Performance Solutions Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 cat poa' sa coste ma? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 http://www.ebay.co.uk/itm/APRILIA-RS50-RS125-RS250-RSV-MILLE-MIRROR-BASE-KIT-fittings-with-spring-/130813090890?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item1e75115c4a 20 lire cu transport inclus k.k.tul ala de kit (eu am nevoie doar de piesa aia neagra).Am platit la viata mea sume mari pt ca.ca.turi marunte,dar de data asta refuz sa platesc suma asta pt asa ceva si sa astept si 3 saptamani sa-mi vina..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 pai wai, o oglinda noua pe care o iei de pe stoc din romania costa vreo 100-110 lei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Pai tocmai, la cat costa jegu' ala, imi iau de banii aia o oglinda sau doua SH. De aia nu am chef sa dau 100 ron pe kktu ala...Dar revenind, nu am chef sa cumpar o oglinda pt o bucata de plastic, deci are careva?Cred ca-i aceeasi piesa si de pe RS 50/ RS1250/ RS250/ Tuono/ etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 E aceeasi piesa si la RS-urile de 50 si 125. Si eu am avut nevoie de una anul trecut, am luat de pe ebay, dar nu la banii astia. Cauta piesa pt RS50, poate e mai ieftina. Ia stai sa ma uit si eu pe ebay. Ref la treaba cu acul de turometru, e exact asa cum zice omul, eu imi setez de obicei beculetul la 8000, dar mi-a slabit un pic bateria dupa cateva nopti de frig (am lasat-o afara intr-o curte) si cand am pornit-o mi s-a resetat la valoarea de fabrica, adica 6000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 grija mare cu reseturile alea si cu pornitul la rece...........sprag clutch : *clunk* *clunk* *clunk* eu deja m am chinuit in 2 randuri si bateria e noua......si am emotii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 mufele taiate, releul de pornire de masina (e mai ieftin si mult mai puternic decat gunoaiele de la denso/mitsuba si ce firme or mai fi) si un releu de incarcare pe mosfeturi! eu mi-am luat unul nou cu vreo 120 de dolari si unul de rezerva (sunt paranoic, stiu, am multe mizerii "la dublu" si nu numai legate de moto) cu 210 lei, transport inclus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 service auto cu analizor de gaze si vacuumetru... nu e greu da' e enervant )))) detaliaza terog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 o cifra rotunda la km in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 grija mare cu reseturile alea si cu pornitul la rece...........sprag clutch : *clunk* *clunk* *clunk* eu deja m am chinuit in 2 randuri si bateria e noua......si am emotii Am cumparat motorul acum 3 ani cu starter clutch / sprag clutch - ul distrus. Se poate remedia cu maxim 300 RON - manopera inclusa. Al meu nu da de atunci nici un semn de oboseala. Si da,..... am scos iar nebuna la superoferta, o luna de zile. Dupa care o dezbrac si pun carenajul la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Explica-mi si mi de ce vrei sa o vinzi? si de ce la banii astia?Nu sunt ironic,dar chiar iti bati joc de ea. A ta chiar e ingrijita estetic si are modificari. A mea e zgariata pe carene , etc etc. Eu daca vreau s-o dau, la cat s-o pun? 1300 ?:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 (editat) pai cum adica de ce la banii astia? asta-i piata, n-ai ce sa faci! Editat Octombrie 29, 2013 de Performance Solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Mai zilele trecute visa unu cauciucuri noi (sau aproape noi ..gen 90%) cu dot maxim 2011 la 100lei. Piata e V A R Z A!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Explica-mi si mi de ce vrei sa o vinzi? si de ce la banii astia? Nu sunt ironic,dar chiar iti bati joc de ea. A ta chiar e ingrijita estetic si are modificari. A mea e zgariata pe carene , etc etc. Eu daca vreau s-o dau, la cat s-o pun? 1300 ?:| Asta e treaba ta, fiecare isi evalueaza mobra si dorintele in functie de prioritatile si aspiratiile personale. Iar pe mine m-a apucat iar o boala mai veche, cu BigNaked urile. Si nu vreau una de serie, ci vreau o supersportiva transformata, fiindca numai la aceasta clasa gasesc suspensiile, franele, ciclistica si cuplul pe care le vreau. Asta e. Nu e vorba de logica aici, ci de dorinta. Iar la cum stau