yuk Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 http://www.combustibil.com/ este v'un inginer masini, un chimist specializat care sa explice cum "incoloneaza" magnetul-minune moleculele, apoi trec alea prin efecul Venturi sau pulverizarea prin injectoare, raman incolonate ca soldateii iar oxigenul distribuit optim, chipurile ar creste randamentul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Vezi ca mai este un topic identic!!! :bounce:Si magenetii astia sunt la misto;).pt ca daca erau buni imi luam si eu 10 si ii puneam pe furtun si consuma 1% Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 nu-s inginer dar e bulshit mare, este 100% placebo Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) nu-s inginer dar e bulshit mare, este 100% placebo Genu asta de produse sunt cele mai tari: costa aproape nimic, se vand scump si fraierii le cumpara. Mai vindea unu pe EBAY bucati de fier ca sa se schimbe semafoarele mai repede. Pe bune... cautati motorcycle traffic light. Editat Ianuarie 31, 2012 de switch Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Poate era vorba de semafoarele care functionau de la o anumita greutate incolo sa treaca pe verde. Motocicletele (mai putin harli ) nu aveau acea greutate si acele bucati de fier doar mareau greutatea sa nu te uite sfintii la semafor. Stai asa ca avem si pareri on-topic. S-a discutat mai pe larg si aici. Poate va lamureste: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1032944 Editat Ianuarie 31, 2012 de JCDenton Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Aia cu semafoarele... cred ca e pe bune. Parca sunt intersectii in care pe un sens de mers ai un flux mare de masini si pe alalalt vin mai putine. Si atunci, ai ceva senzor de metal in sosea care sa trigger-uiasca semaforul cand vii cu mobra pe sensul putin circulat. La o masina e mult metal, dar la scuter nu e asa de mult. Si la firma la care lucrez e asa ceva in pamant, ridica bariera cand simte ca te apropii cu masina de ea Poate era vorba de semafoarele care functionau de la o anumita greutate incolo sa treaca pe verde. Motocicletele (mai putin harli ) nu aveau acea greutate si acele bucati de fier doar mareau greutatea sa nu te uite sfintii la semafor. Stai asa ca avem si pareri on-topic. S-a discutat mai pe larg si aici. Poate va lamureste: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1032944 Nu are a face cu greutatea, ca nu e cantar. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Nu are a face cu greutatea, ca nu e cantar. http://findarticles.com/p/articles/mi_7109/is_3_3/ai_n28395598/ The older system uses weight as a trigger mechanism [2]. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) ba, eu am probat pe un scuter de 50, nu stiu daca i-a scazut consumul dar i-a crescut puterea putin... aveam o rampa pe care nu o urca nici cu slujbele marii, am pus magneteii si a urcat mizeria pe rampa... cel putin asta a fost un efect pozitiv pe care l-am constatat despre consum... nu stiu ce sa zic... Editat Ianuarie 31, 2012 de stulewa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Magnetii sunt deja depasiti tehnologic, uite aici un dispozitiv care reduce consumul cu 100%: http://www.louis.de/_10c65ccf21f1c574cfad0f1fa098fbae31/index.php?topic=search&searchterm=10003446&cmd.x=0&cmd.y=0 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Magnetii sunt deja depasiti tehnologic, uite aici un dispozitiv care reduce consumul cu 100%: http://www.louis.de/_10c65ccf21f1c574cfad0f1fa098fbae31/index.php?topic=search&searchterm=10003446&cmd.x=0&cmd.y=0 :crack: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Va recomand cu incredere: http://www.davidoni.ro/amplificator-cuantic.html Testat cu succes pe mai multi pacienti! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Dar cruciulitele alea agatate in parbriz oare nu scad consumul prin puterea lor divina? Sau trebuie puse mai aproape de conducta de benzina? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Sa nu uitam ca inventator era si ala cu cisterna cu antigel si cu PET cu dop cu gauri Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Va recomand cu incredere: http://www.davidoni.ro/amplificator-cuantic.html Testat cu succes pe mai multi pacienti! "I. Amplificatorul Cuantic pentru automobile, camioane, furgonete Modulul dreptunghiular, stimulator de particule subatomice se lipeste pe conducta de alimentare combustibil care intra in carburator sau pompa injectie, octograma aurie, amplificator cuantic, se lipeste pe partea superioara a motorului, chiulasa sau capacul de protectie al chiulasei, o octograma argintie se lipeste pe rezervor, o octograma argintie se lipeste pe filtru de aer. Dupa testele efectuate pe diverse tipuri de masini timp de peste 6 luni s-au constatat urmatoarele: relaxeaza functiile motorului, reduce zgomotul cu 20-30% creste viteza de acceleratie (sprintul) creste timpul de folosire a uleiului, avand coeficient de lubrefiere bun si la finalizarea ciclului s-a observat un timp necesar intre 3 si 7 zile de la aplicare pe motor pentru actiunea complecta a amplificatorului si stabilizarea efectului asigura relaxarea soferului prin dublarea ionilor negativi in masina reduce consumul de conbustibil cu 15-20%, si creste la 100% in interiorul masinii fata de 10-25% cat este initial energia" Asteptam varianta cu optiune "sex oral" Cre'ca "prostii" de la Toyota, VW, Renault , nu inteleg beneficiile Editat Ianuarie 31, 2012 de yuk Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate