MirceaRM Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 http://olx.ro/oferta/aprilia-rsv1000r-ID1JnbF.html Salutare tuturor. Cunoasteti careva detalii despre mobra asta? Sau puteti sa imi dati sfaturi in vederea cumpararii? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 pretul mi se pare suspect de mic... e aceeasi cu asta din 2014 cred http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%201000%20r-din-2004-584399.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 .....din 2004 trebuie mers si vazut si verificat si testat.... daca e in mintile lui e oferta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Pare a fi rupta maneta ambreiaj si zgariat farul stanga... In pozele de pe OLX . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Ai aflat ceva despre ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Din punctul meu de vedere, ăsta e exemplul tip de motocicletă italiană care nu trebuie cumpărată: relativ veche, căzută bine și reparată pe bordură.Repet: părere personală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Din punctul meu de vedere, ăsta e exemplul tip de motocicletă italiană care nu trebuie cumpărată: relativ veche, căzută bine și reparată pe bordură. Repet: părere personală. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Mircea , sfatul nostru este sa uiti de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 28, 2015 Share Postat Noiembrie 28, 2015 Aveți idee de vre'un dealer serios, din tara sau din afara, care sa ofere ceva gen trade in/buy back pt 2012 Tuono V4r? Ma gâdila palma/portofelul când ma uit la modelul l 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Pai ce'am facut ma nene maaaa ... au fost zilele astea frumoase si n'a mai iesit nimeni dintre voi ? Ceva semne ca sunteti vii ? » Post actualizat in 10 Jan 2016 00:43No fuck was given this day ... ride mode on! Acu serios ... mai traiti ? Ca ma simt ca pe mosia lu tata p'aici, asa singur si nederanjat de nimeni 1 postare / 1 luna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 ...Nu vinde nimeni un RSV4 Factory? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 E unul pe OLX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 E unul pe OLX. Mulțumesc. Probabil că te referi la asta, nu? În principiu doresc modelul cu APRC. Dacă nu, măcar un Factory simplu dar cel puțin din 2010. Motocicleta asta nu corespunde Apoi mai e și proprietarul actual care pare să fie mai mult un samsar intermediar și nu prea-mi inspiră încredere. Negăsind pe nicăieri (IT sau DE), am ajuns să sun și la el. Este un băiat care (cu tot respectul) nu prea pare să aibă habar ce vinde, iar modul lui de exprimare nu prea te face să vrei să-i încredințezi 9000€. Subliniez că este doar părerea mea și nu am nimic cu omul Dacă mai știe/aude cineva ceva, aștept informații cu interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Da, ala este. Mi se pare normal sa nu dai o gramada de bani daca nu esti satisfacut din toate punctele de vedere. Bafta la cautari, dar slabe sanse sa gasesti in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 (editat) Salut ! Am " ocazia " sa iau un Rsv 1000 @ 2008 cu pretul de 5000 euro,nenegociabil. Motocicleta are 24.000 km,un singur proprietar,pare ingrijita, Specs : Rims marchesini,ohlins,brembo,akrapovic aprilia racing. Se merita cumparata ? Cum sta cu fiabilitatea dupa acest numar de km ? La ce ar trebui sa fiu atent (in mod special) in momentul cumpararii ? Acest model are probleme specifice ? Si nu in ultimul rand,in acest buget, se poate gasi ceva mai bun ? Editat Februarie 10, 2016 de Theodor Theodor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 ZX10 2008-2010, de exemplu. Sau K7-K8. Si mai sint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 (editat) @Theodor In primul rand esti constient ca este revopsita de aici tu personal trebuie inainte de a da banii sa studiezi motocicleta cu mai mare atentie, in 2008 dupa cate stiu eu sunt doar 3 scheme de culori (poate ma insel si daca da sa ma corecteze cineva) alb, rosu si negru si toate cu leul pe carenaje sau pe rezervor, variantele factory aveau cadrul "gold" si cateva componente de carbon. Motoarele la aceste modele sunt foarte fiabile indiferent de numarul de