Jump to content

Detinatori de Aprilia RSV


Recommended Posts

imi pare sincer rau ca nu gasesc articolul citit in legatura cu chestia cu resetatul bordului

insa mi-am adus aminte de altul http://www.apriliaforum.com/forums/archive/index.php/t-213594.html

am sapat si eu ceva pe forumul lor pt fiecare cumparare cand a fost cazul ,pt un rsv4 nu cred ca se poate spune NU :)

Edited by cmd
Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salut, Si felicitari pentru achizitie.  Iti recomand sa scapi de opincile alea, sa ii schimbi uleiul ( 15w50, eu am pus Eneos de la colegul de pe forum ) si filtrele, lichidul de frana ( dot

Posted Images

Guest Adrian X

Scuza-mi ignoranta..nu tie ti-a crapat motorul ?ai reparat mai mult la dansa decat te-ai dat .despre ce vorbim

@lexysexy ..modelul 2004 a avut un recall..a avut probleme la bascula..jos ,in locul unde vine standerul. vezi sa nu fie crapat...mai are un "bug" cunoscut ->probleme cu frana spate (??intra aer in instalatie??sau cv de genu)

 

Problema pe care am avut-o eu nu am identificat-o nici acum, la vechiul motor. Am inlocuit motorul de pe ea (2002) cu unul 2003.

 

Intr-adevar,esti foarte ignorant si nu cunosti detaliile, insa faci afirmatii. Vrei sa-ti spun cu cat am cumparat motorul complet, de pe 2003? Cu 800 RON.

Iar schimbul de motor l-am facut in iarna, Ianuarie. Deci afirmatia ta ca "mai mult am reparat la dansa" n-are nici o valoare. Din Iunie anu trecut de cand o am am cel putin vreo 13-14 mii de km cu ea...

Link to post
Share on other sites
Guest Adrian X

a spart motorul saracu chiar de 2 ori :( nu o singura data

afirmatia asta ma va determina sa nu ma mai afund in discutii contradictorii cu tine..

 

probleme la motor am avut o singura data,anul trecut.

 

anul asta m-am accidentat eu singur,si implicit mi-am accidentat si motorul..

 

ca fapt divers, daca tot ar fi asa problematica Aprilia, cum iti explici ca atunci cand am avut problema aia la motor, am decis sa schimb motorul,in loc sa o dezmembrez? (mai ales ca as fi luat mai multi bani pe ea bucati,decat intreaga).

 

Cum iti explici ca si acum,dupa ce m-am botit, iarasi am reparat-o, in loc sa o vand.

 

o fi asa proasta de o pastrez?

Edited by Adrian X
Link to post
Share on other sites

nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste

ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor :).. glumesc

nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? :))

ce numar avea Gica Contra de la nationala?

Edited by cmd
Link to post
Share on other sites
Guest Adrian X

nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste

ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor :).. glumesc

nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? )

ce numar avea Gica Contra de la nationala?

 

 

mai cmd,in mare parte ai dreptate, am fost de prea multe ori bou :)

 

sunt in curs de schimbare.

 

prefer sa ma bucur de motor de acu', decat de ghips sau alte tampenii :) :*

Link to post
Share on other sites

..modelul 2004 ...mai are un "bug" cunoscut ->probleme cu frana spate (??intra aer in instalatie??sau cv de genu)

De la modelul 99-03 este problema asta cu intratul aerului in instalatia spate.

Rezolvarea se gaseste pe forumul Aprilia F1.

Nu stiam ca si la modelul 2004 -> a ramas problema. :huh:

Link to post
Share on other sites

Nu va luati Aprilia....e de cacao, electrica de rahat, mufe de cacao,personalitate prea multa....intr un cuvant NAJPA. :))

aia nu e mufa de la releul de incarcare? aceiasi problema am patit-o si eu la motorul meu. doar ca eu ii pusesem alt tip de releu.

Link to post
Share on other sites

Odata ce rezolvi problemele electrice (sa fim seriosi, 2 - 3 mufe si un metru de cablu), e greu sa mai pui mobre din aceeasi perioada langa ea. Zilele trecute i-am imprumutat-o unui tovaras sa dea o tura de rond cu ea... Am avut ocazia s-o vad si aud "de pe tusha". Nu mai pot sa o vand.

