free ride Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Recunosc nu stiu foarte multe despre rally raid.cu ce este diferita o motocicleta de serie fata de ce-a de rally raid pt un asfel de concurs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Recunosc nu stiu foarte multe despre rally raid.cu ce este diferita o motocicleta de serie fata de ce-a de rally raid pt un asfel de concurs? Mai bine intrebai ce au in comun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Mai bine intrebai ce au in comun mai bine spuneai care sunt diferentele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 mai bine spuneai care sunt diferentele mai bine dadea un search pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Recunosc nu stiu foarte multe despre rally raid.cu ce este diferita o motocicleta de serie fata de ce-a de rally raid pt un asfel de concurs? pai strictul necesar din cate stiu eu, excluzand ce ai voie sa faci ca sa cresti performante sau componente mai bune ar fi: rezervor mare / rezervoare suplimentare ca nici un 450 nu are destul cat sa tina o etapa, lumini, echipamentul de "navigatie" + consola pt el + carenaj rally raid care s-o acopere si sa protejeze, alternator schimbat capabil sa tina toate electricile de pe motoreta... si cu astea mari si vizibile nici nu te-ai apucat bine de modificari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 mai bine spuneai care sunt diferentele Pai daca te duci in programul KTM pe un 450 Rally Factory Replica si incerci 4 coduri(cadru, amortizor spate, ambielaj, set piston)la "usage list"... ai sa ramai uimit ca nu au legatura cu modelele de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 rokere ai dat sportsterul? uite ca a venit si vremea lui. mai dezumfli putin spatele si gata treaba pe dune, plus ca stai si comod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 eh soso, nu e chiar asa frate, e munca draq sa inveti sa mergi pe dune, de la abordarea pantei pana la oprirea in varful dunei ca sa nu faci bunjee pah partea hailalta plus ca nu are legatura cu nisipul de la noi. mi-au trebuit vreo trei zile sa ma prin de schema si dupaia s-a terminat zona de dune... plm asa-i la rally pe mine m-a dus preparatul motoretei vreo 2000: 1000 in motor, 500 rezervorul suplimentar, inca 500 distractia cu turnul de navigatie...instrumentele le aveam... apropos, ma gandesc sa fac cateva kit-uri de rally care sa se monteze mecanic pe orice mobra... doritori?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Sigur, mestere, cum ti-am zis, oricand subscriu la un kit de protectie de rally prelungit cu un parbriz de plexi pe care sa-l poti da jos simplu si rapid cand intri in teren (dupa ce vii direct de la drum lung) si exista riscul sa scapi motorul si sa crapi parbrizul. Asteptam ingineria, speram sa fim consultati sa iasa ceva simplu si fain... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 iauite ba a m uitat sa ma inscriu si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) La clasa moto, merita urmarita, printre altele, evolutia lui Mattieu Lagrive, multiplu campion de anduranta. De asemena imbucuratoare revenirea in competitie a lui David Fretigne, dupa accidentul urat de anul trecut, care l-a impiedicat sa ia startul in Dakar. Ceea ce ma nedumereste, este absenta lui Carlos Sainz si a VW-urilor Tuareg de la start. Al Attiah vad ca merge pe H3. Stie cineva amanunte?? La clasa auto se anunta o cursa foarte interesanta cu Nasser si Gordon pe Hummer, Peterhansel, Holowczyc si Nani Roma pe Mini... Editat Decembrie 21, 2011 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 De asemena imbucuratoare revenirea in competitie a lui David Fretigne, dupa accidentul urat de anul trecut, care l-a impiedicat sa ia startul in Dakar. Din pacate Fretigne nu va participa NICI anul asta la DAKAR. nu s-a refacut dupa accidentarea din vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
REA Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) Pentru cei care vor sa transmita personal urarile de bine echipajului Vectra Racing format din Marcel Butuza si Mani -piloti si cei doi care le vor asigura asistenta tehnica -Liviu Butuza si Romeo Duicu,acestia decoleaza marti,27 decembrie la ora 18:30,de pe aeroportul Otopeni. Editat Decembrie 23, 2011 de REA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 In afara de EuroSport mai transmite cineva competitia? Unde ati mai urmarit anii trecuti raliul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Din pacate Fretigne nu va participa NICI anul asta la DAKAR. nu s-a refacut dupa accidentarea din vara Zilele trecute era in lista participantilor, acum vad ca, intr-adevar, nu mai apare.... Pacat. Este un pilot care imi place mult si as fi vrut sa il vad la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 (editat) Pentru cei care vor sa transmita personal urarile de bine echipajului Vectra Racing format din Marcel Butuza si Mani -piloti si cei doi care le vor asigura asistenta tehnica -Liviu Butuza si Romeo Duicu,acestia decoleaza marti,27 decembrie la ora 18:30,de pe aeroportul Otopeni. prezent care mai mergi? Editat Decembrie 24, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 sponsorii pot veni de unde nu te astepti! fiti creativi ca baiatul asta http://uk.eurosport.yahoo.com/video/23112011/58/porn-king-lends-backing-dakar-biker.