Sari la conținut

Sfat pentru achizitie


Postări Recomandate

dominatorul ala e mai vechi de 94,sigur si nu toate au si pedala si electromotor.a mea nu are si e din 94.probabil modelele mai vechi.

 

Ai dreptate ! Se pare ca dupa '94 au renuntat la kick. Am avut si eu unul din '91 si credeam ca toate s-au fabricat si cu si cu !

post-10224-0-26423000-1327993513_thumb.jpg

post-10224-0-69123400-1327993521_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vorbit cu vanzatorul:

Nu este din 94 intr-adevar...e defapt din 89-90 (nu stia sigur nici el);

Stare tehnica excelenta, consumabile ok, bla-bla-bla;

Pret fix-1200 de euro (mie mi se pare cam mult tinand cont de varsta si de alti factori)..eu consider ca mai mult de 8-900 nu face si daca o dadea la valoarea reala cred ca azi o si luam;

Anyway...eu am scos-o din discutie...daca ii trebuie altcuiva o gaseste pe bikeshop-se poate vedea live intr-un sat de langa Cluj.

 

Mai are cineva propuneri/oferte de impartit cu noi? :banana:

 

De asta ce parere aveti: http://www.tocmai.ro/schimb-golf-3-diesel-si-moto-honda-dominator-2881779.html ?

Cere 800 negociabil, are itp expirat, o mancat coclauri la greu, pornire numai la buton, necesita cateva consumabile si ITP+Asigurare....de starea tehnica a zis ca e f ok (o are de la un prieten...s.a.m.d.), a luat-o anul trecut si a luat o tranta cu ea, momentan are ceva carene avariate. Cat credeti ca merita? Pe mine numai transportul m-ar ajunge vreo 3-4mil ca e departe tare de mine... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu vanzatorul:

Nu este din 94 intr-adevar...e defapt din 89-90 (nu stia sigur nici el);

Stare tehnica excelenta, consumabile ok, bla-bla-bla;

Pret fix-1200 de euro (mie mi se pare cam mult tinand cont de varsta si de alti factori)..eu consider ca mai mult de 8-900 nu face si daca o dadea la valoarea reala cred ca azi o si luam;

Anyway...eu am scos-o din discutie...daca ii trebuie altcuiva o gaseste pe bikeshop-se poate vedea live intr-un sat de langa Cluj.

 

Mai are cineva propuneri/oferte de impartit cu noi? :banana:

 

De asta ce parere aveti: http://www.tocmai.ro/schimb-golf-3-diesel-si-moto-honda-dominator-2881779.html ?

Cere 800 negociabil, are itp expirat, o mancat coclauri la greu, pornire numai la buton, necesita cateva consumabile si ITP+Asigurare....de starea tehnica a zis ca e f ok (o are de la un prieten...s.a.m.d.), a luat-o anul trecut si a luat o tranta cu ea, momentan are ceva carene avariate. Cat credeti ca merita? Pe mine numai transportul m-ar ajunge vreo 3-4mil ca e departe tare de mine... :(

 

Man, nu vreau sa fiu rau cu tine ! Inteleg ca iti doresti mult un motor si esti deja previzibil la ce-ti fuge ochiul ! ... la Dominator ! Nu e rau ! Este o mobra destoinica si te va sluji cu credinta daca o tratezi cu respect, insa scopul acestui topic este cu totul altul ! Nu mi-am propus sa fac o analiza tehnico-financiara a pietei Dominatoarelor in tara asta, ci sa confruntam, discutam sa impartasim informatii si experiente despre cele 4 motociclete din startul topucului. Lucru ce de altfel sa si petrecut. Mi-ar placea ca in continuare ,,sa barfim" si alte mobre care pot (mai mult sa mai putin) sa slujeasca ceea ce se cheama ... moto-aventura si care nu se inscre neaparat in ,,canoanele" ce le-am insiruit eu in deschiderea topicului.

 

Si acum sa revin la ce te doare pe tine ... nu stiu ce-ti doresti tu, insa eu am avut Dominator si pentru mine aceasta motocicleta este ,,mobra de bulevard". Are oarece avantaje orientate spre ceea ce inseamna ,,drum" - orice drum asfaltat sau nu, insa cred ca este putin cam praf la un forestier mai abrupt, o pajiste de gol alpin sau la o carare de munte. Dar ma repet: nu stiu ce'ti doresti tu !

 

... insa mie a inceput sa-mi sune bine in urechi: WR400 .....si mai zic cu riscul ca ma apropii mult de tot de latura hard-enduro.

 

Altfel iti poti initia un topic in care sa scrii ce te doare si noi iti vom da sfaturi ! (... mai mult sau mai putin coerente!)

 

Multa bafta si-ti doresc sa-ti gasesti cat mai repede motocicleta mult dorita si potrivita pentru tine ! ..... eu, dupa peste 30 de mobre, n-am reusit ! Te pup ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suziki DR650, impecabil tehnic si optic...la o mie si ceva de euroi, electrostarter, acte valabile, Cluj-Napoca. Omu' vrea EXC 200, DOAR de aia il vinde.

Pt poze, sunati=l pe om.

Raul 0729381799

Se poate preciza ca sunati din partea lui Yzu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... insa mie a inceput sa-mi sune bine in urechi: WR400 .....si mai zic cu riscul ca ma apropii mult de tot de latura hard-enduro.

 

Pai ziceai ca nu vrei cu kick... :crack:

 

Plus ca pe langa ca au niste probleme specifice modelului, probabilitatea sa gasesti una in stare macar decenta e foarte mica.

E totusi un hard-enduro care are mai bine de zece ani. Si in zece ani se intampla muuuulte dracii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petrica

scuze, fara sa-mi dau seama am transformat un pic topicul tau...eu imi doresc un Domi de mai mult timp, insa nu am avut posibilitatea sa il achizitionez inca; cu riscul de a fi nemultumit de asa o caprita, cred ca am sa mi-o iau imediat ce prind o oferta care sa ma multumeasca pentru ca in momentul de fata cred ca se potriveste cel mai bine cu nevoile mele. Am pus ofertele respective crezand ca-ti sunt si tie de ajutor, nu mi-am dat seama ca tu vroiai numai pareri :unsure: Bafta la cautat WR-uri dara! Daca voi mai avea intrebari am sa fac un topic separat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ziceai ca nu vrei cu kick... :crack:

 

Am zis ce e drept, insa sunt variante bune de tot de luat in seama din astea ,,doar cu kick". Cineva (...nu spun cine, persoana importanta !), imi baga sarpele in san cu un XR650R ! La rally- raid merge uns, insa la o protzapeala intr-un sleau de munte e' oarece dificil pentru batranetile mele ! ... dar cine stie ?!

 

Acum ma gandesc eu ... ce LC4 am avut ! :rolleyes: ... m-ar fi placut acum !

 

@petrica

scuze, fara sa-mi dau seama am transformat un pic topicul tau...eu imi doresc un Domi de mai mult timp, insa nu am avut posibilitatea sa il achizitionez inca; cu riscul de a fi nemultumit de asa o caprita, cred ca am sa mi-o iau imediat ce prind o oferta care sa ma multumeasca pentru ca in momentul de fata cred ca se potriveste cel mai bine cu nevoile mele. Am pus ofertele respective crezand ca-ti sunt si tie de ajutor, nu mi-am dat seama ca tu vroiai numai pareri :unsure: Bafta la cautat WR-uri dara! Daca voi mai avea intrebari am sa fac un topic separat :cheers:

 

Ma bucur ca ai inteles ce am scris si nu ai sarit de c.u.r. in sus, cum se intampla destul de des pe aici !