Link to post
Share on other sites

Hmm, David care e diferenta intre Mille pre 2001 si modelul 2001+. Am ocazia sa iau una 2001 si stau in dilema deoarece nu stiu daca face fata unui concediu de 5-6000 km dintr-o bucata. :D

Link to post
Share on other sites

Si eu am facut cu 954 17000 intr un an , si daca aveam contract cu Petromul faceam mai mult, dar nu 6000 dintr o bucata. Dupa 300 km este deja incomod pe orice supersport "parerea mea"

Link to post
Share on other sites

da lexy,eu sincer daca nu aveam un prieten calumea pe TNG care sa-mi deschida mintea... faceam si eu "greseala" asta , am zis ca in afara de rsv 4 nu-mi cumpar nimic din gama produsa de aprilia

prea multa bataie de cap pt nimic... cum sunt eu tamp si stau cam prost cu dibla si psihicul :),aprilia`mi trebuie sa ma jelesc non stop

ti-am zis ca daca nu te improprietaresti cu una calumea tot la japoneze ajungi..

Edited by cmd
Link to post
Share on other sites

Problema conectorilor defectuosi nu este specifica unui model sau unei marci. Este o problema general intalnita. Si la Suzuki am intalnit treaba asta (Sv650/Sv1000) dar astea sunt probleme MINORE. Problemele majore sunt cele de tipul GSX-R 1000 K6 seria cu probleme la cadru.

Link to post
Share on other sites

comandante 0 probleme cu cadru daca este utilizata motocicleta corespunzator,in caz de accident frontal ... da ai sanse mari sa se rupa cadrul , o reala problema @ suzuki pana`n 2011 sunt FRANELE ,cele mai panarame frane EVER ,aia da problema ...

un upgrade pt frane si iese o motocicleta belea

Edited by cmd
Link to post
Share on other sites

Conectorii defectuosi sint prezenti foarte , foarte des la Aprilia, inclusiv la 125RS. Pica un conector din asta cind te afli la 3-500km de casa, si te-a linistit.

Link to post
Share on other sites
Guest Adrian X

eu de obicei cand imi cumpar un motor ma interesez fie INAINTE fie DUPA despre diverse probleme, pe net.


Eu stiam de problemele cu 'brown connector'dinainte sa-mi cumpar RSV ul. Si cum au zis si alti (si GoodKat si Crazy), e o problema generica la multe motorete.

 

Ma amuza Lexy, care intai "wow ce marfa e aprilia,ce belea trage, ciclistica etc", si dupa ce i se strica o mufa "bag p*!#@$ in ea Aprilia, e de cacao".... pai asa se face mai nene?

Daca-ti pica o mufa, gata, mobra e de k.k.t ?:) Iar daca are si alte probleme,trebuia sa le reperezi cand ai cumparat-o sau macar sa te fi interesat de ele dinainte (apriliaforum.com etc).

 

@Gixu: RSV '99-'03 se preteaza foarte ok pt calatorii lungi, raportata la alte vitezane. Dar acu tine de toleranta ta. Cum au zis si restu', nu e facut specific pt asa ceva :)

Link to post
Share on other sites

@Gixu >>> nu am termen de comparatie, nu m-am dat cu alt model de RSV decat al meu. Despre touring pot sa spun ca am facut Vama Veche - Tg. Mures dintr-o bucata si m-as fi dus inapoi cand am ajuns in fata garajului. Dar asta inseamna 600 km, nu chestii grele, de care zici tu...

Si daca ne tot legam de conectori, pot marturisi ca am avut doua Blade-uri cu exact aceeasi problema la mufa releului de incarcare, care se incalzea. Mare cahcat, vrei sa nu te lase mobra in drum la 3500 de km de casa? Taie frate mufa jos si cositoreste firele. Iti ia 20 de minute cu tot cu demontat / remontat carene. Bun, acum ce mai e?

Link to post
Share on other sites

Uite om care a facut touring cu RSV:

/index.php?/topic/229924-udine-osoppo-bikers-fest-casina-re-tingavert-bikers-fest-dolom/

/index.php?/topic/60679-elvetia-coasta-de-azur-venezia-balaton/?hl=chif

 

Touring am facut si eu cu RSV si nu e deloc incomoda si obositoare la asa ceva, ca o sportiva japoneza de aceeasi categorie.

Singura problema e sa nimeresti una buna care sa nu te lase in drum. :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...