SyDemon Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Mah lumea asta ori e indoctrinata de Japoneze 4l .. ori e proasta.. ori se face ca e proasta. WSBK champion 2012 este ..... ? N'aud ??? Am reusit sa dau jos suruburile de cadru intr'un final ... dar nu inainte de a ajunge la service:) Asa ca azi am facut urmatoarele: - schimbat parbrizul stock cu unul Puig - schimbat leviere frana/ambreiaj cu aftermarketuri - montat crash paduri de cadru LSL - montat crash paduri de ax fata/spate Evotech - schimbat butoias de ulei stock cu unul de la Rizoma - pus tank gripuri - pus 2 stickere ... boss de boss ce plm - schimbat mustiucul stock de la pedala ambreiaj cu unul de se pliaza - montat suporti de stander spate Evotech - intins lantul ... pus benzina Iar luni trebuie sa merg sa'mi pun si tail tidy si banda rosie pe jante ca sa nu ma deoache pixdele ..si cam asta fu' pt sezonul iarna/primavara 2013 Editat Februarie 16, 2013 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 rsv -ul putere mica .e singuru motor rotax la 60 de grade adica cine stie fata de cele la 90 de grade care sant majoritatea acesta are cuplu de jos si credema ca face caca pe japoneze la plecare.inca nu mam intalnit cu o mie care sa ma faca.vam pupat apropo de cand a intrat in sbk nu stiu exact ce se intampla dar ma umple de bucurie si in 2001 la fel cu troy corser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 - schimbat butoias de ulei stock cu unul de la Rizoma - schimbat mustiucul stock de la pedala ambreiaj cu unul de se pliaza a. intrebare de curios. care e diferenta intre butoiasul stock si cel rizoma? b. esti sigur ca ai pedale la motocicleta? (sunt super misto manetele, mai ales ca sunt si reglabile. sunt o foarte buna investitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 SyDemon, intreb de curiozitate, la felul cum ai reglate manetele acum, nu iti sta sucita putin incheietura mainii cand stai cu degetele pe maneta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 rsv -ul putere mica .e singuru motor rotax la 60 de grade adica cine stie fata de cele la 90 de grade care sant majoritatea acesta are cuplu de jos si credema ca face caca pe japoneze la plecare.inca nu mam intalnit cu o mie care sa ma faca.vam pupat apropo de cand a intrat in sbk nu stiu exact ce se intampla dar ma umple de bucurie si in 2001 la fel cu troy corser cuplul nu are treaba cu gradele e doar mai compact. dar da, la demaraj face o figura frumoasa si-n ziua de azi. cu busa de pe loc pana-n 250 busa e mancata, ambele modele. peste 250 e cam cu pa aprilica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Era un tip din USA, de pe aprilia forum, i-a dat 210 mph (cu ceva modificar si foaie mai mica pe spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Era un tip din USA, de pe aprilia forum, i-a dat 210 mph (cu ceva modificar si foaie mai mica pe spate) merge, nu zic nu. dar viteza maxima nu inseamna neaparat si o acceleratie pe masura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 la 17/38 cat avea el,mai mult ca sigur nu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) SyDemon, intreb de curiozitate, la felul cum ai reglate manetele acum, nu iti sta sucita putin incheietura mainii cand stai cu degetele pe maneta? Pai le'am reglat pana mi'a convenit pozitia .. deci nah.. a. intrebare de curios. care e diferenta intre butoiasul stock si cel rizoma? b. esti sigur ca ai pedale la motocicleta? (sunt super misto manetele, mai ales ca sunt si reglabile. sunt o foarte buna investitie a. .. fitza b. - ) hai ca s'a inteles nu fii mai catolic decat papa Editat Februarie 16, 2013 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 mai nu stiu daca ai aprilia da leutzul meu inca na mirosit fum si la noi se mai fac liniute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 la 17/38 cat avea el,mai mult ca sigur nu ) 17/38 nu-i chiar extrem. mai nu stiu daca ai aprilia da leutzul meu inca na mirosit fum si la noi se mai fac liniute. eu? am 2 chiar si stiu ce spun. hai, pe 400 de m e mai greu sa ia fum da' pe 1000 ia sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Diferenta intre butoiasul stock si rizoma : 1.unele pompe aftermarket nu merg direct montate cu butoiasul stock,dar merg cu unele rizoame 2.rizoamele nu sunt