shin Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) "Avantajele bujiilor cu Iridium fata de bujiile normale: - pornire la rece mult mai buna - putere sporita - raspuns mult mai bun al acceleratiei - durata de viata foarte lunga 90.000 km - consum redus de combustibil - ardere completa - made in Japan - import USA" Bwahahaha, ce bullshit =)) Asta era pe situl unora care vand NGK iridium. In curand or sa zica si ca iti dubleaza caii ) LE: avantajele iridium pe motoare ce nu au in specificatii bujii iridium: merg la fel sau mai prost =)) Editat Februarie 20, 2012 de shin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Este mult de discutat si eu nu am talentul scrisului pe tastatura! Asa ca mi-e mai usor sa recomand ce au scris alti despre asta: http://auto.howstuffworks.com/question395.htm Si o carte veche destul de bine cotata: Car Hacks and Mods for Dummies by David Vespremi.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) - pornire la rece mult mai buna in comparatie cu cele normale? pornirea am avut o la fel (injectie) - putere sporita asta cade din start, parerea mea - raspuns mult mai bun al acceleratiei - durata de viata foarte lunga 90.000 km la 20.000 km mi-au cazut toate 4 - consum redus de combustibil cat? la mine a fost insesizabil. fac referire la yamaha fz6 din 2004 - ardere completa - made in Japan - import USA" Editat Februarie 20, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Exact asta ziceam si eu Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Cam citi cai crezi ca ai in plus dupa ce ai pus bujiile astea iridium? De curiozitate? unde am scris eu ca am obtinut cai de la bujiile iridium? florin a intrebat ce modificari am facut fiecare, si eu le-am trecut pe toate, cum mi se pare corect. plus ca-s singurul care a dat cifre pana acum, chiar daca de la masina si pentru linistea ta, sa stii ca pentru mine singurul motiv de alegere a bujiilor iridium este durata de viata... ma gandeam la un moment dat sa-mi pun si la vulcan, ca-i boala la ele sa pice bujia de la cilindrul spate, da pana la urma o sa pun tot conventionale, doar cu alta valoare termica. - pornire la rece mult mai buna in comparatie cu cele normale? pornirea am avut o la fel (injectie) - putere sporita asta cade din start, parerea mea - raspuns mult mai bun al acceleratiei posibil, eu le-am schimbat impreuna cu filtrul de aer si de acolo a venit diferenta in raspunsul acceleratiei, da chiar daca ar fi, nu ar fi MULT mai bun - durata de viata foarte lunga 90.000 km la 20.000 km mi-au cazut toate 4 - consum redus de combustibil cat? la mine a fost insesizabil. fac referire la yamaha fz6 din 2004 - ardere completa daca ar fi asa, atunci automat ar trebui sa se intample 1 din 2 chestii: ori consum mai mic, ori putere mai mare, eu personal nu cred - made in Japan - import USA" Editat Februarie 20, 2012 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Nu ai reusit decat sa saracesti amestecul. La mobre nu am facut nici o modificare , parerea mea e ca mobrele sunt deja prea impinse iar modificari care ar aduce un plus simtitor de putere scad exponential durata de viata. Daca m-as baga sa fac ceva nu m-as rezuma la o toba/filtru portare remapare.. ma gandesc la un v-rod turbo sau compresor, ceva care sa merite efortul. Iti garantez ca in 2 saptamani nu mai simti modificarile (de aspirat vb). Uitam.. cel mai important lucru in comportamentul motorului e raportul final de transmisie, cel mai ieftin si usor tuning de care absolut toata lumea uita... teoretic ai dreptate, ca nu are lambda, da practic nu am simtit chestia asta (la chopper am simtit-o cu varf si indesat), in schimb se tura mult mai usor gixxerul, si statea mai sus relantiul 9evident, l-am coborat din reglaj) la partea cu raportul de transmisie ai perfecta dreptate, mi-am schimbat cutiile de viteze la toate masinile pana acum pentru un raport de transmisie mai scurt (nu prea ma intereseaza top-speedul), dar nu asta era subiectul acestui topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 practic ! ca nu ai simtit tu, e cu totul alta treaba, asa-i cu aerul.. se tureaza se tureaza pana se topeste un piston no stai calm, ca vorbim de aspirate, nu de supraalimentate as vrea sa vad si eu un piston topit la un motor aspirat, din cauza temperaturii. stiu sa fac diferenta intre un amestec sarac si unul bogat, atat cat se poate face fara un analizor de gaze sau fara un EGT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Pai ia uite ce a intrebat Florin-v la inceputul topicului: In raspunsul tau ai pomenit de bujii iridium. Deci citi cai ti-au dat in plus aceste bujii? 