Sari la conținut

Vietnam - Romania 2012


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

fixed! :)

 

merci

 

iata inca niste poze:

 

1 & 2 : port national in rajasthan, seamana foarte mult cu ce se mai poarta si pe meleagurile mioritice

 

3 & 4 : indienii sunt neintrecuti in a isi construi vehicole. ma intreb ce a fost aceasta tricicleta la origine

 

5 : toaleta publica in new delhi (doar pentru barbati hehehe)

 

6 : mitraliere cu afet si cazemata din saci de nisip - panica la metroul din delhi. astfel de checkpointuri intarite sunt peste tot in india: pe strada, intrarea in muzee, hoteluri, intersectii, metrou. am mai vazut asa ceva numai in nordul mexicului.

 

7 : scuipatul este hobby national in asia. asa ca peste tot (mai ales hoteluri, muzee, metrou) sunt semne cu avertismente impotriva scuipatului. un articol tragi/comic : http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-india-15837262

 

8: monumente budiste de la sanchi, vechi cam de 1600 de ani. sub stupa cea mare se afla ingropate 1/8 din osemintele lui buddha

 

9: fortul din agra, foarte interesant http://www.b66ama.com/?p=3867

 

10: o groapa de vreo 30 metrii veche de 1500 de ani unde se capta apa in timpul musonului pentru a fi folosita ulterior http://www.b66ama.com/?p=3882

 

11: taj mahal - un obiectiv caruia faima i-a luat-o putin inainte. toate camerele sunt fie goale fie inchise. tot ce se poate vedea la fata locului se poate vedea si in niste poze high resolution facute cu un teleobiectiv de peste gard.

 

Frumoasa excursia :peace: mai ales pozele.

 

In aprilie e posibil sa fiu si eu prin Iran, daca mai intarzii putin ne vedem pe acolo :cheers:

 

da-mi un pm cu 2 sapt inainte de a ajunge acolo. eu sper sa nu ma prinda chiar aprilie, ar incepe sa fie mult prea cald. vii cu motoru din ro?

post-2503-0-58816500-1332225660_thumb.jpg

post-2503-0-84881700-1332225750_thumb.jpg

post-2503-0-01656600-1332225818_thumb.jpg

post-2503-0-91808500-1332225992_thumb.jpg

post-2503-0-54159400-1332226047_thumb.jpg

post-2503-0-12144200-1332226174_thumb.jpg

post-2503-0-18389100-1332226195_thumb.jpg

post-2503-0-38459000-1332226725_thumb.jpg

post-2503-0-66144000-1332226747_thumb.jpg

post-2503-0-73042500-1332226778_thumb.jpg

post-2503-0-46351900-1332226807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vesti nu prea bune: viza de Pakistan se poate obtine numai dupa ce documentele sunt aprobate de Islamabad, contrar celor pe care le stiam de la consulatul Pakistanului din Bangkok. Dar din pacate nu exista nici un termen de rezolvare a problemei, care ar putea dura oricat. Trebuie sa vedem ce e de facut in aceste conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am mai trecut in revista unele obiective din Delhi (Qutb Minar, Red Fort, Humayun's Tomb etc) asteptand raspunsuri de la consulate.

 

Apoi in ultima zi, chiar inainte de plecare, am constatat ca pompa de apa curgea. De asteptat oarecum, avand in vedere ca, in ultimele 4 luni, adaugasem de mai multe ori apa de baut in loc de apa distilata in radiator.

 

Am schimbat-o repede si am plecat spre Nord. Prima oprire: Kalka, de unde am luat un tren spre Shimla, capitala statului Himachal Pradesh si fosta capitala de vara a Indiei Britanice. Calatoria in sine a fost punctul de atractie. Foarte frumos peisajul iar calea ferata de o complexitate cum numai prin Elvetia m-as fi asteptat sa gasesc. Am sa uploadez niste poze pe blog in scurt timp.

 

Apoi am schimbat directia catre Vest. Am ajuns in Jammu, capitala de iarna a statului Jammu&Kashmir. Dupa o noapte petrecuta la cort am continuat catre Shrinagar, capitala de vara. Am urcat pe un drum deosebit de frumos pana pe la 2100 de metrii MSL dupa care am coborat in Valea Kashmirului.