Ai aprecierea mea ! :cheers:

 

P.S. Poti cere sfaturi tehnice si de cum se comporta in mers Domi, pe topicul asta, insa cred ca ai afla mult mai multe pe topicul dedicat Dominatoarelor.

post-10224-0-94772400-1328090682_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu zic ca, decat WR, mult mai bine DRZ-E. La aceeasi bani iei una mai noua si inclin sa cred ca mult mai in mintile ei.

Daca chiar vrei sa schimbi capacitatea si, implicit, arealul de exploatare, eu nu ti-as recomanda motocicleta cu pedala.

La EnduRoMania erau f.f. multi straini cu DRZ. Ce-i drept ca erau si multe EXC-uri, Huse si Husqy, dar vreau sa zic ca DRZ era mult mai raspandita ca model + ca este o motocicleta mai mult decat onorabila pentru off / on.

Uita-te pe la vecinii ungurii, fiindca la ei am vazut ca stau cel mai bine ca pret.

www.hasznaltauto.hu

Tine cont de faptul ca tot la ei exista si campionat national sau ceva de genul cu DRZ-uri, asa ca uita-te mai atent la poze si detaliile anuntului inainte de a incheia ceva.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca, decat WR, mult mai bine DRZ-E. La aceeasi bani iei una mai noua si inclin sa cred ca mult mai in mintile ei.

Daca chiar vrei sa schimbi capacitatea si, implicit, arealul de exploatare, eu nu ti-as recomanda motocicleta cu pedala.

La EnduRoMania erau f.f. multi straini cu DRZ. Ce-i drept ca erau si multe EXC-uri, Huse si Husqy, dar vreau sa zic ca DRZ era mult mai raspandita ca model + ca este o motocicleta mai mult decat onorabila pentru off / on.

Uita-te pe la vecinii ungurii, fiindca la ei am vazut ca stau cel mai bine ca pret.

www.hasznaltauto.hu

Tine cont de faptul ca tot la ei exista si campionat national sau ceva de genul cu DRZ-uri, asa ca uita-te mai atent la poze si detaliile anuntului inainte de a incheia ceva.

 

Ca adusesi vorba de DRZ 400 ... stiu cate ceva despre aceste mobre insa as vrea sa stiu mai multe. In afara pretului, chiar se incadreaza in cerintele mele de la inceputul topicului.

Ce stiu eu despre mobrele astea (DRZ400) este ca au inceput sa se fabrice prin 2003 (parca ?!), initial aveau kick-starter+electro, apoi sa renuntat la kick si prin 2007 inclin sa cred ca sa oprit productia modelului ?!?!

Sa fabricat in vre'o trei variante:

- DRZ400E - motor mai puternic, parca putin peste 50CP (?!), rezervor din plastic si nu se poate inmatricula.

- DRZ400S - 40CP, inmatriculabil, faruri, semnale, stop .... alea, alea ...

- DRZ400SM - parca tot 40CP, furca upside down, roti de SM, inmatriculabil ...... bla, bla

 

Ce sa zic ?! ... din putinele mele cunostinte despre modelul asta am inteles ca motoarele sunt destul de fiabile, suficient de usoare (135-140kg la gol) ca sa ai curaj sa abordezi si portiuni de teren ,,mai acrobatice", te duce linistit si intr-o aventura de multe sute de kilometrii (am vazut multe expeditii pe AdvRider, facute pe DRZ400), perioada de service mai mare (urasc sa schimb uleiul la 10ore de functionare), mai poti prinde si un rucsac, un cort pe coada ei, deci ... ce sa mai ... este de luat in seama !

 

Uita-te pe la vecinii ungurii, fiindca la ei am vazut ca stau cel mai bine ca pret.

www.hasznaltauto.hu

 

Apropo's ... cat inseamna ,,400.000 Ft" in euro ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca adusesi vorba de DRZ 400 ... stiu cate ceva despre aceste mobre insa as vrea sa stiu mai multe. In afara pretului, chiar se incadreaza in cerintele mele de la inceputul topicului.

