Sari la conținut

Sachs Madass


Louis Cyphre
 Share

Postări Recomandate

Salutari.

 

Am luat agregatul asta, nu stiu daca e motocicleta sau scuter, in mod normal, fiind de 49 ccm si inmatriculat la Primarie, este moped.

una peste alta, poate mai are careva de pe aici una asemanatoare si ma mai ajuta cu una-alta, adica:

1 Vreau sa-i pun kit de 125 ccm, mai in primnavara, automat trebuie sa o radiez de la primarie si sa o inscriu in circulatie ca motocicleta?

2 Unde gasesc un kit de 125 si daca pot sa il montez pe motorul asta.

3 Daca mai are cineva, mi-ar fi de folos daca ar face un review, cu puncte bune si rele, ce se strica mai repede, unde trebuie avut grija, de astea.

Daca mai am oaresce probleme, mai intreb eu pe parcurs.

Merci.

post-10629-0-71375300-1328645445_thumb.jpg

post-10629-0-82602100-1328645451_thumb.jpg

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1. Da. Cu kitul de 125 cc nu se mai respecta descrierea mopedului din Reg. Rut.

 

2. Uite pe fleabay motor complet original (de pe versiunea de 125 cc):

http://www.ebay.com/itm/2011-Mad-Ass-Madass-125-SACHS-125cc-Complete-Engine-Motor-Moped-Motion-/270904761249?pt=Other_Vehicle_Parts&vxp=mtr&hash=item3f132e9ba1

 

http://www.ebay.com/itm/2011-Mad-Ass-Madass-SACHS-125cc-Engine-Motor-Assembly-Moped-Motion-/270867839126?pt=Other_Vehicle_Parts&vxp=mtr&hash=item3f10fb3896

 

Sau aici: http://www.ooracing.com/store/index.php?act=viewProd&productId=3207 (140cc Madass Phase 4 engine direct fit for 50 or 125 chassis PLUG & PLAY)

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Been there,done that. Ai mai putin de 3 hp la 50 cc. Poti pune un motor chinezesc de 107 cc care arata identic sau adaptezi piston-cilindru si ambielaj de 107 pe blocul tau. Obtii cam 9 hp si trebuie ssa modifici transmisia ,obtii 95-100 km/h. Mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut in gand sa imi cumpar asa ceva acum 2 ani. Cautand pe net una alta despre model am gasit ceva siteuri f. faine in State.

Am avut un soc sa gasesc cea mai mare comunitate de posesori acolo (avand in vedere aviditatea lor pentru cilindree) si stiu ca aveau un site f. misto.

Sorry ca nu am timp sa iti caut, dar sunt sigur ca il vei gasi f. repede. Implicit raspunsurile la intrebarile tale.

Sa il stapanesti cu placere!

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult, domnilor. Cam scumput motorisca de 125, dar mai sap.

Tre' sa-i pun kit, ca e fooooaaaaarte lenesa, de cate ori plec de pe loc sunt ca schiorii aia care mai imping din bete sa prinda viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru început pune kit de 70cc de la chinezi,eventual cu chiulasa de 107 Âşi carburatorul aferent. La asta merge pinion cu 15 dinți ,eu aÂşa am obținut 70 km/h. Nu păstra galeria de admisie veche pentru ca la cilindree mai mare generează mult zgomot de admisie,ai nevoie Âşi de alt filtru de aer.

 

Caută-i pe chinezii care vând Âşi repară scutere Âşi ATV-uri,ceva Rich Bike sau First Bike eventual,la ei găseÂşti de toate ,pe mine m-a costat 700 de lei la BucureÂşti să pună ambielaj,chiulasă,piston,cilindru de 107cc cu tot cu manoperă. Am pus pinion cu 14 dinți si o foaie cu 38 de dinți scoasa de pe un ATV,i-am mărit gaura din mijloc la strung Âşi pentru ca era mai groasă am schimbat lanțul cu altul mai lat.

Am văzut că americanii-s încântați de ea, ei spun că nemții au vrut inițial să facă un mountain-bike dar au greÂşit calculele Âşi când au văzut ce a ieÂşit i-au pus motor.