 

Aici am constatat cu surprindere ca, desi suntem in India, nu mai traiesc indieni, ci oameni albi, exact ca europenii. Mai sunt si oameni cu fizionomie care aminteste foarte mult de arabi.

 

Am stat 2 zile pe o casa-barca pe lacul Dal, urmand ca maine sa plecam spre Nord. Intentia ar fi sa ajungem pana in Leh dar este posibil ca drumul sa fie inchis din cauza zapezii.

 

rog sa puna cineva un post ca mai am de aduagat poze si e mai bine sa nu se amestece!

post-2503-0-10464600-1333033458_thumb.jpg

post-2503-0-41468100-1333033468_thumb.jpg

post-2503-0-66937400-1333033485_thumb.jpg

post-2503-0-20478000-1333033493_thumb.jpg

post-2503-0-02845300-1333033542_thumb.jpg

post-2503-0-78540200-1333033576_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai adaugat 5 poze din Kashmir.

 

1 si 3 - Lacul Dal, din capitala statului Jammu & Kashmir, un loc destul de placut, mai putin poluat decat restul Indiei, dar de fapt tot un fel de "lacul morii". cazare se gaseste la case-barci. noi pe cine am intrebat aveau camere de inchiriat cu $10/noapte dar toate casele-barci erau cam cum sunt (sau erau acum 5 ani) caminele din regie... adica accpetabile dar nu neaparat sa nu iti vina sa mai pleci de acolo.

 

ideea ar fi fost sa ajungem in Leh si de acolo spre Sud spre Manali, drum despre care am auzit ca ar urca pana la 5500m. Din pacate va trebui sa venim alta data pentru asta, deoarece drumul se redeschide abia prin mai-iunie.

 

2 - mancare tipica din Kashmir, cea mai buna din India!!!

 

4 si 5 - muntii Himalaya, altitudine intre 1800 si 2400m (altitudinea drumului nu a varfurilor)

 

restul de poze:

 

Amritsar, Punjab - loc de pelerinaji Sikh la Golden Temple. Cazare pentru pelerini gratis sau foarte ieftina, mancare gratis. Pentru straini era un fel de dormitor hostel-style.

 

Am mancat odata la cantina gratis ca sa vedem cum e. Mancare calitativ buna dar nu pe gustul nostru. Cine vroia dona bani, cine nu avea putea sa munceasca sa ajute, cine nu vroia nici asta putea doar sa manance.

 

Ultima poza e cu templul in sine iar postul pe blog http://www.b66ama.com/?p=4066

 

*********

 

Dupa povestea asta ne-am intors in Delhi sa vedem ce facem mai departe, neavand inca viza de Pakistan.

 

Am sunat pe la diversi agenti de shipping. Dupa o saptamana de incercari inca nu aveam vreun raspuns clar, sau aveam doar raspunsuri foarte proaste. Este foarte greu de ajuns la o concluzie cu acesti Indieni, se comporta toti (atat cei cu shippingul cat si cei din turism etc) ca si cum ar fi niste ucenici in prima zi de munca. Ma rog, treaba mergea prost si nu stiam ce vom face cand deodata:

 

conducand motocicleta s-a rupt al doilea cablu de ambreiaj (primul rupt in vietnam; ulterior am descoperit ca maneta avea joc si de aici toate problemele). Am ajuns cum necum cu motocicleta mai mult impinsa la un atelier moto unde 1) au construit 3 cabluri ca noi dupa modelul cablului rupt, nu stiu cum dar par facute in fabrica; 2) am aflat ca se ocupa cu restaurari de Indian/Royal Enfield si expediaza la clienti din intreaga lume.

 

Asa ca am intrat in contact cu agentul lor de expeditii care sustine ca are posibilitatea sa comaseze mai multe palete intr-un singur container si astfel costa totul mai putin. Zicea ceva de $500 Delhi - Bandar-Abbas, $800 Delhi-Constanta si $600 Delhi-LosAngeles, incluzand aici costul impachetarii si transportul cu camionul Delhi-Bombay.

