Jump to content

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Recommended Posts

Nu m-am suparat doar ca am simtit ca el s-a cam suparat/ofticat :

 

"Acum am vazut ca e pusa la vanzare cu 3300 euro, adica cu 1000 peste cat a dat pe ea joi. Treaba lui. Sa fie sanatos! Parea baiat de treaba si am fost cat pe ce sa las de la mine si sa o vand pe 2000

euro, ca si-o dorea mult. Acum nu mai imi pare asa rau."

 

"...m-a luat la sentiment ca a avut Tuono 125 cu acelasi colorit. La 20.30 joi faceam actele. La 21 era pe ea si pleca. 

Din punctul meu de vedere sa o dea cu cat vrea. Nu e treaba mea. "

 

In conditiile in care nu a spus nimeni nimic de pretul pe care il cer eu. Da motocicleta a fost una ingrijita, dar pentru unul ca mine mai necesita unele "atingeri" estetice, pe care i le-am facut sau urmeaza sa i le fac.

 

Daca nu vand motocicleta in jurul sumei de 2800-3000E va ramane la mine chiar daca nu ma avantajeaza asa mult pozitia. De ce? Pentru ca nu am mintit cu absolut nimic drumul meu pe doua roti a inceput cu o Aprilia 125 Tuono identica ca si colorit si nu stiu de ce dar nu am putut sa o uit nici pana in ziua de azi!!

 

Am gasit o postare tot aici pe motociclism, cu motocicleta mea "calarita" de un prieten in 2006.

Screenshot_20190401-181736_Samsung Internet.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 22.04.2019 at 16:53, wtf? said:

De ce o vinzi ?

 

Am ajuns să merg mult prea puțin cu ea. Îmbătrânește în garaj fără ca cineva să se bucure de ea. Când am cumpărat-o, am cumpărat-o complet irațional - lucru pe care nu-l regret. Atât cât mai merg cu ea și acum, îmi place mult: este perfectă ca gabarit, ca șasiu, motor, etc. Dar nu ne prea potrivim ca stil. Când am chef de prosteală, iau SM-ul. Când ies afară din oraș iau Multi, care nu e departe ca senzații și este mult mai confortabilă. 

 

Modelul "nou" nu mă prea tentează. Pentru că aș avea același gen de problemă cu el. Pentru că este de fapt doar un update. Pentru că (subiectiv) îmi place mai puțin cum arată, mai ales carena față. M-aș orienta mai degrabă spre un streetfighter, un Tuono 1100 (deși este urât ca naiba), Superduke R sau eventual Panigale V4 naked, sau cum l-or numi când apare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 03.05.2019 at 16:07, wtf? said:

In primavara voi fi si eu irational. Abia astept :D 

 

Dacă-ți iei RSV4 are să-ți placă foarte mult. Șasiul este printre cele mai bune, electronica top, suspensii și frâne la fel. Iar motorul... o să te întrebi de ce nu au toate superbike-urile motor V4 :) 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, PzKpfW said:

 

Dacă-ți iei RSV4 are să-ți placă foarte mult. Șasiul este printre cele mai bune, electronica top, suspensii și frâne la fel. Iar motorul... o să te întrebi de ce nu au toate superbike-urile motor V4 :) 

Sunt multe puncte care m-au facut sa decid spre RSV4 iar motorul este pe primul loc. Tu stii mai bine decat mine. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dupa 10 ani de la inceputurile mele in motociclism pe aprilia rs 125 am revenit la aceasta marca. Aprilia rsv4 factory 2009. Dupa un Z1000 2005 mi se pare cam radicala schimbarea. Pozitie mult mai sportiva, se incalzeste foarte tare, cam greu de gasit neutralul. In rest, e ca o jucarie foarte furioasa mai ales in modul track.

20190812_083822.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 12.08.2019 at 14:55, bike me said:

se incalzeste foarte tare

 

Sfat: când mergi prin trafic sau la viteză mică, ține-o pe harta Sport sau chiar pe Rain. Nu se va mai încinge la fel de tare. Să te bucuri de ea.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Sfat: când mergi prin trafic sau la viteză mică, ține-o pe harta Sport sau chiar pe Rain. Nu se va mai încinge la fel de tare. Să te bucuri de ea.