0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Motorul aspirat nu topeste pistonul! Poate 1% dintre ele,este sarac nu trage ,este bogat nu trage. La turbo este alta problema! Pai daca nici motorul de motocicleta nu sta la RPM mare in curse .... Editat Februarie 20, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Motorul aspirat nu topeste pistonul! Poate 1% dintre ele,este sarac nu trage ,este bogat nu trage. La turbo este alta problema! Pai daca nici motorul de motocicleta nu sta la RPM mare in curse .... eu am cedat deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Am uitat sa mentionez: Motoarele aspirate pe BENZINA nu topesc pistoanele la motociclete ca depre astea vorbim. Diesel-ul are sanse mai mari de topire pe motoare aspirate! Despre pistoane: DISTRUGEREA PISTONULUI.PDF Editat Februarie 20, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 ma retrag, pistoanele la aspirate nu se pot topi ma scuzati. Nu este vorba de scuze, este o discutie, eu unul nu am intanlit pana acum piston topit la motocicleta,si asta in 26 de ani de stat intre ele ,sau poate am fost norocos... Daca tu ai vazut asta arata-ne si noua,din experienta ta ,toti avem de invatat. Eu unul sunt deschis sa invat de la toti care pune ceva nou si dovedit pe masa discutiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 corect, nu contest nici eu scenariul, dar: regulator stricat poa sa-ti dea presiune mai mare (amestec mai bogat) sau presiune mai mica (motorul numai trage). pompa de benzina pe moarte la fel, nu prea mai trage motorul, sau trage doar la load mic filtru sport si evacuare sport cred ca au marea majoritate a motocicletelor, fara resoftare, ca in general nu-s bani de asa ceva, si tot merg bine, majoritatea mai bine decat stock. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) ... ... nimic Editat Februarie 20, 2012 de shin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Te citez: Aouch! Asta a durut rau!!!!... Si uite asa ti'ai pus tarana in cap... Ride Safe! He he he... se pare ca nu ai observat ghilimelele cand am spus "castig" (de putere)... si implicit faptul ca eram ironic. Modificarile necesare pentru a mari cu adevarat puterea unui motor, in special de motocicleta, depasesc cu mult nivelul acestui forum... si al membrilor sai. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 He he he... se pare ca nu ai observat ghilimelele cand am spus "castig" (de putere)... si implicit faptul ca eram ironic. Modificarile necesare pentru a mari cu adevarat puterea unui motor, in special de motocicleta, depasesc cu mult nivelul acestui forum... si al membrilor sai. Ride Safe! Am glumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) Modificare facuta de mine anul trecut pentru un client pe un Kawa VN 1500: stage1- motocicleta stock testata pe dyno. Rezultat - 43 cai la roata si 113 Nm cuplu. stage2- schimbat tobele cu altele custom made . scurte pentru a raspunde mai bine la evacuare in ture mari si carburator stock inlocuit cu unul high performance Mikuni 46mm. Admisia modificata pentru high flow. Rezultat pe dyno 68 cai laroata si 161 Nm cuplu. stage3- montat kit nos (varianta wet) cu computer pentru "kick in - kick out" adica sistemul Nos cupleaza de la 2500 rpm si decupleaza la 5500 (chiar dupa ce motorul iese din banda de putere) si cupleaza din ce trepta de viteza vrei (eu l-am setat sa intre dintr-a 2a) . Rezultat 98 cai la roata si 210 Nm cuplu. Anul asta lucrez la ceva similar. Acelesi tip de motor. Desfacut bucati. construit big bore kit cu pistoane facute lka comanda pe CNC (capacitate 1700 cc) compresie marita de la 9:1 la 11,5:1 ambielajul recalit ,cuzineti mai tari pentru a rezista la presiuni de ulei mai mari.Ambielajul a fost rebalansat pentru noua greutate a pistoanelor, pompa de ulei cu debit marit, axe cu came construite de la zreo cu "lift" mai mare al supapelor si unghi modificat pentru a putea ridica motorul in turatii. Scaune de supape taiate cu 5 unghiuri. ,supape de inox pentru a rezista la temperaturi mai mari. si bineinteles nelipsitul Nos.Sper sa-l termin curand dar anca astept ultima transa de bani de la client. Editat Februarie 21, 2012 de robog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lenesul_negru Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Robog cam la ce suma se ajunge pt o lucrare de gen NOS plus restul de modificari?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Cred ca stii deja raspunsul dar sa incepem cu ,,inceputul" De exemplu la hayabusa mea facusem urmatoarele modificari 1 power commander pentru modificarea hartii de injectie 2 modificat harta aprindere 3 modificat traseu admisie 4 modificat traseu evacuare 5 anulat pair-valve 6 anulat breather motor-carcasa filtru aer 7 am montat si quick-shifter dar asta nu da cai in plus Ce se mai putea face!Dar mie mi se parea prea extrem!!! 