Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

ce putere se poate scoate maxim din motorul de rsv ? si ce investitii ar necesita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ce putere se poate scoate maxim din motorul de rsv ? si ce investitii ar necesita ?

 

tu ai program de scos cate o perla o data pe saptamana?

 

la ce te-ar ajuta puterea? ce cauciucuri ai? la ce folosesti RSV? la mers 2-3 sute de km pe luna?

 

cea mai ieftina,rapida si vizibila transformare ti-o aduce:

 

collector pipe mod ( detaliat aici: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?265861-Collector-mod&highlight=collector+mod )

 

chip-ul de la Gabro (un tip din Italia), practic chip-ul asta e un EPROM (o memorie flash care se poate rescrie , care contine 2 harti,customizate de el. una pt modul restricted si una pt derestricted. EPROM ul cu care vine motoreta are tot 2 harti (restricted/derestricted),doar ca Gabro iti scrie hartile sale pe EPROM cu alti parametri)

 

evacuare sport decenta (nu gunoaie din alea de care vroiai sa-ti iei tu)

 

Cu chipul gabro + collector pipe + evacuarea sport, deja vei simti altfel motoreta. Nu-ti da mai multi cai dar o transforma foarte mult,felul cum trage, mai ales turele medii,unde mergi cel mai mult.

 

Daca te tine buzunarul, mai exista Evoluzione airbox (sau un open airbox). Filtru aer sport presupun ca ai deja.

 

Un Power Commander III (pt fine tuning).

 

 

Corpurile de injectoare de 57mm (care sunt pe generatia 2004+ ). Stock ea are de 54mm.

 

 

Iar la cu totul alt nivel,exista big bore kit , de 1103 cc (http://www.ducati-kaemna.com/big-bore-kit-aprilia-rsv-mille-tuono-falco-futura-capo-nord-1103ccm.html?___store=tuning_en )

 

Si mai era un site ceva din Germania,n-am stat sa studiez (pt ca nu ma interesa), ce-ti livrau un kit si aduceai motoreta la vreo 140 cai (la roata), in conditiile in care ea are 128/130 cai stock (cai care nu sunt la roata).

 

Stii prea bine ca ce-am scris aici,mi-am pierdut vremea,pt ca tu in afara de o toba sport, un filtru aer K&N si o pereche de gume SH, n-o sa pui pe ea, pt ca asa fac toti romanii (si asa facusem si eu la inceput)...

 

Orice leu/euro/dolar bagat in motocicleta asta nu numai ca nu-i vei recupera ,dar nu-i va aprecia nimeni si nu-i creste valoarea cu nimic. Ce bagi in ea bagi pt tine,pt ca cine ar vrea sa o cumpere, nu-l va interesa.

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, problema lipsei de putere e omniprezenta la acest model, daca avea vreo 15-20cai in plus, nu mai vindea nimeni RSV-urile in 2 cilindri. Ca are sau n-are sens puterea, asta-i pur subiectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adrian, problema lipsei de putere e omniprezenta la acest model, daca avea vreo 15-20cai in plus, nu mai vindea nimeni RSV-urile in 2 cilindri. Ca are sau n-are sens puterea, asta-i pur subiectiv.

 

La data lansarii motocicleta a fost competitiva (in raport cu concurenta V2). Daca o raportam la un R1 din perioada aia,evident e under-powered.

 

Oricum la noi in tara cine are sau cine-si ia RSV isi ia din placere, nu sa faca performanta,doar stii. Pt mers stradal e o motocicleta care nu te face de ras nicaieri.

 

Cine vrea putere,se poate orienta spre RSV4, care, desi nu e un S1000RR, chiar e o motocicleta reusita....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane eu sunt genul ala de om care chiar daca fierul e super performant din fabrica tot imi place s-ai mai fac eu cate ceva , intelegi? deci daca se poate scoate mai mult din acest motor de ce nu ?! pe strada e suficienta puterea dar te mai intalnesti cu mobre japoneze de 600cmc 4L si rsv-ul chiar daca e 1000cmc nu prea face fata cu brio ! ... am mers pe un ducati 1198 si acolo puterea este altceva chiar daca este tot v2 se simte mult mai bine ... cat despre rsv4 ai dreptate este o mobra noua total diferita si destul de performanta dar are si un pret pe masura care nu oricine este dispus sa plateasca !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adriane eu sunt genul ala de om care chiar daca fierul e super performant din fabrica tot imi place s-ai mai fac eu cate ceva , intelegi? deci daca se poate scoate mai mult din acest motor de ce nu ?! pe strada e suficienta puterea dar te mai intalnesti cu mobre japoneze de 600cmc 4L si rsv-ul chiar daca e 1000cmc nu prea face fata cu brio ! ... am mers pe un ducati 1198 si acolo puterea este altceva chiar daca este tot v2 se simte mult mai bine ... cat despre rsv4 ai dreptate este o mobra noua total diferita si destul de performanta dar are si un pret pe masura care nu oricine este dispus sa plateasca !

