Sari la conținut

Despre placutele de frana!


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Au aparut fel de fel de placute de frana cu denumiri care de care mai pompoase,dar eu unul nu stiu ce reprezinta si cum se manifesta materialele acestor placute in diverse conditii.Carbon ceramic,sinter,premier,street,standard,CRQ-sinter,Semi-metallic,Platinum,Sinter-STmsinter-road si multe alte denumiri.Dupa denumire la unele iti daiseama din ce material sunt facute,dar la altele pauza.M-ar interesa detalii si conditii in care sunt recomandate,strada sau circuit,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valabil pentru placutele de frana EBC

 

 

Placute frana EBC

EBC Brakes a fost infiintata in 1978 in Marea Britanie. Diferenta dintre EBC si orice alta firma producatoare de placute de frana/discuri de frana este ca ei si-au indreptat toata atentia catre placutele/ discurile de frana sport si au dezvoltat foarte mult gamele de placute frana sport. Sunt unele din putinele placute de frana care au in compozitia lor particule ceramice si Kevlar. Cei de la EBC acopera evident toate gamele de placute frana:

EBC Blackstuff - placute frana standard, EBC Greenstuff - placute frana sport; EBC Redstuff - placute frana racing, EBC Yellowstuff - placute frana racing-circuit.

 

Cei de la EBC acopera evident toate gamele de placute frana:

 

•EBC Blackstuff - placute frana standard

Blackstuff Ultimax General Replacement Pads – vin ca o inlocuiere a placutelor standard dar cu un grad de uzura mai redus asupra discului de frana si un timp de franare mai bun.

 

 

•EBC Greenstuff - placute frana sport

Greenstuff sport upgrade pads – vin ca un upgrade create pentru un condus sportiv cu rezultate de franare mai bune la o viteza mai mare. Lower dust formula (elimina mai putin ferodo la franare,praful negru ce se depune pe jenti)

 

 

•EBC Redstuff - placute frana racing

Redstuff Ceramic Superstreet pads – vin ca un upgrade pentru un condus sportiv cu frane repetate la o viteza mare.Material ceramic elimina mai putin praf ca cele semi-metalice. Sa demonstrat pe o masina stoc o distanta de franare cu pana la 13 metri mai mica la o viteza de 160 Km/h.

 

 

•EBC Yellowstuff - placute frana racing-circuit

Yellowstuff full race and high end street pads – vin ca un upgrade pentru masinile de competitie dar si de strada , cu un raspuns optim de franare chiar si la temepraturi de pana la 700 grade.Deasemenea frana la temepraturi foarte joase este impresionanta.Recomandate cu discuri de frana EBC brakes.

 

 

•EBC Bluestuff Full Race Pads – clasa de anduranta cu duritate mare si material ce rezista la curse de pana la 6 ore si temperaturi de pana la 800 grade.Recomandate cu discuri EBC brakes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

•EBC Greenstuff - placute frana sport

Greenstuff sport upgrade pads – vin ca un upgrade create pentru un condus sportiv cu rezultate de franare mai bune la o viteza mai mare. Lower dust formula (elimina mai putin ferodo la franare,praful negru ce se depune pe jenti)

 

 

 

 

 

Salut...spune-mi si mie cat costa echiparea unui R6 din 2002 cu placutele de mai sus. (pret cu tot cu manopera)

Mutumesc.:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa mentionez, denumirile de mai sus sunt valabile pentru autoturisme. la motociclete avem urmatoarele denumiri:

 

Gama de placute de frana EBC sinter pentru motociclete include faimosul dublu-H sinterizate, seria R pentru ATV-uri ?i MXS sinter pentru motocross plus SV-ul de inalta durabilitate .

 

EBC dublu-H Superbike Paduri

Europe's first and only ECE R90 approved pad. ECE primul si singurul din Europa R90 aprobat pad. EBC Double-H pads are the grippiest street legal brake pads you can buy. EBC dublu-H tampoane sunt grippiest stradă plăcuțele de frână juridice puteți cumpăra.