cu achizitia de piese pentru transformare acum, e foarte posibil sa pastrez carenajul si toate piese originale in garaj, nu mai sunt nevoit sa vand nimic. pai cum adica de ce la banii astia? asta-i piata, n-ai ce sa faci! Dureros, dar adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Asta e treaba ta, fiecare isi evalueaza mobra si dorintele in functie de prioritatile si aspiratiile personale. Iar pe mine m-a apucat iar o boala mai veche, cu BigNaked urile. Si nu vreau una de serie, ci vreau o supersportiva transformata, fiindca numai la aceasta clasa gasesc suspensiile, franele, ciclistica si cuplul pe care le vreau. Asta e. Nu e vorba de logica aici, ci de dorinta. Iar la cum stau cu achizitia de piese pentru transformare acum, e foarte posibil sa pastrez carenajul si toate piese originale in garaj, nu mai sunt nevoit sa vand nimic. N-ai inteles, nu-ti puneam la indoiala tie deciziile,ci doar imi expuneam parerea ca e prea mic pretul pt cat face ea. La faza cu transformat in naked culmea,sunt de acord. Asta vreau sa fac si eu, TOT din aceleasi motive, pt ca vreau un naked cu proprietatile/avantajele vitezanei (frane,suspensie,semighidoane). La RSV e misto ca tot ce am de facut e sa dau jos carenajul si sa o cosmetizez cu piese de Tuono. Singurul dezavantaj este ca, estetic, sasiul de RSV nu se preteaza pt naked (nu arata ca unul de Ducati de ex). un Ducati 900 Supersport ,facut naked va arata mult mai bine (din cauza cadrului). Eu nu stiu sigur daca o sa vand sau nu carenajul. Daca-l vand,s-ar putea sa-mi iau adio definitiv de la vanzarea mobrei (nu o va cumpara nimeni customizata). Adica uita-te ca nu o ia nimeni pe a ta la 1700/1900 euro,care arata tipla. Iar customizata,nu o vand la 1000-1200 eur, ca nu m-am tampit de cap. M-ar tenta sa-i pun un far cu sticla galbuie (rotund,evident). Mai zilele trecute visa unu cauciucuri noi (sau aproape noi ..gen 90%) cu dot maxim 2011 la 100lei. Piata e V A R Z A!!!! Pe de alta parte sunt cativa pe forum care vand gume SH, dot 2010/2011 la 200 RON. Sincer,eu atat cred ca face un cauciuc DOT maxim 2011: 100 RON. Am dat pe un Sportmax SportSmart DOT 2011, 200 RON (din care 30 ron transport), 190/55/17 ZR17. Vreau sa-ti spun ca m-a tinut O LUNA de zile, ATAT. Si nu fac burn, nu am mers agresiv,am mers decent,cu pasager. Nu stiu,poate pe un CBR 600 sau pe un SV 650 o guma te tine mai mult,dar eu nu dau decat MAXIM 100 RON pe o guma 2010/2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 ia-ti noi si o sa vezi ca nu te tin doar o luna... nimeni, dar absolut nimeni nu schimba gumele de bune ce-s... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) ia-ti noi si o sa vezi ca nu te tin doar o luna... nimeni, dar absolut nimeni nu schimba gumele de bune ce-s... Pe mine asta ma face sa raman perplex. E bataie ca la moaste pe gume 2'nd hand. Cumva mi'e imposibil sa cred ca in subconstient sunt tipi care gandesc ca ar fi si mai bune sau ceva... Care'i duda cu 2'nd handurile ? Cauciucul din punctul meu de vedere este fix pe acelasi nivel cu casca. Deci loveaua groso $$$$ pentru siguranta de top $$$$$. Imi e imposibil sa inteleg cum sa aspiri/tanjesti/balesti/tresari/vibrezi ..plm nici nu stiu cum sa'i zic... atunci cand vezi cauciucuri 2'nd hand pe care cineva le'a scuipat de pe mobra lui. Poate ma ajuta si pe mine cineva sa inteleg - si sa nu'ncepeti cu ... nu are lumea bani / sunt saraci ... Daca esti sarac stai draq mai bine potolit, decat sa te joci bambilici cu viata ta... pt ca motociclismul inseamna o investitie serioasa in buget. Editat Octombrie 30, 2013 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Pe mine asta ma face sa raman perplex. E bataie ca la moaste pe gume 2'nd hand. Cumva mi'e imposibil sa cred ca in subconstient sunt tipi care gandesc ca ar fi si mai bune sau ceva... Care'i duda cu 2'nd handurile ? Cauciucul din punctul meu de vedere este fix pe acelasi nivel cu casca. Deci loveaua groso $$$$ pentru siguranta de top $$$$$. Imi e imposibil sa inteleg cum sa aspiri/tanjesti/balesti/tresari/vibrezi ..plm nici nu stiu cum sa'i zic... atunci cand vezi cauciucuri 2'nd hand pe care cineva le'a scuipat de pe mobra lui. Poate ma ajuta si pe mine cineva sa inteleg - si sa nu'ncepeti cu ... nu are lumea bani / sunt saraci ... Daca esti sarac stai draq mai bine potolit, decat sa te joci bambilici cu viata ta... pt ca motociclismul inseamna o investitie serioasa in buget. Depinde de tipul de anvelopa SH. Unele merita, altele sunt de aruncat la gunoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 SyDemon: cum dracu toti care ridica in slavi gumele noi si accesoriile scumpe sunt cei care au motociclete de peste 5000 eur.Ia vezi poate deslusesti dilema asta Vezi cat este un set de gume noi la noi,si vezi cat e un salariu. Cred ca in ORICE tara din UE (in afara de RO) iti permiti sa cumperi un set de gume noi si sa-ti ramana bani si sa traiesti,dintr-un salariu. La noi, e posibil sa dai TOT salariul pe un set ( si nu vorbim de D212/Supercorsa etc). Poate ma ajuta si pe mine cineva sa inteleg - si sa nu'ncepeti cu ... nu are lumea bani / sunt saraci ... Daca esti sarac stai draq mai bine potolit, decat sa te joci bambilici cu viata ta... pt ca motociclismul inseamna o investitie serioasa in buget. Ai dreptate, lumea nu ia gume noi nu pt ca n-are bani,ci pt ca nu vor, le plac gumele SH si vor sa se tiganeasca pe ele:) o fac in mod intentionat, special sa te troleze pe tine )) Ca daca ai gume noi si conduci ca un bou, parca nu tot bambilici cu viata ta joci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 le plac alea SH date pe circuit ca sa poata sa zica ca ei insusi le-au dat capat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 le plac alea SH date pe circuit ca sa poata sa zica ca ei insusi le-au dat capat... Ai vorbit si tu ca sa nu taci:) Gumele date pe pista sunt ok pe strada pt ca nu prea au uzura pe centru, iar centrul se uzeaza cel mai mult pe strada. Nu prea o sa atingi unghiurile de pe circuit pe strada ca sa ajungi sa te dai cu partea uzata a cauciucului. Pe strada se talpuiesc foarte rapid cauciucurile (in regim de oras sau touring). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Cesar - chiar nu ma pricep sa diferentiez care cauciuc 2'nd hand e inca bun si care nu mai e. Sau care model se preteaza la a fi achizitionat 2nd hand si care nu. Probabil ca ai intr'o oarecare masura dreptate in ce spui ..dar iarasi .. nu ma pricep deci prefer sa ma feresc.. all together Cineva mai cu pregatire/pasiune probabil poate face slalom si alege ceva ok intr'un final ..habar n'am.. Adrian - corect ce spui si tu vis-a-vis de salariu si preturi. Corect si ce spui legat si de cei cu motoare peste 5000e . Dar ... totusi "ezista" un dar.... Hai sa postez un raspuns pe care l'am trimis pe privat cuiva. Nu cred ca o sa se supere ca.. plm.. doar suntem intre noi - nu'i rost de suparare. "Treaba e ca in mintea mea ecuatia asta e total inegala . Adica ok, inteleg ca iti plac moto - dar parca sa'ti pui viata in pericol folosind niste chestii pe care altcineva le'a aruncat tocmai pt ca nu mai sunt bune ... mi se pare un risc prea mare. Sau sa cumperi casca 2nd hand - mi se pare o aberatie. Dar ma rog, asta nu inseamna ca pe de alta parte si eu am scos la vanzare si un cauciuc si o casca (una deja am dat'o) . Pe sistemul fa' ce zice popa nu ce face popa - eu vreau sa le vad, dar eu nu as cumpara niciodata cauciuc/casca 2'nd hand. Suna poate ironic si/sau arogant ..dar daca scoatem banii din ecuatie ... eu cred ca nimeni, dar nimeni nu ar cumpara chestii 2'nd hand. Iar daca reintroducem banii inapoi in ecuatie ... mi se pare ca riscul (pericolul de ingerasi cu harpe & bocitoare) excede castigul (economia facuta) Stiu exact cat de saraci/bogati sunt 95% din motoretisti ...dar fix "pa' persoana fizica" cum zicea Vanghelie ... mie mi se pare o afacere paguboasa. Astea sunt discutii interminabile , la fel ca si cele dintre masini/motoare noi vs 2nd hand, Android vs Iphone, etc ... sunt chestii care o sa divizeze oricum lumea intre 2 tabere ... si cum spui foarte bine si tu ... Dar vezi tu, eu si cu tine suntem oameni diferiti, tu ai o parere eu alta. :)" . Editat Octombrie 30, 2013 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Pai uite,tocmai pt ca mi-ai dat dreptate, te-ai contrazis... Doar un dobitoc si-ar lua GUME SH, daca si-ar permite gume noi. Valabil si pt casca & etc. Acuma depinde unde e linia aia fina intre ipocrizie si fapt real etc..De exemplu unul poate avea casca SH si geaca SH si GUME SH si