Sari la conținut

Africa Twin vs Transalp


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si mai era o chestie cu ST-ul. poti monta motor de TDM si pastra cutia de enduro a ST-ul si uite asa faci cel mai simplu upgrade de 100cmc si vreo 7-8cp (teoretici calutii)

 

Am gasit doar un comparativ AT - ST. Poate are vreo relevanta...

 

 

foarte misto facut articolul si sturcturat. se pare ca ST-ul e superior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e mai buna pe forestier, alta e mai putin buna... Io zic ca si AT, si ST si TA sunt foarte bune si e greu sa alegi intre ele; acu depinde de cat de bun e pilotu'. Da sa vedeti ce poate sa faca asta cu motoreta: ori omu e prea bun, ori a fost cu motoreta la vrajitoare. Gata, io bag capul in pamant ca strutzu. :lol: ;) Si noi comentam care e mai buna... Hmmm...

 

 

A fost o gluma bineinteles. :cheers:

Editat de suzukigsx550es
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut si ST si am AT. Pe sosea, ST este superioara, asa cum spune si testul postat de Raul. Aici motorul in linie al ST-ului face treaba mai buna pe reprize. In offroad, se schimba situatia. Bicicleta de ST mie nu imi place deloc si greutatile par repartizate aiurea. Probabil, daca as fi tinut motorul mai mult timp si m-as fi antrenat, poate pana la urma m-as fi obisnuit cu asta. Dar pe AT cand m-am urcat, am simtit ca suntem din acelasi film.

Repet, este strict parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa citez un posesor de ST: ST are rezervor de 30L (cu o mica modificare), garda la sol mai mare cu vreo 2cm, cursa la suspensii mai mare, cai mai multi, cuplu 60% de la 2000rpm

 

gata. eu nu mai postez nimic legat de ST ca am demostrat ce aveam de zis. Diapazoanele rules :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum zicea un prof de al meu! hartia suporta multe, practic tata! Afrikana e mai tare, sic!

cert este ca dintr-un oarecare motiv(natura umana, si prin asta ma refer la posesorii de afrikane, ei dau valoare) afrikana isi pastreaza valoarea in timp, fiabilitatea este demonstrata si ai o gramada de fun cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma gandeam sa pun motorul de pe VF pe Africana, si asa ajung de la V-twin la V-four, la 86 de cai si 225 km/h top speed, si cu "o mica modificare", rezervor Boano de 48 de litri, dar nu mai era Africana. Si o Africana normala, cu alta mica modificare de tip DynoJet, pun pariu ca egaleaza ST-ul si la comportament on-road. Sau cu o foaie mai mica pe spate, pentru ca are suficienta forta pentru demaraje puternice chiar si cu cativa dinti in minus. Dar noi vorbim de motociclete in varianta originala.

Totul depinde ce vrea omul sa faca. Daca vrea off-road, sa isi ia Africana, daca vrea sosea, sa isi ia motor de sosea, sau ceva de genul Vstrom, Varadero, Caponord sau KTM Adventure...

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost relevant acum 20 ani

Not anymore

 

dc nu discutam de aceleasi mobre? tehnologia nu e schimbata deloc.. sunt aceleasi fiare.

 

nu e relevant pt ca acum exista f800gs si triumph tiger care ingropa si AT si ST intr-un maldar de namol.

 

dar stai ca vine boieru cu poza cu un Gs cu filtru de ulei spart :D

 

Si eu ma gandeam sa pun motorul de pe VF pe Africana, si asa ajung de la V-twin la V-four, la 86 de cai si 225 km/h top speed, si cu "o mica modificare", rezervor Boano de 48 de litri, dar nu mai era Africana. Si o Africana normala, cu alta mica modificare de tip DynoJet, pun pariu ca egaleaza ST-ul si la comportament on-road. Sau cu o foaie mai mica pe spate, pentru ca are suficienta forta pentru demaraje puternice chiar si cu cativa dinti in minus. Dar noi vorbim de motociclete in varianta originala.

Totul depinde ce vrea omul sa faca. Daca vrea off-road, sa isi ia Africana, daca vrea sosea, sa isi ia motor de sosea, sau ceva de genul Vstrom, Varadero, Caponord sau KTM Adventure...