8 alte injectoare de capacitate mai mare 9 pompa de benzina cu debit marit 10 la hayabusa mergea linistit montat un turbo 11 eventual cu NOS 12 Kit pistoane si biele pentru marirea cilindreei 13 Axe cu came modificate nice. si la o foloseai ? si unde ? la cati cp a ajuns dupa modificarile astea? Modificare facuta de mine anul trecut pentru un client pe un Kawa VN 1500: stage1- motocicleta stock testata pe dyno. Rezultat - 43 cai la roata si 113 Nm cuplu. stage2- schimbat tobele cu altele custom made . scurte pentru a raspunde mai bine la evacuare in ture mari si carburator stock inlocuit cu unul high performance Mikuni 46mm. Admisia modificata pentru high flow. Rezultat pe dyno 68 cai laroata si 161 Nm cuplu. stage3- montat kit nos (varianta wet) cu computer pentru "kick in - kick out" adica sistemul Nos cupleaza de la 2500 rpm si decupleaza la 5500 (chiar dupa ce motorul iese din banda de putere) si cupleaza din ce trepta de viteza vrei (eu l-am setat sa intre dintr-a 2a) . Rezultat 98 cai la roata si 210 Nm cuplu. Anul asta lucrez la ceva similar. Acelesi tip de motor. Desfacut bucati. construit big bore kit cu pistoane facute lka comanda pe CNC (capacitate 1700 cc) compresie marita de la 9:1 la 11,5:1 ambielajul recalit ,cuzineti mai tari pentru a rezista la presiuni de ulei mai mari.Ambielajul a fost rebalansat pentru noua greutate a pistoanelor, pompa de ulei cu debit marit, axe cu came construite de la zreo cu "lift" mai mare al supapelor si unghi modificat pentru a putea ridica motorul in turatii. Scaune de supape taiate cu 5 unghiuri. ,supape de inox pentru a rezista la temperaturi mai mari. si bineinteles nelipsitul Nos.Sper sa-l termin curand dar anca astept ultima transa de bani de la client. asta e un choper, nu ? la frane nu ai factu nimic ? ca x2 la power si ..la fel la frane e cam , parerea mea crima si la ce foloseste atata putere pe motocicleta asta? ca banuti pe unde au fost ? ( eventual pe " stage"uri ) thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 nice. si la o foloseai ? si unde ? la cati cp a ajuns dupa modificarile astea? Ghici la ce? La fix aceleasi plimbari cu prietenii cu nevasta in carca Ce vreau sa zic este ca am facut aceste modificari din pasiune si nu din necesitate, ca sa nu mai zic ca la plecarea de pe loc ma batea KELU cu srad-ul lui care este o jumatate de hayabusa Ca putere undeva la 190cp. Ce vreau sa zic este ca daca nu ai o motocicleta in mintile ei nu ai de ce sa te apuci de modificarii pentru ca va ceda foarte repede. Iar daca ai un motor mic ( la mine nu a fost cazul) mai bine cumperi o motocicleta cu motor mai mare decat sa te apuci sa bagi bani in cresterea puterii. Eu iubesc acea motocicleta si de aceea am pus tot ce am putut ( financiar) pe ea. Dar cand o sa cumpar urmatoarea hayabusa( sper cat mai repede) o sa muncesc la ea sa o aduc in aceasi stare cu cea precedenta Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Robog cam la ce suma se ajunge pt o lucrare de gen NOS plus restul de modificari?? nu stiu preturile din Ro. Aici l-a costat in piese $2000 plus manopera. ce e de retinut si am uitat sa mentionez e ca daca pui nos pe un motor,asigura-te ca ai presiune de ulei in motor,la cald macar 40 psi la 2000 de turatii, altfel linia va ceda din cauza fortei de apasare crescuta exercitata de biela pe cuzineti. Deasemenea trebuie modificat avansul cu cca 2-4 grade inainte sa nu rupi linia si ambogatit amestecul aer benzina la 11:1 ca sa nu topesti pistoanele sau valvele (amestecul arede mai rece daca e mai bogat). asta e un choper, nu ? la frane nu ai factu nimic ? ca x2 la power si ..la fel la frane e cam , parerea mea crima si la ce foloseste atata putere pe motocicleta asta? ca banuti pe unde au fost ? ( eventual pe " stage"uri ) thx Motocicletele modificate in stilul asta sunt folosite doar pentru liniute. nu se da nimeni pe strada cu nos ca nu ai nevoie de atata putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 la ce draq sa bagi atitia bani in bricolaje? ia-ti una mai puternica. iar daca nu-ti ajung buse s.a. asemenea, ia-ti parapanta, elicopter, avion, racheta etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) nu asta era ideea. ci doar de face ceva la acel motor existent. la R1, gsxr 1000 si altele de 1000 la ce categorie sa treci ? treci la bmw s 1000 rr Editat Februarie 21, 2012 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 axa came hot-cams, evacuare leovince, supape de titan, ambielaj tip sonda de pe motoretele de cross, volanta cu greutate scazuta...nu stiu cat am scos in plus, dar am scos sigur )) pt ca se simte dracovenia cand pleaca blana pana in ultima treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Slabesc 30Kg, las nevasta acasa si usurez motoru cu 100Kg. Se imbunatateste raportul de forta (CP/Kg), obtin si cai mai multi si consum mai mic. Eeeeeee !!!... ce ziceti ?... sunt savant ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.