vargoneti Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Foloseste cineva asa ceva? merita banii ? am vazut ca in state sunt foarte apreciate dar aici la noi n-am vazut sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Foloseste cineva asa ceva? merita banii ? am vazut ca in state sunt foarte apreciate dar aici la noi n-am vazut sa fie Costa destul de mult unul ~300 euro, probabil de asta nu sunt atat de apreciate. Din acelasi motiv din care nu sunt apreciate nici cauciucurile noi de calitate, samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Costa destul de mult unul ~300 euro, probabil de asta nu sunt atat de apreciate. Din acelasi motiv din care nu sunt apreciate nici cauciucurile noi de calitate, samd. Depinde si la ce folosesti motocicleta. La curse (Moto GP, Superbike, rally raid), sunt un must have. In utilizarea stradala, mai ales in oras, nu sunt necesare, ba chiar cred ca ar putea incurca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Eu am vazut la mai multi rideri din romania acel amortizor montantat pe ghidon si la foarte multi la Romaniacs. Incet incet devin populare si pe la noi. La viteze mari iti stabilizeaza ghidonul si daca da-i in ceva te mai scapa de necaz. Asta cred ca e scopul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Costa destul de mult unul ~300 euro, probabil de asta nu sunt atat de apreciate. Din acelasi motiv din care nu sunt apreciate nici cauciucurile noi de calitate, samd. Costa chiar mai mult de 300 http://www.cyclebuy.com/shopping/ohlins/index.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 e foarte tare amortizorul de directie, initial nu am crezut dar dupa cateva luni m-am urcat pe o motoreta fara amortizor.... e fantastica diferenta pe acelas traseu face toti banii!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 e foarte tare amortizorul de directie, initial nu am crezut dar dupa cateva luni m-am urcat pe o motoreta fara amortizor.... e fantastica diferenta pe acelas traseu face toti banii!!!! si inca cum... pfff de cate ori avea sa ma demontez daca nu il aveam. vai vai vai..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) e foarte tare amortizorul de directie, initial nu am crezut dar dupa cateva luni m-am urcat pe o motoreta fara amortizor.... e fantastica diferenta pe acelas traseu face toti banii!!!! Sunt convins ca pe circuit sau in off road, amortizorul este excelent, dar as dori sa stiu daca in trafic, in special in oras, nu limiteaza posibilitatile de manevra. Editat Ianuarie 8, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) desi e rubrica enduro vad ca discutia se poarta pe toate planurile.... parerea mea e asta.... la hard enduro..e folositor doar daca mergi foarte foarte tare....d-aia l-ati vazut la concurentii de la RBR...pentru categoriile amatori si peisagisti..investitia de aprox 500 e..mi se pare inutila. mai bine va luati o pereche de orteze competente ( eu din pacate am aflat asta prea tarziu si pe pielea sau mai bine zis pe ligamentul meu) .. pe strada insa ( mai ales la mobrele ss usoare si nervoase ) e absolut necesar...te saveaza de la voblaje si multe alte evenimente neplacute...aici chiar face toti banii... multe moto de viteza au de serie..si poti modifica taria doar schimband uleiul din el. daca il faci prea tare intr-adevar pierzi manevrabilitatea in oras. pentru asta s-au inventat amortizoare after market progresive sau care pot fi reglate in multiple feluri. .... Editat Ianuarie 8, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Jumba esti amabil sa-mi explici pe romaneste cum functioneaza un asemenea dispozitiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 8, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2012 te scoate din rahat cand iti fuge fata deodata brusc,adica iti da ragaz sa remediezi problema ,in cazu de fata daca lovesti pietre sau alte prostii care smulg ghidonul din