 

deci frate nu stiu in ce lume traiesti dar sa-mi zici ca KTM 990 adventure isi are locu pe sosea si ca in Off-road e locul Africanei.... ai pierdut orice farama de contact cu realitatea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite si tu unde l-au pus. Se vede deja ca e lovit de pietre :)

 

Eu ma refeream la KTM din punct de vedere al vitezei de croaziera. Si e posibil sa fi pierdut legatura cu tehnologia asta, avand in vedere ca stau mai mult prin paduri, si mai putin pe net. Se vede si la profil. Nici nu ma pot compara cu tine. Ai 5132 de posturi adica 3.16 pe zi, adica 19 zile si ceva online pe forum... Eu am decat 1129 de posturi, adica 0.44 pe zi, si doar 2 zile on-line pe forum... E clar ca ai mai multa experienta decat mine, de aceea esti si moderator. Mie imi place sa ma tin de ghidon, nu de tastaura. Daca ai ceva personal cu mine, poti sa imi spui pe privat, nu sa ma ataci mereu cu ironii pe forum. Ideea e ca eu stiu de gluma, si nu iau in serios orice se scrie aici. Dar vad ca unii se tot ataca, si cand vad ca se umfla venele imi place sa sa-i mai provoc si eu putin. Dar vad ca lumea nu prea are simtul umorului pe aici. Probabil o sa primesc acum avertismente sau o sa primesc interdictie pe forum, ca am vazut ca se poarta... De asta e forum, sa isi spuna lumea parerile...

post-3626-0-35670400-1324592237_thumb.jpg

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite si tu unde l-au pus. Se vede deja ca e lovit de pietre :)

 

Eu ma refeream la KTM din punct de vedere al vitezei de croaziera. Si e posibil sa fi pierdut legatura cu tehnologia asta, avand in vedere ca stau mai mult prin paduri, si mai putin pe net. Se vede si la profil. Nici nu ma pot compara cu tine. Ai 5132 de posturi adica 3.16 pe zi, adica 19 zile si ceva online pe forum... Eu am decat 1129 de posturi, adica 0.44 pe zi, si doar 2 zile on-line pe forum... E clar ca ai mai multa experienta decat mine, de aceea esti si moderator. Mie imi place sa ma tin de ghidon, nu de tastaura. Daca ai ceva personal cu mine, poti sa imi spui pe privat, nu sa ma ataci mereu cu ironii pe forum. Ideea e ca eu stiu de gluma, si nu iau in serios orice se scrie aici. Dar vad ca unii se tot ataca, si cand vad ca se umfla venele imi place sa sa-i mai provoc si eu putin. Dar vad ca lumea nu prea are simtul umorului pe aici. Probabil o sa primesc acum avertismente sau o sa primesc interdictie pe forum, ca am vazut ca se poarta... De asta e forum, sa isi spuna lumea parerile...

 

n-ai cum sa primesti interdictie pe forum pt opiniile tale. cand o sa injuri pe cineva sau faci atac la persoana.... se schimba calimera

 

pana una alta. am multe posturi ca am un job care ma tine 9 ore la calc... si timpul mort n-am cum sa-l omor :)

 

acum ca am lamurit asta. sa ne intoarcem la caprele noastre. KTM-ul e excelent si in off-road. supensii WP de cea mai buna calitate. si un motor salbatic il face ceva deosebit pt off road. greutatea e acolo cu AT si ST. plusul de tehnologie e incontestabil, ABS, injectie, suspensii.

 

Iar GS-ul este inlocuitorul perfect pt AT si ST 750 (mentionez ca sa nu se confunde cu 1200) aceeasi greutate, cursa la suspensii dar tehnologia e cea care face diferenta. dar e mai putin masiva si motorul mai fasnet :)

 

si ca tot vb asa de fun

 

Motivational_202.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am contestat ca nu e bun KTM-ul pe off-road. E superioara Africanei. Iar GS-ul nu l-am testat inca, dar l-am vazut la treaba. Dar ambele motoare intra la alta categorie de ani si pret.

P.S. Las' ca ne "certam" noi ca o cana de vin in jurul focului, la una din intalniri... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu diferenta de pret intre Africana si 800 GS e discutabila. din cate am vazut, Africana din 2003 e pe undeva pe la 6000 euro( bineinteles echipata full) si un GS din 2008 pe la 7000-8000 euro ( cam chel la dotari). insa mi-as lua gs-ul cu ochii inchisi :cheers:

 

si on: intre TA si Afrikana as alege-o pe ultima :rolleyes:

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai prins repede... :) Ma gandeam ca poate va pacalesc. Da dom'le KTM e bun, si orice motocicleta e buna, atunci cand o ai. Am facut off-road si cu chopperul si cu VF-ul, important era sa ajung unde vroiam, adica pe varful vreunui deal. Dar pana acum Africana e singura care imi pune zambetul acela de satisfactie pe figura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta intre motoarele moderne si cele din anii 90 este ca cele din urma vor mai fi pe sosele peste 20 ani, tineti minte vorbele astea pt. ca vi le voi aminti prin 2030, daca mai traim pana atunci :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba mai degraba alea din 90!

