Louis Cyphre Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Salutari. Am luat agregatul asta, nu stiu daca e motocicleta sau scuter, in mod normal, fiind de 49 ccm si inmatriculat la Primarie, este moped. una peste alta, poate mai are careva de pe aici una asemanatoare si ma mai ajuta cu una-alta, adica: 1 Vreau sa-i pun kit de 125 ccm, mai in primnavara, automat trebuie sa o radiez de la primarie si sa o inscriu in circulatie ca motocicleta? 2 Unde gasesc un kit de 125 si daca pot sa il montez pe motorul asta. 3 Daca mai are cineva, mi-ar fi de folos daca ar face un review, cu puncte bune si rele, ce se strica mai repede, unde trebuie avut grija, de astea. Daca mai am oaresce probleme, mai intreb eu pe parcurs. Merci. Editat Februarie 7, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) 1. Da. Cu kitul de 125 cc nu se mai respecta descrierea mopedului din Reg. Rut. 2. Uite pe fleabay motor complet original (de pe versiunea de 125 cc): http://www.ebay.com/itm/2011-Mad-Ass-Madass-125-SACHS-125cc-Complete-Engine-Motor-Moped-Motion-/270904761249?pt=Other_Vehicle_Parts&vxp=mtr&hash=item3f132e9ba1 http://www.ebay.com/itm/2011-Mad-Ass-Madass-SACHS-125cc-Engine-Motor-Assembly-Moped-Motion-/270867839126?pt=Other_Vehicle_Parts&vxp=mtr&hash=item3f10fb3896 Sau aici: http://www.ooracing.com/store/index.php?act=viewProd&productId=3207 (140cc Madass Phase 4 engine direct fit for 50 or 125 chassis PLUG & PLAY) Editat Februarie 7, 2012 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Been there,done that. Ai mai putin de 3 hp la 50 cc. Poti pune un motor chinezesc de 107 cc care arata identic sau adaptezi piston-cilindru si ambielaj de 107 pe blocul tau. Obtii cam 9 hp si trebuie ssa modifici transmisia ,obtii 95-100 km/h. Mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Am avut in gand sa imi cumpar asa ceva acum 2 ani. Cautand pe net una alta despre model am gasit ceva siteuri f. faine in State. Am avut un soc sa gasesc cea mai mare comunitate de posesori acolo (avand in vedere aviditatea lor pentru cilindree) si stiu ca aveau un site f. misto. Sorry ca nu am timp sa iti caut, dar sunt sigur ca il vei gasi f. repede. Implicit raspunsurile la intrebarile tale. Sa il stapanesti cu placere! Editat Februarie 7, 2012 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 8, 2012 Autor Share Postat Februarie 8, 2012 Merci mult, domnilor. Cam scumput motorisca de 125, dar mai sap. Tre' sa-i pun kit, ca e fooooaaaaarte lenesa, de cate ori plec de pe loc sunt ca schiorii aia care mai imping din bete sa prinda viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Pentru început pune kit de 70cc de la chinezi,eventual cu chiulasa de 107 Âşi carburatorul aferent. La asta merge pinion cu 15 dinți ,eu aÂşa am obținut 70 km/h. Nu păstra galeria de admisie veche pentru ca la cilindree mai mare generează mult zgomot de admisie,ai nevoie Âşi de alt filtru de aer. Caută-i pe chinezii care vând Âşi repară scutere Âşi ATV-uri,ceva Rich Bike sau First Bike eventual,la ei găseÂşti de toate ,pe mine m-a costat 700 de lei la BucureÂşti să pună ambielaj,chiulasă,piston,cilindru de 107cc cu tot cu manoperă. Am pus pinion cu 14 dinți si o foaie cu 38 de dinți scoasa de pe un ATV,i-am mărit gaura din mijloc la strung Âşi pentru ca era mai groasă am schimbat lanțul cu altul mai lat. Am văzut că americanii-s încântați de ea, ei spun că nemții au vrut inițial să facă un mountain-bike dar au greÂşit calculele Âşi când au văzut ce a ieÂşit i-au pus motor. De fat firma Sachs nu mai este nemțească din 2008 când a fost cumpărată de asiatici (Coreea bănuiesc). Eu zic că galbenă îi stă cel mai bine. Parcă a mea,cu farul mare arată mai bine... Ar fi de studiat posibilitatea de schimbare a Âşeii cu una mai confortabila dar care sa nu schimbe prea