Ce stiu eu despre mobrele astea (DRZ400) este ca au inceput sa se fabrice prin 2003 (parca ?!), initial aveau kick-starter+electro, apoi sa renuntat la kick si prin 2007 inclin sa cred ca sa oprit productia modelului ?!?!

Sa fabricat in vre'o trei variante:

- DRZ400E - motor mai puternic, parca putin peste 50CP (?!), rezervor din plastic si nu se poate inmatricula.

- DRZ400S - 40CP, inmatriculabil, faruri, semnale, stop .... alea, alea ...

- DRZ400SM - parca tot 40CP, furca upside down, roti de SM, inmatriculabil ...... bla, bla

 

Ce sa zic ?! ... din putinele mele cunostinte despre modelul asta am inteles ca motoarele sunt destul de fiabile, suficient de usoare (135-140kg la gol) ca sa ai curaj sa abordezi si portiuni de teren ,,mai acrobatice", te duce linistit si intr-o aventura de multe sute de kilometrii (am vazut multe expeditii pe AdvRider, facute pe DRZ400), perioada de service mai mare (urasc sa schimb uleiul la 10ore de functionare), mai poti prinde si un rucsac, un cort pe coada ei, deci ... ce sa mai ... este de luat in seama !

 

 

 

Apropo's ... cat inseamna ,,400.000 Ft" in euro ?

 

 

Mi-am blestemat zilele desfacand la DRZ-ul fostei. Ce faceam la a mea intr-o ora, faceam la al ei in 2.

Trage foarte liniar...mi se pare Matiz. E mai fain decat xr650r la poteca, din cauza latimii la sa si rezervor, dar te rupe-n buci la drum. Mi se pare instabila pe sosea, la viteza mai mare.

(Toate astea spuse comparand un xr si un drz, in paralel si mergand aproape zilnic cu ele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR-Z 400S si SM se fac si in ziua de azi. Nu se mai importa in Europa din 2008 fiindca "nu corespund normelor" adicatelea n-au injectii si catalizatoare si alte muisme d-astea...

 

DR-Z 400 / 400E si cu DR-Z 400 S difera prin greutate (prima are 20 de kile in minus - adica, da, vro 113 kg la gol :yikes: ) iar caii sunt exact la fel (40 CP).

 

Motorul lor e facut foarte destept. Au un material branduit de ei SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) un Nikasil mai destept care s-a utilizat prima oara pe DR-ul 650 SE. Plus ca are doua axe cu came, plus ca are racire pe APA.

 

Motorul in configuratia stock trage liniar. De regula se schimba neaparat toba restrictiva, se gaureste airbox-ul si se schimba jiglerul principal cu unul mai mare (se gaseste valoarea pe net - 176 sau 178). Astea sunt asa.. ca si cele mai "la indemana" modificari posibile.

Ca idee dupa modificarile astea, baietii cu ochi albastri care se ocupa de "tunat" Suzuki-uri enduro zic ca ar avea 40 CP LA ROATA. Ca idee, DR 650 SE are stock 36 de cai LA ROATA. La greutatea ei e ceva misto.

 

Suspensiile sunt destepte rau. Eu am avut pe DR 650 SE amortizor de DR-Z pe spate care combina genial mersul la drum cu ala pe hartoape. Am putut compara cu amortizorul original de DR care e ba prea "teapan", ba prea moale.

Suspensia fatza am impresia ca e de ceva motocicleta de-a lor castigatoare pe la cross. RM sau RM-Z, nu sunt sigur.

 

@Achile - DR-Z-ul si XR 650-u' joaca un pic in alta liga. XR-u' e o "nenorocire" marisoara, "dramatica" si scumpa (pe drept) iar "micul gigant" ca tot ziceai de Matiz :crack: e mai ieftinutza, e foarte dual-purpose, foarte enduro-turistica si usor de mers cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR-Z 400S si SM se fac si in ziua de azi. Nu se mai importa in Europa din 2008 fiindca "nu corespund normelor" adicatelea n-au injectii si catalizatoare si alte muisme d-astea...

 

DR-Z 400 / 400E si cu DR-Z 400 S difera prin greutate (prima are 20 de kile in minus - adica, da, vro 113 kg la gol :yikes: ) iar caii sunt exact la fel (40 CP).

 

Motorul lor e facut foarte destept. Au un material branduit de ei SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) un Nikasil mai destept care s-a utilizat prima oara pe DR-ul 650 SE. Plus ca are doua axe cu came, plus ca are racire pe APA.

 

Motorul in configuratia stock trage liniar. De regula se schimba neaparat toba restrictiva, se gaureste airbox-ul si se schimba jiglerul principal cu unul mai mare (se gaseste valoarea pe net - 176 sau 178). Astea sunt asa.. ca si cele mai "la indemana" modificari posibile.

Ca idee dupa modificarile astea, baietii cu ochi albastri care se ocupa de "tunat" Suzuki-uri enduro zic ca ar avea 40 CP LA ROATA. Ca idee, DR 650 SE are stock 36 de cai LA ROATA. La greutatea ei e ceva misto.

 

Suspensiile sunt destepte rau. Eu am avut pe DR 650 SE amortizor de DR-Z pe spate care combina genial mersul la drum cu ala pe hartoape. Am putut compara cu amortizorul original de DR care e ba prea "teapan", ba prea moale.

Suspensia fatza am impresia ca e de ceva motocicleta de-a lor castigatoare pe la cross. RM sau RM-Z, nu sunt sigur.

 

@Achile - DR-Z-ul si XR 650-u' joaca un pic in alta liga. XR-u' e o "nenorocire" marisoara, "dramatica" si scumpa (pe drept) iar "micul gigant" ca tot ziceai de Matiz :crack: e mai ieftinutza, e foarte dual-purpose, foarte enduro-turistica si usor de mers cu ea.

 

 

pentru mine, din experienta, drz inseamna: plictiseala, nervi la servisare, far de mizerie

 

p.s: marisoara, ca volum. La greutate, pe cantarite, e mai usoara decat S-ul. Am cantarit-o la ITP, cu vreo 3 L de gaz in ea: 133 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

- Dupa standardele actuale, DRZ-ul S este, zic eu, cel mai misto dual purpose care "se exista" in Europa. Iar E-ul as zice ca este cel mai ok enduro hobby bike pentru incepatori, neinteresati de performanta, saraci, etc.

Oricum, nu as lua in calcul decat varianta E, din care am vazut multe inmatriculate pe site-ul din Ungaria. Sau as cauta una inmatriculata de prin Germania, Italia, UK, etc. Exista si din astea.

@ Petrica: vezi ca pe Hasznalt, sub pretul in forinti, apare si cel in euro, mai mic.

 

- Tot cam dupa standardele actuale XR650R-ul este un rally raider gandit pentru Mexic, plaje, etc. Zone lungi intinse. Stiu ca face si altele bine si f. bine, dar nu exceleaza. El rupe tot la Baja.

O mobra de mers tare si f. tare pe macadam, forestiere, etc. O mobra ce poate tine ore bune un ritm de 100 +. Unde poti face asa ceva aici? Doar daca te inscrii la RR. Si nici acolo.

Merge f. bine si la turism (dar nu impecabil - rezervor mic, sa ingusta, capacitate mica de carat bagaje), dar nu as investi atat doar sa ma plimb prin paduri cu ea.

Nu pot sa uit o faza super tare la Enduromania prin 2010. Era un ceh suparat rau de tot, mic, grasut, butoias asa, genul smenarului de cartier ce te trimite la urgente instant. Si omul facuse un plug and play foarte violent, burta, stomac si coaste cu un copac, la ghidonul XR-ului. Si zicea si el - pentru enduro (nu hard, extrem, etc), prea multa putere, livrata mult prea brut. De fiecare data cand il vedeam prin camping ma bufnea rasul. Mi-l si inchipuiam cu fata lui de Samonthy Sam violent cum s-a spart de copacul ala.