anyway AT este o mobra al carui singur defect in zilele noastre este setea de benzina comparativ cu alte mobre. consumul mobrei mele este intre 6 si 6,5 cu pasager(90kmh) si singurel cu vit medie de peste 100kmh cu multe depasiri pe la 140kmh. eu unul doar la 160kmh am simtit ca nu mai are vana sa fac o depasire ca sa zic asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fugi cu el in padure :ok: ...si zi-mi pe unde mergi sa vin si eu ca parca mor de dorul caprei :moto: . Clar ca mobra cea mai buna e aia pe care ti-o doresti dupa ce tocmai ti-ai cumparat una. Nu se intampla asa frecvent? iti iei ceva si dupa 2-3-100 de zile incepi sa ravnesti la altceva, binenteles si la alti bani. Unii ziceau ca ar trece la 990 Adv, altii la 1200 Gs adv si tot asa. Mobra perfecta pt noi nu o luam ca e prea scumpa, dar ne amagim cu alte rapciugi...vesnicele si eternele AFRICANE, africane care au schimbat pana acum cateva modele de troleibuze si tramvaie, si care or sa mai schimbe caci sunt prea bune pt a ingropa legenda. :friends:

Intre noi fie vorba, doar io incep sa ma gandesc de pe acum la o tura cu motoru', la bike's on ice? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e limitat rau saracu transalp, s-au pishat toti africanistii pe Duclois, ca fraeru a primit transalp, daca mergea cu AT sarea cu 100 de metri mai mult, cu 80kmh mai mult pe o roata, si ajungea la 280 la ora pe camp.

adevarul e ca africana se simte in largul ei la 140 are doar 1500rpm la viteza aia, e smekera rau si consuma doar 3%

am Transalp si am mers pe african pt ca vroiam sa-mi vand transalpu si sa trec la african.

diferentele sunt minore, cei 10 cai in plus se simt mai degraba 5, nu ca la sportive unde 5 cai fac o diferenta majora, cele 6 kile care de fapt sunt 10 si in real life cu rezervorul plin sunt 20, se simt, iar eu am 194 cm si 115 kg, iar dupa 5 ore prin padure cu namoale par 30, o sa ajunga sa faca diferenta, motorul nu este cu nimic mai fiabil.

carenajul si moaca legendara fac banii, rezervorul mare la fel, amortizoarele idem pt. ca sunt reglabile. cam atat

aceeasi bicicleta, acelasi motor cu 10 cai in plus si 150 de cmc in plus

aia cu mergi pe ea si ai sa intelegi e mit urban, daca iesea o gura din rezervor si imi sugea cucu poate intelegeam de unde vorba aia.

pt autostrada nu recomand nici una din cele 2, ambele se chinuie la peste 130 si consuma de sparg deja la 160 ambele cred ca trec de 10%

si nu, strugurii nu-s acrii, la cati bani am bagat in transalp imi luam africana si mai aveam si bani

oricum era logic ca fiecare o va lauda pe al lui, dupa cum vedeti nu am laudat transalpu, din contra este o mizerie si sfatuiesc toti transalpistii sa le vanda, sa raman doar eu cu transalp :cheers:

:cheers:

 

Si eu am avut Transalp 4 ani si am mers si cu Africana unui amic destul. Nu e nici o diferenta, dar deloc la condus. La fel de sprintenele amandoua, se conduc exact la fel.

Si nu, transalpul nu gafaie la 140 la ora pe autostrada, daca e vreunul de pe forumu asta care a bagat mai multa autostrada cu TA decat mine eu imi inghit coiu stang.

 

Dar, cu toate astea, daca ai bani, ia Africa, macar pentru cele 2 avantaje: rezervor mare, suspensie reglabila fata-spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si nu, transalpul nu gafaie la 140 la ora pe autostrada, daca e vreunul de pe forumu asta care a bagat mai multa autostrada cu TA decat mine eu imi inghit coiu stang.

 

Dar, cu toate astea, daca ai bani, ia Africa, macar pentru cele 2 avantaje: rezervor mare, suspensie reglabila fata-spate.

 

Ai uitat sa spui ca a trebuit sa ii faci reparatie capitala, ca nu ti-a iesit prea bine si ca pana la urma ai schimbat motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...