 

Sa vedem ce iese. Ar fi interesant sa putem continua din Bandar-Abbas, chiar daca era mai bine sa nu avem aceasta problema.

 

Pace!

post-2503-0-19059100-1333893102_thumb.jpg

post-2503-0-94257000-1333893110_thumb.jpg

post-2503-0-61864900-1333893165_thumb.jpg

post-2503-0-47633200-1333893199_thumb.jpg

post-2503-0-75898200-1333893215_thumb.jpg

post-2503-0-43750100-1333893552_thumb.jpg

post-2503-0-68402500-1333893617_thumb.jpg

post-2503-0-37110700-1333893639_thumb.jpg

post-2503-0-77532300-1333893706_thumb.jpg

post-2503-0-13298300-1333893717_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari! imi pare tare rau ca nu am vazut topicul acum o saptmana...eram acolo. :)daca mai ai probleme cu visa da-mi te rog un mesaj privat, cred ca te pot ajuta!

 

ti-am trimis PM, dar inca nu am nici un raspuns. astept cu interes, merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu ai facut asta, nu-mi ramane decat sa-mi cer scuze pentru certurile copilaresti avute cu tine pe forum si lasa-ma sa iti spun respect! , lasand la o parte orice animozitate! :friends:

Felicitari! Superb !

Recunosc ca te-am judecat gresit, nu sunt ipocrita !

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu ai facut asta, nu-mi ramane decat sa-mi cer scuze pentru certurile copilaresti avute cu tine pe forum si lasa-ma sa iti spun respect! , lasand la o parte orice animozitate! :friends:

Felicitari! Superb !

Recunosc ca te-am judecat gresit, nu sunt ipocrita !

 

nici o panica. inclin sa cred ca anumite "judecati" se potriveau actiunilor mele din trecut :-)

 

 

waiting for pakistan!

 

man, treceti prin iran?

 

p.s. bah, ma enervezi! prea scurta relatarea din america de sud !!!!

 

p.s.2. change the bike! take a honda!

 

pakistan : aproape sigur nu. iran: aproape sigur da.

 

america de sud mai pe larg pe blogul meu www.b66ama.com, cred ca sunt >1000 poze impartite pe articole. cele mai tari, dupa parerea mea, din bolivia, brazilia si columbia.

 

honda: apreciez foarte mult marca honda, am avut un vtr1000 cu care m-am dat vreo 2 ani si pe strada si pe circuit. cat despre calatorit cu honda... desigur, cand o sa faca un dual purpose cu abs :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ma invarteam intr-o zi prin delhi cand deodata se rupe cablul de ambreiaj (deja al doilea - ulterior am constatat ca era o problema la maneta).

 

din fericire nu aveam si gentile laterale, dar aveam pasagera. asa ca a fost destul de greu sa mergem mai departe: impingeam cu piciorul in bordura drumului de cateva ori pana prindeam un pic de viteza si apoi bagam viteza 1 fara ambreiaj, dar trebuia sa tot repet faza asta dupa fiecare semafor. am mai impins, am mai facut bucle, tot ca sa nu opresc, pana la urma ajung transpirat si obosit la un atelier moto care restaura motorete vechi.

 

aflu ca si expediaza motorete in lume, chiar erau ceva clienti straini veniti sa cumpere niste royal enfielduri de prin '60. asa ca am intrat in legatura cu firma de shipping care a zis ca in 25 de zile pot avea motocicleta in Iran. 25 de zile plus inca vreo 25 probabil, daca tinem cont ca pleaca din India unde in fiecare saptamana e cate un festival, sarbatoare, greva, pana de curent etc care sa ii impiedice sa munceasca.

 

am aflat si de ce este atat de scump totul in india: pentru ca fiecare treaba trebuie facuta de mai multe ori pana iese. in cazul de fata, au construit cutia LA ETAJ, au impins-o pe scari si cand au ajuns jos nu au mai putut sa ia curba, deci a trebuit desfacut si refacut pachetul, eram deja flamand si am plecat, i-am lasat sa se descurce.