 

nu stiu ce stil ai tu de mers,dar eu n-am intalnit 600cc 4L si sa ies sifonat...

 

Daca vrei putere si V2 ,nu investi in RSV, ia-ti un 1098 SH .. sau KTM RC8 R...

 

Daca vrei doar putere,ia un miar japonez 4L......

 

RSV Mille are SUFICIENTA putere pt ORICINE care vrea sa se distreze. Atat pe strada cat si pe pista.

 

Cine vrea PERFORMANTA pe pista, tre sa caute in alta parte, nu la un model lansat in 1999.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e si cam scump si nu scrie clar nici ca ar incalta cum trebuie V4R'ul meu..

De aia momentan studiez cazul..ca de curand am aflat despre asa ceva.

Voi cum va descurcati cu parcarea pe pamant .. ca eu am abonament la pietre / cutii goale de cola/bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este vb de stil dar eu iti spun ca dupa 200 km in linie dreapta un 600 japonez generatie mai noua o ia cam in fata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu este vb de stil dar eu iti spun ca dupa 200 km in linie dreapta un 600 japonez generatie mai noua o ia cam in fata ...

 

Daca pt tine conteaza atat de mult asta, ia-ti o Hayabusa frate, din 99-2000, care nu-i limitata,si gata...

 

Cum am zis,scoti numai perle. Nu stiu ce liniute faci tu si cum stii sa mergi sau cu cine te dai.....

 

Pana la urma mi se pare hilar (ca sa nu zic stupid) sa compari o motocicleta din 2010/2012/2014 de 165 kg si 130 cai, cu una din 1999-2002 de 186 kg si 130 cai.....

 

Nu-ti da nimic cu virgula? Compara RSV ul tau cu un GSX-R 600 din 2002.....

 

Eu nu inteleg pana la urma de ce ai luat RSV ala,ori sa faci profit la revanzare.......ori nu stiu. Eu m-am bucurat maxim de a mea si n-am avut ce sa-i reprosez vreodata....

 

Poate nu e pt tine.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pt tine conteaza atat de mult asta, ia-ti o Hayabusa frate, din 99-2000, care nu-i limitata,si gata...

 

Cum am zis,scoti numai perle. Nu stiu ce liniute faci tu si cum stii sa mergi sau cu cine te dai.....

 

Pana la urma mi se pare hilar (ca sa nu zic stupid) sa compari o motocicleta din 2010/2012/2014 de 165 kg si 130 cai, cu una din 1999-2002 de 186 kg si 130 cai.....

 

Nu-ti da nimic cu virgula? Compara RSV ul tau cu un GSX-R 600 din 2002.....

 

Eu nu inteleg pana la urma de ce ai luat RSV ala,ori sa faci profit la revanzare.......ori nu stiu. Eu m-am bucurat maxim de a mea si n-am avut ce sa-i reprosez vreodata....

 

Poate nu e pt tine.....

Fusese intrebat de cateva ori daca are permis dar a evitat subiectul :tempted: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e si cam scump si nu scrie clar nici ca ar incalta cum trebuie V4R'ul meu..

De aia momentan studiez cazul..ca de curand am aflat despre asa ceva.

Voi cum va descurcati cu parcarea pe pamant .. ca eu am abonament la pietre / cutii goale de cola/bere :)

incearca sa vorbesti cu un strunga/frezor. ai putea sa faci tu asa ceva si sa-i dai filet un piciorul motocicletei.

la mine e tot asa problematica parcarea. de obicei testez terenul inainte si motocicleta dupa ce o pun pe cric. daca nu, ma uit dupa o piatra sau o margina unde pare mai tare. am avut la un momentdat o placuta care o purtam cu mine. dar cum sunt cap de creta, am lasat-o cand am plecat in graba. de atunci, nu mai tarai nimic dupa mine. cand imi cade, asta e. o ridic si plec mai departe. :))