De fat firma Sachs nu mai este nemțească din 2008 când a fost cumpărată de asiatici (Coreea bănuiesc).

 

Eu zic că galbenă îi stă cel mai bine.

post-57179-0-59970100-1328688543_thumb.jpg post-57179-0-66247600-1328688516_thumb.jpg post-57179-0-73476800-1328688482_thumb.jpg post-57179-0-99544600-1328688459_thumb.jpg post-57179-0-06800000-1328688437_thumb.jpg post-57179-0-10596400-1328688328_thumb.jpg post-57179-0-79938500-1328688321_thumb.jpg

 

 

Parcă a mea,cu farul mare arată mai bine...

 

post-57179-0-88232800-1328688387_thumb.jpg

 

 

 

Ar fi de studiat posibilitatea de schimbare a Âşeii cu una mai confortabila dar care sa nu schimbe prea mult lookul minimalist,ultimele modele aÂşa au.

 

 

RecunoaÂşteți personajul ?

 

post-57179-0-61915300-1328688822_thumb.jpg :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.madassarmy.com/

 

^ gasesti acolo tat ce vrei.

 

Detin si eu o jucarie din asta, e super fun dar ii cu probleme mari la sistemul electric.

Fiind dezbracata, si manunchiul de fire expus s-au copt si ros firele de pe langa jug si undeva are un scurt de sare siguranta instant.

De ambreiaj sunt iarasi nemultumit..

Daca gasesti undeva piese de comandat da si mie un pm sau ceva. Si de o baterie noua la dimensiune as mai avea nevoie.

 

tz

 

PS: a, si e motocicleta, asa zic cei de la sachs :D (eu am carte de identitate, certificat, asigurare, numere "albastre")

Editat de tzakedotnet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne-ai spus ce transmisie are,există automată,semiautomată sau manuală cu 4 trepte. Chinezii pot schimba Âşi asta,eu o prefer pe cea manuală. Dacă vezi ca ai tendința de a aluneca de pe Âşa poți să o mai ridici de vârf din Âşurubul de pe centru,eu aÂş fi preferat Âşi un ghidon ridicat cu 10 cm dar nu permiteau cablurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tzakedotnet,depinde unde te afli...

Detaliază cu ambreiajul.

 

I-am schimbat cablu, am umblat la surubele, ii ok, dar parca totusi nu-i pe placul meu.. :)

 

cat indica kilometrajul la voi in bord?

Editat de tzakedotnet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu mai trece frigul o tin pe langa casa.

O sa-i fac si schimbul de ulei+filtru. Chiar, ce ulei i-ati bagat?

Partea nasoala este ca trebuie sa iau ince ceva echipament, ca o sa arat ca foamea pe ea cu cizme si casca de enduro.

Sau pot sa-i pun caucioace de enduro.

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Louis Cyphre ,sper că nu eÂşti lungan ca mine,mie mi-era cam mică la 185 cm ai mei.

Aripile-s foarte aproape de anvelope,pe noroi pietricelele freacă de aripi,doar greutatea de 85 de kg o recomandă pentru enduro. Dacă o faci de 107 cc e ideală pe post de scuter,pentru fâțâială în oraÂş iar actele pot ramâne aÂşa,nu se schimbă blocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos, sa il stapanesti sanatos.Vezi ca aici gasesti piese de schimb pentru toate scuterele marca sachs.

 

 

Specificatii Tehnice

 

Motor:	1 cilindru in 4 timpi
Cilindree:	49,5 cc
Putere:	1,96 kW (2,67 CP) la 6.972 rot/min
Racire:	aer
Cutie de viteza:	4 trepte sau automata
Rezervor:	5,1 l
Dimensiuni:	L (1830mm) x l(780mm) x  h(1010mm)
Inaltime scaun:	835 mm
Ampatament:	1235 mm
Masa:	85 kg
Locuri:	2
Cauciuc fata:	90/80-16 M/C 45P
Cauciuc spate:	120/70-16 M/C 57P
Frana fata:	disc 260 mm
Frana spate:	disc 215 mm
Viteza maxima:	45 km/h

Editat de Marian42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult.