mult lookul minimalist,ultimele modele aÂşa au. RecunoaÂşteți personajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) http://www.madassarmy.com/ ^ gasesti acolo tat ce vrei. Detin si eu o jucarie din asta, e super fun dar ii cu probleme mari la sistemul electric. Fiind dezbracata, si manunchiul de fire expus s-au copt si ros firele de pe langa jug si undeva are un scurt de sare siguranta instant. De ambreiaj sunt iarasi nemultumit.. Daca gasesti undeva piese de comandat da si mie un pm sau ceva. Si de o baterie noua la dimensiune as mai avea nevoie. tz PS: a, si e motocicleta, asa zic cei de la sachs (eu am carte de identitate, certificat, asigurare, numere "albastre") Editat Februarie 8, 2012 de tzakedotnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Nu ne-ai spus ce transmisie are,există automată,semiautomată sau manuală cu 4 trepte. Chinezii pot schimba Âşi asta,eu o prefer pe cea manuală. Dacă vezi ca ai tendința de a aluneca de pe Âşa poți să o mai ridici de vârf din Âşurubul de pe centru,eu aÂş fi preferat Âşi un ghidon ridicat cu 10 cm dar nu permiteau cablurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Manuala in 4 trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 @tzakedotnet,depinde unde te afli... Detaliază cu ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) @tzakedotnet,depinde unde te afli... Detaliază cu ambreiajul. I-am schimbat cablu, am umblat la surubele, ii ok, dar parca totusi nu-i pe placul meu.. cat indica kilometrajul la voi in bord? Editat Februarie 8, 2012 de tzakedotnet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 8, 2012 Autor Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Pana nu mai trece frigul o tin pe langa casa. O sa-i fac si schimbul de ulei+filtru. Chiar, ce ulei i-ati bagat? Partea nasoala este ca trebuie sa iau ince ceva echipament, ca o sa arat ca foamea pe ea cu cizme si casca de enduro. Sau pot sa-i pun caucioace de enduro. Editat Februarie 8, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 @Louis Cyphre ,sper că nu eÂşti lungan ca mine,mie mi-era cam mică la 185 cm ai mei. Aripile-s foarte aproape de anvelope,pe noroi pietricelele freacă de aripi,doar greutatea de 85 de kg o recomandă pentru enduro. Dacă o faci de 107 cc e ideală pe post de scuter,pentru fâțâială în oraÂş iar actele pot ramâne aÂşa,nu se schimbă blocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian42 Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Foarte frumos, sa il stapanesti sanatos.Vezi ca aici gasesti piese de schimb pentru toate scuterele marca sachs. Specificatii Tehnice Motor: 1 cilindru in 4 timpi Cilindree: 49,5 cc Putere: 1,96 kW (2,67 CP) la 6.972 rot/min Racire: aer Cutie de viteza: 4 trepte sau automata Rezervor: 5,1 l Dimensiuni: L (1830mm) x l(780mm) x h(1010mm) Inaltime scaun: 835 mm Ampatament: 1235 mm Masa: 85 kg Locuri: 2 Cauciuc fata: 90/80-16 M/C 45P Cauciuc spate: 120/70-16 M/C 57P Frana fata: disc 260 mm Frana spate: disc 215 mm Viteza maxima: 45 km/h Editat Februarie 8, 2012 de Marian42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 8, 2012 Autor Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Merci mult. Ai dreptate cu inaltimea, am 188 si 84 de kile. O sa pun kit de 107 cred ca deocamdata e cea mai buna varianta. Aripile se pot ridica O sa ma joc si pe dealuri, cat duce, ca pentru alte alea am DR-ul. Editat Februarie 8, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Un pic de istorie Sachs: http://www.sachsbikes.com.au/about_sachs_bikes.php niste chestii interesante din linkul de mai sus: -1974 SACHS introduces the world's first motorcycle with a Wankel - engine -2002 Starting in April SACHS produces a limited edition of the legendary MUNCH MAMMUT 2000, the strongest and most expensive serial motorcycle