transparente deci teoretic lichidul se altereaza mai putin 3.look,fitze Busa mancata pana-n 250 ...buna asta ,de mult n-am ras asa mult ))))) rsv pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600 ) Poate busa mergea in 2 pistoane ,atunci da ) Editat Februarie 16, 2013 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Diferenta intre butoiasul stock si rizoma : 1.unele pompe aftermarket nu merg direct montate cu butoiasul stock,dar merg cu unele rizoame 2.rizoamele nu sunt transparente deci teoretic lichidul se altereaza mai putin 3.look,fitze Busa mancata pana-n 250 ...buna asta ,de mult n-am ras asa mult ))))) rsv pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600 ) Poate busa mergea in 2 pistoane ,atunci da ) pe probate, cand vrei tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Am reusit sa dau jos suruburile de cadru intr'un final ... dar nu inainte de a ajunge la service:) Asa ca azi am facut urmatoarele: - schimbat parbrizul stock cu unul Puig - schimbat leviere frana/ambreiaj cu aftermarketuri - montat crash paduri de cadru LSL - montat crash paduri de ax fata/spate Evotech - schimbat butoias de ulei stock cu unul de la Rizoma - pus tank gripuri - pus 2 stickere ... boss de boss ce plm - schimbat mustiucul stock de la pedala ambreiaj cu unul de se pliaza - montat suporti de stander spate Evotech - intins lantul ... pus benzina Iar luni trebuie sa merg sa'mi pun si tail tidy si banda rosie pe jante ca sa nu ma deoache pixdele ..si cam asta fu' pt sezonul iarna/primavara 2013 Frumos, sa te bucuri de ele sanatos. p.s. Te-ai gindit sa-l pui si toba ?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 te inteleg esti pasionat. ai 2 bravo si multa stima dar daca sint modelele de 124 de cai da e asa cum zici tu dar al meu cu 140 .un pic de diferenta face si o bujie ngk iridium si o toba de 5kg ce zici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) pe probate, cand vrei tu! Hai sa nu exageram, aprilile sunt niste super motorete insa nu pe liniile drepte ci la alte departamente ... pe curbe, la intrare si la iesire. p.s. pe rsvr-ul care l-am avut ( 2003 - Colin Edwards Replica - 124 cp la roata ) ma omora pe drept si 600 Editat Februarie 16, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 ok cum zici tu fiecare isi cunoste mai bine motoru .ptr mine aprilica ai cea mai buna.am facut cu ea 60000 de km si nu ma dezamagit niciodata am avut si rr de 1000 din 2006 de 171 de cai si ma dezamagit.ok a fost gsx r 600 -le sincer.hai despre ce vb.glumesti.....niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 pe probate, cand vrei tu! RSV stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 nu e RSV Mille R cu ohlins brembo cercuri forjate de la OZ Racing si 140 cai la roata .filtru de ulei e mai lung cu 3 cm decat ala de 124 da cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) 140 de cai la roata ? ce modificari ai pe ea de ai crescut de la 110-115 ( cit are una de serie - noua, 100% in parametrii ) la 140 ? Editat Februarie 16, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 pe bune ca sunt putin invidios pe rsv`urile astea stoc cu 140cp@roata cand a mea cu akrapovic slip on titan scoate 166.7cp in toate capacitatile mintale BRAVO ! nu cred ca o sa vezi prea curand una sarind de 130hp in cele mai bune conditii!!!!!!!!chip,evacuare,filtru, conditii de umiditate ideale poti sa ai si 200hp degeaba daca nu poti sa-i asterni pe asfalt rsv iti da aripi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 acum poate exprimarea a denaturat continutul ea are 140 cp in talon .singurele schimbari care au crescut un pic performantele au fost ngk iridium care are scanteia mai puternica si toba mivv gp carbon care are vreo 5kg si producatorul mia spus ca iti creste cu un cal sau doi daca scoti afara db killer-ul.iar modificari aduse sint la carena fata care e unicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 pune poze sincer am un fetish pt modelul 99-03...motor in V cuplu bun ...unghiul intre cilindrii 60 grade, motor compact ,rezulta si o bicicleta buna ...de vis pe serpentine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 pozele is pre mari si nu reusesc sa le pun dar o gasesti pe mercador timis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.