Mie si 530-ul mi se pare inutil, daramite un 600+. Inclusiv la RR gandesc aproape la fel. As prefera un 450 pe care sa il tin in ture si sa lucrez din frana motor, decat un 500 sau 600+ la care sa merg numai on-off cu gazul si franele.

 

Ca sa inchei off-topicul:

Avem trail-urile de 600, ieftine, suficent de fiabile si fun de o parte.

La capatul opus jucariile serioase, din clasa EXC, WR, FE, TE. Geniale ca senzatii, ciclistica, dar, mai ales pentru factorul fun care este ca o explozie prin tavanul unui avion. Limitate la ture scurte, zero bagaje, exensive robocop style 100%.

Intre ele vin XR-urile, LC-urile, DRZ-urile... Adica asa, dar nici asa.

Da, stiu, dificila alegere. Si eu stau cu toate 3 in fata si mai am in lateral si o varianta de strada...:scratch::D

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul, fara sa iti dai seama (poate ), tocmai ai raspuns unei intrebari extra, arhi , mega formulata si reformulata: sunt incepator, vreau plimbari coclau/paduri...ce sa'mi iau ?

Pai daca nu vrei performanta , dar nu vrei nici RR la 100+ timp de 30 de minute continuu...alege ceva din clasa de miljoc. Scurt si la obiect.

Citez: Intre ele vin XR-urile, LC-urile, DRZ-urile... Adica asa, dar nici asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citez: Intre ele vin XR-urile, LC-urile, DRZ-urile... Adica asa, dar nici asa.

 

Dintre astea 3 parca DRZ-ul e cu sezutul cel mai jos, in caz ca (virgula) conteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut ocazia sa testez inainte de a'mi cumpara XRul multe DRZ'uri, cert e ca nu mi'a placut DELOC. Imi place sa cred ca merg tare pe macadam ( 100+ ) , motiv pt care atunci cand le'am dat DRZ'urilor peste 70 km/h pe coclau, au inceput sa devina instabile, sa vobleze, iar franele mi s-au parut cam ''adormite''...

Erau din 2003 si 2007. Sincer, am ramas cu un gust amar si dezamagit.

Dar, atunci cand am mers in HU dupa XR, avusem pe lista ca backup si un DRZ din 2004, cu kit SM si enduro, la doar 1750. euro, neg....atunci am inteles de ce avea pretul respectiv :rolleyes:

Aici ( http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/SC204CM4K5AMA0M0YLE02G0LWAWZ2KZZ64KLKI1Z2CWLF7M6P2EJL8C49CD93FKA3YDY5JZ5Q1JF86AJJG4QKPQSEHCL53FRIA27WGMJK1YDFJ7PIDL6RGIUSEWA2Q1RTJ6UWIQ52QZCI4RZ0ADJ9A/page1 ) putezi vedea si voi preturile la DRZ din HU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut ocazia sa testez inainte de a'mi cumpara XRul multe DRZ'uri, cert e ca nu mi'a placut DELOC. Imi place sa cred ca merg tare pe macadam ( 100+ ) , motiv pt care atunci cand le'am dat DRZ'urilor peste 70 km/h pe coclau, au inceput sa devina instabile, sa vobleze, iar franele mi s-au parut cam ''adormite''...

Erau din 2003 si 2007. Sincer, am ramas cu un gust amar si dezamagit.