 

nu este vb de stil dar eu iti spun ca dupa 200 km in linie dreapta un 600 japonez generatie mai noua o ia cam in fata ...

scuze ca ti-o zic, dar tu chiar esti real? pui fix intrebarile unuia care nu are motocicleta, dar viseaza.

eu am mers in paralel atat cu miare cat si cu 600. vie ca erau model vechi sau nou. dar nu-mi aduc aminte sa fi ramas in urma la vreo unu din ei. mai ales 600. pai ii daram motocicleta daca reuseste sa-mi stea in fata :lol:

cred ca intai tu ar trebui sa te bucuri de motoreta si dupa aia sa pui intrebari ce tin de virgulele din teste.

 

totusi, pune o poza cu motoreta ta si gumele, sa te vedem de ce ai nevoie de putere asa multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba fratilor am mai spus si prin alte topicuri , motoare am avut destule inclusiv busa , PERMIS AM DE 10 ANI , ASTA PT CEI CARE AI FUTE GRIJA DE TREABA ASTA , eu vb aici de rsv nu stau acum sa dezbat polemici pe alte teme ! si da, chiar daca va este greu de crezut cu toate ca acum am APRILIA dar asta nu inseamna ca trebuie sal laud aiurea , un 600 poate bate rsv-ul ... si daca tot nu vreti sa credeti va pot demonstra cu filmulete sa-u chiar in fapt ! mie numi place sa mananc cacao aiurea si sa lozesc ca multi de pe aici , orice fier am avut daca a fost de laudat l-am laudat daca nu , nu ... rsv=ul e bun pt circuit in special pt ciclistica superba care o are si franele brembo care sunt exceptionale dar pe linie dreapta oricand poate sa ia bataie de la un 600 4L japonez .

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba fratilor am mai spus si prin alte topicuri , motoare am avut destule inclusiv busa , PERMIS AM DE 10 ANI , ASTA PT CEI CARE AI FUTE GRIJA DE TREABA ASTA , eu vb aici de rsv nu stau acum sa dezbat polemici pe alte teme ! si da, chiar daca va este greu de crezut cu toate ca acum am APRILIA dar asta nu inseamna ca trebuie sal laud aiurea , un 600 poate bate rsv-ul ... si daca tot nu vreti sa credeti va pot demonstra cu filmulete sa-u chiar in fapt ! mie numi place sa mananc cacao aiurea si sa lozesc ca multi de pe aici , orice fier am avut daca a fost de laudat l-am laudat daca nu , nu ... rsv=ul e bun pt circuit in special pt ciclistica superba care o are si franele brembo care sunt exceptionale dar pe linie dreapta oricand poate sa ia bataie de la un 600 4L japonez .

Era pus un anunt cu motocicleta ta pe bikeshop in care scria ca nu ai varsta legala pentru a conduce un motor de 1000(categoria respectiva).Poate era anuntul gresit,dar culmea motocicleta era aceeasi si in anuntul de pe motociclism si in cel de pe bikeshop :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da domnule de la baiatul ala am luat eu motorul ! vreti sa-ti pun copie de buletin sa vezi ce varsta am eu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da domnule de la baiatul ala am luat eu motorul ! vreti sa-ti pun copie de buletin sa vezi ce varsta am eu ?

Era o intrebare atunci:).Nu trebuie sa te ataci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma atac, dar cand vad cati vorbesc pe aici aiurea imi vine sa urlu ... habar nu au cine sunt cu cine sta de vb si ma intreaba de permis! , pai ba baieti cand rupeam eu cutii de viteza la buse altii nici pe bicicleta nu stiau sa mearga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ba baieti cand rupeam eu cutii de viteza la buse altii nici pe bicicleta nu stiau sa mearga...

tocmai de aia nu stii cum se cheama acele 2 chestii in plus de pe carena si intrebi de ce putere se poate scoate din RSV

maaah, maaaaaaahhhhhh...

 

eu inca vreau sa vad o poza cu tine pe motor si una cu gumele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa ma vezi pe motor hai sa ne vedem live ... facem un traseu si pe urma poate ai sa intelegi de ce vreau putere ...



ideea este ca eu vreau putere mai mare strict din aceasta motoreta , ca asa este foarte simplu sa-mi cumpar direct ceva mai puternic si cu asta basta , dar cum am spus si mai sus, sunt genul care intotdeauna vreau ceva mai mult decat ce-a facut fabricantul ... multi nu intelg ....