 

These pads benefit from the highest friction HH rating for maximum stopping power, made from sintered copper alloy like original pads for longer life and perfect braking under all riding conditions, wet, dry, hot or cold. Aceste tampoane beneficia de cel mai înalt rating de frecare HH pentru puterea maximă de oprire, realizate din aliaj de cupru sinterizat cum ar fi tampoane originale pentru o viață mai lungă Âşi perfectă de frânare în toate condițiile de echitatie, umed, uscat, fierbinte sau rece. When required, unique stainless steel radiator plates are fitted to reduce heat transer into bikes hydraulics. Atunci când este necesar, placi unic inoxidabil radiatorului din oțel sunt montate pentru a reduce transer de căldură în sistemele hidraulice biciclete. The unique double segment vented design keeps the pads cooler and prevents pad drag and overheat or fade. Design-ul unic segment dublu ventilate păstrează cooler pad si previne pad trageți Âşi supraîncălzi sau se estompeze.

 

When EBC broke into the sintered pad market, they really did their homework. Atunci când a izbucnit în EBC piața pad sinterizate, au făcut cu adevărat temele lor. They took all the current market offerings, tested them, analysed them and beat them. Au luat toate ofertele actuale de pe piață, le-au testat, le-a analizat Âşi bate-le. They removed the iron powders commonly used in many sintered pads that cause the pad to "weld" to the disc under corrosion when the bike is parked and replaced it with stainless powder. Ei au eliminat pulberi de fier utilizate în mod obiÂşnuit în multe plăcuțe de sinterizat care determina pad-ul pentru a "suda" pe disc sub coroziune atunci când bicicleta este parcată Âşi a înlocuit-o cu pulbere inoxidabil.

 

EBC took out several other particles which their competitors still use which caused massive disc damage and created their launch material. EBC a luat o serie de alte particule care concurenții lor încă utilizare, care a provocat daune masive de disc Âşi a creat materialul lor de lansare. After five years and millions of sets sold they upgraded the formulation again to the SB101C material which completely eliminated BRAKE NOISE, improved the pads HEAT CYCLING CAPABILITY and improved feel. După cinci ani Âşi a vândut milioane de seturi de ele modernizate formularea din nou la materialul SB101C care a eliminat complet ZGOMOT FRANA, a îmbunătățit CICLISM tampoane CAPACITATEA de căldură Âşi se simt mai bună. What they have today for the faster rider is the pinnacle of sintered copper alloy engineering, researched and tested in EBC's own laboratories by engineers with over 50 years experience in sintered pad technology. Ceea ce au astăzi pentru călăreț mai repede este punctul culminant al ingineriei sinterizate aliaj de cupru, cercetat si testat in laboratoarele proprii EBC lui de ingineri cu peste 50 de ani de experiență în tehnologia pad sinterizate.

 

 

R Series pad-uri

 

EBC "R" Series Sintered Moto-X Brake Pads EBC "R" Seria sinterizat Moto-X plăcuțe de frână

For the ultimate durability EBC presents it's "R" series high density series pads. Pentru EBC durabilitate final îl prezintă lui "R" seria de mare serie de plăcuțe de densitate. A sintered copper material made in EBC's own USA facility, the "R" series of heavy duty ATV and moto-x pads have become an aftermarket standard offering high durability, high resistance to contamination by mud, water, sand and grit etc. offering reduced disc damage and long pad life. Un material de cupru sinterizat realizate în EBC lui facilitatea de proprii Statele Unite ale Americii, "R" seria de grele Âşi de ATV-uri moto-x tampoane au devenit o piața pieselor de schimb, oferind durabilitate standard ridicat, rezistenta mare la contaminarea cu noroi, apă, nisip Âşi pietriÂş etc, oferind redus deteriorarea discului Âşi viață lungă pad.