maini ai timp sa redresezi + ca mai reduc din vibratii intrebarea era daca se merita pt enduro nu pt strada si alte balarii Jumba,se merita pt trail riding unul? nu pt hard enduro ca acolo nu prea ai ce face cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Sunt convins ca pe circuit sau in off road, amortizorul este excelent, dar as dori sa stiu daca in trafic, in special in oras, nu limiteaza posibilitatile de manevra. amortizorul te ajuta oriunde. el este creat sa te scoata din impas la viteze mai mari, prevenind voblajul.indiferent ca esti pe pista sau in oras. el iti poate limita posibilitatea de manevra doar daca ai unul profi si e setat pe Hard/tare dar fiind profi e reglabil si il dai dupa cum ai nevoie. unul stoc e gandit sa nu te limiteze la manevrare, fiind setat pe mediu, adica in oras esti ok, dar ca pe circuit nu vei avea asa de multa incredere cum ai avea cu unul setabil. dar astea nu le v-ei observa tu ca simplu motociclist, ci doar daca te dai pe pista si incerci sa faci performanta luptand pt timpi. te scoate din rahat cand iti fuge fata deodata brusc,adica iti da ragaz sa remediezi problema ,in cazu de fata daca lovesti pietre sau alte prostii care smulg ghidonul din maini ai timp sa redresezi + ca mai reduc din vibratii total gresit. cand ti-a fugit fata..... te mai scoate targa din rahat. si intradevar daca lovesti ceva iti mentine directia indreptandu-ti jocul ghidonului(voblajul) eu am luat ditamai craterul la usor peste 200Km/h. am taiat cauciucurile, am indoit jantele, dar am ramas pe roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 mai diavole nebun vezi ca esti la sectiunea enduro-cros si aicea mai fuge fatza ))))) si se poate si redresa motoreta daca imi dai o acadea te invat si ma inveti tu pe asfalt! un asemenea dispozitiv iti intareste progresiv miscarea circulara a ghidonului. in mare parte e cum s-a zis mai sus, nu iti mai sare ghidonul din maini. te ajuta si pe rauri si noroi pentru ca nu mai trebuie sa ti ghia donul asa strans in maini. o alta treaba foaaartteee mistttoooo e ca nu iti mai arunca spatele cand agati cate un bolovan, stiti la ce ma refer: in loc sa iti arunce spatele stanga/dreapta ramane pe pozitie si preia pds-ul socul pana la un punct. atentie: dupa montaj incercati intai sa faceti cateva ture cu el deschis la maxim urmand ca apoi sa il intariti pana unde va comvine. nu faceti ca mine, eu l-am strans odata din mers si nu mi-am dat seama ca sunt la capat si m-am dus direct in boscheti ))) ce amortizor ziceai ca ai la 100euro? pune o poza ceva a, si inca ceva, amortizorul asta iti permite sa faci miscarile mici de manevrare a ghidonului s-d dar se intareste progresiv spre capatul de cursa. cu cat il dai mai spre hard cu atat se intareste mai repede limitandu-ti jocul la liber, sa il botezam asa, al ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) mai diavole nebun vezi ca esti la sectiunea enduro-cros si aicea mai fuge fatza ))))) si se poate si redresa motoreta daca imi dai o acadea te invat si ma inveti tu pe asfalt! un asemenea dispozitiv iti intareste progresiv miscarea circulara a ghidonului. in mare parte e cum s-a zis mai sus, nu iti mai sare ghidonul din maini. te ajuta si pe rauri si noroi pentru ca nu mai trebuie sa ti ghia donul asa strans in maini. o alta treaba foaaartteee mistttoooo e ca nu iti mai arunca spatele cand agati cate un bolovan, stiti la ce ma refer: in loc sa iti arunce spatele stanga/dreapta ramane pe pozitie si preia pds-ul socul pana la un punct. atentie: dupa montaj incercati intai sa faceti cateva ture cu el deschis la maxim urmand ca apoi sa il intariti pana unde va comvine. nu faceti ca mine, eu l-am strans odata din mers si nu mi-am dat seama ca sunt la capat si m-am dus direct in boscheti ))) ce amortizor ziceai ca ai la 100euro? pune o poza ceva a, si inca ceva, amortizorul asta iti permite sa faci miscarile