 

sper sa se termine cu bine povestea asta cu shippingul. un lucru e clar: nu mai plec cu motocicleta de acasa in asia de sud. sunt lucruri foarte interesante de vazut dar ai nevoie de 1000 de avize, permise, garantii, shipping, vize. Scapi de asta si dai masini care vor sa te omoare pe drum, praf, poluare, chestii care sa te incurce ori sa te enerveze. am desenat aceasta schita ca sa fie mai clar cum stau treburile. pe langa asia, america de sud a fost ca o plimbare prin parc, si ne-a obosit mult mai putin desi am parcurs o distanta de 3 ori mai mare. nu degeaba au mutat aia dakarul acolo si nu in india...

 

sper sa ne regrupam cu bine si in timp util in iran.

 

pace

 

 

************ update 8 mai *************

 

Intre timp am ajuns cu Laura in Shiraz, Iran. motocicleta ar fi trebuit sa ajunga deja dar zmeii din India, dupa ce s-au batut cu pumnul in piept cu experienta lor, au dat-o in bara. Motocicleta a plecat abia pe 4 mai din Bombay (dupa ce eu le-o lasasem pe mana cam pe 10 aprilie in Delhi).

 

Daca nu mai apar probleme, va ajunge cam pe 16 in Badar Abbas, la golful Persic, via Dubai.

 

Cum viza turistica pentru Iran ne permite sa ramanem aici doar 30 de zile, vom da o tura de vreo 2 saptamani cu autobuzul, urmand ca pe 16 sa ne prezentam in Bandar Abbas sa o preluam si de acolo sa plecam spre Nord.

post-2503-0-93181800-1335084877_thumb.jpg

post-2503-0-44584300-1335084891_thumb.jpg

post-2503-0-95636600-1335084906_thumb.png

Editat de bavareze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Leu'

Ai idee cum e in Iran piata motocicletelor de inchiriat? (la ce pret, se gasesc usor, iti trebuie acte suplimentare, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Leu'

salut

 

ai CPD? banuiesc ca da...de unde l-ai luat si cu ce costuri?

 

sorry daca ai mai scris undeva dar am cautam si n-am gasit

 

bafta!

 

La ACR te costa in jur de 500 de euro + garantia pentru mobra pe care o recuperezi la returnarea CDP-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai idee cum e in Iran piata motocicletelor de inchiriat? (la ce pret, se gasesc usor, iti trebuie acte suplimentare, etc)

 

nu cunosc. abia am ajuns si inca nu am vazut moto de inchiriat. singrele locuri unde se inchiria usor si frecvent era in vietnam si in goa (india)

 

La ACR te costa in jur de 500 de euro + garantia pentru mobra pe care o recuperezi la returnarea CDP-ului

 

costa ~500E pe an nu pe viata. garantia se calculeaza in functie de cea mai mare taxa vamala perceputa de una din tarile prin care urmeaza sa treci. in cazul meu a fost Nepal, 3x, deci am platit garantie cam 7000 usd la o valoare a moto cam de 2400 usd. l-am obtinut de la CAA (un fel de ACR din Canada)

 

acest cdp e mai mult o gluma, un dosar galben cu foi a4. cei mai multi lucratori vamali cu care am avut treaba habar nu aveau ce sa faca cu foile respective si ma intrebau pe mine. asa ca data viitoare, avand modelul in fata, am sa imi fac un cdp fals si la revedere. prea multi bani bagati in maculatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la acr stiu cat costa ca i-am vizitat. ma interesa cum e in alte parti..

 

la acr costa 500 de euro eliberarea carnetului + 5.000 euro garantie (pt iran) + ~300 lei sa te faca membru

 

din pacate ieri am primit raspuns si de la ADAC si nu vor sa elibereze pt ca motoreta e inscrisa in Romania...deci tot acr-ul ramane singura varianta

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Sanse sunt ca motocicleta sa ajunga pe 18. Intre timp am vizitat Shiraz. Nimic senzational as putea spune (bai publice, moschei, parcuri, o atmosfera linistita per total). La cateva zeci de km de oras se afla mai multe ruine vechi de 1500-2500 de ani, printre care binecunoscutul Persepolis si Naqsh-e Rustam. Poze nema, deoarece pe drum inapoi am pierdut aparatul foto. Al 3-lea inlocuit in calatoria asta. http://www.b66ama.com/?p=4252

 

 

apoi am ajuns in Isfahan. foarte frumos, o atmosfera de oras turistic cu multe parcuri, poduri (pozele 2,3) si alte cladiri vechi, restaurante traditionale. punctul central al orasului este piata Imam (poza 1) si moscheea Imam, patrimonii UNESCO. de jur imprejur este un urias bazar cu suveniruri, covoare, picturi, artizanat etc.