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 sponsorii pot veni de unde nu te astepti! fiti creativi ca baiatul asta http://uk.eurosport.yahoo.com/video/23112011/58/porn-king-lends-backing-dakar-biker.html Pai, mai, ce sa zic... producatorii de tigari nu mai au voie sa sponsorizeze, aia de alcool, la fel... ramane doar pornache sa sustina motorsportu'! Aprob si sustin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Anul acesta regulamentul este foarte restrictiv, in ceea ce priveste inlocuirea motoarelor sau a diferitelor componente din interiorul motorului. "The standard engine cases will be marked at scrutineering. All lose of markings will result in penalties up to disqualification. The preparation of the engine is free, with the exception of the main engine cases which must be strictly standard. Repairs to the engine’s ’top--end --end’ are free during the event. All interventions t ’ are free during the event. All interventions to t o the ‘bottom he ‘bottom- he ‘bottom-end’ -- (inside the main engine cases) will be considered as a change of engine. s a change of engine. Once removed and replaced by engine B, the refitting of engine A into the machine will be considered as a change of engine, in the same way a engine, in the same way as replacement by engine C s replacement by engine C.. . The first change of engine will incur a 15’ penalty, the second a penalty of 45’, and all following changes a 2 hour penalty for each change." In aceste conditii, fiabilitatea motoarelor va fi o variabila care va juca un rol foarte important in obtinerea victoriei. De vazut ce strategii vor adopta echipele, in special cei de la KTM, unde rivalitatea Coma - Despres este binecunoscuta. Anul acesta regulamentul este foarte restrictiv, in ceea ce priveste inlocuirea motoarelor sau a diferitelor componente din interiorul motorului. "The standard engine cases will be marked at scrutineering. All lose of markings will result in penalties up to disqualification. The preparation of the engine is free, with the exception of the main engine cases which must be strictly standard. Repairs to the engine’s ’top--end --end’ are free during the event. All interventions t ’ are free during the event. All interventions to t o the ‘bottom he ‘bottom- he ‘bottom-end’ -- (inside the main engine cases) will be considered as a change of engine. s a change of engine. Once removed and replaced by engine B, the refitting of engine A into the machine will be considered as a change of engine, in the same way a engine, in the same way as replacement by engine C s replacement by engine C.. . The first change of engine will incur a 15’ penalty, the second a penalty of 45’, and all following changes a 2 hour penalty for each change." In aceste conditii, fiabilitatea motoarelor va fi o variabila care va juca un rol foarte important in obtinerea victoriei. De vazut ce strategii vor adopta echipele, in special cei de la KTM, unde rivalitatea Coma - Despres este binecunoscuta. Mai pun odata textul regulamentului. Nu inteleg de ce a fost reprodus atat de incorect cu copy paste... "The standard engine cases will be marked at scrutineering. All lose of markings will result in penalties up to disqualification. The preparation of the engine is free, with the exception of the main engine cases which must be strictly standard. Repairs to the engine’s ’top end end’ are free during the event. All interventions to the ‘bottom-end’(inside the main engine cases) will be considered as a change of engine. Once removed and replaced by engine B, the refitting of engine A into the machine will be considered as a change of engine, in the same way as replacement by engine C. The first change of engine will incur a 15’ penalty, the second a penalty of 45’, and all following changes a 2 hour penalty for each change." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 (editat) io astept sa vad ce face aprilia anul asta,mai mult decat atat insa,astept cu deosebita nerabdare sa vad in ce fel ne uimeste tzarul si de data asta hai Chagin !! Probabil ca (mai degraba) taranul rally-raid-ului o sa isi dea toata silinta sa mai treaca un motociclist in lumea celor drepti. Dar, stii cum e, in manualele de propaganda sovietice nu scrie nicaieri despre asta. Stii ce cred eu? Ca vesticii nu vor sa isi bata capul si sa piarda zeci sau sute de milioane de euro cu dezvoltarea unui segment total neinteresant in calculele lor economice - camioanele off-road. Altfel, Kamaz nu ar mai exista de mult. E cam aceeasi poveste cu neimplicarea japonezilor (si de fapt a majoritatii covarsitoare a producatorilor moto) in dezvoltarea segmentului enduro-touring pur, asa cum exista el in anii `80/90, cu motociclete care sa faca Africa, Asia, America de Sud. Parerea mea. Editat Decembrie 29, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 astept cu deosebita nerabdare sa vad in ce fel ne uimeste tzarul si de data asta hai Chagin !! Chagin s-a retras. Este doar team manager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 montajul eurosport cu principalii "suspecti" pentru top 10. http://uk.eurosport.yahoo.com/video/28122011/58/castera-reliability-key-bikes.html Tinand cont de noul regulament privind penalizarile la schimbarea de motoare si de cum s-au rearanjat echipele cred ca va fi un Dakar cu multe rasturnari de clasament si podiumul se va juca pana in ultima zi. Daca nu merg blana si reusesc sa termine cu motorul original, cei din esalonul 2 (si aici il includ si pe Mani) ar putea furniza multe surprize in clasamentul final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 montajul eurosport cu principalii "suspecti" pentru top 10. http://uk.eurosport.yahoo.com/video/28122011/58/castera-reliability-key-bikes.html Tinand cont de noul regulament privind penalizarile la schimbarea de motoare si de cum s-au rearanjat echipele cred ca va fi un Dakar cu multe rasturnari de clasament si podiumul se va juca pana in ultima zi. Daca nu merg blana si reusesc sa termine cu motorul original, cei din esalonul 2 (si aici il includ si pe Mani) ar putea furniza multe surprize in clasamentul final. Asta gandesc si eu. Vor fi multe rasturanari de situatie si surprize. Matematic, insa, tot echipele de uzina vor avea sansele cele mai mari, atat din perspectiva bugetelor alocate pentru dezvoltarea motoarelor cat si a valorii si experientei pilotilor pe care ii au. Cat ii priveste pe baietii nostrii, sa le tinem pumnii sa ajunga la finish si sa se claseze cat mai sus la general. Putem visa si la o victorie de etapa??? Hmm.. ce frumos ar fi, dar trebuie sa fim realisti... este foarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Stii ce cred eu? Ca vesticii nu vor sa isi bata capul si sa piarda zeci sau sute de milioane de euro cu dezvoltarea unui segment total neinteresant in calculele lor economice - camioanele off-road. Altfel, Kamaz nu ar mai exista de mult. Pai au demonstrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aGill Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.