Clasic Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) Salutare, imi poate spune cineva daca procedeul de inlocuire lichid frana si aerisire la o moto cu ABS difera cumva fata de varianta fara? Editat Ianuarie 17, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) La BMW difera procedura, trebuie schimbat lichidul pe segmente, pompa-ABS-pompa-etrieri. Da Mobra Turist avea ABS? Editat Ianuarie 17, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 In afara de Automobile Bavaria, mai face cineva schimbul de lichid de frana pentru mobrele cu ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikidude Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 din auzite stiu ca la auto cand impingi pistonasul din etrier trebuie desfacut surubul de aerisire( au motocicletele asa ceva?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 17, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2012 Nu la Mobra ma intereseaza ci la o Honda CBF, lasand la o parte ironiile finute sau pe cei prosti de gura topicul e pe bune, ma gandeam sa nu prinda cumva aer si sa nu mai pot sa o aerisesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikidude Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 unde au fost ironii sau alte alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2012 Am strecurat si putina ironie, este drept, dar ca sa-ti atrag atentia sa specifici despre ce mobra estre vorba. Desi ABS suna la fel, pot fi principii diferite. La BMW de pilda exista ABS 1, 2 si iABS, cu (cel putin)doua proceduri diferite de aerisire. Fiind Honda banuiesc ca este si combinat cu CBS, poate sa difere procedura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Tot ce este cu ABS trebuie mare grija la motorul ABS acolo ramne aer de regula daca se goleste de tot instalatia. La CBS de la honda mai greu cu valva de delay,acolo mai ramane aer.O smekerie la honda este sa ai o maneta ,sau peda apasata sau aerisirea cu ambele manete(la scutere),sau maneta fata si peda spate la moto. Ceva mai greu de aerisit de cat cele normale,dar pana la urma se rezolva,cel mai bine este sa ai o pompa speciala de vacum pentru aerisire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2012 din auzite stiu ca la auto cand impingi pistonasul din etrier trebuie desfacut surubul de aerisire( au motocicletele asa ceva?) Cam alambicata intrebarea, poti sa reformulezi mai clar? Ce sa aiba motoarele, aerisitor? Da, au.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 17, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2012 hmmm, nu stiu daca este CBS sau ABS simplu, este vorba despre o Honda CBF 600 SA din 2006, de aceea am si apelat la forum, din lipsa de date despre acest model, nici macar manual de reparatii nu gasesc.Cred ca cel mai bine o sa se execute aceasta operatie la un service moto si nu de catre mine, problema este cand o sa am drum intr-un oras in care sa existe service moto. Mai bine nu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikidude Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 o basina nu poti sa mai tragi aici ca n-ai loc de atatia experti. @luv pt tine special o sa fac o skita eventual si in culori. propozitia mea formata din probabil 20 de cuvinte este pe intelesul tuturor. trebuie sa-mi cer scuze ca ma duc cu motocicleta la mecanic si ca nu fac eu reparatiile pe bordura? nu cred. cineva a cerut un sfat, skimb de likid de frana sau placute, mi-am dat cu o parere care sper sa fie de folos. oparitule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2012 Mai bine nu ma bag. Si eu te sfatuiesc la fel! Copile, nu-mi trebuie schita, dar daca astepti un raspuns pertinent invata sa formulezi o intrebare mai intai. Credeam ca pina la 21/22 ani ai invatat asta. Eu unul sincer nu am inteles ce vrei sa afli! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Cel mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Treaba sta in felul urmator: pentru orice vrei sa aerisesti, te uiti in manualul de service ce il scrie producatorul, ala e sfant, nu un topic pe un forum. Apoi (sfatul asta poti sa il iei de bun) tot ce are ABS are aerisitor si pe centrala de ABS. Daca lichidul de frana nu e asa de vechi, merge aerisit si numai de la etrieri, completand pe sus pe la vasul in care bagi lichid. NU incerca sa schimbi lichidul/aerisesti dand pedale/manete/etc pentru ca nu o sa reusesti, iti intra aer pe instalatie si ala nu il scoti niciodata numai pompand din pompa, fie ca e la masina sau mobra, principiul e acelasi. Ia o scula de facut vacuum, una ieftina pe louis, mityvac costa cam 200 ron, o poti folosi in regim de hobby. Daca vrei profi, pretul creste exponential. Deci daca nu e asa de vechi lichidul, aerisesti doar pe la etrier. Daca e vechi rau, aerisesti SI centrala de ABS, prima data centrala apoi etrierul. Daca ai si servofrana (ex. 1150 2003>) aerisesti si pe acolo, ca is doua circuite separate. Stiu caz concret de r850rt de politie, in CJ, fost cu motorul la mecanic si i-a schimbat numai din un circuit, bagand aer in celalalt. Politaiul mai mai sa moara, ca in prima intersectie o vazut ca nu mai avea frane. La CBS si alte sisteme inovatoare marca Honda nu ma pronunt, ca nu am nici o experienta cu ele, in afara de a observa ca are cate doua furtune pe etrier si doua aerisitoare. Din nou, manualul e sfant, la fel si pompa de vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikidude Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 @luv: mai tata, aici e copilu. In primul rand discutam texte in topicul omului(ceea ce nu e nou aici pe forum). in al 2lea rand nu am intrebat eu nimic, cineva a cerut un sfat si eu cu replica mea probabil m-am bagat ca musca-n curu` vacii cu gandu` ca poate dau un sfat bun in al 3lea rand ce vrei tu de fapt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 @luv: mai tata, aici e copilu. In primul rand discutam texte in topicul omului(ceea ce nu e nou aici pe forum). in al 2lea rand nu am intrebat eu nimic, cineva a cerut un sfat si eu cu replica mea probabil m-am bagat ca musca-n curu` vacii cu gandu` ca poate dau un sfat bun in al 3lea rand ce vrei tu de fapt? Inca unul scapat din canal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) CBF-ul inainte de 2008 nu are CBS, aerisirea e foarte simpla, comprimi etrierii (ca sa scoti maximul de lichid)i, scoti cu o seringa lichidul de frana vechi din rezervor, umpli cu lichid nou, mai apoi repetitiv faci presiune cu maneta/pedala de frana si tinand apasat desfaci aerisitorul pana iese lichid curat. Nu difera de o mobra normala. Daca vrei sa schimbi furtunele, garniturile de la etrieti atunci iti trebuie o pompa de vacuum, prin metoda clasica se poate sa ramana ceva goluri de aer prin modulul de ABS desi destul de putin probabil. Editat Ianuarie 18, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) CBF-ul inainte de 2008 nu are CBS, aerisirea e foarte simpla, comprimi etrierii (ca sa scoti maximul de lichid)i, scoti cu o seringa lichidul de frana vechi din rezervor, umpli cu lichid nou, mai apoi repetitiv faci presiune cu maneta/pedala de frana si tinand apasat desfaci aerisitorul pana iese lichid curat. Nu difera de o mobra normala. Daca vrei sa schimbi furtunele, garniturile de la etrieti atunci iti trebuie o pompa de vacuum, prin metoda clasica se poate sa ramana ceva goluri de aer prin modulul de ABS desi destul de putin probabil. sa inteleg ca este ca la o moto fara ABS, dar asta inseamna ca lichidul din "motorul (pompa)" de ABS nu se schimba, ci doar cel din pompa frana/etrieri. Nu este nevoie de schimbat garnituri sau furtunuri. Editat Ianuarie 18, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Modulul ABS este intercalat intre pompa de frana si etrier, automat o sa ai lichid curat si in ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.