Multumesc frumos! Am dat-o si pe sport si rain/road dar tot dogoreste evacuarea in dreptul scaritei stangi. E o varianta viabila sa o infasor cu banda din aia?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bike me said:

Am dat-o si pe sport si rain/road dar tot dogoreste evacuarea in dreptul scaritei stangi.

 

Eu mă refeream strict la temperatura motorului. Pe Track prin București ajunge la 104ºC după 2 semafoare.

 

La evacuare nu ai ce să-i faci. Nu-i ca la 4 în linie, nu ajunge deloc aer la bancul spate al motorului. Și la Panigale V2 e aceeași problemă - chiar mai rău.

 

image.thumb.png.3193c3f99c954693cebd7d56e72e857b.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

 

Eu mă refeream strict la temperatura motorului. Pe Track prin București ajunge la 104ºC după 2 semafoare.

 

La evacuare nu ai ce să-i faci. Nu-i ca la 4 în linie, nu ajunge deloc aer la bancul spate al motorului. Și la Panigale V2 e aceeași problemă - chiar mai rău.

 

image.thumb.png.3193c3f99c954693cebd7d56e72e857b.png

Macar panigale are o protectie ceva in jurul evacuarii, asta nu are nimic

Link to comment
Share on other sites

De 3-4 ani tot m-am gandit sa iau o Aprilia RSV4, dar nu s-au aliniat planetele.

Acuma, in sfarsit, am reusit sa cumpar una si pare ca e ce trebuie pentru mine.

Super ciclistica, sunetul, aspectul si cuplul.

Nu-i stricau niste caluti in plus (are modelul mai nou) dar e ok si asa ;)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Cip M said:

Nu-i stricau niste caluti in plus

 

Primul model de RSV4 (2009) avea deja 180cp. Nu ți se par suficienți pentru stradă?

 

Pentru pistă există variante mai accesibile dacă simți că ai nevoie de mai multă putere (S1000RR, ZX10R, etc).

Link to comment
Share on other sites

Folosesc motocicleta pe strada foarte putin.

Merg cu ea de 5-6 ori pe an la circuit si acolo, pe liniile drepte, pare ca ar avea nevoie de cativa caluti in plus.

Compenseaza in schimb superb pe partile virajate. ;)

Link to comment
Share on other sites

Motorul de pe RSV4 n-a strălucit niciodată prin puterea de vârf. Are alte părți pozitive. Cum spuneam, pentru top-end la circuit sunt variante mai ieftine (la achiziție și întreținere), le-am enumerat mai sus. Doar 4 în linie are explozie în ture. N-au șasiul RSV4-ului dar nu-s nici nasoale. RSV4 1000 e cam moft pe circuit. Dacă vrei performanță, japoneză/bavareză. Sau dacă ai și mulți bani, RSV4 1100 ori Panigale V4.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sau kit-ul race si are deja 200 cp. Sigur sunt destui si pt track.

V-ati confruntat cu erori nejustificate in bord la rsv4? Cu probleme la electronica? 

Link to comment
Share on other sites

Am sters din greseala eroarea de aparuse. Astept sa vad daca apare iar si o notez. Dar auzisem de un tip ca umbla cu ecu dupa el pe la munte si alte nebunii, bineinteles tot de la un posesor de japoneza:)))

Link to comment
Share on other sites

Modelul 2009-2011 fără aprc nu are multă electronică pe el, nu prea văd ce să se strice. De ECU ars n-am prea auzit.

 

Nu știu dacă ai meniul respectiv, dar încearcă asta:

  1. Menu
  2. Diagnosis
  3. Introdu codul de service: 12412
  4. Dashboard errors
  5. Ar trebui să-ți apară o listă cu coduri de eroare de tipul DSB 0X, unde X=[1;8] și două coloane - Active (dacă eroarea este activă) și Memo (dacă a apărut la un moment dat și a dispărut).

Succes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Salut m-am gandit sa incerc si aici . Am nevoie de un cadru cu acte carte talon fiscal contract de rsv gen 1 sau aprilia falco . Moto mea nu are fiscal si talon doar carte si e prea mare bataia de cap sa gasesc propietarul din acte sa il conving sa plateasca ce are de platit si sa recuperez talonul daca e luat de politie . Deci daca aveti vreo idee de un RSV la dezmembrat cu acte complete let me know Merci 

Edited by Val.Hayabusa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...