mici de manevrare a ghidonului s-d dar se intareste progresiv spre capatul de cursa. cu cat il dai mai spre hard cu atat se intareste mai repede limitandu-ti jocul la liber, sa il botezam asa, al ghidonului. uite asta e amortizorul de il am eu. pe motoru meu s-a comportat super bine ajutandu-ma in orice situatie, dar cum unii mai viseaza si la ceva mai bun, vreau sa imi pun unu cu mai multe butonase. sa ma joc si eu ca tine, dar fara sa intru in boscheti. si nu se intareste spre capat, ci atunci cand miscarile devin mai dese sau intense. e un fel de masturbare sau intentie de erectie adica stii tu, cu cat ii dai mai repede si tare cu atat e mai....... strong Editat Ianuarie 8, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 8, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2012 mai diavole nebun vezi ca esti la sectiunea enduro-cros si aicea mai fuge fatza ))))) si se poate si redresa motoreta daca imi dai o acadea te invat si ma inveti tu pe asfalt! un asemenea dispozitiv iti intareste progresiv miscarea circulara a ghidonului. in mare parte e cum s-a zis mai sus, nu iti mai sare ghidonul din maini. te ajuta si pe rauri si noroi pentru ca nu mai trebuie sa ti ghia donul asa strans in maini. o alta treaba foaaartteee mistttoooo e ca nu iti mai arunca spatele cand agati cate un bolovan, stiti la ce ma refer: in loc sa iti arunce spatele stanga/dreapta ramane pe pozitie si preia pds-ul socul pana la un punct. atentie: dupa montaj incercati intai sa faceti cateva ture cu el deschis la maxim urmand ca apoi sa il intariti pana unde va comvine. nu faceti ca mine, eu l-am strans odata din mers si nu mi-am dat seama ca sunt la capat si m-am dus direct in boscheti ))) ce amortizor ziceai ca ai la 100euro? pune o poza ceva a, si inca ceva, amortizorul asta iti permite sa faci miscarile mici de manevrare a ghidonului s-d dar se intareste progresiv spre capatul de cursa. cu cat il dai mai spre hard cu atat se intareste mai repede limitandu-ti jocul la liber, sa il botezam asa, al ghidonului. ai Scott? cat de des se serviseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 uite asta e amortizorul de il am eu. pe motoru meu s-a comportat super bine ajutandu-ma in orice situatie, dar cum unii mai viseaza si la ceva mai bun, vreau sa imi pun unu cu mai multe butonase. sa ma joc si eu ca tine, dar fara sa intru in boscheti. si nu se intareste spre capat, ci atunci cand miscarile devin mai dese sau intense. e un fel de masturbare sau intentie de erectie adica stii tu, cu cat ii dai mai repede si tare cu atat e mai....... strong pai da, ala e un amortizor de motoreta ss, la enduro se folosesc modelele patratoase care functioneaza si cum ti-am zis din pacate nu am alte poze cu amortizorul... asta e un ohlins si il servisez cam la doi ani... adica ii schimb uleiul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 pai da, ala e un amortizor de motoreta ss, la enduro se folosesc modelele patratoase care functioneaza si cum ti-am zis din pacate nu am alte poze cu amortizorul... asta e un ohlins si il servisez cam la doi ani... adica ii schimb uleiul ) salut. hai ca te ajut eu cu o poza mai de aproape cu amortizolu de pe mobra mea. din experienta cu el pot spune urmatoarele: 1.pe off este obligatoriu sa ai asa o jucarie-mai ales daca mergi la concursuri sau daca ai o vaca ca a mea si vrei totusi sa te bagi mai serios in belele. usureaza foarte mult directia si preia cam toate loviturile pe care le primesti in ghidon. pe mine m-a salvat de multe ori de cazaturi nasoale-impact cu bolovani mari la viteza sau cand lovesti un sleau si te arunca in toate directiile. 