 

Ai dreptate cu inaltimea, am 188 si 84 de kile.

O sa pun kit de 107 cred ca deocamdata e cea mai buna varianta. Aripile se pot ridica

O sa ma joc si pe dealuri, cat duce, ca pentru alte alea am DR-ul.

post-10629-0-68087200-1328696678_thumb.jpg

post-10629-0-45826200-1328696685_thumb.jpg

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic de istorie Sachs: http://www.sachsbikes.com.au/about_sachs_bikes.php

 

niste chestii interesante din linkul de mai sus:

 

-1974 SACHS introduces the world's first motorcycle with a Wankel - engine

 

-2002 Starting in April SACHS produces a limited edition of the legendary MUNCH MAMMUT 2000, the strongest and most expensive serial motorcycle of the world

 

ce e Munch? http://www.muenchmotorbikes.com/en/history/muench-mammut-2000.html

 

http://www.muenchmotorbikes.com/en/history/muench-mammut-2000/technical-details-muench-mammut-2000.html

 

 

sorry daca nu e despre MadAss, dar mi se pare important daca ai Sachs sa stii ceva despre istoria firmei

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, e foarte interesant. Merci.

 

Oricum, pe Mammut nu m-as sui. Arata bine, dar e preea mare si pozitia nu prea mi se pare ok, as prefera sa crap pe un V-max.:rolleyes:

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

-2002 Starting in April SACHS produces a limited edition of the legendary MUNCH MAMMUT 2000, the strongest and most expensive serial motorcycle of the world

ce e Munch? http://www.muenchmot...ammut-2000.html

http://www.muenchmot...ammut-2000.html

 

Eu stiam ca Munch-ul Mammut a fost asamblat la o uzina din Polonia. Am prins la vremea aparitiei lui documentarul acela despre fabricare, etc.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca Munch-ul Mammut a fost asamblat la o uzina din Polonia. Am prins la vremea aparitiei lui documentarul acela despre fabricare, etc.

 

si eu vreau sa vad, se gaseste pe torrenti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din păcate de tradiția aia s-a ales praful. Pâna Âşi BMW lucrează cu motoare fabricate de Kymco.

 

Si totusi Sachs nu a pus piese chinezesti pe motoarele de dinainte de 2006. Eu am verificat motoreta mea si pe unele "plastice" scrie made in Italy(de ex pe suportul de numar) si franele Grimeca, unele piese sunt Japo (Motorul, evacuarea) si unele made in Germany.

 

Roadsterul de 650cc are cadrul proiectat de catre Fritz EGLI si e in stilul specific, spine frame. Cel de 125cc are si el cadrul tip spine dar nu scrie nicaieri pe net daca EGLI s-a implicat in proiectarea lui, tot ce se poate.Aveam de gand sa scriu asta pe viitorul meu topic, sorry @Louis pentru interventie...

 

Daca Sachs a putut implica asemenea nume in designul unor motorete nu prea populare inseamna ca exista speranta!

Nu consider ca MadAss nu e de calitate din cauza ca a aparut dupa ce si-au bagat coada investitorii asiatici.Mi se pare o motoreta foarte reusita si daca nu era si fiabila nu exista o "armata" de fani/posesori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai chill, Regina Ghetii, cat timp se vorbeste de motoare io sunt satisfacut.:wink:

Mi-ai dat tema pentru acasa, vreaucriptionari si ccoduri, maine ma duc dupa ea(o tin la un preten in curte), o car pana sus la etajul 4 si ma apuc de desfacut la ea, spre marea satisfactie si bucurie a scumpei mele sotii. Sper sa nu fie DR-ul atent cand trec pe langa el cu "noua", ca devine gelos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa-i fac modificarile si sa o las pe Primarie, dar...as avea o stare de disconfort.

Nu merita, zau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa-i fac modificarile si sa o las pe Primarie, dar...as avea o stare de disconfort.

Nu merita, zau.

 

Frumoasa creatura,interesanta :smoke: combinatia asta de "moutinbike cu motor" si mie mi-ar place una,dar de 125cmc.

De ce te-ai chinuit si ti-ai luat de 50cmc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...