 

Niste oameni din parc ne-au invitat la pranz si au fost foarte foarte ospitalieri. Mancare traditionala, deosebit de buna. Au mai fost ceva muzee, bai publice si moschei in program. http://www.b66ama.com/?p=4278 si http://www.b66ama.com/?p=4297

 

 

Apoi am ajuns in Na'in, un mic oras in mijlocul desertului, cu case construite din caramizi gri, facute din nisip amestecat cu iarba. Un loc inedit, unde am vizitat ceva moschei, piete publice, bazaruri si o casa traditionala. http://www.b66ama.com/?p=4318

 

Punctul cel mai interesant al vizitei a fost sistemul de apeducte subteran, care includea si o moara. Am sa revin in cateva zile cu poze si explicatii.

 

vesti bune in sfarsit (21.mai.2012):

 

dupa ce am petrecut cateva zile in Yazd (primele 4 poze fiind de prin oras + o cetate de langa oras) am ajuns in Bandar Abbas cu trenul de noapte. Extrem de bine ingrijit, asternuturi mai curate decat in cel mai curat hotel din India. Trenul curat si el, bufet, chelneri seriosi, perna, aer conditionat, calatori civilizati, prietenosi si care vroiau sa imparta mancarea si bautura cu noi mai mult decat eram noi in masura sa acceptam.

 

Dupa vreo 6-7 ore in port am reusit sa obtinem semnaturi, aprobari si dizpozitii de la circa 20 de oficiali. Pentru o banala motocicleta! Alaturi, interminalul de importuri, era o rama de metrou nou nouta. Ma tot intrebam: oare cate semnaturi si aprobari si dispozitii ar fi trebuit sa obtin daca, in loc de motocicleta, as fi vrut sa import acea rama de metrou?

 

Dar in sfarsit, am iesit cu ea din vama. Caldura este extrema, cam 50 grade. Trebuie sa simti ca sa crezi ca e adevarat. Apa marii (golful Hormuz) este calda ca la dush.

 

Speram ca dupa primii 1000km spre Nord situatia sa se redreseze.

 

vrum vrum!

 

*** update 26 mai ***

 

din nou pe sa, in desertul din Iran. foarte bune drumurile si libere. am parcurs 960km intr-o singura zi si am ajuns in Teheran din Bandar Abbas in 2 zile, ca sa scapam cat mai repede de caldura sufocanta.

 

Sanse sunt ca motocicleta sa ajunga pe 18. Intre timp am vizitat Shiraz. Nimic senzational as putea spune (bai publice, moschei, parcuri, o atmosfera linistita per total). La cateva zeci de km de oras se afla mai multe ruine vechi de 1500-2500 de ani, printre care binecunoscutul Persepolis si Naqsh-e Rustam. Poze nema, deoarece pe drum inapoi am pierdut aparatul foto. Al 3-lea inlocuit in calatoria asta. http://www.b66ama.com/?p=4252

 

 

apoi am ajuns in Isfahan. foarte frumos, o atmosfera de oras turistic cu multe parcuri, poduri (pozele 2,3) si alte cladiri vechi, restaurante traditionale. punctul central al orasului este piata Imam (poza 1) si moscheea Imam, patrimonii UNESCO. de jur imprejur este un urias bazar cu suveniruri, covoare, picturi, artizanat etc.

 

Niste oameni din parc ne-au invitat la pranz si au fost foarte foarte ospitalieri. Mancare traditionala, deosebit de buna. Au mai fost ceva muzee, bai publice si moschei in program. http://www.b66ama.com/?p=4278 si http://www.b66ama.com/?p=4297

 

 

Apoi am ajuns in Na'in, un mic oras in mijlocul desertului, cu case construite din caramizi gri, facute din nisip amestecat cu iarba. Un loc inedit, unde am vizitat ceva moschei, piete publice, bazaruri si o casa traditionala. http://www.b66ama.com/?p=4318

 

Punctul cel mai interesant al vizitei a fost sistemul de apeducte subteran, care includea si o moara. Am sa revin in cateva zile cu poze si explicatii.