poata sa mearga precaut, in limita capacitatii sale de rider, si in limita gumelor pe care le are, sau poate fi unul care avand costum nou,casca noua si gume noi, sa intinda coarda, sa aiba o senzatie de falsa siguranta (alimentata de gumele noi si motorul de 5000+ eur) si sa faca o belea foarte mare.gumele noi nu tin de sistem anti-prost. Te faci pilaf la fel de tare si cu gume noi si cu gume SH. Totul tine de OM, de cat de calculat si precaut este el. Si sincer acum, la ce fel toaca gumele V2 urile sau chiar V4 urile pe spate, nu stiu cat de rentabil e cu gumele noi. Eu daca mi-as lua noi, m-am gandit foarte bine si nu cred ca mi-as lua set. Mi-as lua un RoadSmart2 pe spate si ceva gen SportSmart pe fata.Sau chiar una noua pe fata, si una SH pe spate. Pe fata e foarte bine sa ai guma cat mai noua,cat mai buna, cat mai aderenta. Pierderea aderentei pe fata aproape MEREU se soldeaza cu o cazatura. Foarte rar reusesti sa mai redresezi ,si se intampla si foarte rapid. Pe spate, mai un slide, mai pe lateral, mai etc, o mai recuperezi cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Cesar - chiar nu ma pricep sa diferentiez care cauciuc 2'nd hand e inca bun si care nu mai e. Sau care model se preteaza la a fi achizitionat 2nd hand si care nu. Probabil ca ai intr'o oarecare masura dreptate in ce spui ..dar iarasi .. nu ma pricep deci prefer sa ma feresc.. all together Cineva mai cu pregatire/pasiune probabil poate face slalom si alege ceva ok intr'un final ..habar n'am.. Adrian - corect ce spui si tu vis-a-vis de salariu si preturi. Corect si ce spui legat si de cei cu motoare peste 5000e . Dar ... totusi "ezista" un dar.... Hai sa postez un raspuns pe care l'am trimis pe privat cuiva. Nu cred ca o sa se supere ca.. plm.. doar suntem intre noi - nu'i rost de suparare. "Treaba e ca in mintea mea ecuatia asta e total inegala . Adica ok, inteleg ca iti plac moto - dar parca sa'ti pui viata in pericol folosind niste chestii pe care altcineva le'a aruncat tocmai pt ca nu mai sunt bune ... mi se pare un risc prea mare. Sau sa cumperi casca 2nd hand - mi se pare o aberatie. Dar ma rog, asta nu inseamna ca pe de alta parte si eu am scos la vanzare si un cauciuc si o casca (una deja am dat'o) . Pe sistemul fa' ce zice popa nu ce face popa - eu vreau sa le vad, dar eu nu as cumpara niciodata cauciuc/casca 2'nd hand. Suna poate ironic si/sau arogant ..dar daca scoatem banii din ecuatie ... eu cred ca nimeni, dar nimeni nu ar cumpara chestii 2'nd hand. Iar daca reintroducem banii inapoi in ecuatie ... mi se pare ca riscul (pericolul de ingerasi cu harpe & bocitoare) excede castigul (economia facuta) Stiu exact cat de saraci/bogati sunt 95% din motoretisti ...dar fix "pa' persoana fizica" cum zicea Vanghelie ... mie mi se pare o afacere paguboasa. Astea sunt discutii interminabile , la fel ca si cele dintre masini/motoare noi vs 2nd hand, Android vs Iphone, etc ... sunt chestii care o sa divizeze oricum lumea intre 2 tabere ... si cum spui foarte bine si tu ... Dar vezi tu, eu si cu tine suntem oameni diferiti, tu ai o parere eu alta. :)" . O intrebare: Care e diferenta intre anvelopele tale dupa un sezon si anvelopele mele cumparate second tot cu un sezon vechime? Te joci cu viata ta si mergi cu ale tale second dupa un sezon!? ca noi nu mai sunt. Nu vreau sa fiu dur doar ca niciunele nu raman noi, tot ajung ca alea second si poate inca le porti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Diferenta e evidenta .. nu trebuie sa fii nici rau nici nu mai stiu eu cum. Diferenta e ca un cauciuc nou iti ofera un confort psihic mai ridicat si o aderenta mai buna fata de ceva ce nu mai e 2'nd hand. Cand un cauciuc e pus pe motor si faci 100 m ..poti spune ca e 2'nd hand - deci sa mergi pe ideea asta este ori rea vointa ori prostie. In discutie sunt cauciucuri cu minim 1-2-3 ani vechime mergand pana la lemne de foc de 8+ ani vechime. Dar.. hai mai bine sa vb de Aprilia .. ca de cauciucuri e topic separat. Oricum, cred ca cine a avut ochi sa citeasca si cap sa inteleaga a priceput deja care sunt si ideile pro si cele contra pt a achizitiona/folosi cauciucurile 2'nd hand. Din punctul meu de vedere subiectul este inchis (pe topicul consacrat Aprilia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.