Dar, atunci cand am mers in HU dupa XR, avusem pe lista ca backup si un DRZ din 2004, cu kit SM si enduro, la doar 1750. euro, neg....atunci am inteles de ce avea pretul respectiv :rolleyes:

Aici ( http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/SC204CM4K5AMA0M0YLE02G0LWAWZ2KZZ64KLKI1Z2CWLF7M6P2EJL8C49CD93FKA3YDY5JZ5Q1JF86AJJG4QKPQSEHCL53FRIA27WGMJK1YDFJ7PIDL6RGIUSEWA2Q1RTJ6UWIQ52QZCI4RZ0ADJ9A/page1 ) putezi vedea si voi preturile la DRZ din HU.

 

 

subscriu. Foarte idioata ciclistica. Nu m-am simtit in siguranta pe DRZ-urile pe care am mers. Voblaje la greu si senzatie de mers pe suprafata alunecoasa.

Xr-ul de 600 nu mi-a inspirat mare stabilitate. 650-ul, in schimb, se simte lipit cu superglue. Foarte stabil pe macadam, dar si pe sosea(cu rotile de enduro 21-18, Pirelli Mt60 pe ele, am dat in acul limitator de la kilometraj si inca accelera...bordul e pana la 180 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mda, de ieri dimineata ma chinui sa pornesc masina ! A venit cineva de la Renault cu un laptop si verdictul mi-a picat in cap ca un ciocan ... pompa de injectie (e' diesel) ... masina ce abia am facut cu ea putin peste 40000km ... sunt plin de draci ! :angryfire: ... si o pompa noua nu costa mai putin de 2500lei ..... si abia a iesit din garantie acum 5 luni ... si nu am nici casco ... bafta de bafta ... fir'ar Renault-ul masi'marii al dracu' !

... aveam si eu acolo 600euro pusi sub saltea sa n ustie nevasta de ei ... se pare ca in primavara nu o sa am ,,si o capra" !

 

:angryfire: :angryfire: :angryfire:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mda, de ieri dimineata ma chinui sa pornesc masina ! A venit cineva de la Renault cu un laptop si verdictul mi-a picat in cap ca un ciocan ... pompa de injectie (e' diesel) ... masina ce abia am facut cu ea putin peste 40000km ... sunt plin de draci ! :angryfire: ... si o pompa noua nu costa mai putin de 2500lei ..... si abia a iesit din garantie acum 5 luni ... si nu am nici casco ... bafta de bafta ... fir'ar Renault-ul masi'marii al dracu' !

... aveam si eu acolo 600euro pusi sub saltea sa n ustie nevasta de ei ... se pare ca in primavara nu o sa am ,,si o capra" !

 

:angryfire: :angryfire: :angryfire:

au, ficatu...pompa si manopera...600 de iepurasi care fug de tine cu viteza lumnii calare pe-un XR

Pare rau, man...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of ce porcari! Baga-mi-as (multe cuvinte urate) in mama lui de diesel. Nu va mai luati fratilor tractoare pe motorina ca nu mai au avantaje zilele astea. Costa intretinerea de rupe si halesc bani cu gramada... Mai ales super-Renaulturile. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

si o pompa noua nu costa mai putin de 2500lei.. si nu am nici casco

Ghinion..!

Si mie mi-a picat pompa acum vreo doi ani, am reparat-o, m-a costat vreo 800 euro, cu garantie.

Tipii de la Bosch mi-au spus ca filtrul de motorina trebuie schimbat la 10.000, odata cu toate celelalte filtre si uleiul aferent!

Nu 30.000, cum spun astia, si asta din cauza motorinei proaste!

Oricum, la Audi o pompa noua trece de 2500 euro, ma mir la Reno sa fie doar atat!

Oricum, a mea are peste 250.000 km, a ta a cazut la 40.000..!

Reno.. :finger: .

Inca o dovada ca pe lumea asta masinile-s nemtesti, parfumurile frantuzesti si pantofii italienesti :rolleyes: , nu le poti incurca.

Ca idee, casco nu te ajuta cu nimic in cazul asta..

Sa fii tu sanatos..faci rost de alti bani :peace:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...