 

vesti bune in sfarsit (21.mai.2012):

 

dupa ce am petrecut cateva zile in Yazd (primele 4 poze fiind de prin oras + o cetate de langa oras) am ajuns in Bandar Abbas cu trenul de noapte. Extrem de bine ingrijit, asternuturi mai curate decat in cel mai curat hotel din India. Trenul curat si el, bufet, chelneri seriosi, perna, aer conditionat, calatori civilizati, prietenosi si care vroiau sa imparta mancarea si bautura cu noi mai mult decat eram noi in masura sa acceptam.

 

Dupa vreo 6-7 ore in port am reusit sa obtinem semnaturi, aprobari si dizpozitii de la circa 20 de oficiali. Pentru o banala motocicleta! Alaturi, interminalul de importuri, era o rama de metrou nou nouta. Ma tot intrebam: oare cate semnaturi si aprobari si dispozitii ar fi trebuit sa obtin daca, in loc de motocicleta, as fi vrut sa import acea rama de metrou?

 

Dar in sfarsit, am iesit cu ea din vama. Caldura este extrema, cam 50 grade. Trebuie sa simti ca sa crezi ca e adevarat. Apa marii (golful Hormuz) este calda ca la dush.

 

Speram ca dupa primii 1000km spre Nord situatia sa se redreseze.

 

vrum vrum!

 

*** update 26 mai ***

 

din nou pe sa, in desertul din Iran. foarte bune drumurile si libere. am parcurs 960km intr-o singura zi si am ajuns in Teheran din Bandar Abbas in 2 zile, ca sa scapam cat mai repede de caldura sufocanta.

 

 

*** update 1 iunie *** (eventual sa puna cineva un separator)

 

dupa Teheran (in sine foarte dragut dar neinteresant din punct de vedere moto http://www.b66ama.com/?p=4439 si http://www.b66ama.com/?p=4451) am luat-o spre Nord, catre Marea Caspica. Trecand muntii am intalnit cele mai frumoase peisaje din Iran. Creste abrupte, serpentine, lacuri, rauri. Muntii se terminau abrupt chiar langa plaja. Am continuat pe langa tarm pana am ajuns la granita cu Azerbaijan. De acolo am continuat paralel cu granita spre Ardebil, prin provincia Azerbaijan din Iran.

post-2503-0-53226000-1336919647_thumb.jpg

post-2503-0-92308200-1336919881_thumb.jpg

post-2503-0-01740100-1336919970_thumb.jpg

post-2503-0-21735400-1336920034_thumb.jpg

post-2503-0-21417600-1336920196_thumb.jpg

post-2503-0-61354500-1336920214_thumb.jpg

post-2503-0-15016600-1336920260_thumb.jpg

post-2503-0-98845300-1336920291_thumb.jpg

post-2503-0-04009900-1337543544_thumb.jpg

post-2503-0-26531600-1337543567_thumb.jpg

post-2503-0-86931000-1337543609_thumb.jpg

post-2503-0-98255200-1337543645_thumb.jpg

post-2503-0-91013500-1337543705_thumb.jpg

post-2503-0-10309800-1337980604_thumb.jpg

post-2503-0-77552200-1337980634_thumb.jpg

post-2503-0-56507800-1338506595_thumb.jpg

post-2503-0-27460400-1338506663_thumb.jpg

post-2503-0-73428500-1338506679_thumb.jpg

post-2503-0-14807800-1338506722_thumb.jpg

post-2503-0-94177700-1338506732_thumb.jpg

Editat de bavareze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa excursia voastra...

 

Am si eu o intrebare...daca ajung la granita cu Iran, nu am carnet, as putea intra in tara cu o cerere de import temporar a motocicletei? eventual tranzit?

 

Din cate stiu eu, tu ai carnet...dar pt mine e scump...

 

Drum bun in continuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...