carbon care are vreo 5kg si producatorul mia spus ca iti creste cu un cal sau doi daca scoti afara db killer-ul.iar modificari aduse sint la carena fata care e unicat

 

in talon scrie puterea in kw. 140 de kw inseamna 187 de cai :))))) stai chill. filtrul de ulei mai lung iarasi nu-ti "da" cai...

 

pune poze :)

sincer am un fetish pt modelul 99-03...motor in V cuplu bun ...unghiul intre cilindrii 60 grade, motor compact ,rezulta si o bicicleta buna ...de vis pe serpentine :)

 

intr-adevar e o jucarie dementiala pentru serpentine... :D

 

Pentru a avea discutii cit mai obiective si echilibrate, haideti sa incercam sa iesim din retorica asta gen copilul nostu este cel mai frumos, cel mai bun si cel mai rapid. El este ceea ce este iar cei care incearca alterarea adevarului incercind a crea o imagine fantasmagorica nu aduc decit deservicii acestei firme ( aka, pe net are 140 de cp la roata iar in realitate pe drept o depaseste un cbr600rr de 110 cp la roata sau ineptia de mai sus conform careia un rsv bate busa pina-n 250 ).

 

Comentul asta l-am facut pentru cei care nu inteleg de ce nu sunt iubite si apreciate cum ar merita motoarele astea.

 

p.s. Te salut TNG, iti multumesc pentru poze si stirnirea unor amintiri placute. In imagine este un zx10r `putin` modificat care facea 170-175 in prima viteza si mi-a adus locul secund in CNV. Comparativ cu Aprilia, era ca un Lamborghini vs Passat 2.0 TDI :)

 

nu-i nici o ineptie dar recunosc ca am fost bou si n-am spus ca nu stock...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu. cip/pcIII/toba/tb 54mm/ airbox modificat (rezervorul e capacul practic)/toba no-name (e ceva firma banuiesc, e executata foarte frumos da' nu scrie nimic pe ea)..

ce modificari ai la airbox? cumva model cum e la ducati unde rezervorul vine peste el si il inchide? toba nu cred ca numele ii da puterea, ci mai degraba cat de liber evacueaza gazele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce modificari ai la airbox? cumva model cum e la ducati unde rezervorul vine peste el si il inchide? toba nu cred ca numele ii da puterea, ci mai degraba cat de liber evacueaza gazele.

tocmai asta am spus, fundul rezervorului a devenit capacul airbox-ului practic. acum, de cand cu turbo nu mai am airbox-ul ala, evident! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

ce modificari ai la airbox? cumva model cum e la ducati unde rezervorul vine peste el si il inchide? toba nu cred ca numele ii da puterea, ci mai degraba cat de liber evacueaza gazele.

 

 

haha da man, cred ca Ducati a patentat ideea asta de 'open airbox' :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ... si nici nu cred - ma incanta maxim sunetul stock si modul cum este livrat , Cat despre performanta .. e cu mult peste capacitatile mele actuale asa cum e ea.. nu simt nevoia momentan de un upgrade.

 

Adevarul este ca toba stock suna foarte bine mai ales daca ii anulezi ( sa ramina deschisa tot timpul ) clapa care deschide la 6k de ture.

 

Pentru cei care nu stiu cum se aude toba stock la Tuono v4.

 

 

 

 

Nici la mine nu este vorba de performanta, pentru strada are destula putere, este vorba doar de look si sunet.

 

Ce zici de sunetul asta ? :mexicanwave:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NjpGoCYF5G0&list=UUv3PuOdB-k0dnKpwFnUfKnA&index=18

 

"..they came from the blackness!"

 

attachicon.gif20130219_153705.jpg

 

Foarte frumos. Pe roata fata nu pui ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca am pus si pe roata din fata :)

 

Ma enerveaza ca sunetul in filmari nu reda cu fidelitate 100% realitatea. Suna altfel chiar si toba stock decat in filmari (mult mai misto). De austin .. nu mai zic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar l-au ars pe AdrianB :laugh:

 

(a nu se considera off-topic, doar postez unde posta el, ca posesor de RSV :grinbandit:)

mda, dar las ca revine el in forta de pe contul lui. ca iese din "perioada de gratie" zilele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haha da man, cred ca Ducati a patentat ideea asta de 'open airbox' :))

hahahaha ce am ras de asta. cea mai buna replica a ta de cand citesc forumul. asa imi place cand duc fags is arsi putin. snobismul de marca e cel mai jegos lucru posibil cand vrei sa porti o discutie obiectiva comaprand doua produse. rsvr-u e alt specimen care sufera de aceasta boala.

 

Acum o intrebare legata de model: Singura mea experienta pe un V a fost pe un SV care stiu ca nu are ce povesti cu prilla dar ce nu mi-a placut deloc au fost vibratiile la anumite turatii. Parea utilaj agricol pe la 7000rpm. RSVul stiu ca are sistem de contrabalansare pentru eliminarea acestor vibratii. Cat de eficient isi face treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wacko:

Noul meu hobby ... socializare cu duduile de pe la Peco'urile de pe A2 :crack: :crack:

Azi CT - Buc = 4 opriri la peco :10:

 

 

attachicon.gif20130220_125411.jpg

 

 

Haha, consumul relativ ridicat cu rezervorul mic nu fac pereche buna insa asta sa-i fie baiul :D

 

Uite aici rezervor mai mare si in acelasi timp opera de arta. Eu mi-am belit ochii pina m-am deshidratat ... de la bale :)

 

http://www.ebay.de/itm/251227453599?nma=true&si=gIuWoEGlLsWzyxuhc0N5nVHoCQg%3D&rt=nc&_trksid=p4340.l2557&orig_cvip=true#ht_507wt_1397

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...