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

 

ideea este ca eu vreau putere mai mare strict din aceasta motoreta , ca asa este foarte simplu sa-mi cumpar direct ceva mai puternic si cu asta basta , dar cum am spus si mai sus, sunt genul care intotdeauna vreau ceva mai mult decat ce-a facut fabricantul ... multi nu intelg ....

 

coitze, ti-am scris pe pagina anterioara,elegant si detaliat tot ce poti face la motoreta. Ce mai astepti?

 

Si din contra, pe circuit, un 600cc 2008+ ii da de furca RSV ului....

 

RSV a avut si are o ciclistica foarte buna,si frane foarte bune raportate si la standardele de azi,dar nu se compara la agilitate cu un 600 de 155 - 160 kg....(ma refer la pista).

 

In rest, liniile drepte si dat in pi.zda pana la 260+km/h sunt pt fraieri care-si masoara pu.la cu milimetrul (si slava Domnului,sunt suficienti din astia si pe forum aici)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa ma vezi pe motor hai sa ne vedem live ... facem un traseu si pe urma poate ai sa intelegi de ce vreau putere ...

daca tu chiar crezi ca voi veni vreo 2500Km doar ca sa ne vedem live, te dezamages zicandu-ti un sincer NU

daca se va intampla sa ne nimerim candva la un loc, cu cea mai mare placere, dar as prefera un circuit unde sa nu-mi pun viata in joc doar ca sa dovedesc ceva. ;)

 

ideea este ca eu vreau putere mai mare strict din aceasta motoreta , ca asa este foarte simplu sa-mi cumpar direct ceva mai puternic si cu asta basta , dar cum am spus si mai sus, sunt genul care intotdeauna vreau ceva mai mult decat ce-a facut fabricantul ... multi nu intelg ....

te inteleg, dar pt asa ceva iti recomand filtre mai bune, o evacuare completa, admisie, injectie marita si remapat ECU sau un PC3 ca sa te si poti juca cu puterea.

diferenta o vei vedea imediat.

eu pe 916 aveam cateva rahaturi schimbate alaturi ce cip. diferenta e enorma in ceea ce tine de dozajul puterii. dar, la fel ca si a mea, RSV e o motoreta grea si care o ia ar face-o doar pt fun, nu pt performante care inca sunt bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah ia ca galagia ca intru'n voi de va ia mama dreaq! :D

As putea sa duc si eu discutia 600 vs 1000 in zilele noastre ?
A fost fratili vostru la Tulcea pe aeroport la drag .. si m'am dat contra unor miare (evident ..dhoooo) dar si la vre'o cateva 600.
Pe cele de generatie mai veche nu le pun la socoteala - ca sa nu fie discutii la divort . Dar va zic de un R6 2010 vs fratili vostru.
Shaolinu cu R6 a plecat mai bine - poate si din faptul ca eu sunt pilaf la liniute si ma foloseam de launch control. Dar n'a parcurs 150-200m ca am trecut glont pe langa el si am trecut linia de final cu mult inaintea lui.
Deci discutia asta idioata 600 vs 1000 pe drum intins... fix asta e. O discutie idioata.

PS: multi in afara de toba (aka burlan cu sticker Acrapovici) alta ceva nu'si fac la motor si au impresia ca rup tot : a se citi atat alte motoare cat si tot felul de masini pe autostrada.
Hai aia mai pizdosi .. poate isi pun si un filtru.
Dar si primii si cei din urma au un lucru comun: cauciucuri second hand fratiuer!! Cu cat mai rupte pe pista..cu atat mai bine, pt ca se stie... orice cauciuc dat pe pista imprumuta cumva cai putere d'acolo si ii varsa in po(a)la gusterului cu impresii de bajat fatal!
Rapin on ... know what i'm saying ?

Pt cine ma urmareste cu greu - desi sper ca am fost cat de cat coerent - eu inca sarbatoresc meciul lu' Halep si mai multe sticle goale se uita la mine cu dezaprobare :D



PS: legat de piciorusul ala ... n'as apela la strung din 2 motive. Unul si cel mai important nu cunosc pe nimeni care sa presteze in domeniu. Si cel de'al doilea... apropo de un topic de e acu' in flacari - la dracu sunt potent financiar daca nu'mi permit un R&G asa din ingheietura mainii !? Ce pana mea... :alcy:

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...