 

 

 

MXS pad-uri

 

EBC "MXS" Series Sintered Moto-X Race Brake Pads EBC "MXS" Seria sinterizat Moto-X pads Cursa de frână

These pads are an excellent choice of all weather performance formulation for moto-X and ATV racing, with the highest HH rated friction for maximum stopping power and long lifetime. Aceste tampoane sunt o alegere excelentă a tuturor formulare de performanță vreme pentru moto-X Âşi curse ATV-uri, cu cea mai mare frecare HH nominală pentru puterea maximă de oprire Âşi durată de viață lungă.

 

Being a sintered copper alloy MX-S pads also have excellent durability in sand, wet and mud riding and are at the same time less aggressive to the brake rotor. Fiind un aliaj de cupru sinterizat MX-S tampoane au, de asemenea, o rezistență excelentă în nisip, de echitatie umede Âşi noroi Âşi sunt în acelaÂşi timp, mai putin agresive pentru a rotorului de frână. FREE SLIDER PINS are included with most pad sets except those with multiple pin choices to replace worn bent or seized pin sets. PINS GRATUIT SLIDER sunt incluse cu cele mai multe seturi de pad cu excepția celor cu opțiuni multiple de pini pentru a înlocui îndoit uzate sau seturi de pini confiscate. The pin sets provided free in the EBC set are mostly external hex drive pins which are easier to remove than internal hexagon formed “allen” key or hex wrench internal type hardware. PIN-ul setului de documente prevăzute gratuită în set EBC sunt în majoritate pini drive extern hex, care sunt mai uÂşor de a elimina decât hexagon intern format "Allen" tasta sau hex hardware-ului de tip cheie interne. Diamond ground surface finish accelerates pad break-in. Finisaj diamant suprafata solului accelerează pad break-in.

 

 

SV Duty Paduri severă în sinterizat ATV-uri

 

EBC "SV" Series Severe Duty Sintered ATV Brake Pads Duty EBC "SV" Seria severă în sinterizat ATV-uri plăcuțe de frână

If you want durability.... Dacă doriți durabilitate .... this is the pad to use. aceasta este de a utiliza pad.

 

High density sintered copper alloy for longest possible life in utility applications on ATV, especially in wet, mud, dust and dirt conditions. De înaltă densitate din aliaj de cupru sinterizat pentru viață cât mai lungă în aplicații de utilitate pe ATV-uri, în special în condiții de umiditate, noroi, praf Âşi murdărie.

 

You won't find a longer lasting utility pad! Nu veți găsi un tampon de utilitate de durată mai lungă!

 

 

 

EPFA stradă de frână tampoane

EPFA Off Road Paduri sinterizat

 

EBC EPFA Extreme Pro Sintered Brake Pads EBC EPFA Extreme Pro sinterizat plăcuțe de frână

The very latest in sintered friction pad technology is now available from EBC Brakes to deliver more stopping power, totally silent braking and longer life. Cele mai recente în domeniul tehnologiei foarte sinterizat planÂşa de frecare este acum disponibil de la EBC Sistem de frânare pentru a oferi mai multă putere de oprire, frânare complet silențios Âşi de viață mai lungă. If you want the best and are prepared to spend a few dollars more for superb brakes, EPFA pad series are what you need. Dacă doriți cel mai bun Âşi sunt pregătite să-Âşi petreacă câțiva dolari mai mult pentru frâne superbe, EPFA planÂşa de serie sunt ceea ce aveți nevoie.

 

The new American made EPFA series feature a blend of tungsten and moly metal and were developed after comparing with 7 major competitors products. American new EPFA serie dispun de un amestec de tungsten Âşi metal moly Âşi au fost dezvoltate după comparat cu 7 produse majore concurenților.

 

For Street Use - The new Extreme Pro range has been dyno tested, race track tested, road tested and was used by 8 of the top 20 riders in the Daytona 200 races in Spring 2008. De uz Street - Noua gama Extreme Pro a fost testat dyno, pista de curse testate, o proba de drum Âşi a fost folosit de 8 din primele 20 de rideri din Daytona 200 curse în primăvara anului 2008. The new material heat cycles better, feels better at the brake lever, last longer and beds in faster. Noi cicluri de căldură materiale mai bune, se simte mai bine la maneta de frână, durează mai mult Âşi paturi in mai repede.

