Rider6 Postat Martie 9, 2018 Share Postat Martie 9, 2018 Ma alatur si eu grupului detinatorilor de ER6N. E din anul 2006 fiind si prima mea motocicleta de asfalt, pana acuma am avut doar enduro/cross. Acuma incercam sa ne obisnuim unul cu celalalt. Numai bine! » Post actualizat in 19 Mar 2018 08:51Sambata am reusit sa-i fac revizia. Am schimbat filtrul de ulei, aer, uleiul (motul 7100 10W40) si bujiile. Urmeaza schimbul de antigel si lichid de frana. Astept sa vina zile mai calduroase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LegoLand Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 Saptamana trecuta i am facut un upgrade, quickshifter + power commander. Mult mai lina se prezinta, prinde suta in mai putin de 4 secunde, nu se smuceste deloc la schimbarea vitezei, si am mai castigat 12 cai putere. Recomand acest upgrade mai ales pentru a scapa de coloanele de masini care sunt din ce in ce mai....interminabile =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Martie 20, 2018 Share Postat Martie 20, 2018 De unde ai ajuns la concluzia ca ai 12 cp in plus? Ai fost cu ea pe dyno? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider6 Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 O simte din acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LegoLand Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 (editat) Da, am urcat o pe dyno la United Motors. Si e evident ca se simte cuplul Editat Martie 21, 2018 de LegoLand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Co Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Salut! După multe căutări am descoperit și eu acest topic cu ER6N/F. Ma bucur sa ma alături vouă. Dțin și eu un ER6N din 2006. Vechiut dar mie încă îmi place. Vin și cu o întrebare. De curând m-am plimbat cu un Yamaha MT 07 și pe curbe m-am lăsat mult mai mult cu el decât cu ER6N ul meu. Pe spate avea roată de 180 in loc de 160 de care am eu. Și cred ca acesta era principalul motiv. Acum caut sa aflu dacă exista posibilitatea să îmi pun și eu de 180. A făcut cineva asta? S-a interesat cineva dacă este posibil și dacă ar fi, sa nu afecteze cu nimic? Mulțumesc și sper sa ne vedem curând la o întâlnire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Aprilie 27, 2018 Share Postat Aprilie 27, 2018 eu am 180, incape la limita si mai are 1 cm pana atinge toba. Din pacate nu stiu cum e cu guma originala pt ca asa am luat mobra. profilul cauciucului e foarte ciudat din cauza jantei inguste si sincer eu cred ca nu e ok sa ma inclin peste o anumita limita . O singura data am incercat sa trec de bariera aia de 1 cm pana la margine si mi s a parut destul de ciudat comprtamentul motocicletei atunci. stiu ca pe afara se fac modificari direct cu roata de ninja insa nu m a interesat asa de mult asta. » Post actualizat in 28 Apr 2018 20:08Salutare tuturor. Am o mica intrebare. Rezervorul nostru se mai gaseste oare si pe alte motociclete ? (De exemplu z750 sau versys ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nen Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 Salutare. Aveti idee care ulei de furca ar fi mai indicat pentru er6 dintre motul medium expert si motul factory line? (Pentru un model din 2008) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Iulie 1, 2018 Share Postat Iulie 1, 2018 (editat) Salutare tuturor. Incep sa vad din ce in ce mai des niste probleme cu motoarele de er-6 pe forumurile din strainate. Problema de care zic are mai mult legatura cu modelele 2012+. Chestiile care pica din ce am inteles se cheama "exhaust valves" (nu stiu exact traducerea exacta in romana ). Cam toti care au patit asta aveau intre 20.000-35.000 de km. Din cate stiu problema nu este recunoscuta de kawasaki, si am inteles ca au si inlocuit preventiv la unii acele valve , dar fara sa lase o dovada inscrisa (pe facturi, etc.) O sa las mai jos niste poze cu problema exacta si sper sa primesc de la voi mai multe detalii » Post actualizat in 01 Jul 2018 15:00 L.e : inca cateva poze. Mai am multe ) Editat Iulie 1, 2018 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaka Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Salut! E prima oara cand intru pe topic. Aveti idee unde pot gasi un motor pentru Kawasaki ER6 n sau F model 2005-2008? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 27, 2018 Share Postat Septembrie 27, 2018 salutare ! a mea se vinde. er-6n ABS 2006, 2000 Euro /index.php?/topic/754838-kawasaki-er-6n-abs-2006-2000e/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Septembrie 28, 2018 Share Postat Septembrie 28, 2018 Pfff. Ce oferta misto 2000 de coco cu abs. Se va da ca painea calda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChipTavi Postat Septembrie 29, 2018 Share Postat Septembrie 29, 2018 (editat) Ce becuri sunt alea din poza şi de unde pot lua altele? Pe schemă am găsit că-s de 12V, 5W şi au codul 92069-1016. Stie careva soclul/dimensiunile? Editat Septembrie 29, 2018 de ChipTavi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Septembrie 30, 2018 Share Postat Septembrie 30, 2018 Scoate un bec si mergi la o benzinarie Mol. Gasesti sigur. Eu de acolo iau toate becurile. O gama larga au si in Dedeman. E un bec f. comun la auto. » Post actualizat in 30 Sep 2018 06:35 https://goo.gl/images/BwpjPM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Salutare,in primul rand tin sa mentionez ca nu am ER6N/F,ci Z650 (de aia am zis sa postez aici,pt ca sunt "inrudite")-as avea nevoie de o recomandare de parbriz ,va rog (stiu ca e la optionale ,dar cred ca ce se ofera nu e cine stie ce-ok,naked,naked,dar de la 80 km/h in sus ,am senzatia ca o sa zbor de pe mobra,la propriu).Voi ce folositi?Ms anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 E fain modelul de la MRA din ce am vazit, dar orice ai lua nu te astepta sa faca minuni ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciceu4 Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 (editat) @lokko_boy Te obisnuiesti cu timpul , ai ceva optiuni . Oricum pana la 140-150 e decent pe naked Editat Octombrie 2, 2018 de ciceu4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lokko_boy Postat Octombrie 2, 2018 Share Postat Octombrie 2, 2018 Rezolvat,merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BullDog Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Salutare, Am si eu o problema la un ER6N 2006: langa schimbator, in fata pedalei, este un furtun liber, prin care ar trebui sa iasa ceva aer sau condens (cred), furtun care era prins la capatul celalalt undeva sub sa sau sub rezervor. Ideea e ca l-am gasit desprins si nu stiu unde intra capatul de sus. Ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 25, 2018 Share Postat Octombrie 25, 2018 2 carene stanga pentru ER-6F la 200 lei/buc,daca e cineva interesat. Tel:0765.898.758 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Octombrie 25, 2018 Share Postat Octombrie 25, 2018 (editat) Salutare, Am si eu o problema la un ER6N 2006: langa schimbator, in fata pedalei, este un furtun liber, prin care ar trebui sa iasa ceva aer sau condens (cred), furtun care era prins la capatul celalalt undeva sub sa sau sub rezervor. Ideea e ca l-am gasit desprins si nu stiu unde intra capatul de sus. Ma poate ajuta cineva? Salut. Nu stiu exact cum vine acel furtun. Stiu ca daca dai jos rezervorul ai un furtun negru mic care e prins cu o clema de o putza care iese din rezervor. Abia sambata o sa am timp sa te ajut daca vrei Da mi un mesaj pe pm daca vrei Editat Octombrie 25, 2018 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BullDog Postat Octombrie 26, 2018 Share Postat Octombrie 26, 2018 Carene de ER6N, echipate cu semnale, are cineva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 16, 2019 Autor Share Postat Februarie 16, 2019 Vand si eu urmatoarele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 A mai pus cineva in ele IPONE KATANA 10W50? Asta mi-au pus la United si cu urecheometru mi se pare ca motorul e mai zgomotos. Ce-i drept am o pauza de 5 luni de mers si e posibil sa am inchipuiri insa vreau sa stiu daca cineva a facut schimb si a auzit imediat o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 13, 2019 Share Postat Martie 13, 2019 (editat) Eu am pus anul trecut Eneos 10W-40 de la un coleg de forum si mi s-a parut bun. Mi s-a parut chiar ca nu a mancat ulei deloc. Inainte, cu Motul 5100 am completat f putin. Ce parere aveti de Repsol? Cum este comparativ cu Motul semisintetic (ULEI MOTO REPSOL 4 TIMPI SPORT 10W40 1L)? Editat Martie 13, 2019 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.