2. pe asfalt este o poezie- in oras in trafic transforma mobra in bicicleta ca manevrabilitate, iar pe autostrada poti intari directia aprope la maxim de zici ca ai pilot automat. am avut 2 momente in care am zis ca sunt pe jos sigur- asta cand am dat cu mobra intr-un sant din mijlocul strazii la viteza mare si alta data cand intr-o depasire la schimbarea directiei pentru a reveni pe banda mea, roata fata a prins o ' balega ' , moment in care directia a inebunit pentru o clipa cand a intrat in joc amortizorul si m-a readus pe directie. altfel eram pe jos afis si nu stiu ce ma faceam- cred ca aveam peste 140 km/h in depasirea aia si eram cu mana in gaz. cam asta e ce am patit eu cu el in 20000 km cat l-am folosti. acum incerc iar sa fac rost de bani si sa-mi iau unul pe noua mobra. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 acum incerc iar sa fac rost de bani si sa-mi iau unul pe noua mobra. La enduro nu iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 La enduro nu iti trebuie. Ionut, ma refeream la 990, ca nu l-am vandut a ramas sa-l folosesc la ture lungi. pe Gas Gas sigur ca nu o sa-mi montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 9, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2012 La enduro nu iti trebuie. de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 de ce? Te pacaleste. E mai bine sa simti exact unde pui roata si sa controlezi 100% motoreta. Mult mai bine bagi banii de amortizor in arcuri pe greutatea ta si service de suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 pai da, ala e un amortizor de motoreta ss, la enduro se folosesc modelele patratoase care functioneaza si cum ti-am zis din pacate nu am alte poze cu amortizorul... asta e un ohlins si il servisez cam la doi ani... adica ii schimb uleiul ) sorry nu am stiut. ma gandeam ca merg si astea. dar mai nou am vazut ca se pun si astea patratoase pe SS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 si eu il vad ca pe o necesitate acolo unde vitezele sunt mari si riscurile de voblaj sunt mari, iar o cazatura poate avea rezultate foarte periculoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Jumba esti amabil sa-mi explici pe romaneste cum functioneaza un asemenea dispozitiv? din hidraulica pe care o cunosc (n-am vazut/desfacut un asemenea amortizor) ar trebui aproape sigur sa aiba un limitor de debit in interior (ar putea sa aiba un limitor de presiune foarte bine sau, mai putin probabil, un regulator de presiune sau o combinatie de asemenea componente ). limitorul de debit (sau unul din componentele enumerate) poate fi variabil sau fix. de aici si pretul. pretul mai poate varia si din forma limitorului (mai sensibil sau mai putin sensibil la vascozitatea uleiului care variaza odata cu temperatura acestuia). asa un astfel de limitor de debit e ca o ''gatuire'' a unei tevi (explic principiul). adica un orificiu micsorat intr-o teava care nu lasa uleiul sa treaca cum vrea el dintr-o parte in alta, deci opune o rezistenta la rasucirea ghidonuli. cu cat vrei sa rasucesti ghidonul mai repede cu atat rezistenta e mai mare caci mai mult ulei vrea sa treaca prin acel orificiu dar este imposibil si da senzatia de "progresivitate". astea is cele mai simplu de realizat si ar trebui sa fie si cele mai ieftine (daca nu-s reglabile si independente de viscozitatea uleiului la temperaturi diferie). daca au in interior un limitor de presiune (de cele mai multe ori ajustabil) in cazul asta trebuie sa depui o anumita forta ca sa faci sa se deschida supapa si sa lase uleiul sa curga dintr-o parte in alta. acea forta e constanta si lasa sa curga un debit mare (deci poti invarti ghidonul cat de repede vrei si nu da ''senzatia" de progresivitate). acestea ar trebui sa fie oleac' mai scumpe. in cazul unei combinatii de componente hidraulice treaba va merge mult mai bine (dupa caz) dar costul creste proportional. pe acelasi principiu merg si suspensiile numai ca revenirea se face cu ajutorul arcului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 mai ioane, mie imi place cum merge si la enduro... mai ales pe rauri si namol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.