 

For Off Road Use - A new ultra high friction sintered pad formula designed for fastest motocross race use Extreme Pro is a high end/high dollar race pad option for riders without budget restraints. Pentru utilizare Off Road - Un nou ultra formula planÂşa de frecare sinterizate concepute pentru cea mai rapidă cursă utilizarea Pro Extreme motocros este un high end / pad mare cursă opțiune de dolari pentru rideri, fără restricții bugetare. All rear fitment pads feature solid type radiator shims to minimize heat transfer made from laser cut stainless steel as shown below the packaged example opposite. Toate tampoane spate montării caracteristică lamele solide tip de radiator pentru a reduce transferul de căldură realizate din oțel inoxidabil cu laser tăiat aÂşa cum se arată mai jos alaturi de exemplu ambalate. Pads also include pad hexagon drive slider pins as in MX-S range below. Pad-uri includ, de asemenea, hexagon unitate pad pinii glisorul la fel ca în MX-S gamă de mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu am la masina EBC black de vreo 20 000km. Comparativ cu cele ATE cu care a venit masina sunt mai bune si mai ieftine. De fapt franeaza la fel de tare, dar am scapat de huruitul pe care il faceau ATE-urile la franari puternice de la viteze mari.

N-as zice ca uzeaza mai putin discurile. La urmatorul schimb de placute, probabil la 80 000km, trebuie sa schimb si discurile.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o rugaminte,imi puteti spune cat sunt de bune placutele frana fata EBC,modelul Double-H, High Performance Sintered Series for Sportbikes?.Uzeaza discurile mai repede?.Nu stiti cumva codul FA226HH se potriveste la o Honda Hornet an fabr. 2000,600cmc,model PC34?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut si eu vara asta la EBC sintered-HH si sunt foarte multumit de ele. Musca binisor chiar si reci insa dupa ce se incing, un deget sau maxim doua sunt absolut suficiente... rezista bine la abuzuri, franeaza liniar si predictibil. Impresiile insa pot fi subiective, diferite de la caz la caz, functie de anvelopele, setare suspensii... etc. Mie insa imi plac!

 

Ca fapt divers, eu am schimbat pe motorul meu etrierii de pe un R1'03 folosind pompa veche, de 16mm. Cum cei noi au fost conceputi pentru pompa de 14mm, cu placutele EBC pur si simplu franele erau supradimensionate... ceea ce nu este intocmai un lucru bun. Pentru a putea sa le dozez a trebuit sa schimb si pompa potrivita.

 

Ah, ca mi'am adus aminte, singurul lucru care mi s'a parut deosebit este durata de pasuire si "coacere"... un pic mai mare decat fata de ce am avut eu pana acum.

 

Ride Safe!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...
La 21.12.2011 la 7:56, cristidb a spus:

Eu am la masina EBC black de vreo 20 000km. Comparativ cu cele ATE cu care a venit masina sunt mai bune si mai ieftine. De fapt franeaza la fel de tare, dar am scapat de huruitul pe care il faceau ATE-urile la franari puternice de la viteze mari.

N-as zice ca uzeaza mai putin discurile. La urmatorul schimb de placute, probabil la 80 000km, trebuie sa schimb si discurile.

Huruit la ATE ? Hm....eu le utilizez de peste 15 ani si sunt cele mai bune placute fara azbest din piata. Nicio problema la franare pe nicio viteza pana in 200 km/h.

 

Cat despre placutele de frana moto, nu s-a mai discutat de multa vreme si cred ca poate fi reanimat topicul, mai ales ca de zile intregi caut sa gasesc placute de frana moi si fara azbest pentru moto, dar din pacate ATE nu produc pentru moto.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...