of the world ce e Munch? http://www.muenchmotorbikes.com/en/history/muench-mammut-2000.html http://www.muenchmotorbikes.com/en/history/muench-mammut-2000/technical-details-muench-mammut-2000.html sorry daca nu e despre MadAss, dar mi se pare important daca ai Sachs sa stii ceva despre istoria firmei Editat Februarie 8, 2012 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 8, 2012 Autor Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Ai dreptate, e foarte interesant. Merci. Oricum, pe Mammut nu m-as sui. Arata bine, dar e preea mare si pozitia nu prea mi se pare ok, as prefera sa crap pe un V-max. Editat Februarie 8, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) -2002 Starting in April SACHS produces a limited edition of the legendary MUNCH MAMMUT 2000, the strongest and most expensive serial motorcycle of the world ce e Munch? http://www.muenchmot...ammut-2000.html http://www.muenchmot...ammut-2000.html Eu stiam ca Munch-ul Mammut a fost asamblat la o uzina din Polonia. Am prins la vremea aparitiei lui documentarul acela despre fabricare, etc. Editat Februarie 8, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Eu stiam ca Munch-ul Mammut a fost asamblat la o uzina din Polonia. Am prins la vremea aparitiei lui documentarul acela despre fabricare, etc. si eu vreau sa vad, se gaseste pe torrenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Din păcate de tradiția aia s-a ales praful. Pâna Âşi BMW lucrează cu motoare fabricate de Kymco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Din păcate de tradiția aia s-a ales praful. Pâna Âşi BMW lucrează cu motoare fabricate de Kymco. Si totusi Sachs nu a pus piese chinezesti pe motoarele de dinainte de 2006. Eu am verificat motoreta mea si pe unele "plastice" scrie made in Italy(de ex pe suportul de numar) si franele Grimeca, unele piese sunt Japo (Motorul, evacuarea) si unele made in Germany. Roadsterul de 650cc are cadrul proiectat de catre Fritz EGLI si e in stilul specific, spine frame. Cel de 125cc are si el cadrul tip spine dar nu scrie nicaieri pe net daca EGLI s-a implicat in proiectarea lui, tot ce se poate.Aveam de gand sa scriu asta pe viitorul meu topic, sorry @Louis pentru interventie... Daca Sachs a putut implica asemenea nume in designul unor motorete nu prea populare inseamna ca exista speranta! Nu consider ca MadAss nu e de calitate din cauza ca a aparut dupa ce si-au bagat coada investitorii asiatici.Mi se pare o motoreta foarte reusita si daca nu era si fiabila nu exista o "armata" de fani/posesori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 8, 2012 Autor Share Postat Februarie 8, 2012 Stai chill, Regina Ghetii, cat timp se vorbeste de motoare io sunt satisfacut. Mi-ai dat tema pentru acasa, vreaucriptionari si ccoduri, maine ma duc dupa ea(o tin la un preten in curte), o car pana sus la etajul 4 si ma apuc de desfacut la ea, spre marea satisfactie si bucurie a scumpei mele sotii. Sper sa nu fie DR-ul atent cand trec pe langa el cu "noua", ca devine gelos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rock_angel Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 ii poti face acele modificari si sa il lasi inscris pe 49...buba e cand te ia radarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Februarie 8, 2012 Autor Share Postat Februarie 8, 2012 Pot sa-i fac modificarile si sa o las pe Primarie, dar...as avea o stare de disconfort. Nu merita, zau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Pot sa-i fac modificarile si sa o las pe Primarie, dar...as avea o stare de disconfort. Nu merita, zau. Frumoasa creatura,interesanta combinatia asta de "moutinbike cu motor" si mie mi-ar place una,dar de 125cmc. De ce te-ai chinuit si ti-ai luat de 50cmc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.