km daca sunt intretinute de fapt la fel ca aproape orice motor dar si cum ai norocul, V2 la 60 de grade, motoare facute de Rotax, Austrieci. Fata de motoarele dinainte sa le numesc prima generatie pe RSV Mille s-au adus mici imbunatatiri la motor si "sistemul" pornire al acestora, generatia Mille erau celebre pt acel renumit Sprag Clutch sau ambreiajul de pornire care tot pica, la aceasta generatie de motoare aceste piese au fost refacute si inlocuite si toate capacele motorului au fost facute din magneziu probabil pt greutate. Ca probleme generala normal ramane partea electrica dar nimic ce ar implica costuri mari, se topeste conectorul maro dintre alternator si releu de incarcare problema foarte des intalnita si la multe motociclete celebre japoneze, de aici probleme cu incarcarea, bateria si cum ai norocul sa iti mai pice un alternator sau un releu. In rest la noi in tara aprilia are o imagine proasta cu toate ca motorul este destul de bun si o ciclistica poate de neegalat, componenete de top si un design destul de frumos din punctul meu de vedere cu toate astea pretul la revanzare este tragic pt ca este o motocicleta italiana, dar asta este cultura moto din Romania nu ai ce ii face. Asa ca daca esti fan al acestei marci si chiar iti doresti acest model nu sta pe ganduri si achizitioneazal cu toate ca la acel buget sunt sigur ca ai sa gasesti piata destul de accesibila pe partea Japoneza. Editat Februarie 10, 2016 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Dacă-ți place modelul, ai istoric de service la ea și ai bani să o întreții, go for it În același timp, în aceeași categorie de preț și de stil, ai Ducati 999. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theodor Theodor Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Mersi pentru postari. Modelul imi place mult,dar deasemenea mult timp mi-a placut Ducatti 999 . Nu stiu unde gasiti voi kawasaki zx10r din 2008-2010 la 5000€ sau Ducati 999 cu pret si an similar. Imi puteti recomanda cateva site-uri in privat ,sa nu se considere reclama ? Tot local am gasit un Rsv4 factory 2009 la 8000€,motocicleta unui amic,insa nu stiu daca se justifica diferenta de pret plus ca stiu si eu ca in acel buget am n optiuni. Mentenanta o fac destul de des la motorul pe care il am in prezent plus ca am dulapul plin de consumabile pregatite pt urmatoarea revizie sau interventie. As face la fel pentru tot ce as detine,insa mi se ridica parul pe spate la gandul ca imi pica motorul sau un piston sau mai stiu eu ce parte de te face sa cheltui jumatete din cat ai dat pe motor. Imi place foarte mult si Yamaha R1 crossplane,2009-2011 insa am gasit doar una de vanzare,la 8500€ ....piata e limitata pt acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Cu ceva timp in urma si Denis parca vroia sa isi dea Tuono V4R APRC pe undeva prin acelasi buget (adica 8-8.5k parca). Apoi stiu ca se razgandise ... apoi revenise... anyways ... daca ti'ar place.. poti sa'i faci de'un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) ... Imi place foarte mult si Yamaha R1 crossplane,2009-2011 insa am gasit doar una de vanzare,la 8500€ ....piata e limitata pt acest model. Cel mai slab model de la Yamaha si tu tocmai pe ala ti s-a pus pata. Poti cauta motorete bune si pe afara, in It sint o gramada. Stiu ca fratii Biris te rezolva la pret foarte bun cu adusul in RO. Or mai fi si altii, dar astia-s foarte priceputi si de incredere. Editat Februarie 11, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Mersi pentru postari. Modelul imi place mult,dar deasemenea mult timp mi-a placut Ducatti 999 . Nu stiu unde gasiti voi kawasaki zx10r din 2008-2010 la 5000€ sau Ducati 999 cu pret si an similar. Imi puteti recomanda cateva site-uri in privat ,sa nu se considere reclama ? Tot local am gasit un Rsv4 factory 2009 la 8000€,motocicleta unui amic,insa nu stiu daca se justifica diferenta de pret plus ca stiu si eu ca in acel buget am n optiuni. Mentenanta o fac destul de des la motorul pe care il am in prezent plus ca am dulapul plin de consumabile pregatite pt urmatoarea revizie sau interventie. As face la fel pentru tot ce as detine,insa mi se ridica parul pe spate la gandul ca imi pica motorul sau un piston sau mai stiu eu ce parte de te face sa cheltui jumatete din cat ai dat pe motor. Imi place foarte mult si Yamaha R1 crossplane,2009-2011 insa am gasit doar una de vanzare,la 8500€ ....piata e limitata pt acest model. Găsești foarte ușor un 999 în stare bună până în 5000€ Aruncă un ochi în Italia (moto.it, subito.it, etc.) sau Germania (mobile.de). În România văd că nu sunt, momentan. La noi motocicletele astea nu se prea vând prin anunțuri publice de vânzare, ci prin promovare orală și tranzacții informale Legat de RSV4 nu am experiență de posesor, dar doresc și eu să achiziționez unul în viitorul apropiat și m-am documentat (destul de temeinic, cred eu) în ultimul timp. Stau departe de modelele din 2009 pentru că sunt primele fabricate. Având în vedere că modelul a fost unul complet nou pentru Aprilia și că, pentru prima dată, au dezvoltat și fabricat toate subansamblele în intern (cadru, motor, electronică), m-am gândit că nu vreau să dețin chiar prima serie. Plus că suntem în 2016, iar motocicleta are deja 7 ani. Pe de altă parte, nu am auzit să existe probleme majore cu acest model - lucru ciudat pentru o Aprilia. Deci, la fel cum am spus și pentru RSV Mille: dacă tu cunoști proprietarul, știi cum a întreținut-o și (după cum ai spus) vei avea și tu grijă de ea, go for it Dacă te hotărăști pe model, pot să mai împărtășesc ceva informații tehnice la cerere. Cu ceva timp in urma si Denis parca vroia sa isi dea Tuono V4R APRC pe undeva prin acelasi buget (adica 8-8.5k parca). Apoi stiu ca se razgandise ... apoi revenise... anyways ... daca ti'ar place.. poti sa'i faci de'un pm Aș vrea să te întreb ceva, dacă nu te superi: văd că ai motocicletă cu aPRC. Cât de util și se pare? Cât de des îl folosești? aLC și aWC cred că sunt utile exclusiv pe circuit, în schimb aTC și aQS mi se par folositoare/fun și pe stradă. Ce părere ai? Întreb pentru că nu sunt încă foarte convins dacă vreau aPRC, având în vedere costul suplimentar de vreo 1500€ față de Factory-ul normal. Cel mai slab model de la Yamaha si tu tocmai pe ala ti s-a pus pata. Cred că omului îi place sunetul crossplane-ului. Și mie-mi place Sună aproape ca un V4. De ce spui că este slab ca motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) Mai .. sincer ALC ... nu l'am folosit decat asa de amorul artei la vre'o 4-5 plecari cand erau legale pe aeroport. AWC - de 2 ori s'a activat si de 2 ori daca nu era ma duceam p**ii de suflet. Gasindu'ma de fiecare data intr'un varf de deal si accelerand (eu nestiind sa fac wheelie & shit) sunt mie in mie sigur ca ma dadeam peste cap daca nu aveam sistemul asta. ATC - daca'l tii peste nivelul 6 sa zicem..si nu prea stii sa dozezi gazul sau faci efectiv prostioare se va activa destul de des. Eu pe vremea asta merg cu el la lvl 6 si ma simt mai mult decat ok psihic stiind ca exista acolo ceva care sa'mi dea peste maini daca o fortez aiurea. Vara sau pe temperaturi +15grade merg cu sistemul pe nivelul 2-3. Aici daca e asfaltul bun, te tine ficatul si ai un minim de talent (nu insinuez ca as avea eu cine stie ce talent) poti face daca te incumeti drifturi. Sistemul iti permite dar totusi nu te lasa sa treci de o anumita limita a sigurantei. Ca o nota personala - niciodata nu am dezactivat complet ATC si mai mult ca sigur nici nu o voi face. AQS - il folosesc non stop. Cea mai tare schestie inventata de la apa calda incoace. Sfatul meu este - sa vanezi unitatile cu APRC. Dar daca banii sunt un impediment, chestia asta nu ar trebui sa te opreasca din achizitionarea unui motoret in toate mintile lui. Sper ca ti'am fost putin de ajutor Editat Februarie 11, 2016 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Mulțumesc pentru răspuns. Eram doar în dubii dacă aPRC-ul își face banii - acei 1500€ în plus. M-ai cam edificat. Cu aPRC să fie » Post actualizat in 11 Feb 2016 16:53Addendum: tu ce evacuare ai pe Tuono? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) daca tot vrei sa cumperi Aprilia cumpara neaparat aprc,aprilia are cel mai complet sistem/pachet electronic pus pe o motocicleta de strada ,profita de acest lucru! dupa ce o sa mergi cu qs si tc cu siguranta nu o sa poti sa te mai intorci in timp sa mergi fara Editat Februarie 11, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.